Qua splitter?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef RitseB het volgende:
Nu weet ik dus niet welke ik moet hebben
Wat is er aan de hand? Splitter voor je ADSL + tv of zo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef RitseB het volgende:
Nu weet ik dus niet welke ik moet hebben
ISDN+ADSLquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Splitter voor je ADSL + tv of zo?
Heb je dus een isdn splitter nodig!quote:
Ah, dan heb je een ISDN splitter nodig, zoals Cue_ zegt. ISDN kan niet overweg met een analoog signaal splitterquote:
http://www.google.nl/search?q=Bioshock+2+soundtrack+torrent&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Weet iemand of er al een torrent bestaat voor de Bioshock 2 soundtrack?
nerdquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=Bioshock+2+soundtrack+torrent&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
??
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je dus een isdn splitter nodig!![]()
Dus daar even op letten en dan komt het wel goed. Staat vaak wel op de splitter zelf aangegeven
Omdat als ik de telefoonlijn direct op de modem aan sluit ik 2x zo snel internet hebquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Misan het volgende:
[..]
waarom denk je dat? (heb bij Demon internet gewerkt)
checkquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
Omdat als ik de telefoonlijn direct op de modem aan sluit ik 2x zo snel internet heb
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geadviseerde afstand tussen splitter en isra 30 cm![]()
Splitter-modem 2 meter of 1..
en het worden volgens mij maar 15 eps in totaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een filler? For fuck sake, ze gaan toch wel vooruit in het verhaal hè? Hoe verwachten ze anders de gehele serie af te ronden dit seizoen
Reden om daar niet te kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en het worden volgens mij maar 15 eps in totaal!
In het Lost topic, zijn de promo's van 4 tot 8 in spoilertags gepost!
Gelukkig zetten ze dat gewoon in spoilersquote:
raptr?!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef lkb9000 het volgende:
Hoe heette dat programma waarmee je kon checken hoeveel je welke games hebt gespeeld op de consoles enzo?
Heel slim inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig zetten ze dat gewoon in spoilers!
Ik ook!quote:
Ik kijk niet in spoilertags. Geen zin in, ik wil 40 minuten fris kunnen kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en het worden volgens mij maar 15 eps in totaal!
In het Lost topic, zijn de promo's van 4 tot 8 in spoilertags gepost!
Verkoper, winkel, GOUDA!quote:
In een Primafoonwinkel?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Verkoper, winkel, GOUDA!(en soms rotterdam, leiden, alphen)
quote:
quote:
SSSHT!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Net One Piece 574 gelezen. Zo hey WTF?! O.o
(ben er even helemaal stil van)
Gingen ze ons opbellen om dingen te vragen die ze zelf donders goed moesten weten.. of lieten de klant zelf bellenquote:
Moet je vooral doen, het is een ZEER major spoiler.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef Poit het volgende:
Straks ga ik ook lezen..Wil me beperken tot de anime
Doet niet elke winkel dat??quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gingen ze ons opbellen om dingen te vragen die ze zelf donders goed moesten weten.. of lieten de klant zelf bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |