abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:19:42 #51
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_77849202
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:18 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

[..]

Een zonde is wel een gemaakte fout. En zeg nou zelf, iemand moet toch recht spreken? God heeft als schepper dat recht, maar wie ben jij die je naaste veroordeeld?
dat vraag ik me dus ook van jou af
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:20:17 #52
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_77849224
He TS,

als je echt iets wil leren, raad ik je aan om Furious Love te kijken, dan begin je hoop ik de liefde van Jezus te begrijpen. 14 februari in premiere, nu op iBethet.tv als preview te kijken.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:21:19 #53
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_77849271
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:18 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

[..]

Een zonde is wel een gemaakte fout. En zeg nou zelf, iemand moet toch recht spreken? God heeft als schepper dat recht, maar wie ben jij die je naaste veroordeeld?
Heb jij het artikel wel gelezen?
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_77849407
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:16 schreef no1uknow het volgende:
Blijkbaar ken jij de bijbel niet zo goed.
Ik zal het meest genoemde bijbelvers nog maar even citeren voor je;
[..]

Blijkbaar lees je niet wat ik schrijf en wat begrijp je niet wat je in de bijbel leest. Ik herhaal: God TUCHTIGT wie hij LIEF heeft, maar hij neemt WRAAK op zijn VIJANDEN. Begrijp je dat verschil of moet je het nog een keer in de bijbel lezen?

want de Heer berispt wie hij liefheeft, straft elke zoon van wie hij houdt.’ Heb 12:6

Hij laat zijn zon immers opgaan over goede en slechte mensen en laat het regenen over rechtvaardigen en onrechtvaardigen. Mat 5:46

Wat betekend dat NIEMAND weet wie voor wat dan ook gestraft wordt. En dat zal je ook nooit te weten komen tenzij je een profeet bent.
pi_77849456
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:19 schreef DeBassist het volgende:

[..]

dat vraag ik me dus ook van jou af
Ik vertel wat er volgens mij in de bijbel staat, ik oordeel niet.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:25:52 #56
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_77849460
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

Blijkbaar lees je niet wat ik schrijf
Grappig dat je op geen enkele post van mij reagert. Bang om de discussie aan te gaan?
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:26:45 #57
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_77849490
quote:

[..]

Blijkbaar lees je niet wat ik schrijf en wat begrijp je niet wat je in de bijbel leest. Ik herhaal: God TUCHTIGT wie hij LIEF heeft, maar hij neemt WRAAK op zijn VIJANDEN. Begrijp je dat verschil of moet je het nog een keer in de bijbel lezen?

want de Heer berispt wie hij liefheeft, straft elke zoon van wie hij houdt.’ Heb 12:6

Hij laat zijn zon immers opgaan over goede en slechte mensen en laat het regenen over rechtvaardigen en onrechtvaardigen. Mat 5:46

Wat betekend dat NIEMAND weet wie voor wat dan ook gestraft wordt. En dat zal je ook nooit te weten komen tenzij je een profeet bent.
en hoe weet je dan of die straf rechtvaardig is ? omdat de bijbel dat zegt ?
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
pi_77849563
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef error_404 het volgende:

[..]

Grappig dat je op geen enkele post van mij reagert. Bang om de discussie aan te gaan?
Dat is geen reden. Het is een beetje onoverzichtelijk hier en ik heb mischien iets gemeist.
pi_77849667
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:28 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

[..]

Dat is geen reden. Het is een beetje onoverzichtelijk hier en ik heb mischien iets gemeist.
En ook niet op de mijne ingaat. Typisch.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:31:41 #60
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_77849673
quote:

[..]

Hoe de fuck kun jij met jezelf leven man? Ik vraag me echt serieus af of mensen die denken zoals jij niet een gevaar zijn voor hun omgeving met zulke zieke normen en waarden.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:31:47 #61
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_77849674
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:28 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

[..]

Dat je iets gemist hebt, is mij wel duidelijk; meer dan alleen mijn posts. Begin eerst eens bij mijn posts.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:32:28 #62
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_77849702
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:31 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Of op de scherpere kritiek van mij...
pi_77849877
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:18 schreef error_404 het volgende:

[..]

TS, je doet raar.

Je hebt het wel elke keer over het OT, maar over het NT heb ik je pas 1x iets zien posten.
Je moet eerst eens je bijbel verder lezen, voordat je dit soort onzin de wereld in helpt. Je hebt werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.

Wat jij feitelijk doet is godslastering, bijbels gezien. Je zet Jezus te kakken en dat is op zijn zachts gezegd niet netjes.
Wie in godsnaam is TS? Bewijs dan maar eens dat God veranderd is. En Jezus is Gods ZOON, niet God. Ik denk dat jij geen flauw idee hebt waar je het over hebt.

En dan komt het einde en draagt hij het koningschap over aan God, de Vader, nadat hij alle heerschappij en elke macht en kracht vernietigd heeft. Want hij moet koning zijn totdat ‘God alle vijanden aan zijn voeten heeft gelegd’. De laatste vijand die vernietigd wordt is de dood, want er staat: ‘Hij heeft alles aan zijn voeten gelegd.’ Wanneer er ‘alles’ staat, is dat natuurlijk uitgezonderd degene die alles aan hem onderwerpt. En op het moment dat alles aan hem onderworpen is, zal de Zoon zichzelf onderwerpen aan hem die alles aan hem onderworpen heeft, opdat God over alles en allen zal regeren. 1Kor 15:24-28

Dus...wil je nog beweren dat Jezus God is? Nee, k ben geen JG en ook nooit geweest. Hij zal de macht overlaten aan God...
pi_77849970
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:31 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Oh nee? Heb je mijn post 16:24 zeker niet gelezen? Een beetje geduld, mensen...
pi_77850026
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:26 schreef DeBassist het volgende:

[..]

en hoe weet je dan of die straf rechtvaardig is ? omdat de bijbel dat zegt ?
God is niet onrechtvaardig. Er is altijd een goede reden ook als we die niet kennen of zien.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:43:55 #66
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_77850110
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:41 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

[..]

God is niet onrechtvaardig. Er is altijd een goede reden ook als we die niet kennen of zien.
1 - Dubbele standaard. Slecht is niet slecht als god het doet, dan is het plotseling goed!
2 - "Ik weet precies wat god doet en waarom, maar niet waarom!"
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:45:16 #67
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_77850152
het spijt me maar ik vindt je een belediging voor het christendom

zelfs als ben ik geen christen ken ik genoeg mensen die wel met God kunnen omgaan. En jij bent er zeker geen van
pi_77850259
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:39 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

[..]

Oh nee? Heb je mijn post 16:24 zeker niet gelezen? Een beetje geduld, mensen...
Oh dan mijn excuses wat betreft die reactie.

Maar ben jij bekend met het verhaal van Jezus? Want je redenatie slaat nergens op. Ga eens de Alpha Cursus doen, dan weet je wat het christendom inhoudt.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:48:46 #69
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_77850278
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:37 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

Wie in godsnaam is TS? Bewijs dan maar eens dat God veranderd is. En Jezus is Gods ZOON, niet God. Ik denk dat jij geen flauw idee hebt waar je het over hebt.
TS = Topic Starter = jij dus.
Ik zeg nergens dat God en Jezus dezelfde zijn, maar let wel; het is een drie-eenheid (3=1)
quote:
En dan komt het einde en draagt hij het koningschap over aan God, de Vader, nadat hij alle heerschappij en elke macht en kracht vernietigd heeft. Want hij moet koning zijn totdat ‘God alle vijanden aan zijn voeten heeft gelegd’. De laatste vijand die vernietigd wordt is de dood, want er staat: ‘Hij heeft alles aan zijn voeten gelegd.’ Wanneer er ‘alles’ staat, is dat natuurlijk uitgezonderd degene die alles aan hem onderwerpt
Grappig, je voegt zelf een stuk aan de bijbel toe door uitzonderingen te maken....
quote:
. En op het moment dat alles aan hem onderworpen is, zal de Zoon zichzelf onderwerpen aan hem die alles aan hem onderworpen heeft, opdat God over alles en allen zal regeren. 1Kor 15:24-28

Dus...wil je nog beweren dat Jezus God is? Nee, k ben geen JG en ook nooit geweest. Hij zal de macht overlaten aan God...
Ik stel nergens dat je JG bent, ik ben alleen benieuwd onder welke denominatie jij jezelf vind vallen. Dat is iets anders.
Daarbij zou een JG never nooit posten wat jij post.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:51:25 #70
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_77850380
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:45 schreef DeBassist het volgende:
het spijt me maar ik vindt je een belediging voor het christendom

zelfs als ben ik geen christen ken ik genoeg mensen die wel met God kunnen omgaan. En jij bent er zeker geen van
Thanks man, ik word idd snel huiverig om mensen als TS die hun kromme verhalen met grof geweld de wereld in slingeren. Gelukkig zijn er niet-christen die niet meteen hun beeld laten vertroebelen.
pi_77850412
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:43 schreef wijsneus het volgende:

[..]

1 - Dubbele standaard. Slecht is niet slecht als god het doet, dan is het plotseling goed!
2 - "Ik weet precies wat god doet en waarom, maar niet waarom!"
1. Goed niet maar wel noodzakelijk en rechtvaardig. Of vind jij dat verkrachting niet bestraft moet worden? Of iemand doodrijden ook al is het een ongeluk? En wat vind je van een shariarechtbank die een verkrachte vrouw veroordeeld? Wij denken op dezelfde manier. Iemand doodrijden is dood door schuld. Waarom is het dan fout om een verkrachte vrouw te veroordelen voor buitenechtelijke seks?
2. Ik weet niet om welke reden mensen persoonlijk worden gestraft. Maar ik weet wel dat God het doet en begrijp dat er voor elke handeling van God een reden moet zijn. Het gaat mij niets aan of iemand overspel heeft gepleegd, maar ik weet dat het bestraft wordt. Niet zo moeilijk dus.
pi_77850526
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:48 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Oh dan mijn excuses wat betreft die reactie.

Maar ben jij bekend met het verhaal van Jezus? Want je redenatie slaat nergens op. Ga eens de Alpha Cursus doen, dan weet je wat het christendom inhoudt.
Kom maar op met je bewijzen. Waar ben ik fout? Lees jij de bijbel maar eens.
pi_77850643
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:48 schreef error_404 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat God en Jezus dezelfde zijn, maar let wel; het is een drie-eenheid (3=1)
[..]

Grappig, je voegt zelf een stuk aan de bijbel toe door uitzonderingen te maken....
[..]

De drieeenheid is een valse leer. En nu begrijp je meteen dat ik niet de eerste keer met dit bijltje hak en dat is de reden dat ik erbij zeg dat ik geen JG ben en nooit ben geweest. Ik voeg een stuk aan de bijbel toe? Mischien heb jij dat stuk nog nooit gelezen? Ik ben geen lid van een kerk en ook nooit geweest.
pi_77850801
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:31 schreef wijsneus het volgende:

[..]

Hoe de fuck kun jij met jezelf leven man? Ik vraag me echt serieus af of mensen die denken zoals jij niet een gevaar zijn voor hun omgeving met zulke zieke normen en waarden.
Hoezo een gevaar? Ik zeg toch dat je niet het recht in eigen handen mag nemen, wat betekend dat je geen wraak van mij kan verwachten. Wel van God natuurlijk, dat dan weer wel. En het is verschrikelijk om in de handen van de levende God te vallen. Als hij je niet lief heeft dus...
pi_77850818
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

[..]

Kom maar op met je bewijzen. Waar ben ik fout? Lees jij de bijbel maar eens.
Bewijzen? Gast, je smijt met een paar bijbelteksten die je soms ook nog uit hun context haalt, en als je echt zo denkt als hoe je alles zegt, dan heb ik medelijden met je, maar ik krijg een beetje het volgende idee:

pi_77850825
Wat wil je eigenlijk met dit topic bereiken?
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:06:25 #77
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_77850905
200.000 doden is 'noodzakelijk' en 'rechtvaardig'?
quote:
Wij denken op dezelfde manier. Iemand doodrijden is dood door schuld. Waarom is het dan fout om een verkrachte vrouw te veroordelen voor buitenechtelijke seks?
Indeed en dat is de crux. Blijkbaar zijn onze normen en waarden (dat wat wij beoordelen als goed of slecht) niet van toepassing op de dingen die god doet. Mijn waardeoordeel is dan simpel: god is slecht.
pi_77850938
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:03 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Bewijzen? Gast, je smijt met een paar bijbelteksten die je soms ook nog uit hun context haalt, en als je echt zo denkt als hoe je alles zegt, dan heb ik medelijden met je, maar ik krijg een beetje het volgende idee:

[ afbeelding ]
Als je de aantijgingen niet kunt bewijzen, hou dan op met vals beschuldigen.
pi_77851127
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:06 schreef wijsneus het volgende:
200.000 doden is 'noodzakelijk' en 'rechtvaardig'?
[..]

Indeed en dat is de crux. Blijkbaar zijn onze normen en waarden (dat wat wij beoordelen als goed of slecht) niet van toepassing op de dingen die god doet. Mijn waardeoordeel is dan simpel: god is slecht.
Voor God blijkbaar wel. Zoals ik al zei staat het al een hele tijd in de bijbel dat God will dat iedereen weet dat hij God is. Voor de zogenaamde gelovigen onder ons pak ik NT er even bij.

God heeft degenen die het voorwerp van zijn toorn zijn en die hij heeft bestemd voor de ondergang, met veel geduld verdragen omdat hij zijn toorn ook wil tonen en zijn macht kenbaar wil maken. Ro 9:22

Maar natuurlijk zitten Paulus en ik goed fout hé! We begrijpen er weer helemaal niets van!
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:18:19 #80
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_77851308
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:58 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

De drieeenheid is een valse leer. En nu begrijp je meteen dat ik niet de eerste keer met dit bijltje hak en dat is de reden dat ik erbij zeg dat ik geen JG ben en nooit ben geweest. Ik voeg een stuk aan de bijbel toe? Mischien heb jij dat stuk nog nooit gelezen? Ik ben geen lid van een kerk en ook nooit geweest.
Aha, een heuse satanist of 'gewoon' geestesziek dan?
pi_77851513
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:18 schreef error_404 het volgende:

[..]

Aha, een heuse satanist of 'gewoon' geestesziek dan?
Belachelijk ventje... Nogmaals: kom maar op met je bewijzen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:27:07 #82
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_77851574
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:25 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

[..]

Belachelijk ventje... Nogmaals: kom maar op met je bewijzen.
Grappig, je verward me nu met iemand anders, ik heb het niet over bewijzen gehad, noch heb jij mij om bewijzen gevraagd.
Maar goed, ik zal voor je bidden vanavond. Ik weet dat dat iig zal helpen.
pi_77851830
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:27 schreef error_404 het volgende:

[..]

Grappig, je verward me nu met iemand anders, ik heb het niet over bewijzen gehad, noch heb jij mij om bewijzen gevraagd.
Maar goed, ik zal voor je bidden vanavond. Ik weet dat dat iig zal helpen.
Ik heb je wel om bewijzen gevraagd. Denk jij of iemand anders te kunnen bewijzen dat ik een satanist ben of de bijbel niet ken met domme aantijgingen? Nogmaals: kom maar op met je bewijzen want je bewijst helemaal niets.
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:37:54 #84
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_77851934
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:34 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

Ik heb je wel om bewijzen gevraagd. Denk jij of iemand anders te kunnen bewijzen dat ik een satanist ben of de bijbel niet ken met domme aantijgingen? Nogmaals: kom maar op met je bewijzen want je bewijst helemaal niets.
Een vraagstelling is geen bewering.
Maar goed, ik maak mij hierbij los van deze discussie, want het gaat inhoudelijk nergens over. Ik wens je alle liefde en vrede toe en mensen die oprecht van je houden.

lekker vroom he
pi_77852814
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef error_404 het volgende:

[..]

Een vraagstelling is geen bewering.
lekker vroom he
Je suggereert het wel. Volgens mij ben jij een troll.
pi_77853013
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:55 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

[..]

Dat is onze plicht, om voor mensenrecht durven op te komen enz. God is degene die ons dat bijbrengt door profeten en wijze mannen. Hij doet niet anders dan beslissen wie, wat, hoe en wanneer.
Welke wijze man heeft jou dan verteld dat God diegenen gaat straffen die de arme mensen in Haiti niet te hulp wil staan?
pi_77853204
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:09 schreef Ribbenburg het volgende:

[..]

Welke wijze man heeft jou dan verteld dat God diegenen gaat straffen die de arme mensen in Haiti niet te hulp wil staan?
Jezus.

Wanneer de Mensenzoon komt, omstraald door luister en in gezelschap van alle engelen, zal hij plaatsnemen op zijn glorierijke troon. Dan zullen alle volken voor hem worden samengebracht en zal hij de mensen van elkaar scheiden zoals een herder de schapen van de bokken scheidt; de schapen zal hij rechts van zich plaatsen, de bokken links. Dan zal de koning tegen de groep rechts van zich zeggen: “Jullie zijn door mijn Vader gezegend, kom en neem deel aan het koninkrijk dat al sinds de grondvesting van de wereld voor jullie bestemd is. Want ik had honger en jullie gaven mij te eten, ik had dorst en jullie gaven mij te drinken. Ik was een vreemdeling, en jullie namen mij op, ik was naakt, en jullie kleedden mij. Ik was ziek en jullie bezochten mij, ik zat gevangen en jullie kwamen naar mij toe.” Dan zullen de rechtvaardigen hem antwoorden: “Heer, wanneer hebben wij u hongerig gezien en te eten gegeven, of dorstig en u te drinken gegeven? Wanneer hebben wij u als vreemdeling gezien en opgenomen, u naakt gezien en gekleed? Wanneer hebben wij gezien dat u ziek was of in de gevangenis zat en zijn we naar u toe gekomen?” En de koning zal hun antwoorden: “Ik verzeker jullie: alles wat jullie gedaan hebben voor een van de onaanzienlijksten van mijn broeders of zusters, dat hebben jullie voor mij gedaan.” Daarop zal hij ook de groep aan zijn linkerzijde toespreken: “Jullie zijn vervloekt, verdwijn uit mijn ogen naar het eeuwige vuur dat bestemd is voor de duivel en zijn engelen. Want ik had honger en jullie gaven mij niet te eten, ik had dorst en jullie gaven me niet te drinken. Ik was een vreemdeling en jullie namen mij niet op, ik was naakt en jullie kleedden mij niet. Ik was ziek en zat in de gevangenis en jullie bezochten mij niet.” Dan zullen ook zij antwoorden: “Heer, wanneer hebben wij u hongerig gezien of dorstig, als vreemdeling of naakt, ziek of in de gevangenis, en hebben wij niet voor u gezorgd?” En hij zal hun antwoorden: “Ik verzeker jullie: alles wat jullie voor een van deze onaanzienlijken niet gedaan hebben, hebben jullie ook voor mij niet gedaan.” Hun staat een eeuwige bestraffing te wachten, de rechtvaardigen daarentegen het eeuwige leven.’ Mat 25:31-46
pi_77853353
Ok.
pi_77853965
Anders leg je dat sprookjesboek over je denbeeldige vriendje een tijdje weg, je bent nog zwaarder geïndoctrineerd dan de gemiddelde noord-Koreaan.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:04:25 #90
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_77855034
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:34 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

[..]

Dit topic lijkt me iig genoeg bewijs om te zijn dat je geestensziek bent
van satanisme beschuldig ik je niet
pi_77855133
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef DeBassist het volgende:

[..]

Dit topic lijkt me iig genoeg bewijs om te zijn dat je geestensziek bent
En dat is gebaseerd op...?
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:08:04 #92
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_77855170
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:07 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

[..]

En dat is gebaseerd op...?
dit topic, dat zeg ik net
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:12:07 #93
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77855315
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:47 schreef Nausea_Spewalot het volgende:

[..]

Ja, dat is juist. In een cel zitten betekend niet zonder water of brood leven. En jij weet niet om welke reden God iemand redt of iemand laat sterven. Ik ook niet, ik weet alleen dat wij (die geloven) geroepen zijn om onrechtvaardig te lijden. Staat allemaal in de bijbel hoor...
Wat zit je hier dan stom te fokken achter je toetsenbordje.
Ga eens snel dat lijden in de praktijk brengen en iets nuttigers aan de wereld toevoegen dan letters op je toetsenbord. Je doet niks dan de wereld becommentarieren, ongelukkige, jij bent geen kind van god dat zijn woord naleeft.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_77855351
Is leuk geweest, FOK! is geen evangelisatie forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')