Sha la liquote:
quote:en geef de rest van het geld weg.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef LXIV het volgende:
Blij zijn dat ze niet komt. Je moet wel totaal imbeciel zijn wanneer je die snol uitnodigt op je bruilof omdat.. Ja, waarom eigenlijk? Kan ze goed zingen? Kan ze goed entertainen? Interesseert het haar ook maar een lor of hun bruiloft tot een succes is?
Wat is haar taak daar eigenlijk? Presence? Een beetje rondlopen, zodat je later kunt zeggen dat Paris Hilton op je bruiloft was? Waartoe dient dat in hemelsnaam?
Vraag liever Vader Abraham en geef de rest van het geld weg. In mijn ogen ben je echt een ontzettende mongool als je PH uitnodigt voor je bruiloft, enkel om te pimpen.
Hoe kun je fan zijn van Paris? Wat is haar talent dan? Behalve de ontzettende, Amerikaanse, aanstelster uit te hangen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:19 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
De bedoeling was dat ze geheel onverwachts met een limo-hummer zou verschijnen en een toespraak zou houden voor de aanwezigen. Idd, voor de rest een beetje rondlopen en 'aanwezig' zijn tijdens het feest. Hij heeft haar uitgenodigd omdat z'n aanstaande fan is van Paris. Maar goed, dat plan lijkt dus nu in duigen te vallen.
Komt wel goed, haar booking-agency zit in Nigeria tegenwoordig toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:24 schreef Lienekien het volgende:
En heeft hij zijn 250.000 euro al overgemaakt naar dat boekingsbureau waar hij niks meer van hoort?
Dat is gewoon haar werk. Paris Hilton komt echt wel opdagen voor 250.000 dollarquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom zou Paris Hilton op komen draven voor 250.000 dollar?
Alsof zij dat geld nodig heeft.
Nee moest betalen via Western Union Bankquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:33 schreef martinus- het volgende:
[..]
Komt wel goed, haar booking-agency zit in Nigeria tegenwoordig toch?
Alsof ze 250.000 dollar nodig heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:37 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dat is gewoon haar werk. Paris Hilton komt echt wel opdagen voor 250.000 dollar
Het gaat bij veel sterren en artiesten allang niet meer om nodig hebben natuurlijk. Maar daarom spelen ze nog wel in film of geven ze nog wel concerten. Flut argument dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Alsof ze 250.000 dollar nodig heeft.
Ik heb het voor je opgezocht. In 2006 heeft ze $7 000 000 verdiend (dat zal nu wel een stuk minder zijn). Gemiddelde van bijna 20 000 dollar per dag. Dan lijkt mij 373 000 dollar niet slecht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Alsof ze 250.000 dollar nodig heeft.
Zegt genoeg over de bruid dan toch dat ze fan is?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe kun je fan zijn van Paris? Wat is haar talent dan? Behalve de ontzettende, Amerikaanse, aanstelster uit te hangen?
En dan nog. 2 ton. En dan maar klagen dat de inkomstenbelasting te hoog is. Als ik dit soort dingen lees dan denk ik dat dit percentage nog wel naar de 70 kan.
Er zijn letterlijk één miljoen manieren om je geld zinniger uit te geven dan PH op je bruiloft te vragen.
Ook die aanstaande snap toch wel dat het ontzettend nep is als PH daar een toespraakje houdt?
Precies.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:51 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Het lijkt me dat dit plan akelige gaat backfiren als het lukt.
Het laatste wat een vrouw wil is dat een ander in haar spotlight staat op haar huwelijk.. en ik zie PH toch echt geen low profile houden......
ander feestje: leuk idee, maar op haar bruiloft zonder vooraf overleggen zou ik niet doen....
Ja hoor, voor een ton kom ik best opdraven.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:52 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Ben jij ook te boeken voor bruiloften?
Ok, ik wacht op je bij het altaar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, voor een ton kom ik best opdraven.
Misschien is het haar grote voorbeeldquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:48 schreef Ataraxy het volgende:
Zegt genoeg over de bruid dan toch dat ze fan is?
Idd, direct wat ik dacht.. Zal wel niet de slimste zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:51 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Het lijkt me dat dit plan akelige gaat backfiren als het lukt.
Het laatste wat een vrouw wil is dat een ander in haar spotlight staat op haar huwelijk.. en ik zie PH toch echt geen low profile houden......
ander feestje: leuk idee, maar op haar bruiloft zonder vooraf overleggen zou ik niet doen....
Hoe kansloos en ziekelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:31 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Idd, direct wat ik dacht.. Zal wel niet de slimste zijn
Idee is leuk, maar volgens mij staar er maar 1 in de spotlight... En dat is niet de bruidegom
Nu je dit post realiseer ik me dat je inderdaad voor dat geld een vakantiehuisje aan zou kunnen schaffen in plaats van fuckingquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Koop er liever een huis voor. Daar heb je tenminste wat aan.
ook wel eens leuk als je wél met een uitnodiging binnen komt hequote:Op donderdag 11 februari 2010 10:06 schreef Danny het volgende:
Willen ze niet Danny Roodbol op hun bruiloft? Wil evt wel een offerte sturen?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ook wel eens leuk als je wél met een uitnodiging binnen komt he
Ook dat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:14 schreef Lienekien het volgende:
Wie wil er nou trouwen met een man die 250.000 euro wil weggooien om Paris Hilton je bruiloft te laten verpesten?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Gunner het volgende:
is het laforest?
Mag iemand zelf bepalen hoe hij of zij haar geld uitgeeft?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe kun je fan zijn van Paris? Wat is haar talent dan? Behalve de ontzettende, Amerikaanse, aanstelster uit te hangen?
En dan nog. 2 ton. En dan maar klagen dat de inkomstenbelasting te hoog is. Als ik dit soort dingen lees dan denk ik dat dit percentage nog wel naar de 70 kan.
Er zijn letterlijk één miljoen manieren om je geld zinniger uit te geven dan PH op je bruiloft te vragen.
Ook die aanstaande snap toch wel dat het ontzettend nep is als PH daar een toespraakje houdt?
Als je je geld hieraan uitgeeft heb je al een vakantiehuis. Of 3.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:02 schreef heiden6 het volgende:
Nu je dit post realiseer ik me dat je inderdaad voor dat geld een vakantiehuisje aan zou kunnen schaffen in plaats van fuckingParis
Hilton
op je bruiloft te laten komen... Eerlijk waar, als ik ooit zou trouwen, al kreeg ik geld toe, dan kwam ze nog niet binnen. Why, oh why?
Nee, dat zou tenminste iets opleveren. PH laten komen daarentegen...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je je geld hieraan uitgeeft heb je al een vakantiehuis. Of 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
Een paar uurtjes? Ik denk dat je haar amper te zien krijgt voor die prijs......quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:49 schreef nachtdier3 het volgende:
Beetje 250.000 euro neerleggen voor een paar uurtjes Paris.
Ik denk dat je haar niet eens mag aanrakenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:16 schreef Idler het volgende:
Mag je er voor dat geld dan ook een keer overheen?
Hmmm.....Dan ga ik toch maar voor wat anders sparen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar niet eens mag aanraken
moeten we die kennen ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:06 schreef Danny het volgende:
Willen ze niet Danny Roodbol op hun bruiloft? Wil evt wel een offerte sturen?
Ik geloof niets van het hele verhaal, maar als je dan bekende mensen op je bruiloft wil, waarom neem je dan niet een paar echte en goede artiesten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:55 schreef Leonidas82 het volgende:
update!
Inmiddels is er weer contact geweest en wat blijkt? Die 250K is gewoon kale prijs voor alleen de aanwezigheid van PH, dus exclusief privéjet, toespraakkosten, beveiliging, upgrade diner, hotel en administratiekosten. De totale prijs komt dan neer op 320.000 dollar all-in![]()
Je kan dan wel genieten van 5 uur Paris op je bruiloftJe mag haar inderdaad niet aanraken. Kennis overweegt om te onderhandelen.
Heb je je kennis al gemeld dat ie gewoon gestoord is om zoveel geld uit te geven aan een hersenloze doos? Ik zou zo iemand echt niet op mijn bruiloft willen hebben. En als de bruid een fan is van PH, zegt dat genoeg over de intelligentie van de bruid.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:55 schreef Leonidas82 het volgende:
update!
Inmiddels is er weer contact geweest en wat blijkt? Die 250K is gewoon kale prijs voor alleen de aanwezigheid van PH, dus exclusief privéjet, toespraakkosten, beveiliging, upgrade diner, hotel en administratiekosten. De totale prijs komt dan neer op 320.000 dollar all-in![]()
Je kan dan wel genieten van 5 uur Paris op je bruiloftJe mag haar inderdaad niet aanraken. Kennis overweegt om te onderhandelen.
Nou, als je die filmpjes van haar bekijkt is ze er niet vies vanquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef LXIV het volgende:
Blij zijn dat ze niet komt. Je moet wel totaal imbeciel zijn wanneer je die snol uitnodigt op je bruilof omdat.. Ja, waarom eigenlijk? Kan ze goed zingen? Kan ze goed entertainen? Interesseert het haar ook maar een lor of hun bruiloft tot een succes is?
Wat is haar taak daar eigenlijk? Presence? Een beetje rondlopen, zodat je later kunt zeggen dat Paris Hilton op je bruiloft was? Waartoe dient dat in hemelsnaam?
Vraag liever Vader Abraham en geef de rest van het geld weg. In mijn ogen ben je echt een ontzettende mongool als je PH uitnodigt voor je bruiloft, enkel om te pimpen.
Onzin, die mensen bestaan wel degelijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:51 schreef VliegVlieg het volgende:
Mensen die denken dat dit echt is![]()
Niemand is zo dom om zoveel geld neer te leggen voor haar "aanwezigheid"
Kortom: Troll, slotje.
En dan weet je niet eens zeker of ze wel echt komt opdagen op de dag dat je haar geboekt hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:55 schreef Leonidas82 het volgende:
update!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |