Onzin, ik doe MBO en ik ben op veel punten rechts. En ik ken zowat elk verkiezingsprogramma uit mijn duim.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:10 schreef scanman1 het volgende:
TS, de PVV stemmer heeft in 9 van de 10 gevallen geen idee waar Wilders voor staat. Ze weten alleen dat hij anti moslim is en daarom stemmen ze op hem. Ze denken zelf niet verder na.
Overigens ben ik van mening dat je niet in je eigen straatje moet stemmen, maar moet stemmen voor wat het beste is voor een land.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik ken zowat elk verkiezingsprogramma uit mijn duim.
Waarom precies is vlaktax ongunstiger voor mensen met een lager loon?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:49 schreef Sayex het volgende:
Wilders is voor vlaktax, wat betekend dat iedereen het zelfde percentage belasting betaald. wat ongunstig is voor mensen met een lager loon.
Dat is nogal vanzelf sprekend natuurlijk. Lage lonen, laten we zeggen schaal 1 lonen betalen dus alleen het percentage uit schaal 1. Bij een vlaktax zal het percentage nooit lager (en zeker hoger) liggen dan het percentage van schaal 1.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom precies is vlaktax ongunstiger voor mensen met een lager loon?
Als het goed is zal het percentage lager liggen aangezien praktisch alle subsidies ook afgeschaft zullen moeten worden anders kan je net zo goed het huidige systeem handhaven.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is nogal vanzelf sprekend natuurlijk. Lage lonen, laten we zeggen schaal 1 lonen betalen dus alleen het percentage uit schaal 1. Bij een vlaktax zal het percentage nooit lager (en zeker hoger) liggen dan het percentage van schaal 1.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, ik doe MBO en ik ben op veel punten rechts. En ik ken zowat elk verkiezingsprogramma uit mijn duim.
Subsidies afschaffen is in de meeste gevallen ook nadelig voor mensen met een laag inkomen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als het goed is zal het percentage lager liggen aangezien praktisch alle subsidies ook afgeschaft zullen moeten worden anders kan je net zo goed het huidige systeem handhaven.
De vlaktax klinkt als een prima manier om mensen te motiveren om beter/verder te studeren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is nogal vanzelf sprekend natuurlijk. Lage lonen, laten we zeggen schaal 1 lonen betalen dus alleen het percentage uit schaal 1. Bij een vlaktax zal het percentage nooit lager (en zeker hoger) liggen dan het percentage van schaal 1.
Hmm valt nog mee, bij de PvdA is dat 10 op 10.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:10 schreef scanman1 het volgende:
TS, de PVV stemmer heeft in 9 van de 10 gevallen geen idee waar Wilders voor staat. Ze weten alleen dat hij anti moslim is en daarom stemmen ze op hem. Ze denken zelf niet verder na.
Overigens ben ik van mening dat je niet in je eigen straatje moet stemmen, maar moet stemmen voor wat het beste is voor een land.
Of CDA...quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:11 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Hmm valt nog mee, bij de PvdA is dat 10 op 10.
Wel de grootste groep denk ik, omdat de PVV duidelijk een one-issue partij is. Hoe hard Wilders dat zelf ook wil ontkennen. Ik schat in dat hij 95% van zijn kiezers te danken heeft aan zijn visie over de Islam.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:42 schreef Sogetes het volgende:
[..]
Of CDA...
Onwetendheid over de standpunten van de politieke partijen is helaas niet alleen besteed aan Wilders-stemmers.
Ik denk dat Wilders toch ook heel wat kiezers te danken heeft aan onze meester Bos, zonder bos stond de pvv niet op dik 30 zetels.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:49 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Wel de grootste groep denk ik, omdat de PVV duidelijk een one-issue partij is. Hoe hard Wilders dat zelf ook wil ontkennen. Ik schat in dat hij 95% van zijn kiezers te danken heeft aan zijn visie over de Islam.
Volgens mij staan ze dat ook al lang niet meer, maar pin me daar niet op vast.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders toch ook heel wat kiezers te danken heeft aan onze meester Bos, zonder bos stond de pvv niet op dik 30 zetels.
Uitzondering op de regel denk ik. De meeste stemmers hebben geen idee van het partijprogramma van de partij waarop ze stemmen. En dat is niet alleen het geval bij rechtse stemmers.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, ik doe MBO en ik ben op veel punten rechts. En ik ken zowat elk verkiezingsprogramma uit mijn duim.
Jawel hoor. Wij zijn heel erg van lastenverlaging voor de mensen die niet of nauwelijk kunnen leven in deze 21e eeuw. Dus het is JUIST een woord voor links. Dus lees je nog even in zou ik zeggen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:36 schreef Picchia het volgende:
Het woord lastenverlaging komt niet eens voor in het linkse woordenboek voor.
Ja, dat maken ze zichzelf wijs. In de praktijk worden de lasten verhoogd en wordt de minima als ze geluk hebben 'ontzien' van het boze linkse oog. Behalve als ze daadwerkelijk de deur uit gaan (met de auto of het OV). De PvdA staat voorop bij het afschaffen van de sociale voorzieningen. GL bij lastenverhogingen op elk stofdeeltje dat beweegt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:01 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wij zijn heel erg van lastenverlaging voor de mensen die niet of nauwelijk kunnen leven in deze 21e eeuw. Dus het is JUIST een woord voor links. Dus lees je nog even in zou ik zeggen!
Er zijn maar 2 partijen die het echt opnemen voor de mensen die het heel zwaar hebben in deze maatschappij en dat zijn GL en de SP. Alles wat rondom het midden zit, zegt wel op te komen voor iedereen die het zwaar heeft, maar als puntje bij paaltje komt valt het toch wel tegen. Er leven aardig wat mensen in dit land ongewild onder de armoede grens en dat is een grof schandaal. Als de regering voldoende banen schept voor iedereen die zonder werk zit mogen ze klagen over de onderste laag van de samenleving. Aangezien dat nooit zal gebeuren, zullen ze altijd er voor moeten zorgen dat de mensen die slachtoffer dreigen te worden in deze maatschappij goed worden opgevangen. Rijke mensen genoeg, dus die moeten mee betalen voor mensen die er bijna aan onderdoor gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, dat maken ze zichzelf wijs. In de praktijk worden de lasten verhoogd en wordt de minima als ze geluk hebben 'ontzien'. Behalve als ze daadwerkelijk de deur uit gaan (met de auto of het OV). De PvdA staat voorop bij het afschaffen van de sociale voorzieningen. GL bij lastenverhogingen op alles dat beweegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |