Poeh, sterkte! Ik vond 24 uur al retezwaar in het begin, en nu ik "gewend" ben vind ik 32 uur ook onwijs veel, zeker als je het nog met huishouden enzo moet combinerenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, officieel wel. Maar ik zit wel nog met die 160 overuren en x aantal dagen vakantie. Juni en juli: deeltijds (3 à 4 dagen per week) en dan proberen naar 4 dagen per week te gaan (maar dus wel 100% betaald omdat ik verlof ga opnemen).
En mijn man gaat zijn lessen op 4 dagen geven. En dat betekent dus dat we hopelijk heel regelmatig een dag samen thuis kunnen zijn met de baby
hahahaha....hmpfff....ehhhquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:34 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
En het afvallen enzo ?
Maar wat vind je dan niet goed geregeld?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Het valt me op dat het in België minder goed is geregeld mbt zwangere vrouwen dan in Nederland en in Nederland zou het al beter kunnen worden.
Maar daarom dat ik in juni en juli ook niet fulltime terug gaquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Poeh, sterkte! Ik vond 24 uur al retezwaar in het begin, en nu ik "gewend" ben vind ik 32 uur ook onwijs veel, zeker als je het nog met huishouden enzo moet combineren.
tessie dat had mijn vriendin ook (en ze toen voor veel geld teruggestuurd...). Maar aangezien ik in Londen was, ben ik naar hun fitting room geweest. Dan pas je ze en sturen ze ze op. Was idd een andere maat dan die ik besteld zou hebben!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef tessie het volgende:
Ik had ook laarzen besteld bij Duo Boots. En ze pasten niet(kuitmaat was wel goed, maar de schoen zelf was veeeeel te klein)
waarom moet je lachen ? Je was toch heel hard bezig met afvallen? En het ging toch ook goed?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:39 schreef Memmel het volgende:
[..]
hahahaha....hmpfff....ehhh
maar verder alles prima hoor! Met jullie ook? Keertje dagen weer?
foto van de laarzen:
http://www.duoboots.com/p(...)olate_brown_leather/
en deze:
http://www.duoboots.com/p(...)our/2-brown_leather/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |