Inderdaad een beetje de Jostiband van West Europa.... Ze komen af en toe in de media. Dan lach je er hard om en ga je weer over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zij zijn de reden dat België achterloopt op de rest van West-Europa.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of ze deporteren alle banlieu inwoners naar de Ardennen.....
Dat hoef je mij niet te vertellen maar Sarkozy.quote:
Je mag Ofyles heel veel noemen, maar Sarkozy is toch echt wel een erge belediging.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen maar Sarkozy.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je mag Ofyles heel veel noemen, maar Sarkozy is toch echt wel een erge belediging.
Mooi is dat altijd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
Bij "Tussen Kunst en Kitsch" wat herhalingen van de afgelopen jaren. Zit er er vrouwtje met een stoel(ik had 'm al eens gezien maar vergeten). Had ze gekocht voor 25 gulden. Bleek een Rietveld te zijn. 60-70 duizend gulden, huidige staat. Als ze hem zou laten restaureren: 125.000
En een oud lijk met een zilveren inktset. 35.000
Wow, ik heb zoiets echt nog nooit gehoord/ meegemaakt. Dan knijp je hem best wel. Fijn zo'n groepsgenoot.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef B.ertha het volgende:
En ik ben vrijgesproken van plagiaatDat is echt een hele opluchting. Ook al was ik onschuldig (groepsgenoot had iets gedaan buiten ons medeweten), ik kneep hem toch behoorlijk gezien de mogelijke straffen en de wetenschappelijke zelfmoord die het is
Ook omdat we al ruim drie maanden aan het wachten waren voordat we überhaupt ons verhaal mochten gaan doen... Die zitting was een hel, die groepsgenoot was het meest aan het woord en de examencommissie was echt ontzettend streng.
Weet je al welke richting je op wilt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat bevalt prima. Ik ben gelukkigVooral de studie is stressvol
Ik twijfel nog steeds tussen marketing en organizational design & development (ODD), maar ik heb nu voor de thesis marketing gekozen (thema: acceptatie van groene innovaties), dus de kans is best aanwezig dat dat ook de uiteindelijke master wordt. Grootste nadeel aan ODD zijn de beroepsperspectieven, die staan me niet zo aan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je al welke richting je op wilt?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben even iemand doodschieten ......
Stond een eng pooierachtig ventje al dik een half uur Kankerhoer, kankerhoer naar een meisje in flat te roepen..... Ik wou er op af gaan maar de politie is er al.quote:
Heb je je onderzoeksvraag al? We lopen nu gelijk trouwens. Ik ben ook bezig met m'n bachelorscriptie/ onderzoek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds tussen marketing en organizational design & development (ODD), maar ik heb nu voor de thesis marketing gekozen (thema: acceptatie van groene innovaties), dus de kans is best aanwezig dat dat ook de uiteindelijke master wordt. Grootste nadeel aan ODD zijn de beroepsperspectieven, die staan me niet zo aan.
Hoe zit het met jou?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stond een eng pooierachtig ventje al dik een half uur Kankerhoer, kankerhoer naar een meisje in flat te roepen..... Ik wou er op af gaan maar de politie is er al.
Ik was het even zat. maar nu is het gelukkig weer stil.quote:
Nee, dat komt over enkele weken, denk ik. Beroep enzo weet ik nog niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je je onderzoeksvraag al? We lopen nu gelijk trouwens. Ik ben ook bezig met m'n bachelorscriptie/ onderzoek.En weet je al welke richting je uit wilt na je studie dan? Welke beroep?
Bij mij valt eindelijk alles op z'n plaats. We zijn bezig met een klinisch practicum (diagnostiek en behandeling van een leerling), nog wat vakken en de bachelorscriptie.Echt heel erg leuk! Ik heb voor leren en ontwikkeling gekozen richting leerproblemen.
M'n onderzoek ga ik uitvoeren bij kleuters.
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Soempie het volgende:
M'n onderzoek ga ik uitvoeren bij kleuters.![]()
quote:
Ben jij ook Belgisch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Soempie het volgende:
Het is zeker interessant en vooral ook heel erg leuk. Vorig jaar twijfelde ik tussen leerproblemen en gedragsproblemen, maar ik ben nu echt overtuigd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat komt over enkele weken, denk ik. Beroep enzo weet ik nog niet.
Dat van jou klinkt ook interessant!
quote:
Ik denk dat die quote van Soempie de moeite waard is om in mijn sig te plaatsen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het gaat over Wallonië en ineens komen rare hobby's op tafel.....
Jij gaat rare dingen bij kleuters doen....quote:
quote:
QFTquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
Dit niveau is nog lager dan het vorige topic
Iets met tulpenbollen zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Zou het door de lange winter komen?
Heb van mijn ouders daar ook altijd vreemde verhalen over gehoord...
In de trant van Hannibal Rising?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Zou het door de lange winter komen?
Heb van mijn ouders daar ook altijd vreemde verhalen over gehoord...
Dat lijkt me fijn. Ik haat het om zo besluiteloos te zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is zeker interessant en vooral ook heel erg leuk. Vorig jaar twijfelde ik tussen leerproblemen en gedragsproblemen, maar ik ben nu echt overtuigd.![]()
Een paar jaar geleden had ik echt geen idee van wat ik wilde en het afgelopen jaar heb ik er eindelijk een beeld bij gekregen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ik ben van 1966, niet van 1943...
quote:Heb van mijn ouders daar ook altijd vreemde verhalen over gehoord...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef Soempie het volgende:
Als je deze twee samen voegt...quote:Een paar jaar geleden had ik echt geen idee van wat ik wilde en het afgelopen jaar heb ik er eindelijk een beeld bij gekregen.
Ik heb een zieke geest maar zelfs ik legde die link nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[..]
Als je deze twee samen voegt...
Het meest erge is nog wel dat Soempie hier haar werk van wil gaan maken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het gaat over Wallonië en ineens komen rare hobby's op tafel.....
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Niemand van de aanwezigen hier heeft ooit van zijn/haar ouders gehoord hoe vroegah de lange donkere winters werden doorgehaald?
Niet meer om Pics roepen dus Cobra....quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het meest erge is nog wel dat Soempie hier haar werk van wil gaan maken.
Ik zit mijn hersenen te kraken. Ze hebben het vast ooit wel eens gezegd maar ik weet het niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Niemand van de aanwezigen hier heeft ooit van zijn/haar ouders gehoord hoe vroegah de lange donkere winters werden doorgehaald?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Maar dankzij de uitvinding van het condoom heb ik maar één zusje.
Dankzij geen condoom loop ik nu op deze aardkloot rond en was ik onbedoeld aanwezig op de bruiloft van mijn ouders, zij het onbewust...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Maar dankzij de uitvinding van het condoom heb ik maar één zusje.
Schaatsen en sneeuwpoppen maken..... mijn moeder is een tutquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
In dit geval niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet meer om Pics roepen dus Cobra....
Hoedje wippen, vinger in de roet wie er mee doet en over die kaarsen heb ik het maar niet eens...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit mijn hersenen te kraken. Ze hebben het vast ooit wel eens gezegd maar ik weet het niet.
Vast heel veel bordspellen en kaarsen
Nope, ik heb een zusje van 34.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik dacht dat jij enigs kind was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |