Indeed en dat is de crux. Blijkbaar zijn onze normen en waarden (dat wat wij beoordelen als goed of slecht) niet van toepassing op de dingen die god doet. Mijn waardeoordeel is dan simpel: god is slecht.quote:Wij denken op dezelfde manier. Iemand doodrijden is dood door schuld. Waarom is het dan fout om een verkrachte vrouw te veroordelen voor buitenechtelijke seks?
Als je de aantijgingen niet kunt bewijzen, hou dan op met vals beschuldigen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bewijzen? Gast, je smijt met een paar bijbelteksten die je soms ook nog uit hun context haalt, en als je echt zo denkt als hoe je alles zegt, dan heb ik medelijden met je, maar ik krijg een beetje het volgende idee:
[ afbeelding ]
Voor God blijkbaar wel. Zoals ik al zei staat het al een hele tijd in de bijbel dat God will dat iedereen weet dat hij God is. Voor de zogenaamde gelovigen onder ons pak ik NT er even bij.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:06 schreef wijsneus het volgende:
200.000 doden is 'noodzakelijk' en 'rechtvaardig'?
[..]
Indeed en dat is de crux. Blijkbaar zijn onze normen en waarden (dat wat wij beoordelen als goed of slecht) niet van toepassing op de dingen die god doet. Mijn waardeoordeel is dan simpel: god is slecht.
Aha, een heuse satanist of 'gewoon' geestesziek dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:58 schreef Nausea_Spewalot het volgende:
De drieeenheid is een valse leer. En nu begrijp je meteen dat ik niet de eerste keer met dit bijltje hak en dat is de reden dat ik erbij zeg dat ik geen JG ben en nooit ben geweest. Ik voeg een stuk aan de bijbel toe? Mischien heb jij dat stuk nog nooit gelezen? Ik ben geen lid van een kerk en ook nooit geweest.
Belachelijk ventje... Nogmaals: kom maar op met je bewijzen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:18 schreef error_404 het volgende:
[..]
Aha, een heuse satanist of 'gewoon' geestesziek dan?
Grappig, je verward me nu met iemand anders, ik heb het niet over bewijzen gehad, noch heb jij mij om bewijzen gevraagd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:25 schreef Nausea_Spewalot het volgende:
[..]
Belachelijk ventje... Nogmaals: kom maar op met je bewijzen.
Ik heb je wel om bewijzen gevraagd. Denk jij of iemand anders te kunnen bewijzen dat ik een satanist ben of de bijbel niet ken met domme aantijgingen? Nogmaals: kom maar op met je bewijzen want je bewijst helemaal niets.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:27 schreef error_404 het volgende:
[..]
Grappig, je verward me nu met iemand anders, ik heb het niet over bewijzen gehad, noch heb jij mij om bewijzen gevraagd.
Maar goed, ik zal voor je bidden vanavond. Ik weet dat dat iig zal helpen.
Een vraagstelling is geen bewering.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:34 schreef Nausea_Spewalot het volgende:
Ik heb je wel om bewijzen gevraagd. Denk jij of iemand anders te kunnen bewijzen dat ik een satanist ben of de bijbel niet ken met domme aantijgingen? Nogmaals: kom maar op met je bewijzen want je bewijst helemaal niets.
Je suggereert het wel. Volgens mij ben jij een troll.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef error_404 het volgende:
[..]
Een vraagstelling is geen bewering.
lekker vroom he
Welke wijze man heeft jou dan verteld dat God diegenen gaat straffen die de arme mensen in Haiti niet te hulp wil staan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:55 schreef Nausea_Spewalot het volgende:
[..]
Dat is onze plicht, om voor mensenrecht durven op te komen enz. God is degene die ons dat bijbrengt door profeten en wijze mannen. Hij doet niet anders dan beslissen wie, wat, hoe en wanneer.
Jezus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:09 schreef Ribbenburg het volgende:
[..]
Welke wijze man heeft jou dan verteld dat God diegenen gaat straffen die de arme mensen in Haiti niet te hulp wil staan?
Dit topic lijkt me iig genoeg bewijs om te zijn dat je geestensziek bentquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:34 schreef Nausea_Spewalot het volgende:
[..]
Ik heb je wel om bewijzen gevraagd. Denk jij of iemand anders te kunnen bewijzen dat ik een satanist ben of de bijbel niet ken met domme aantijgingen? Nogmaals: kom maar op met je bewijzen want je bewijst helemaal niets.
En dat is gebaseerd op...?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef DeBassist het volgende:
[..]
Dit topic lijkt me iig genoeg bewijs om te zijn dat je geestensziek bent
dit topic, dat zeg ik netquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:07 schreef Nausea_Spewalot het volgende:
[..]
En dat is gebaseerd op...?
Wat zit je hier dan stom te fokken achter je toetsenbordje.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:47 schreef Nausea_Spewalot het volgende:
[..]
Ja, dat is juist. In een cel zitten betekend niet zonder water of brood leven. En jij weet niet om welke reden God iemand redt of iemand laat sterven. Ik ook niet, ik weet alleen dat wij (die geloven) geroepen zijn om onrechtvaardig te lijden. Staat allemaal in de bijbel hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |