...quote:foto Op woensdag 10 februari 2010 @ 20:40 schreef Tammymara het volgende:
Nagel + kaars aanmaken+niet opletten=
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
*vijlen gaat*
En zal ongetwijfeld heel erg gestonken hebben!quote:foto Op woensdag 10 februari 2010 20:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
...
Vlamde het? Auw. Vervelend
Oh WAUW!! die eerstequote:foto Op woensdag 10 februari 2010 20:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En zal ongetwijfeld heel erg gestonken hebben!![]()
Okay dames, ik heb alleen de nagels uit de OP gezien, en die van zoeperzakie..![]()
Wat een snoepies met die nfu-oh erop!
Jullie willen carnaval?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere manicure:
[ afbeelding ]
Nog een andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ooooooh oeps!!quote:foto Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
*vijlen gaat*
*love*quote:foto Op woensdag 10 februari 2010 20:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En zal ongetwijfeld heel erg gestonken hebben!![]()
Okay dames, ik heb alleen de nagels uit de OP gezien, en die van zoeperzakie..![]()
Wat een snoepies met die nfu-oh erop!
Jullie willen carnaval?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere manicure:
[ afbeelding ]
Nog een andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een glasvijlquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Deze vind ik echt super!
Ai die verbrande nagel ziet er niet fijn uit, gelukkig is het maar een klein stukje.
Nog even een vraagje trouwens, ik zoek een echt goede vijl, ik heb geen kunstnagels. Welke kunnen jullie aanbevelen?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
*vijlen gaat*
Tof!!quote:foto Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo bekend dit!
OK toch maar ff snel fotooke gemaakt:
[ afbeelding ]
dat egaal sponzen is best moeilijk
quote:foto Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!!
Je hebt het sponzen helemaal gevonden he??!!
Hahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 20:47 schreef Tammymara het volgende:
Yep!
En ik had het niet eens in de gaten, Ik stond er echt naar te kijken , zo van "ohhhhhh, mooooooiiiii" als een kind dat nog nooit vuur heeft gezien
Toen wapperen en blazen en nu moet ie er maar af....ziet debiel uit !
Ik ind het wel kunnen maar om wat voor functie gaar het?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef tliciouz het volgende:
Kan dit kleurtje voor een sollicitatie gesprek?
http://i996.photobucket.c(...)20Small/HPIM1578.jpg
Hij is in het echt iets licht rozer, foto is van mindermutsig.
Verliefd op de eerste.quote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 21:10 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie heeft swatches van China Glaze Poolside Collection
Nee, je moet een dichtere spons gebruiken...quote:foto Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo bekend dit!
[ afbeelding ]
Moooooooi!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo bekend dit!
[ afbeelding ]
Cutequote:foto Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef babyfeet het volgende:
sponzen is zo mooi .
Dat spul heeft mijn aanstaande meestal in overvloed
Ik had voor vandaag hartjes op mijn nagels en die mevrouw bij het stadskantoor vond ze leuk.
vroeg van laat je dat doen?
nee zei ik dat doe ik zelf .
Oh daar zou ik het geduld niet voor hebben hoor zei ze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foundation sponge van de Action! werkt perfect!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, je moet een dichtere spons gebruiken...
Ik gebruik isolatie materiaal, dat is met noppen.
Dat jaquote:
How cutequote:foto Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef babyfeet het volgende:
sponzen is zo mooi .
Dat spul heeft mijn aanstaande meestal in overvloed
Ik had voor vandaag hartjes op mijn nagels en die mevrouw bij het stadskantoor vond ze leuk.
vroeg van laat je dat doen?
nee zei ik dat doe ik zelf .
Oh daar zou ik het geduld niet voor hebben hoor zei ze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede tip! THX!quote:foto Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spul! Kan je echt heel mooi mee sponzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijke kleuren, maar met z'n drieeen:
[ afbeelding ]
ja, maar dat is ook omdat je er geen topcoat op doet natuurlijk.quote:foto Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef MissJ het volgende:
ow ja nog een vraagske:
wat is jullie ervaring met de suede lakjes van OPI? Chippen die inderdaad heel erg snel?
wat is een stickey basecoat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar dat is ook omdat je er geen topcoat op doet natuurlijk.
een stickey basecoat kan wel helpen
nouja, wat het zegtquote:
Gelukkig, dat zijn zwaar m'n kleuren niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie heeft swatches van China Glaze Poolside Collection
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop