Nou, dat valt toch wel mee. Ik lees het forum op de Telegraaf ook vaak, maar de profiteurs zijn daar toch echt de Marokkanen hoor! En de "elite" die dit allemaal maar toestaat.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:34 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Lees het forum op de Telegraaf of Elsevier eens een paar dagen: je bent als hoger opgeleide een wereldvreemde, zakkenvullende profiteur, die niets snapt van de maatschappij.
Ik geeft toe, de Telegraaf-lezer is misschien niet helemaal de doorsnee Nederlander, maar heel wat lager geschoolden denken er wel degelijk zo over.
Even terug lezen s.v.p. Ik heb een stukje hierboven aangegeven dat ik tot mijn spijt genoodzaakt was om naar Nederland terug te komen. En zo lang is dus weer/nog in Nederland vind ik dat ik dus best mag meepraten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Het boeit mij echt 0,0 wat laaggeschoolden over mij denken. Wat hier al meer gezegd wordt, als het je hier niet bevalt, zoek het dan gerust ergens anders, maar ga dan vervolgens niet enkel afgeven op het land dat je blijkbaar liever niet verkiest. Steek je energie dan liever in een ander bestaan in een ander land. Daar schiet je meer mee op. Ik begrijp niet dat mensen die vertrokken zijn zich nog zo bezig kunnen houden met Nederland als ze er in principe weinig mee hebben. Je vertrekt natuurlijk niet voor niets.
eensch, jaar in thailand gewoond...lekker eten en lekker goedkoop, aardige mensen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:38 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Denk bijv. aan Singapore, Japan of Thailand. Goed georganiseerde landen, lekker klimaat, lekker eten, lagere belastingen, etc. Zeker als je er wat langer woont, vrienden en kennissen maakt en de taal en cultuur wat beter kent is het daar prima toeven.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:46 schreef StefanP het volgende:
Nederland heeft hoogopgeleiden, mensen met initiatief en wil en mensen die hun vrijheid waarderen gewoon niets te bieden. Het is een grauwe eenheidsworst waar het bedrijfsleven en "rijken" afgeschilderd worden als egoistische uitbuiters, terwijl de hele linkse mulitikul en verzorgingsstaat bekostigd worden door die groep. Je wordt er gedwongen in een keurslijf te leven zoals de pennelikkers dat voor je hebben uitgestippeld... een modaal salaris, 1 auto, een veel te dure Vinex woning met een piepklein huisje; verder moet je je bek houden en de goden in de bureaucratie en politiek alles voor je laten bepalen.
Je bent wel gek als je dat door je strot laat duwen. Pak je paspoort en ga ergens anders heen, want je weet niet wat je mist. Laat dat mislukte "sociale" experiment in Europa maar gerust achter want het gaat er daar écht niet beter op worden de komende decennia.
Daar heeft StefanP dan wel gelijk in. Middelmatig opgeleide mensen met weinig echt guts worden in het buitenland soms nog gewaardeerd, waar ze (blijkbaar) in Nederland van alles "door de strot" geduwd wordt. Als StefanP echt een uitblinker was geweest, had hij verder echter niet hoeven vertrekken, dan had hij in Nederland ook een luizenleventje gehad....quote:
Helemaal mee eens. Mensen die net als jij denken moeten inderdaad zo snel mogelijk emigreren. Dit land is beter af zonder al dat tuig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:46 schreef StefanP het volgende:
Nederland heeft hoogopgeleiden, mensen met initiatief en wil en mensen die hun vrijheid waarderen gewoon niets te bieden. Het is een grauwe eenheidsworst waar het bedrijfsleven en "rijken" afgeschilderd worden als egoistische uitbuiters, terwijl de hele linkse mulitikul en verzorgingsstaat bekostigd worden door die groep. Je wordt er gedwongen in een keurslijf te leven zoals de pennelikkers dat voor je hebben uitgestippeld... een modaal salaris, 1 auto, een veel te dure Vinex woning met een piepklein huisje; verder moet je je bek houden en de goden in de bureaucratie en politiek alles voor je laten bepalen.
Je bent wel gek als je dat door je strot laat duwen. Pak je paspoort en ga ergens anders heen, want je weet niet wat je mist. Laat dat mislukte "sociale" experiment in Europa maar gerust achter want het gaat er daar écht niet beter op worden de komende decennia.
Eenschquote:Op zondag 14 maart 2010 01:18 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Daar heeft StefanP dan wel gelijk in. Middelmatig opgeleide mensen met weinig echt guts worden in het buitenland soms nog gewaardeerd, waar ze (blijkbaar) in Nederland van alles "door de strot" geduwd wordt. Als StefanP echt een uitblinker was geweest, had hij verder echter niet hoeven vertrekken, dan had hij in Nederland ook een luizenleventje gehad....
Mensen die zich verneukt voelen, zullen altijd een plek zoeken waar iemand ze wel waardeert een vervolgens heel hard "lekker puh" blijven roepen. Dat zegt voornamelijk wat over hun eigen problemen.
Bye byequote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 03:56 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Bye bye
Zo blijven echt alleen de normale mensen over in dit land
Ik zie een europa dat nog geen 80 jaar terug tot op het bot verscheurd was, en tot twintig jaar terug verdeeld in sociaal kapitalisten en communisten. Je hebt een bord voor je kop als je denk dat Europa mislukt is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:46 schreef StefanP het volgende:
Standaard bullshit reactie en bovendien typisch Nederlands Calvinisme: koppen afhakken als ze zich onderscheiden van de massa.quote:Op zondag 14 maart 2010 03:56 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Bye bye
Zo blijven echt alleen de normale mensen over in dit land
Als Wilders in het kabinet komt en zelfs MP wordt dan ben ik ook weg. Zonder twijfel. In een haatzaaiend land waar haatzaaiers aan de macht kunnen komen wil ik dan ook niet meer wonen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Standaard bullshit reactie en bovendien typisch Nederlands Calvinisme: koppen afhakken als ze zich onderscheiden van de massa.
StefanP is inderdaad al jarenlang een azijnzeiker, maar dat is een Hollandse karaktertrek ten top, heeft dus niets met zijn emigratie te maken. Ik kan me prima vinden in zijn beschouwingen, heb zelf 30 jaar met plezier in NL gewoond maar voel aan mijn water dat het nu, meer dan ooit, de tijd is om te vertrekken. En dat gaat dus ook gebeuren
Standaard linkse propaganda om het benoemen van problemen als "haatzaaiend" te zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Als Wilders in het kabinet komt en zelfs MP wordt dan ben ik ook weg. Zonder twijfel. In een haatzaaiend land waar haatzaaiers aan de macht kunnen komen wil ik dan ook niet meer wonen.
Als dit in Nederland ook weer het geval is, re-migreer ik. Tot die tijd..quote:Op zondag 14 maart 2010 20:38 schreef ASroma het volgende:
jeetje zeg wat zwaar allemaal![]()
welk politiek stelsel er ook is, welk belastingstelsel er ook is, welke sfeer er ook in een land heerst. 1 ding geldt, overal waar je bent zul je toch echt je eigen boontjes moeten doppen. In timboektoe, Amerika, Europa anywhere..... Al met al maakt het dus allemaal geen ruk uit waar je woont, je zult er zelf een succes van moeten maken. Zoiets noemt men het leven.
LOL... De waarheid is hard joh. Leer er maar mee te leven! Wilders is haatzaaiend bezig en iedereen met een beetje intelligentie heeft dat door. Helaas zijn het vooral de laag opgeleide mensen die op hem stemmen, dus die hebben dat niet door.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:45 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Standaard linkse propaganda om het benoemen van problemen als "haatzaaiend" te zien.
Dat kan niet, want dat betekent dat voornamelijk immigranten op hem zouden stemmen.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL... De waarheid is hard joh. Leer er maar mee te leven! Wilders is haatzaaiend bezig en iedereen met een beetje intelligentie heeft dat door. Helaas zijn het vooral de laag opgeleide mensen die op hem stemmen, dus die hebben dat niet door.
Academicus hier. En ik schrijf met links.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL... De waarheid is hard joh. Leer er maar mee te leven! Wilders is haatzaaiend bezig en iedereen met een beetje intelligentie heeft dat door. Helaas zijn het vooral de laag opgeleide mensen die op hem stemmen, dus die hebben dat niet door.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dat betekent dat voornamelijk immigranten op hem zouden stemmen.
Als je ouders weer beter zijn (eventueel overleden, zelfs al klinkt dat misschien grof), ga je dan weer emigreren?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:09 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Even terug lezen s.v.p. Ik heb een stukje hierboven aangegeven dat ik tot mijn spijt genoodzaakt was om naar Nederland terug te komen. En zo lang is dus weer/nog in Nederland vind ik dat ik dus best mag meepraten.
Mooi, van Volkert vd Graaf figuren is het land ook niet wijzer geworden en bijkomend voordeel is dat de gemiddelde IQ van NL stijgt.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Als Wilders in het kabinet komt en zelfs MP wordt dan ben ik ook weg. Zonder twijfel. In een haatzaaiend land waar haatzaaiers aan de macht kunnen komen wil ik dan ook niet meer wonen.
En aan wie hadden we het te danken dat Europa 80 jaar terug verscheurd was? Juist: aan Europa!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:45 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Ik zie een europa dat nog geen 80 jaar terug tot op het bot verscheurd was, en tot twintig jaar terug verdeeld in sociaal kapitalisten en communisten. Je hebt een bord voor je kop als je denk dat Europa mislukt is.
De bevolking moord elkaar niet meer op grote schaal uit.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En aan wie hadden we het te danken dat Europa 80 jaar terug verscheurd was? Juist: aan Europa!
Denk je nu werkelijk dat Europa nu zo'n mooie eenheid is? Op politiek papier wellicht, de bevolking heeft er echt geen binding mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |