abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77865011
34% rechts
pi_77865156
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:24 schreef halo1 het volgende:
Links heeft natuurlijk wel van nature een voorsprong op rechts: iedereen is liever de (uit)gevende , sociaal bewogen en daarmee de show stelende Sinterklaas dan de rechtse hand-op-de-knip- boeman, maar die ordenende disciplinerende factor is toch m.i. minstens net zo broodnodig voor een maatschappij of zelfs een individu als je rechter been, hand, oog , oor... Kortom: toch blij met die revival...
Rechts heeft natuurlijk wel van nature een voorsprong op links: iedereen heeft liever zijn eigen schaapjes op het droge en ziet het liefst niet mensen in hun omgeving die te "anders" zijn, dan dat ze buiten zichzelf moeten proberen te denken als een geitenwollen sokken hippie, maar die altruistische idealistische factor is toch m.i. minstens net zo broodnodig voor een maatschappij of zelfs een individu als je linker been, hand, oog, oor ... Kortom: niet blij met deze taboe op links ...
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:37:59 #153
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_77865318
Volgens die test is het beschermen van de eigen markt door Polen buiten de deur te houden iets rechts.

Maar goed, ik ben een duidelijke rechtse rakker volgens die test. Kan ik vannacht weer rustig slapen.
pi_77865687
78% of zo. Klopt wel aardig. Alleen door de vraagstelling (vind Polen niet zo erg) kwam ik nog het minst rechts uit de bus op het onderwerp over cultuur en integratie
pi_77865761
Ik zie in veel van die gevallen niet waarom een bepaald antwoord het meest rechts zou zijn, maarja, het programma had sowieso een wat puberale toon.
pi_77865842
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:34 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Rechts heeft natuurlijk wel van nature een voorsprong op links: iedereen heeft liever zijn eigen schaapjes op het droge en ziet het liefst niet mensen in hun omgeving die te "anders" zijn, dan dat ze buiten zichzelf moeten proberen te denken als een geitenwollen sokken hippie, maar die altruistische idealistische factor is toch m.i. minstens net zo broodnodig voor een maatschappij of zelfs een individu als je linker been, hand, oog, oor ... Kortom: niet blij met deze taboe op links ...
Toch niet eens met je :niemand krijgt een verwijt als hij zich sociaal (wenselijk)opstelt, wel als je dat niet doet:.. ""egoist, botte hommel, rechtse bal "'enz. Dat bedoelde ik dus met (sociaal-wenselijke) voorsprong en het is de afgelopen 30 jaar in NL ook danig uit de klauw gelopen: 2 miljoen uitkeringstrekkers, 1 miljoen immigranten op .. dat kleine plekje aarde.. enorme toename van afwijkend , veel geld kostend en irritant gedrag.. ik ben zo blij met deze nakende rechtse correctie.. echt broodnodig, helaas voor jou..1
pi_77865845
Ik vind

Dat de belastingen omlaag moeten.
Dat misleidende leenreclames en postorderbedrijven de hoofdoorzaak zijn van schulden en armoe als je bij de voedselbank terecht komt.
Dat er meer en bredere wegen nodig zijn om de files tegen te gaan.
Dat de publieke omroep opgeheven mag worden.
Dat privacy niet meer bestaat en internetproviders jouw internet gedrag mogen doorgeven aan de politie.
Dat homo zijn niet natuurlijk is maar dat tot daaraan toe. Maar dat dit geen natuurlijke leefomgeving is om een kind op te voeden.

Dat wie voor de zoveelste keer gepakt wordt voor bijv geweld levenslang opgeborgen mag worden. (veel strenger straffen)
Dat het rookverbod precies laat zien hoe de politiek je betutteld.
Dat er niets mis is met een school uniform discipline en het trots hijsen van je vaderlandse vlag.
Dat Poolse en oost Europese immigranten hier alleen welkom zouden moeten zijn als er ruimte voor is op de arbeidsmarkt. en of ze gediplomeerd zijn in een bepaald vakgebied.

Dat mijn ideale Nederland er niet één is vol met allochtonen die zich niet willen aanpassen. zie punt hierboven.
Dat ik gewone kleding draag.
Dat ik niet van cramperen houw maar liever naar een warm land op vakantie ga en geniet van luxe.
Dat ik rij in een normale auto (ik rij Toyota, test had het over een Volkswagen station) en dat ik een hummer asociaal vindt.
Dat ik Ikea meubelen in mijn huis heb en me daar prima bij voel.

ik ben 88% rechts.

Maar wat heeft kleding, ikea meubelen, mijn auto keuze, zwaarder straffen of bnn programma's zoals Try before you die waar ze even in 2 tellen een servies zaak aan diggelen stampen en de belasting betaler de rekening betaald met rechts of links te maken?
okey de auto keuze en links kan ik nog rijmen maar ik rij een normale auto?
dat ik niet van kramperen hou en liever naar een warm land ga en in een hotel ga zitten maakt me rechts?

ik 88% rechts? die test 100% linkse bullshit van de linkse avro omroep.
dit programma wordt medemogelijk gemaakt door u ! dank u

wat een klote test.
pi_77866828
Godsallemachtig! Wat is dat een droevig programma zeg! Woorden schieten tekort. Het zoveelste teken aan de wand dat de publieke omroep hoognodig overboord moet!....
pi_77872643
quote:
JOUW DEELSCORES ZIJN:
ECONOMIE: 25 van maximaal 40 punten.Wat betreft de centen en de overheid ben je niet uitgesproken links of rechts. Je wilt dat de overheid iets te zeggen heeft over de verdeling van welvaart, maar dat moet niet te ver gaan. Je voelt je aardig thuis in ons Poldermodel!
CONSERVATISME: 10 van maximaal 40 punten.Je bent progressief; de wereld kan volgens jou zoveel beter, vooruitgang drijft jou. Je hebt niet alleen niets met traditionele opvattingen en gebruiken, ze staan je zelfs tegen en er mag vergaand gestreden worden om ze uit te bannen en dat maakt je lekker links.
IDENTITEIT: 5 van maximaal 40 punten.Je accepteert niet alleen dat we als klein Nederland in een geglobaliseerde wereld leven, je viert het zelfs! Culturele diversiteit is altijd positief. ‘Mens zijn’ komt bij jou voor ‘Nederlander zijn’. Je bent een linkse globalist en Nederland is voor jou meer dan molens en tulpen!
LIFESTYLE: 35 van maximaal 40 punten.Je werkt hard en dat mag uiterlijk zichtbaar zijn, je bent immers trots op je prestaties en schaamt je er zeker niet voor jezelf te verwennen. Rechtse nouveau riche, bralbak, yuppie of dandy? Jijzelf noemt het ‘gelukkig leven’.
JOUW EINDSCORE IS: 75 DIT IS 47% RECHTS
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
Kortom, op een rechtse lifestyle na behoorlijk links.
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:35:47 #160
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77872684
Jouw eindscore is: 80 dit is 50% rechts
quote:
Je bent een lekkere klassieke rechtse economisch liberaal; hoe minder overheid, hoe beter en solidariteit is uiteindelijk in ieders nadeel. Eigen verantwoordelijkheid staat centraal. Je eigen portemonnee duidelijk ook!
Die laatste zin!
quote:
Je bent progressief; de wereld kan volgens jou zoveel beter, vooruitgang drijft jou. Je hebt niet alleen niets met traditionele opvattingen en gebruiken, ze staan je zelfs tegen en er mag vergaand gestreden worden om ze uit te bannen en dat maakt je lekker links.
Klopt!
quote:
Je accepteert niet alleen dat we als klein Nederland in een geglobaliseerde wereld leven, je viert het zelfs! Culturele diversiteit is altijd positief. ‘Mens zijn’ komt bij jou voor ‘Nederlander zijn’. Je bent een linkse globalist en Nederland is voor jou meer dan molens en tulpen!
Een linkse globalist!?!
quote:
Een beetje comfortabel leven vind je belangrijk, maar je sluit je ogen niet helemaal voor immateriële zaken zoals kunst en het milieu. Het geld daarvoor moet echter wél eerst verdiend worden. Je combineert vanuit het midden links met rechts; Je bent groen en welvarend en geniet met mate!
Bwhaha! Ik, groen en genietend met mate? Wat een test!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:46:39 #161
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_77872802
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 08:35 schreef SicSicSics het volgende:
Jouw eindscore is: 80 dit is 50% rechts
[..]
Die laatste zin!
[..]
En we hebben een klassieke links lullen-rechts vullen gevonden hoor
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_77872840
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 08:46 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Dat zou eerder mijn score zijn.
pi_77872876
quote:
Jouw deelscores zijn:
ECONOMIE: 20 van maximaal 40 punten. Wat betreft de centen en de overheid ben je niet uitgesproken links of rechts. Je wilt dat de overheid iets te zeggen heeft over de verdeling van welvaart, maar dat moet niet te ver gaan. Je voelt je aardig thuis in ons Poldermodel!
CONSERVATISME: 10 van maximaal 40 punten. Je bent progressief; de wereld kan volgens jou zoveel beter, vooruitgang drijft jou. Je hebt niet alleen niets met traditionele opvattingen en gebruiken, ze staan je zelfs tegen en er mag vergaand gestreden worden om ze uit te bannen en dat maakt je lekker links.
IDENTITEIT: 10 van maximaal 40 punten. Je accepteert niet alleen dat we als klein Nederland in een geglobaliseerde wereld leven, je viert het zelfs! Culturele diversiteit is altijd positief. ‘Mens zijn’ komt bij jou voor ‘Nederlander zijn’. Je bent een linkse globalist en Nederland is voor jou meer dan molens en tulpen!
LIFESTYLE: 30 van maximaal 40 punten. Je werkt hard en dat mag uiterlijk zichtbaar zijn, je bent immers trots op je prestaties en schaamt je er zeker niet voor jezelf te verwennen. Rechtse nouveau riche, bralbak, yuppie of dandy? Jijzelf noemt het ‘gelukkig leven’.
Jouw eindscore is: 70 dit is 44% rechts
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben. Hieronder zie je de samenvatting van jouw antwoorden aangevuld met de door jou behaalde score.
Ongeveer zoals ik dacht.
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:55:07 #164
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77872925
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 08:46 schreef pisnicht het volgende:
Moet ik toch voor G-L gaan werken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:28:53 #165
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_77873550
Twee keer gedaan, omdat ik vond dat er bij sommige vragen voor meerdere antwoorden wel iets te zeggen was.
Eerste keer kwam er 19% uit, tweede keer 34%. Daar kan ik wel mee leven.
pi_77873612
72%
pi_77873629
Mwah, vond de test an sich niet zo goed. Die professor die daar maar zat te praten en dan die twee mensen die links/rechts werden gekleed. Dus, wtf een pak is rechts? Nou, tof... Wat een sukkel die ontwerper.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:32:50 #168
15967 Frollo
pi_77873640
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:32 schreef Tamashii het volgende:
Mwah, vond de test an sich niet zo goed. Die professor die daar maar zat te praten en dan die twee mensen die links/rechts werden gekleed. Dus, wtf een pak is rechts? Nou, tof... Wat een sukkel die ontwerper.
Ja, een pak is rechts en rastahaar is links, wist je dat niet? Dat zijn echt ijzeren natuurwetten hoor.
pi_77873732
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:32 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ja, een pak is rechts en rastahaar is links, wist je dat niet? Dat zijn echt ijzeren natuurwetten hoor.
Ik hou van mannen in pak. Ben ik nu ook rechts?
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:37:40 #170
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_77873743
ik was centrume met een lichte neiging naar rechts: 53%

Wat een baggertest trouwens op die site
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_77873830
Hehe. 22% rechts.

Je bent duidelijk niet rechts. Rechtse opvattingen staan je waarschijnlijk zelfs flink tegen. Toch gaan economisch links en cultureel rechts of conservatisme soms prima samen. Zelfs jij kan op een van de verschillende blokken een duidelijk rechtse uitslag hebben.

En zo is het!
pi_77873972
Wat een kuttest inderdaad, alsof je in een pak rechts bent, en van planten en de seventies moet houden om links te zijn, gaat helemaal nergens over....

25% rechts oftewel linkse rakker dus, maar ja tell me something I don't know
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:52:57 #173
15967 Frollo
pi_77874083
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:36 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Niet per se. Ik hou van pizza. Ben ik nu ook pizza?

Maar een beetje verdacht is het wel jongedame!
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:54:21 #174
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77874109
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:36 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee, gewoon slecht in nederlands.
pi_77874131
Wat een kuttest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')