Meh, Kitkat smelt ook wel snel.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:33 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Smelt in je mond en niet in je...
Oh nee, dat zijn M&M´s...
Nee tot nu toe uit kunnen stellenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:36 schreef Eva4Evah het volgende:
Eerstejaars UU: hebben jullie de webct toets al gemaakt? Ik heb hem net gedaan en het ging goedHeb alles in een uurtje kunnen vinden. Viel me 100% mee
Ja klopt, donderdag zijn de uitslagen bekendquote:Op maandag 15 februari 2010 19:35 schreef dreamzk het volgende:
Klaar, was idd een stuk makkelijker dan ik dacht. Ik moest er even in het begin inkomen maar vanaf vraag 3 vloog ik er door heenKlopt het dat je niet direct je cijfer krijgt?
Ah prima, net ook mn werkgroep en hoorcollege van strafrecht voorbereid. Wat een ontzettend saai boek is dat zeg. Ik had veel moeite om door de tekst heen te komen en er een verhaal van te maken. Hopelijk wordt het morgen wat beter uitgelegdquote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ja klopt, donderdag zijn de uitslagen bekend
Welk boek is dat?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah prima, net ook mn werkgroep en hoorcollege van strafrecht voorbereid. Wat een ontzettend saai boek is dat zeg. Ik had veel moeite om door de tekst heen te komen en er een verhaal van te maken. Hopelijk wordt het morgen wat beter uitgelegd
Ik heb de toets ook gisteren gemaakt, was binnen 45 minuten klaar, vond het echt makkelijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ja klopt, donderdag zijn de uitslagen bekend
Prima, welkom!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Mandarin het volgende:
Voordat ik het vergeet: mijn naam mag ook onder 'Radboud' worden geplakt!
Het gaat om een afwijzend besluit genomen door de NMa naar aanleiding van een WOB verzoek.quote:Uiteraard is KRO niet tevreden met het besluit 6863/3.B1147 en overweegt nadere juridische stappen. Dhr. D. Schouten van de KRO laat mw. Van Oers weten desnoods ‘tot het gaatje’ te zullen gaan.
Beschrijf alle processuele mogelijkheden die de KRO op grond van het bestuursrecht heeft om het besluit aan te vechten. Denk daarbij aan de opmerking van dhr. D. Schouten dat hij ‘desnoods tot aan het gaatje’ zal doorgaan en - dus - geen rechtsmiddel onbenut zal laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |