Oh, was het een grap.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[goedenavondbijgrappenuitleggenmetI.R.Baboon]
Als humorprofessor () snapte ik dat ze dat bedoelde. Daarom besloot ik om er nog een absurdere grap overheen te maken, om zo lekker intertekstueel met verwachtingen te spelen en daar dan niet aan te voldoen (daarbij subtiel inspelend op de actualiteit van de naderende tweedekamerverkiezingen en de toegenomen behoefte aan charismatische leiders). Door de lezer met het eigen verwachtingspatroon te confronteren ontstaat er een verwachtingsvacuüm waar de humor júist weer sterker door naar voren komt. Voor de gemiddelde persoon klinkt dit enigszins onsamenhangend, maar Martin weet dit natuurlijk allemaal al jaren.
[/goedenavondbijgrappenuitleggenmetI.R.Baboon]
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[goedenavondbijgrappenuitleggenmetI.R.Baboon]
Als humorprofessor () snapte ik dat ze dat bedoelde. Daarom besloot ik om er nog een absurdere grap overheen te maken, om zo lekker intertekstueel met verwachtingen te spelen en daar dan niet aan te voldoen (daarbij subtiel inspelend op de actualiteit van de naderende tweedekamerverkiezingen en de toegenomen behoefte aan charismatische leiders). Door de lezer met het eigen verwachtingspatroon te confronteren ontstaat er een verwachtingsvacuüm waar de humor júist weer sterker door naar voren komt. Voor de gemiddelde persoon klinkt dit enigszins onsamenhangend, maar Martin weet dit natuurlijk allemaal al jaren.
[/goedenavondbijgrappenuitleggenmetI.R.Baboon]
Zo irritant die mensen met van die vage grappen die niemand kan waarderenquote:
Grappige postingquote:Op zondag 23 mei 2010 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo irritant die mensen met van die vage grappen die niemand kan waarderen
Jammer van Twitter dat Hij niet meer dan 140 tekens mag versturen.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:07 schreef Veurmeur het volgende:
Zelfs voor Twitter voelt Hij zich niet te groot:
http://twitter.com/VerkerkMartin
De rest laat hij open voor zijn volgersquote:Op maandag 24 mei 2010 15:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Jammer van Twitter dat Hij niet meer dan 140 tekens mag versturen.
geniaal, geen enkele tweet past eropquote:Op maandag 24 mei 2010 15:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Moet ie longtwitter gaan gebruiken.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij schijnt fel vandaagquote:Op maandag 24 mei 2010 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Van z'n Twitter: Haase bijbaan 16. Zo druk kom niet eens op de tribune
Hij hangt er nu boven, heb ik vernomen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 15:07 schreef Veurmeur het volgende:
Zelfs voor Twitter voelt Hij zich niet te groot:
http://twitter.com/VerkerkMartin
En bidonnen voor drank.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:03 schreef Reya het volgende:
Als Martin op de tribune had gezeten, had Haase allang drie bagels gehad.
Verkerk was te laat voor de partij van De Bakker omdat Hij om 11.00 uur nog verplichtingen had...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:03 schreef thettes het volgende:
http://nos.nl/video/15963(...)rkend-in-parijs.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |