Fixedquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef Toverheks het volgende:
Pietje vond mijn titel mooier en mijn nummertje klopt de jouwe niet
Maar toen waren de gasten nog enigszins normaal. Dit is allemaal flauwekul van derderangs figuren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vond vorige week een stuk erger met dat gerochel, dit is gewoon slecht. Niet meer, niet minder.
Ik geloof het ook maar misschien is het volgende week nog slechter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:33 schreef Disana het volgende:
Dit is veruit de slechtste show van allemaal.
Ja het nummertje maar mijn titel was mooier hoorquote:
Het interesseert hem geen ene mallemoer meer, hij heeft niet eens meer de pretentie een gastheer te zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof het ook maar misschien is het volgende week nog slechter.
Zou het door die kip komen? Dat gerochel bedoel ik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vond vorige week een stuk erger met dat gerochel, dit is gewoon slecht. Niet meer, niet minder.
Ongelofelijk. Ik snap dat Bram afhaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:37 schreef Disana het volgende:
Terwijl zijn gast praat, zit Jaap voortdurend op zijn mobieltje te kijken.
Of ze zitten vast klaar voor de volgende Vraag maar Raak met klaphandjes en zwaaitjes.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef Toverheks het volgende:
zal wel erg saai zijn op de Evilwonchat ze komen ff allemaal gluren op de Vlemchat.
"Mis" hem al een dag of...2/3quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat mod Rob er niet is. Het zijn toch zulke grote vrienden? Of zou mod Rob boos zijn omdat Jaap zijn chat heeft ingeruild voor die andere.
Laysa ik heb dat niet.
Ook niet dat alles heel traag wordt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat mod Rob er niet is. Het zijn toch zulke grote vrienden? Of zou mod Rob boos zijn omdat Jaap zijn chat heeft ingeruild voor die andere.
Laysa ik heb dat niet.
Nee, maar het schijnt te helpen als je zonder chat kijkt. Je moet een goed uitgerust systeem hebben vanwege die chat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ook niet dat alles heel traag wordt?
Ben nu niet aan het kijken
Hmzzz.....die sjet is juist 80% de lolquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar het schijnt te helpen als je zonder chat kijkt. Je moet een goed uitgerust systeem hebben vanwege die chat.
En als je dan de stream stopzet? Ik gok maar wat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hmzzz.....die sjet is juist 80% de lol![]()
Allemaal al geprobeerd....ach....ik leer er dan maar mee te levenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En als je dan de stream stopzet? Ik gok maar wat.
Als je computer echt uit gaat zou het kunnen zijn dat hij te warm wordt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Allemaal al geprobeerd....ach....ik leer er dan maar mee te leven
Mij welquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat valt mij dan weer niet op.
Ja dus ff uitstofzuigen vooral bij de roosters van je ventilator.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je computer echt uit gaat zou het kunnen zijn dat hij te warm wordt.
Of gewoon even openschroevenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dus ff uitstofzuigen vooral bij de roosters van je ventilator.
Dat bedoel ik, openschroeven en uitstofzuigen, had ik last van bij mijn vorige comp. Moest dat regelmatig doen.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Was er gisteren nog.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:59 schreef Disana het volgende:
Hoop dat ze LS er niet meer in laten. Oh wacht eens, hij staat er wel als PietjeSV.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Hij kan niet op die andere inloggen en op PietjeSV wel?
Juiste weergavequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Disana het volgende:
Heb de stream weer even aan en hoor dat Jaap alle vragen van Pearlbitch zit te verzinnen. En dan belt Sly om te vragen waar Sly is en zegt Jaap dat het beequeen was met een verdraaide stem.
Niveautje.
Dat is echt de stem van Rob niet. Het is de stem van Sly, ik weet het zeker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef beequeen het volgende:
LS aka mod Rob aka Engerd belde met Jaap. Volgens miij is Jaap Rob meer dan zat.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef beequeen het volgende:
LS aka mod Rob aka Engerd belde met Jaap. Volgens miij is Jaap Rob meer dan zat.
Nee, Jaap deed dit bij beequeen ook al. Professionele presentator he?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Marrije het volgende:
Oh.
En ik maar denken dat PB echt vragen had gesteld. Had gekund natuurlijk.
I agree to disagreequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is echt de stem van Rob niet. Het is de stem van Sly, ik weet het zeker.
Dit is echt de stem van Rob. Rob is volgens mij mod-af en zoekt aandacht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
Dat is echt de stem van Rob niet. Het is de stem van Sly, ik weet het zeker.
Sly is het zeker niet. Ik dacht ook aan Rob.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is echt de stem van Rob. Rob is volgens mij mod-af en zoekt aandacht.
Ja grappig, krijg ik toch nog bijval. Ik gok nog steeds dat het Sly zelf is, wie weet heeft die ook wel mot met Jaap.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
haha ik heb je post niet gezien maar we reageren hetzelfde Disana
Het lijkt eerder Nick, Sly is het niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja grappig, krijg ik toch nog bijval. Ik gok nog steeds dat het Sly zelf is, wie weet heeft die ook wel mot met Jaap.
Wie het ook is, hij moet Jaap niet. En dat is geen wonder als je ziet wat Jaap vanavond aan het neerzetten is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Het lijkt eerder Nick, Sly is het niet.
OT wat een shitzooi daar
In het officiële programma staat hij voor 20.40 uur genoteerd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgende gast clown Pedro gaat Jaap bellen, zou om 22:00 uur komen, Jaap zit te wachten,
dus niets aan de hand, 22:00 lukt gewoon.
Die trent was al gezet Peet. Al die rare vragen vorige week aan die vrouw met de paarden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wel jammer dat het niveau zakt tot 'Stoephoer' en 'Clown Pedo'.
Dat laatste zelfs veelvuldig.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Was er gisteren nog.
.
[..]
[..]
Je kijkt toch wel uit om daar als gast te willen komen. Niet gek dat ze op het allerlaatste moment nog gasten voor hem moeten regelen. Ooooo ik kijk uit naar volgende week. Hij heeft mij bezweerd dat de show er over een maand staat hahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef Wijnneus het volgende:
Jaap blijft PB afzeiken en hij blijft Clown Pedro, Clown Pedo noemen![]()
Kortom, als gasten zich zo redelijk normaal gedragen, zeikt hij alles af.
Ondertussen is Jaap de echte aso daar.
Ik weet het toverheks, jij bent ook goed van geheugen, hij kon niet op de chat , belde naar Alsidoquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
Gisteren belde Rob naar Alsido, hij kon er nog alleen op als PietjeSV even later weer als mod-Rob en dacht hem vandaag ook vorbij te hebben zien schuiven.
wat een aanfluiting dit, het is diep en diep triest maar ja het zal nooit wat worden met Jaap, is gewoon een regelrechte klootzak.
Vreemd. En dan ook nog die Sly beller. Wat een pleurissfeer rondom en in dat programma.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
En wederom heb ik een stalker op de chat. Maar ik heb wel zijn ip-adres te pakken:
Ja dat had hij gehoord maar het programma klopt dus niet... Liesbeth hèquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Pedro de Clown zal gewoon om 22:00 uur komen dus is op tijd.
De op's (mod's) kunnen zijn IP wel achterhalen, doe er iets aan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
En wederom heb ik een stalker op de chat. Maar ik heb wel zijn ip-adres te pakken:
Laf he, met eigen naam durven ze niet, losersquote:
Pearlbitch kan jij eventueel aan Fransie vragen of dat de telefoongesprekken op film komen,quote:
En anders vind je het grootste deel beschreven in de update terug. De gasten heb ik niet, dat trok ik echt niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Pearlbitch kan jij eventueel aan Fransie vragen of dat de telefoongesprekken
op film komen, dat zou ik toch wel graag terug willen horen.
Ohquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was geen IP Pietje maar een u-stream nummer
Oh ik had dat vanavond ook gepost van clown Pedo, maar omdat Jaap vertelde wie de gasten waren later kwam ik erachter dat hij gewoon Pedro heet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wel jammer dat het niveau zakt tot 'Stoephoer' en 'Clown Pedo'.
Dat laatste zelfs veelvuldig.
Okee, los daarvan vind ik het misselijk om zo te postenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, hmm, policy voor screencaps van de chat is hetzelfde als rechtstreeks chatstukken knippen en plakken. Mag alleen met toestemming van alle chatters, dat kunnen we niet checken en dus is 't niet toegestaan om ze te plaatsen.
Vallllllllllttttttt oppppppppppppp heeeeeeeeee en zo posten ze de hele avond meestal, echt nivotjequote:
Dan plaatsen we ze niet en nodig ik belangstellenden uit om even deze links te volgen:quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, hmm, policy voor screencaps van de chat is hetzelfde als rechtstreeks chatstukken knippen en plakken. Mag alleen met toestemming van alle chatters, dat kunnen we niet checken en dus is 't niet toegestaan om ze te plaatsen.
Mag toch, en inplaats dat ze gewoon leuk meedoen, nee sommige willen gewoon rellen erg misselijk, en dan juigen als PB of BQ weer afgezeken wordt, maar ohwee ohwee als Jaap het bij 1 van Evilwon gaat doen, dan zijn de poppetjes aan het dansen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet dat hier meegelezen word hoor.
Ik ga me bezatten heksje, heb nog een flesje bier in de koeling staanquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mag toch, en inplaats dat ze gewoon leuk meedoen, nee sommige willen gewoon rellen erg misselijk, en dan juigen als PB of BQ weer afgezeken wordt, maar ohwee ohwee als Jaap het bij 1 van Evilwon gaat doen, dan zijn de poppetjes aan het dansen.
Ach de chat blijft tot volgende weekwoensdag gewoon weer als vanouds en lees je al die vreemde namen niet die komen weer tevoorschijn als Jaap volgende week weer op stream is om weer proberen te gaan rellen.
Je kan wel merken dat het **groepje** zeg maar wat er vaker zit het gezellig heeft met elkaar.
Shomila, jij ook nog een biertje, bel ik een taxi om er een voor je te brengenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:19 schreef shomila het volgende:
Ze gingen zelf al bijna huilen dat iemand Sly nadeed aan de telefoon.
En dan lachen om beequeen en pearlbitch kansloze figuren zijn het.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Shomila, jij ook nog een biertje, bel ik een taxi om er een voor je te brengen
Doe mij maar een lekker broodje Shoarma heb daar wel zin inquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga me bezatten heksje, heb nog een flesje bier in de koeling staan
Oh Laysaquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:25 schreef Laysa het volgende:
Ik wil ook wel drank ruudie...een heleboel graag
Dat dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:19 schreef shomila het volgende:
Ze gingen zelf al bijna huilen dat iemand Sly nadeed aan de telefoon.
En dan lachen om beequeen en pearlbitch kansloze figuren zijn het.
Edit????quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh LaysaIk drink geen druppel meer uit miijn laatste flesje, de rest is voor jou <3
edit :![]()
![]()
Jahhhhhhhhhh duhhhhhhhhhhhh, jij spoort nietttttttttttttquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
En die Duh met haar kompanen, lachen! Ik kon het niet laten en jaaaaa hoor daar was ze, happen, happen als een dolle...
Ik hoor net dat Jan dinsdagmiddag van het dak gaat vallen en jammer genoeg niet kan komen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:39 schreef Gert het volgende:
Hopelijk houden de servers het volgende week, als JAN PAPPERAZZI in hoogsteigen persoon langskomt.
Ik weet dat ik niet spoor hahaha maar zij nog minder wat een randdebiel, sorry dat ik het zeg, het mens is niet te volgen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jahhhhhhhhhh duhhhhhhhhhhhh, jij spoort niettttttttttttt
Waar Gert, bij Jaap ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:39 schreef Gert het volgende:
Nou dat waren toch weer mooi een man of 200 die dit feestje hebben gevolgd. Laat de sponsors maar binnenstromen.![]()
Hopelijk houden de servers het volgende week, als JAN PAPPERAZZI in hoogsteigen persoon langskomt.
Ben het spoor ook wel eens kwijt, maar ontspoord neem ik voor jou en mij niet in de mond.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet spoor hahaha maar zij nog minder wat een randdebiel, sorry dat ik het zeg, het mens is niet te volgen.
Ik wou hier effe gaan posten wie dat is, maar ik denk dat je slim genoeg bent om zelf te beseffen wie dat isquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan plaatsen we ze niet en nodig ik belangstellenden uit om even deze links te volgen:
-1-
-2-
Ja. Schijnt. Die geruchten gaan. Om Jaap live in de uitzending te wegen of zo?quote:
Ik hoop oprecht van niet maar ik sta nergens meer van te kijken na vandaag.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Morgenavond open podium wat zal dat een verademing zijn of staat dit ook in teken van het carnaval?
Ik vrees het ergste van het ergstequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht van niet maar ik sta nergens meer van te kijken na vandaag.
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben er vantussen, mensen nog veel plezier.
Wat had je gezegd en hoe reageerde hij?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde nog net de afkondiging van Jaap. Hoewel ik al anderhalf uur niet meer ingelogd was, zat ik 'm nog steeds dwars
Dit was nog erger dan al die weken ervoor, en de klootzak heeft echt PB en BQ zp afgezeken steeds, gewoon lager dan laag.quote:
Jaap ging lekker los tegen mij, beequeen en pearlbitch. Wij zijn nutteloze werklozen, mensen die hij kan missen als kiespijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat had je gezegd en hoe reageerde hij?
Die Pimytje jankt het meest als de naam slaai voor bijschuivdquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
En de NL'ers snappen het niet helemaal Het zijn de chatters die onbeschoft zijn en niet Jaap.
En als ik Jaap bel, drukt hij me direct weg, de dappere dodo.
[ afbeelding ]
Ze is leuk!quote:
Tja,.. da's kennelijk de enige manier nog om vier uur Tabula Rasa te vullen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Disana het volgende:
Heb de stream weer even aan en hoor dat Jaap alle vragen van Pearlbitch zit te verzinnen. En dan belt Sly om te vragen waar Sly is en zegt Jaap dat het beequeen was met een verdraaide stem.
Niveautje.
Neuh, ik zat je juist op te hemelen, dat je zo positief was enzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij probeerde mij een ban aan te naaien, man
Jij werd gewaarschuwd door Hansie vanwege je taalgebruik en vervolgens probeer je mij er bij te lappen. Maar Hansie durft niet meer tegen mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, ik zat je juist op te hemelen, dat je zo positief was enzo
Dat was LekkerSimpelquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:40 schreef Jian het volgende:
Die gozer die belde van wie ik zei dat jij het was, was hartstikke positief![]()
Oh, dat, ..... ik heb BQ ook nog een keer gewaarschuwd toen ze Kut zei, met de mededeling erbij " graag gedaan Hans" Die vent spoort niet hoor, die heeft een complex aangaande alles wat met gemeenschap te maken heeft ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij werd gewaarschuwd door Hansie vanwege je taalgebruik en vervolgens probeer je mij er bij te lappen. Maar Hansie durft niet meer tegen mij
Misschien is Hansie nog maagd??quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, dat, ..... ik heb BQ ook nog een keer gewaarschuwd toen ze Kut zei, met de mededeling erbij " graag gedaan Hans" Die vent spoort niet hoor, die heeft een complex aangaande alles wat met gemeenschap te maken heeft ofzo
Vannacht was er iemand die zich geen huppelkutje mocht noemen. Piemel mocht volgens Hans wel maar kut niet omdat kut een scheldwoord wasquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, dat, ..... ik heb BQ ook nog een keer gewaarschuwd toen ze Kut zei, met de mededeling erbij " graag gedaan Hans" Die vent spoort niet hoor, die heeft een complex aangaande alles wat met gemeenschap te maken heeft ofzo
Nee Marrije, dit soort vragen had nooit van mij kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Marrije het volgende:
Oh.
En ik maar denken dat PB echt vragen had gesteld. Had gekund natuurlijk.
Ja belachelijk toch, toen heb ik er maar Huppeltrutje van gemaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vannacht was er iemand die zich geen huppelkutje mocht noemen. Piemel mocht volgens Hans wel maar kut niet omdat kut een scheldwoord was
En vervolgens kwam suzzy en die had nergens een probleem meequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja belachelijk toch, toen heb ik er maar Huppeltrutje van gemaakt.
Ow, zou Hans van de mannenliefde zijn ? da's wel leuk om hem even te vragen trouwensquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vannacht was er iemand die zich geen huppelkutje mocht noemen. Piemel mocht volgens Hans wel maar kut niet omdat kut een scheldwoord was
Consider it donequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Pearlbitch kan jij eventueel aan Fransie vragen of dat de telefoongesprekken op film komen,
dat zou ik toch wel graag terug willen horen.
Ghehehequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, zou Hans van de mannenliefde zijn ? da's wel leuk om hem even te vragen trouwens
Het niveau waarop Jaap opereert trekt Nowlivers aan, daar kun je op wachten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef Disana het volgende:
Maar goed, zulk soort dingen kreeg ik dus ook als Sly op de chat was met een stelletje volgelingen. Toen ik dat zei kreeg ik een ban bij NL. Kennelijk vervelen ze zich. Of ze ruiken gewoon de rotzooi die Jaaps show is, dat trekt ook aan natuurlijk.
Dat is toch niet te geloven?quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Yupben al weer terug, hou me maar effe in de vorige keer kreeg ik daarna meteen een ban
Thx voor de tip. Gaat hard daar nu.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Er start nu een ingelaste uitzending van Vraag Je Raak, met Johan.
Ja zag het ook. Nu zit alleen de echte er nog.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is niet de echte Pearlbitch. Er zijn er nu twee online.
Hansie, die lamzak heeft het over Pearl-Bitch, met een streepje dus, die andere PearlBitch heeft die blinde niet eens gezien volgens mijquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Hansie zegt nu dat Pealbitch en PearlBitch hetzelfde IP-adres hebben. Drama, drama.
Ja Gert zo zit hetquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:47 schreef Gert het volgende:
Het grootste "rumoer" komt dus vanavond weer eens van de chat. Als die hoere PB en die snolle BQ nou gewoon Mein Kampf even uit hun hoofd leren is alles in orde toch? Of heb ik het nou verkeerd begrepen?
Klopt Maan, we weten het allemaal. Hij denkt dat hij slim was, maar hij heeft een klein foutje gemaakt. Na die post van mij hier was het ook ineens afgelopen met al die pm'etjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wou hier effe gaan posten wie dat is, maar ik denk dat je slim genoeg bent om zelf te beseffen wie dat is
Daarom vind ik die Beertjejan ook zo'n halve, die zat Hans te roemen als kerel omdat ie z'n excuses aanbood. De gladjakker kon gewoon niet andersquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Hansie blijft een laffe teckel. Ja, natuurlijk biedt hij nu z'n excuses aan anders had-ie er gewoon uit gemoeten. Hij zou Leo ook z'n excuses moeten aanbieden voor de stemmingmakerij op de chat vorige week donderdag, maar dat komt dan weer niet in hem op.
Namen, rugnummers.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt Maan, we weten het allemaal. Hij denkt dat hij slim was, maar hij heeft een klein foutje gemaakt. Na die post van mij hier was het ook ineens afgelopen met al die pm'etjes
Hansie hangt nu alweer de popi-dj uit op de chatquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarom vind ik die Beertjejan ook zo'n halve, die zat Hans te roemen als kerel omdat ie z'n excuses aanbood. De gladjakker kon gewoon niet anders
Zo gewonnen, zo geronnen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hansie hangt nu alweer de popi-dj uit op de chat
Echt hè.. Liesbeth weer in de bocht... roostert gewoon een gast een uur te vroeg in.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgende gast clown Pedro gaat Jaap bellen, zou om 22:00 uur komen, Jaap zit te wachten,
dus niets aan de hand, 22:00 lukt gewoon.
Ik heb net contact gehad met iemand uit de hoek van SV en het blijkt dus dat ze vandaag zijn getipt dat het vanavond erg uit de hand zou kunnen gaan lopen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef spuitje het volgende:
Kregen onverwacht bezoek vanavond, dus niet meer gekeken, Maar als ik even terug lees was het weer een treurige bende en ook op de chat was het weer bal.
Laat al die NL'ers nu gewoon lekker op hun eigen Vlemmix site blijven, daar heeft Sly dat ding toch voor in het leven geroepen??? Ze hebben zelfs hun eigen chat, dus waarom nog ergens anders gaan lopen zieken? Of gaat het juist daarom, het zieken. Iets wat ze op NL niet mogen, want dat is een keurige site voor mensen met een eigen mening. Toch? Gos, ik ben die gasten zo verschrikkelijk spuug en spuugzat!
Yeps. De ex van PeterNquote:
Hij zag het allemaal niet meer zo helderquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:36 schreef Disana het volgende:
Hans beweert met grote stelligheid dat de twee Pearlbitches hetzelfde IP adres hebben.
Hij zat met z'n neus in de Duitse literatuur waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij zag het allemaal niet meer zo helder
Ja, dat heb je wel goed omschreven, dat gedrag.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido is trouwens een erg vervelende kerel zo langzamerhand. Stronteigenwijs, kan zijn punt niet maken en ridiculiseert continu z'n opponent in de discussie.
Heb ik laatst ook gezegd, toen je veronderstelde dat ik Alsido zo goed kende (wat dus niet zo is): maar Alsido is volgens mij echt iemand die opdrachten moet krijgen, en niet geven.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel goed omschreven, dat gedrag.
Ik zie dat ook wel in hem.
Een (niet erg terechte) belangrijkheid uitstralen, en boven iemand gaan staan (ik weet het beter dan jou) ipv ernaast.
Ik vind het langzamerhand ook pijnlijk om te zien (en trouwens ook om te lezen in de COS), heb er gekromde tenen bij en denk de hele tijd 'Doe dat nou nie-hiet'.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gezegd, toen je veronderstelde dat ik Alsido zo goed kende (wat dus niet zo is): maar Alsido is volgens mij echt iemand die opdrachten moet krijgen, en niet geven.
En als hij ze, duidelijk omschreven, krijgt, dan regelt-ie het ook. Hij is hartstikke handig en oplossingsgericht.
Maar het is geen regiseur. En dat kan dan wel zijn ambitie zijn, blijkbaar, maar dat is geen goed idee.
Ik snap hem wel, echter, want er is niemand anders die daar echt de regie neemt. Dus Alsido vult een lacune in waar eigenlijk iemand anders zou moeten staan.
pimetje is slyquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die Pimytje jankt het meest als de naam slaai voor bijschuivd
Ik ben in slaap gevallen, beantwoordt dat je vraag voldoende?quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:53 schreef Noek het volgende:
Oh ja, Jaap en zijn programma. Hoestnou?
Nee, wat maakt het dat je in slaap viel? Doorvragen, dat heb ik gisteren op een training geleerd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben in slaap gevallen, beantwoordt dat je vraag voldoende?
Wees blij, had je anders een Bannentje gekost, want je moest echt steeds op je handen zitten om niet te lopen schelden. En je te irriteren aan degene die hieperdepiep hoera alles vonden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben in slaap gevallen, beantwoordt dat je vraag voldoende?
Euhm eigenlijk was ik heel moe en ik vroeg me af waarom ik zat te kijken naar een a-ritmische man in een kippenpakjequote:Op donderdag 11 februari 2010 09:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, wat maakt het dat je in slaap viel? Doorvragen, dat heb ik gisteren op een training geleerd.
Was het Jaap, of was je misschien gewoon moe? Oeh, vertel HET!
In het echte leven zou Alsido never en nooit niet een bazenpositie (...) bekleden. Da's dan weer een prettige gedachte.quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh man, als je zo'n baas treft dan heb je twee mogelijkheden: je doet het zoals hij het wil en je ergert je kapot aldoende of je probeert hem zoveel mogelijk te negeren. In beide gevallen ben je zwaar de klos
Klinkt als een training voor Jaap!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:24 schreef Noek het volgende:
Doorvragen, dat heb ik gisteren op een training geleerd.
Ik kan ook teruglezen maar hé, ik kan het ook vragen. Had ik het nou goed begrepen dat Bram er bij zou zijn, dan zou het toch wel goed worden ofzo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm eigenlijk was ik heel moe en ik vroeg me af waarom ik zat te kijken naar een a-ritmische man in een kippenpakje![]()
En dan nog een dikke, onbeschofte vent natuurlijk.
Maar Bram was er dus nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kan ook teruglezen maar hé, ik kan het ook vragen. Had ik het nou goed begrepen dat Bram er bij zou zijn, dan zou het toch wel goed worden ofzo?
Oh well, iets zegt me dat ze dan ook niet verder dan een gevederd mens zouden komen.quote:
Hou er dan maar mee op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:45 schreef Toverheks het volgende:
Was gewoon een hele aanfluiting, was geen entertamentsjow maar een hoe ergerikdemenszoveelmogelijksjow.
Nee. Pimytje is een bekende Nowliver.quote:
Je zou de Alsido's in middle-managementposities de kost moeten geven.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het echte leven zou Alsido never en nooit niet een bazenpositie (...) bekleden. Da's dan weer een prettige gedachte.
Fried soul klinkt beter.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Hou er dan maar mee op.
Leest Fatty Bom Bom toevallig ook nog mee of niet of vindt hij the vibe te negatief en kan zijn gefrituurde ziel dat allemaal niet aan?
Meneer leest tegenwoordig op Nlquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Hou er dan maar mee op.
Leest Fatty Bom Bom toevallig ook nog mee of niet of vindt hij the vibe te negatief en kan zijn gefrituurde ziel dat allemaal niet aan?
Bram werd gisteren tot twee keer toe afgezeken en onderuitgehaald door Jaap.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kan ook teruglezen maar hé, ik kan het ook vragen. Had ik het nou goed begrepen dat Bram er bij zou zijn, dan zou het toch wel goed worden ofzo?
Dat is een stokpaardje dat BRONmagazine al weken berijdt. Ik denk dat eventuele afzeggingen eerdere het gevolg zijn van slecht gemaakte/niet nagekomen afspraken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
Bronmagazine vertelt net op de chat dat er ook gasten afzeggen voor het Open Podium door dde chat, dat je wordt bekritiseerd enzo. Dat vind ik wel jammer, want Open Podium vind ik een leuk en gezellig prog.
Ze komen misschien op sommige vlakken in de buurt, maar zo'n no-know als Alsido is echt uitzonderlijk. Die lult zich al helemaal vast in een sollicitatiegesprek.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Je zou de Alsido's in middle-managementposities de kost moeten geven.
Serieus? Wat zei Jaap?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Bram werd gisteren tot twee keer toe afgezeken en onderuitgehaald door Jaap.
Wat een zeur is die Bron zegquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is een stokpaardje dat BRONmagazine al weken berijdt. Ik denk dat eventuele afzeggingen eerdere het gevolg zijn van slecht gemaakte/niet nagekomen afspraken.
Dat zou je inderdaad denken. Maar dit soort mensen compenseert een gebrek aan kunde meestal met een bovengemiddelde survivorsmentaliteit. En dat maakt ze tot geliefde adjuncts: likken naar boven en trappen naar beneden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze komen misschien op sommige vlakken in de buurt, maar zo'n no-know als Alsido is echt uitzonderlijk. Die lult zich al helemaal vast in een sollicitatiegesprek.
Alsido valt bij het eerste het beste gesprek for sure door de mand. Als het al niet bij zijn sollicitatiebrief is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat zou je inderdaad denken. Maar dit soort mensen compenseert een gebrek aan kunde meestal met een bovengemiddelde survivorsmentaliteit. En dat maakt ze tot geliefde adjuncts: likken naar boven en trappen naar beneden.
Dat zei ik gisteren alquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:19 schreef spuitje het volgende:
Johan zit het nieuws weer voor te lezen en concludeert dat hij de volgende keer misschien beter eerst de berichten kan lezen voor hij ze on stream voor gaat lezen.
Bram sms'de een suggestie aan Jaap om een maand met een aantal corpulente mensen de bunker in te gaan en er een soort afvalwedstrijd van te maken. Jaap zei dat Bram niets te zeggen heeft en dat niet hij, maar Johan V een bubker heeft en dat mensen die twee keer niet komen opdagen niet serieus genomen kunnen worden.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:25 schreef Jian het volgende:
Ik heb gisteren aan het eind van de avond zitten lachen om Johan en Peter aan de bar. Johan was melig en ik vond het best vermakelijk.
Iemand die zich niet aan zijn afspraken houdt, hoef je ook niet serieus te nemen. Dit lijkt me dan ook terechte kritiek en dat is geen affikken. Maar goed, Bram had opeens een idee, zomaar spontaan, te gek!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bram sms'de een suggestie aan Jaap om een maand met een aantal corpulente mensen de bunker in te gaan en er een soort afvalwedstrijd van te maken. Jaap zei dat Bram niets te zeggen heeft en dat niet hij, maar Johan V een bubker heeft en dat mensen die twee keer niet komen opdagen niet serieus genomen kunnen worden.
En later trapte hij ook nog een keer onder de gordel, maar dat kreeg ik niet helemaal mee.
Je zou het eventueel hier nog kunnen nalezen.
Hoe lang zal het duren eer ook Jaap doorheeft op wie hij vertrouwt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Jaap zei dat Bram niets te zeggen heeft en dat niet hij, maar Johan V een bubker heeft en dat mensen die twee keer niet komen opdagen niet serieus genomen kunnen worden.
Jaap en Johan de ultieme combinatie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren eer ook Jaap doorheeft op wie hij vertrouwt.
Het is de eerste keer dat ik het zie. Geen idee of het mag, maar het zal toch wel aangezien het over Johan gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe vaak zullen we dit filmpje te zien krijgen?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik het zie. Geen idee of het mag, maar het zal toch wel aangezien het over Johan gaat.
Ondertussen kan Liesbeth lekker uit d'r neus eten
Johan gaf eerder aan niets meer met sponsoren te maken willen hebben "alles wat hier staat heb ik betaald".quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.ikkombijjeeten.nl
Wordt mede mogelijk gemaakt door C1000
Nadat ie de beste sponsor van TBO geschoffeerd had.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:23 schreef Dementor het volgende:
Johan gaf eerder aan niets meer met sponsoren te maken willen hebben "alles wat hier staat heb ik betaald".
Ja weet ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Johan gaf eerder aan niets meer met sponsoren te maken willen hebben "alles wat hier staat heb ik betaald".
Maakt hem toch geen ruk uit, de boel is/was binnen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadat ie de beste sponsor van TBO geschoffeerd had.
Yepz, dat is een goede graadmeter. Alhoewel sommigen - bij gebrek aan beter of een leven- wel verdomd lang blijven hangen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef Dementor het volgende:
Je moet voor de gein maar eens opletten met welke frequentie de entourage rondom Johan veranderd.
Ja en dit vraagt om meer natuurlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maakt hem toch geen ruk uit, de boel is/was binnen.
En dan is opeens alles van hem, echt bijzonder knap gewoon.
Er stonden nog best veel dingen van de Dumpstore, die hebben tijdens TBO heel veel materiaal geleverd in de vorm van sponsoring (ze keken zelf ook en het contact was goed te noemen).quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en dit vraagt om meer natuurlijk.
Wie is was de sponsor en wieso??
Flipsen is Johan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er stonden nog best veel dingen van de Dumpstore, die hebben tijdens TBO heel veel materiaal geleverd in de vorm van sponsoring (ze keken zelf ook en het contact was goed te noemen).
Schijnbaar is daar een lichtje gaan branden en vroeg men alle spullen terug.
Terecht natuurlijk, want met Flipsen daar kun je lang wachten op een nieuwe TBO.
Ik geef die sponsor groot gelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Allemaal niet zo'n probleem, ware het niet dat Johan nogal van leer trok tegen de sponsor. Onterecht en not done en dus zei sponsor: flikker maar op met je toko en geef mij al mijn spullen terug.
Wat had die dan van leer te trekken?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Allemaal niet zo'n probleem, ware het niet dat Johan nogal van leer trok tegen de sponsor. Onterecht en not done en dus zei sponsor: flikker maar op met je toko en geef mij al mijn spullen terug.
Eigenlijk had men daar niet om moeten hoeven vragen en hadden die lui van TBO dat zelf netjes moeten terug brengen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er stonden nog best veel dingen van de Dumpstore, die hebben tijdens TBO heel veel materiaal geleverd in de vorm van sponsoring (ze keken zelf ook en het contact was goed te noemen).
Schijnbaar is daar een lichtje gaan branden en vroeg men alle spullen terug.
Terecht natuurlijk, want met Flipsen daar kun je lang wachten op een nieuwe TBO.
TBO 2 was een optie, daarom stonden die spullen daar nog.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eigenlijk had men daar niet om moeten hoeven vragen en hadden die lui van TBO dat zelf netjes moeten terug brengen.
Zolang het decor uit oude gordijnen bestaat kijk ik nergens meer vreemd van op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:57 schreef Jian het volgende:
Denk niet dat Johan echt wakker ligt van een paar veldbeldjes en wat camouflagenetten
En Johan deed net alsof hij gek was en dacht goh hoe komen al die spulletjes nou hier?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:02 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind die kritiek op Johan niet terecht. Bart en Bram hebben die spullen geregeld. Bart en Bram horen die spullen dan terug te bezorgen, als er geen nieuwe TBO komt. De sponsor belt Bart, en hoewel sinds het einde van TBO in geen velden of wegen meer is gezien, vertelt Bart de sponsor maar ff dat er geen nieuwe Bunker meer komt. En dat de sponsor maar ff bij Johan moet uit gaan blazen.
Klopt. De meeste onbenullen die ik als baas heb gehad zijn verbaal over het algemeen redelijk begaafd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze komen misschien op sommige vlakken in de buurt, maar zo'n no-know als Alsido is echt uitzonderlijk. Die lult zich al helemaal vast in een sollicitatiegesprek.
Zoiets als "ik geloof er eigenlijk niet in, maar ik ben niet helemaal zeker, dus mocht het toch wat worden dan heb ik het eigenlijk nooit losgelaten en kan ik zo weer instappen" Tis zo half hèquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens meldde Bram gisteravond laat nog op de chat dat hij zich niet heeft afgewend van Tabula Rasa maar dat hij tijdelijk wat afstand genomen heeft
Vorige week beloofde hij ons nog deze week een topshow te brengen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:39 schreef Disana het volgende:
Ik zou me kunnen voorstellen dat Bram niet aangekeken wil worden op de bedroevende kwaliteit van Tabula Rasa, maar had hij dat niet van te voren kunnen bedenken? Jaap was immers geen vreemde voor hem.
Bram moet in de politiek gaan .......quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vorige week beloofde hij ons nog deze week een topshow te brengen.
Jaap of Bram?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vorige week beloofde hij ons nog deze week een topshow te brengen.
was ook stijlloos wat Jaap flikte. ik vond dat ze zich goed hield. Is ook het beste om in zo'n geval te doen: stoïcijns blijven en net doen of je neus bloedt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:31 schreef Disana het volgende:
Vampey/Tabitha schrijft dat ze het niet leuk vond om bij Jaap voor de leeuwen gegooid te worden.
quote:Daar was anders niets van te merken met d'r korte rokje en huppelpasjes.
Slim meisje.quote:Maar dat van die vragen van Pearlbitch geloofde ze dan weer niet.
Mogen zij ook eens een foutje maken..quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:07 schreef Disana het volgende:
De regie doet iets niet helemaal goed
[ afbeelding ]
Als je verder leest, zie je dat het om een herstart voor een Windows update ging... ze stonden dus machteloosquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mogen zij ook eens een foutje maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |