Die gaan helemaal niet vaak samen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:15 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
complot-NWO en reptillians gaan nogal vaak samen. Maarja, voor mij komt het sowieso over als twee groepen kinderen die ruzie hebben over of het nou Sinterklaas is die bestaat, of juist de paashaas.
Het was geen flametopicquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:30 schreef ToT het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat dat een flame-topic was.
Reptilians (Serieus!!) is al een stuk beter.
,quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
De winst die de ECB maakt vloeit terug naar de nationale centrale banken, die tevens 'aandeelhouder' zijn van de ECB.
Nyenrodequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:06 schreef merlin693 het volgende:
De mogelijkheden zijn legio, zien wij ze er toe in staat is mij mbt balkenende ook altijd een raadsel geweest.
het moet hoger liggen indien mogelijk....dus zijn dan bepaalde onderwijs studies onderheven aan elite gedrag om klaar te stomen...ik weet niet
laten we kijken
edit: dan toegevoegd
Ok, sorry..quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef merlin693 het volgende:
Goelie, een vraagje : zullen we geen muziek gaan delen gezien dit reden is geweest voor topic kaap !
vind jouw info nml al opzich interesant want iedereen moet altijd bronnen nazoeken voordat !
Volgens mij zijn er geen nationale centrale banken in de EU waar (ook) particulieren aandeelhouder mogen (moeten) zijn zoals in de VS het geval is. In Nederland is de staat iig 100% eigenaar van DNB.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:51 schreef Goelie het volgende:
[..]
,
Dit ga ik bij deze ontkrachten.
Ik quote:
The ECB notes that the Treaty establishing the European Community is silent on the ownership
structure and internal governance of NCBs, which are therefore left to each Member State’s
autonomous determination.
(NCB = National Central Bank)
http://www.ecb.int/ecb/legal/pdf/en_con_2005_34_f_sign.pdf
Dat houdt dus in dat de aandeelhouders van de nationale centrale banken (de rothschilds) anoniem zijn en blijven.
Verder:
Neither the ECB nor the national central banks (NCBs), nor any member of their decision-making bodies, are allowed to seek or take instructions from European Community institutions or bodies, from any government of an EU Member State or from any other body.
Community institutions and bodies and the governments of the Member States must respect this principle and not seek to influence the members of the decision-making bodies of the ECB (Article 108 of the Treaty
http://www.ecb.int/ecb/orga/independence/html/index.en.html
Ik gok dat Duitsland wel een helpende hand zal willen toereiken aangezien zij hun zaakjes nog wel redelijk op orde hebben. In dat geval zullen zij vast en zeker druk zetten op de gehele EU om mee te betalen, en dus wordt Griekenland in wezen beloond voor z'n wanbeleid. Aan de andere kant is het nog maar de vraag of Griekenland al niet zover in het moeras is gezakt dat ze er op eigen kracht nog wel uit kunnen geraken. Daar is namelijk een strikte discipline en dus een rigoureuze mentaliteitsverandering voor nodig, en dat zal een harde dobber worden voor het corruptste land van Europa.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef merlin693 het volgende:
Komop de grieken zijden al " Thats the greek way"
de grondleggers..gaan zij die helpen of niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |