Wie post er net boven je?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Milou__ het volgende:
Paula, dean, lno, piles.. komen allemaal niet meer ofzo ?
Luc post al nooit overdag, en Reks doet geen stage meerquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rex en lucy ook amper. Poe he..
Paula en piles niet. Dean en lno zitten de hele tijd vunzige dingen te doen op msn samenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Milou__ het volgende:
Paula, dean, lno, piles.. komen allemaal niet meer ofzo ?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef jna het volgende:
[..]
Paula en piles niet. Dean en lno zitten de hele tijd vunzige dingen te doen op msn samen
Betrapt!quote:
maar Luctor moet gewoon werken.. en ik ook trouwensquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rex en lucy ook amper. Poe he..
Nope maar op school verveel ik me ook wel eensquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luc post al nooit overdag, en Reks doet geen stage meer
Shit happensquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nope maar op school verveel ik me ook wel eens
Ja iddquote:
quote:
Had je maar gewoon op tijd moeten komenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
Had vanochtend de bus gemistAl 2 weken lang komt de bus te laat, ben ik een keer 2min te laat rijdt ie een keer op tijd
Aangezien ie maar 1x per uur rijdt heb ik thuis maar een kopje koffie gescoorden maar een bus later gepakt
Kiezen of delenquote:
Is ook maar 50ct maar tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |