Fixedquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef Toverheks het volgende:
Pietje vond mijn titel mooier en mijn nummertje klopt de jouwe niet
Maar toen waren de gasten nog enigszins normaal. Dit is allemaal flauwekul van derderangs figuren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vond vorige week een stuk erger met dat gerochel, dit is gewoon slecht. Niet meer, niet minder.
Ik geloof het ook maar misschien is het volgende week nog slechter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:33 schreef Disana het volgende:
Dit is veruit de slechtste show van allemaal.
Ja het nummertje maar mijn titel was mooier hoorquote:
Het interesseert hem geen ene mallemoer meer, hij heeft niet eens meer de pretentie een gastheer te zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof het ook maar misschien is het volgende week nog slechter.
Zou het door die kip komen? Dat gerochel bedoel ik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vond vorige week een stuk erger met dat gerochel, dit is gewoon slecht. Niet meer, niet minder.
Ongelofelijk. Ik snap dat Bram afhaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:37 schreef Disana het volgende:
Terwijl zijn gast praat, zit Jaap voortdurend op zijn mobieltje te kijken.
Of ze zitten vast klaar voor de volgende Vraag maar Raak met klaphandjes en zwaaitjes.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef Toverheks het volgende:
zal wel erg saai zijn op de Evilwonchat ze komen ff allemaal gluren op de Vlemchat.
"Mis" hem al een dag of...2/3quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat mod Rob er niet is. Het zijn toch zulke grote vrienden? Of zou mod Rob boos zijn omdat Jaap zijn chat heeft ingeruild voor die andere.
Laysa ik heb dat niet.
Ook niet dat alles heel traag wordt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat mod Rob er niet is. Het zijn toch zulke grote vrienden? Of zou mod Rob boos zijn omdat Jaap zijn chat heeft ingeruild voor die andere.
Laysa ik heb dat niet.
Nee, maar het schijnt te helpen als je zonder chat kijkt. Je moet een goed uitgerust systeem hebben vanwege die chat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ook niet dat alles heel traag wordt?
Ben nu niet aan het kijken
Hmzzz.....die sjet is juist 80% de lolquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar het schijnt te helpen als je zonder chat kijkt. Je moet een goed uitgerust systeem hebben vanwege die chat.
En als je dan de stream stopzet? Ik gok maar wat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hmzzz.....die sjet is juist 80% de lol![]()
Allemaal al geprobeerd....ach....ik leer er dan maar mee te levenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En als je dan de stream stopzet? Ik gok maar wat.
Als je computer echt uit gaat zou het kunnen zijn dat hij te warm wordt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Allemaal al geprobeerd....ach....ik leer er dan maar mee te leven
Mij welquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat valt mij dan weer niet op.
Ja dus ff uitstofzuigen vooral bij de roosters van je ventilator.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je computer echt uit gaat zou het kunnen zijn dat hij te warm wordt.
Of gewoon even openschroevenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dus ff uitstofzuigen vooral bij de roosters van je ventilator.
Dat bedoel ik, openschroeven en uitstofzuigen, had ik last van bij mijn vorige comp. Moest dat regelmatig doen.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Was er gisteren nog.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:59 schreef Disana het volgende:
Hoop dat ze LS er niet meer in laten. Oh wacht eens, hij staat er wel als PietjeSV.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Hij kan niet op die andere inloggen en op PietjeSV wel?
Juiste weergavequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Disana het volgende:
Heb de stream weer even aan en hoor dat Jaap alle vragen van Pearlbitch zit te verzinnen. En dan belt Sly om te vragen waar Sly is en zegt Jaap dat het beequeen was met een verdraaide stem.
Niveautje.
Dat is echt de stem van Rob niet. Het is de stem van Sly, ik weet het zeker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef beequeen het volgende:
LS aka mod Rob aka Engerd belde met Jaap. Volgens miij is Jaap Rob meer dan zat.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef beequeen het volgende:
LS aka mod Rob aka Engerd belde met Jaap. Volgens miij is Jaap Rob meer dan zat.
Nee, Jaap deed dit bij beequeen ook al. Professionele presentator he?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Marrije het volgende:
Oh.
En ik maar denken dat PB echt vragen had gesteld. Had gekund natuurlijk.
I agree to disagreequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is echt de stem van Rob niet. Het is de stem van Sly, ik weet het zeker.
Dit is echt de stem van Rob. Rob is volgens mij mod-af en zoekt aandacht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
Dat is echt de stem van Rob niet. Het is de stem van Sly, ik weet het zeker.
Sly is het zeker niet. Ik dacht ook aan Rob.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is echt de stem van Rob. Rob is volgens mij mod-af en zoekt aandacht.
Ja grappig, krijg ik toch nog bijval. Ik gok nog steeds dat het Sly zelf is, wie weet heeft die ook wel mot met Jaap.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
haha ik heb je post niet gezien maar we reageren hetzelfde Disana
Het lijkt eerder Nick, Sly is het niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja grappig, krijg ik toch nog bijval. Ik gok nog steeds dat het Sly zelf is, wie weet heeft die ook wel mot met Jaap.
Wie het ook is, hij moet Jaap niet. En dat is geen wonder als je ziet wat Jaap vanavond aan het neerzetten is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Het lijkt eerder Nick, Sly is het niet.
OT wat een shitzooi daar
In het officiële programma staat hij voor 20.40 uur genoteerd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgende gast clown Pedro gaat Jaap bellen, zou om 22:00 uur komen, Jaap zit te wachten,
dus niets aan de hand, 22:00 lukt gewoon.
Die trent was al gezet Peet. Al die rare vragen vorige week aan die vrouw met de paarden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wel jammer dat het niveau zakt tot 'Stoephoer' en 'Clown Pedo'.
Dat laatste zelfs veelvuldig.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Was er gisteren nog.
.
[..]
[..]
Je kijkt toch wel uit om daar als gast te willen komen. Niet gek dat ze op het allerlaatste moment nog gasten voor hem moeten regelen. Ooooo ik kijk uit naar volgende week. Hij heeft mij bezweerd dat de show er over een maand staat hahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef Wijnneus het volgende:
Jaap blijft PB afzeiken en hij blijft Clown Pedro, Clown Pedo noemen![]()
Kortom, als gasten zich zo redelijk normaal gedragen, zeikt hij alles af.
Ondertussen is Jaap de echte aso daar.
Ik weet het toverheks, jij bent ook goed van geheugen, hij kon niet op de chat , belde naar Alsidoquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
Gisteren belde Rob naar Alsido, hij kon er nog alleen op als PietjeSV even later weer als mod-Rob en dacht hem vandaag ook vorbij te hebben zien schuiven.
wat een aanfluiting dit, het is diep en diep triest maar ja het zal nooit wat worden met Jaap, is gewoon een regelrechte klootzak.
Vreemd. En dan ook nog die Sly beller. Wat een pleurissfeer rondom en in dat programma.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
En wederom heb ik een stalker op de chat. Maar ik heb wel zijn ip-adres te pakken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |