Inderdaad, de PVV is niet alleen tegen de Islamisering van de maatschappij, maar ook voor een veel kleinere en minder bemoeizuchtige overheid, wat geld en minder onzinregeltjes oplevert, pleit voor minder geld naar bijv. ontwikkelingssamenwerking, minder of geen subsidies naar allerlei vage stichtingen (populair gezegd de linkse hobby's) en meer eigen verantwoordelijkheid voor de burger. Om maar wat dingen te noemen.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als er iemand geen idee heeft ben jij het wel amoebe brein.
Een vlaktax van 25% is helmaal geen probleem daar de meeste mensen sowieso al in het 30% tarief vallen
En geen geld om moslima's per taxi naar een talencursus te rijden bespaart TONnen
Sorry woord speling gaat je natuurlijk te boven: TON-nenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:17 schreef Posdnous het volgende:
[..]
poeh poeh... tonnen. De schade die zulke 'politici' en partijen /bewegingen ons opleveren in de vorm van onkunde, tunnelvisie, uitgelachen worden door het buitenland etc. loopt in de vele miljarden over heel wat jaartjes.
Pssst....Van Rita mag je de afkorting TON niet meer gebruiken. Je mag alleen nog de afkorting Trots gebruiken.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:27 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Sorry woord speling gaat je natuurlijk te boven: TON-nen
'alle gevestigde partijen' is een beetje erg gegeneraliseerd, maar er zijn er inderdaad genoeg die dat doen. Wat een uitermate zorgwekkende en vooral slappe zaak is.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:27 schreef desiredbard het volgende:
.
En als je het over onkunde en populisme hebt. Mischien wil je even inhaken op mijn reactie in kieswijzer:
In gemeentes waar PVV en gelijksgezinden meedingen srpingen alle gevestigde partijen inene naar rechts conservatief.
Het is niet zozeer ongunstiger voor mensen met een lager loon. Het is gunstiger voor mensen met een hoger loon. Zie de VVD-invloeden van Wilders. Ik ben voor een hoog percentage voor de rijkere NL'ers.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom precies is vlaktax ongunstiger voor mensen met een lager loon?
dat heeft mathematisch geen zinquote:Op maandag 15 februari 2010 17:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is niet zozeer ongunstiger voor mensen met een lager loon. Het is gunstiger voor mensen met een hoger loon. Zie de VVD-invloeden van Wilders. Ik ben voor een hoog percentage voor de rijkere NL'ers.
Dan ben je ook tegen artikel 1 van de grondwet.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is niet zozeer ongunstiger voor mensen met een lager loon. Het is gunstiger voor mensen met een hoger loon. Zie de VVD-invloeden van Wilders. Ik ben voor een hoog percentage voor de rijkere NL'ers.
Beetje kort door de bocht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:20 schreef quo_ het volgende:
Wie zijn rijkdom niet kan delen is immers als mens totaal mislukt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:20 schreef quo_ het volgende:
Ik weet nog niet OP wie ik ga stemmen, maar wel VOOR wie.
Ik stem namelijk deze keer voor mezelf.
Ben van nature links en sociaal aangelegd en stem daar doorgaans ook naar, zelfs als me dat zelfs geld dreigt te kosten. Wie zijn rijkdom niet kan delen is immers als mens totaal mislukt.
Klopt helemaal. Maar je zult altijd enige belasting betalen en dus je rijkdom delen. Daarnaast delen velen hun rijkdom ook nog eens naar eigen inzicht. Dat wordt alleen wel impliciet afgemoedigd door de hoge belastingen in NL. Je denkt dus al snel dat de overheid het wel regelt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:20 schreef quo_ het volgende:
Wie zijn rijkdom niet kan delen is immers als mens totaal mislukt.
Het hoeft niet perse naar mensen die er geeen reet voor uitvoeren te gaan. Als je bijvoorbeeld zelf kon kiezen waar het heen ging is er veel minder op tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:37 schreef Sphere het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht.
Want wat nou als je een leuk spaarcentje hebt opgebouwd met jaren hard werken tegen een modaal salaris? Ben je dan volgens jou als mens totaal mislukt als je dat zuurverdiende geld liever niet via de schatkist, direct of indirect ziet verdwijnen naar mensen die er geen reet voor uitvoeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |