Dan pas?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:24 schreef aardappel het volgende:
Nog een kleine 12 uur en dan ben ik zo zat als een aap... pfft.. wordt oud![]()
Denk dat die kleine mannen gewoon niet tegen drank kunnen..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Misschien omdat je geen portier bent eigenlijk?
Alcohol in je bloed bedoel je, (dikke vingers mmmmmmm..)quote:Op zondag 14 februari 2010 02:46 schreef theKiD het volgende:
Goud?
Ik heb genoeg gedronklen en nog met meer thuiis gekomen dan ik gegegegaan ben
Of Glühwein binnengieten en dan in de sneeuw gaan lopen merk je niets meer van de kouquote:Op zondag 14 februari 2010 10:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Godnondeju! Moet ik zo dadelijk die kolere optocht gaan lopen in de sneeuw... Denk dat ik gewoon binnen aan de glühwein ga!
QFTquote:
quote:Dode man gevonden in Goirle
zondag 14 februari 2010 | 15:06 | Laatst bijgewerkt op: zondag 14 februari 2010 | 17:37
GOIRLE - In een brandgang achter de Eduard Douwes Dekkerdreef in de wijk Groote Akkers in Goirle is het lichaam gevonden van een jongeman van tussen de 20 en 25 jaar oud. De identiteit van de man is nog niet bekend gemaakt. De technische recherche is een uitgebreid onderzoek gestart om na te gaan of er sprake is van een misdrijf. Het lichaam van de man is voor een lijkshouwing overgebracht naar Breda. Meer nieuws volgt.
Ik ga me nu maar met de hond buiten wagen.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
Net maar de auto voor de kroeg opgehaald
stond nog bij willem 2 haha
ik echt nog steeds geen last van kater gehadquote:Op maandag 15 februari 2010 10:02 schreef existenz het volgende:
Ik leef weer een beetje. De optocht was weer schitterend (hard zuipen)!
+1quote:Op maandag 15 februari 2010 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik echt nog steeds geen last van kater gehad
En zuip toch flink door
quote:Dit overkomt me niet elke dag...
Ik word gebeld rond een uur of 16:00 door een vriendin.. ik nam op.. "Ik schrik me kapot" hoor ik haar zeggen.. "Wat dan?" vraag ik haar. "Je bent niet dood, we dachten dat je dood was.".... "......." dacht ik..
Kort gezegd, de helft van mijn vriendengroep dacht dat ik dood was.. Er is namelijk afgelopen morgen een jonge van 22 jaar, genaamd Sander, die erg veel op mij lijkt, gevonden vlak bij het Grobbendonckpark in Goirle.
Linkje
Vanavond met carnaval ben ik meerdere malen aangesproken en met verbijstering hebben ze staan kijken dat ik nog leefde.. "Jij bent Sander, toch? Ben jij niet dood?" heb ik vaak gehoord vanavond.
Anyway, ik ben geaccepteerd als een overledene.. Heb m'n ouders uit voorzorg ook alvast maar ingelicht.. Zucht..![]()
Was wel een leuke manier om met aardig uitziende dames in aanraking te komen
Ik stel voor de komende dagen dan toch een costume-change voor; zombiequote:Op maandag 15 februari 2010 11:13 schreef theKiD het volgende:
Ff gekopieerd van een ander forum... Het zal je maar overkomen![]()
![]()
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stel voor de komende dagen dan toch een costume-change voor; zombie
Oeh, dat is een apart iets inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 11:13 schreef theKiD het volgende:
Ff gekopieerd van een ander forum... Het zal je maar overkomen![]()
![]()
[..]
Wel een leuke verjaardag gehad?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:13 schreef Stuurloos het volgende:
Bedankt mensen! Op naar het volgend jaar
Ja hoor! Was niet druk, maar wel gezellig. Had het in 2 dagen verdeeld. Ene dag vrienden en andere dag familie. Geld gehad over het algemeen en waardebonnen, altijd prettig.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel een leuke verjaardag gehad?
En wat heb je gekregen?
Geld en waardebonnen doen het altijd goed jaquote:Op maandag 15 februari 2010 12:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja hoor! Was niet druk, maar wel gezellig. Had het in 2 dagen verdeeld. Ene dag vrienden en andere dag familie. Geld gehad over het algemeen en waardebonnen, altijd prettig.![]()
Donderdag pas weer aan de slag, dus zo de afwas doen
Jeuj! Ik ga even geld storten en kattenbakgrit halen, het meurt hier als een mallequote:Op maandag 15 februari 2010 13:30 schreef automatic_ het volgende:
Jeuj! Ze hebben mijn contract omgezet naar 18 uur per week
Dan is het wel nodigquote:Op maandag 15 februari 2010 15:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jeuj! Ik ga even geld storten en kattenbakgrit halen, het meurt hier als een malle
De stank is inmiddels weg. Zo maar eens de oven voorverwarmen voor mn pizza:quote:
Ik ben meer van de salami pizzaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
De stank is inmiddels weg. Zo maar eens de oven voorverwarmen voor mn pizza:
[ afbeelding ]
Ik ook, maar dacht laat ik vandaag eens wat anders doenquote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben meer van de salami pizzaMaar smakelijk
Tja, dat krijg je als je een jaartje ouder bent hèquote:Op maandag 15 februari 2010 18:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook, maar dacht laat ik vandaag eens wat anders doen
En bedankt.. hopelijk ben ik volgend jaar NIET met carnaval jarig..quote:Op maandag 15 februari 2010 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je een jaartje ouder bent hè
Kusjequote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
En bedankt.. hopelijk ben ik volgend jaar NIET met carnaval jarig..
Wow, dat is weer lekker laatquote:Op maandag 15 februari 2010 18:43 schreef Stuurloos het volgende:
Blijkbaar valt carnaval volgend jaar in de eerste week van maart
En wanneer mag dat zijn?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow, dat is weer lekker laat
Ik mag dit jaar weer rond mijn verjaardag naar school
Ik ben 7 september jarig en 6 september begint het nieuwe jaarquote:
Denk wel dat je die chauffeur er een plezier mee zou hebben gedaan!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:37 schreef hetzusjevan het volgende:
stond gvd onder de douche, mag dat, en ik heb die vrachtwagen wel gehoord, kan moeilijk nat en naakt onder de douche vandaan springen om die gast te helpen lossen".
Ha-haquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk wel dat je die chauffeur er een plezier mee zou hebben gedaan!
Dank je! No worries!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Stuurloos, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Sorry voor de verlate felicitatie.
En nog wat gescoord Crazy?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
De laatste dag vandaag
In elk geval tot nu toe een zeer geslaagde carnaval.
Zusje, Das behoorlijk kut jah, om zo te moeten haasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |