Zoet, van Leer..... ineens allemaal keeperstalent uit eigen jeugdquote:Contract voor jeugdkeeper Benjamin van Leer
10 februari 2010 16:30
Doelman Benjamin van Leer (17) heeft een contract ondertekend dat hem tot en met 2011 aan PSV verbindt, met een optie voor nog een jaar. In het bijzijn van Jan Reker en het management van de PSV Jeugdopleiding zette de keeper van PSV A1, bezig aan zijn derde seizoen in Eindhoven, woensdagmiddag zijn handtekening onder de verbintenis.
In bijzijn van zijn ouders ondertekende Van Leer zijn contract. In bijzijn van zijn ouders ondertekende Van Leer zijn contract.
‘Blij met dit contract’
De tweedejaars A-junior is afkomstig van de Utrechtse club Elinkwijk en speelt momenteel zijn derde seizoen in Eindhoven. “Ik heb het heel erg naar mijn zin hier en ben ook erg blij met dit contract”, zei Van Leer. “Het is mijn ambitie om hier nog eens aan tafel te komen zitten om dezelfde reden.” Van Leer studeert aan het Johan Cruyff College in Nijmegen en loopt stage bij FC Eindhoven, waar hij werkt met algemeen directeur Edwin Huybers.
De doelman uit Houten speelt al sinds 2007 in Eindhoven. De doelman uit Houten speelt al sinds 2007 in Eindhoven.
quote:
Nou ben benieuwdquote:Mogelijk al snel komst technisch manager
In de nieuwe uitgave van Voetbal International zinspeelt Frits Schuitema op een spoedige komst van een nieuwe technisch manager. Doelstelling was om die per 1 juli in te vullen. Volgens VI zou dat ook wel eens april kunnen worden. 'De profielen zijn opgesteld, de lijstjes gemaakt. Nu moeten we met een van de kandidaten tot een akkoord komen. Dat kan al snel zijn. Mensen kunnen door onverwachte gebeurtenissen wellicht eerder onder hun huidige contract uitkomen. In de voetbalwereld kan alles' aldus Schuitema in VI.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Zapper het volgende:
Gaat Ola beter of slechter spelen als hij wordt uitgefloten?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:33 schreef MMUFC het volgende:
Heb je plannen dan?
Ik vind momenteel overigens niet dat er echt een reden is om Ola uit te fluiten
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:16 schreef rubbereend het volgende:
misschien wil Zapper hem nafluiten?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:18 schreef MMUFC het volgende:
Zullen we Zapper vertellen dat hij een vriendin heeft/had en dus waarschijnlijk niet op mannen valt of zullen we het hem niet vertellen?![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hij wil hem gewoon vooruit fluiten. Nou ik zeg... vooruit flapper...uh zapper.
Zou wel van héél veel lef getuigen, gezien hun laatste wedstrijd tegen Groningen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef Zapper het volgende:
Rustig mannen, rustig. Jullie zijn bekend met mijn liefde voor PSV dus geen reden om mij voor flikker aan te zien
Nee de reden van mijn vraag is vanwege het incidentje tijdens PSV - Heracles, de rode kaart van held Pieckenhagen. Vele supporters vonden dat naaierij van Ola en zijn dit vast nog niet vergeten. Hij zal dus behoorlijk flink aan worden gepakt verwacht ik.
Gomes deel 2quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk een groot keeperstalent
Wil je daar mee zeggen dat de rode kaarten van FCG niet terecht waren?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Zou wel van héél veel lef getuigen, gezien hun laatste wedstrijd tegen Groningen.
Ik vond die eerste overdreven.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wil je daar mee zeggen dat de rode kaarten van FCG niet terecht waren?
Zal wel eens fijn zijn een keeper uit de eigen jeugd.quote:
Ik wil daarmee zeggen dat zij momenteel de allerlaatste club zijn die mogen fluiten wegens eventueel onrecht, gezien hun zwijnpartij tegen Groningen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wil je daar mee zeggen dat de rode kaarten van FCG niet terecht waren?
Dat naaierij noemen..quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef Zapper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Rustig mannen, rustig. Jullie zijn bekend met mijn liefde voor PSV dus geen reden om mij voor flikker aan te zien
Nee de reden van mijn vraag is vanwege het incidentje tijdens PSV - Heracles, de rode kaart van held Pieckenhagen. Vele supporters vonden dat naaierij van Ola en zijn dit vast nog niet vergeten. Hij zal dus behoorlijk flink aan worden gepakt verwacht ik.
Let wel, dat vind ik niet he. Het was een natrappende beweging en da's rood. Maar probeer dat een fanatieke supporter maar eens wijs te makenquote:
Okeequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Let wel, dat vind ik niet he. Het was een natrappende beweging en da's rood. Maar probeer dat een fanatieke supporter maar eens wijs te maken
Je vindt 'm echt aantrekkelijk he?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef Zapper het volgende:
Misschien kan ik wel op de foto metDanko
Ik zat te denken.. we mogen niet denken dat hij homo is gezien zijn reacties naar Ola.. en dan zo'n reactie over Dankoquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je vindt 'm echt aantrekkelijk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |