Per persoon? Nu ben ik verwardquote:Op maandag 8 maart 2010 12:25 schreef Florette het volgende:
Ik heb de samenvatting naar zowel Evah4Evah als dreamzk gestuurd.
Over de nota; het schijnt dus inderdaad dat de opzet maar 1 a4-tje per persoon moet zijn, dus ik ga de mijne maar even inkorten/samenvatten dan.
Je bent een heldquote:Op maandag 8 maart 2010 12:25 schreef Florette het volgende:
Over de nota; het schijnt dus inderdaad dat de opzet maar 1 a4-tje per persoon moet zijn, dus ik ga de mijne maar even inkorten/samenvatten dan.
Chill. Toets net gemaakt, viel me nog best tegen. Nu aan die pleitnota en dan ben ik klaar voor vandaagquote:Op maandag 8 maart 2010 13:21 schreef Florette het volgende:
Grapjeeeee, ik was nog niet helemaal wakker vanochtend, ik bedoel inderdaad 1 a4-tje per GROEPJE
Ja belachelijk want je had niet eens de tijd om iets op te zoeken? Laat staan om überhaupt iets uit de reader te gaan lezen!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:20 schreef Eva4Evah het volgende:
Fokkk, die toets was best kut jaIk hoop dat ik er wat van heb gemaakt
Vond 40 minuten echt veel te weinig
Niet iedereen is van het "3 dagen van tevoren even keihard non stop in de bieb zitten met een vakantie-voorraad redbull en nachten doortrekken" of andere extremiteiten. Er is niks mis met (bonus)opdrachten maken zodat je de stof beter beheerst. Dat je een bonuspunt krijgt is een mooie bijkomstigheid.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:01 schreef Cortax het volgende:
Joh, laat al die debiele bonusopdrachten zitten, gewoon gaan voor het tentamen.
Als mensen al uberhaupt zwoegen met bonusopdrachten, dan is dat al een beetje een graadmeter voor de beheersing van de stof. Om dan de slechtere prestaties helemaal toe te kennen aan het zwoegen aan de opdracht is dan nogal krom. Die opdrachten zijn niet zo verschrikkelijk lastig en veronderstellen vaak een beetje basis-beheersing van de te bestuderen stof.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:18 schreef Cortax het volgende:
Zo iemand ben ik ook niet. 3 dagen voor het tentamen ben ik meestal al klaar met leren, maar ik heb veel mensen zien zwoegen voor bonusopdrachten waardoor ze met de gewone stof achter kwamen en uiteindelijk beduidend slechter presteerden op het tentamen.
Ik meen me te herinneren dat vrijwel alle bonusopdrachten juist in de vorm waren gegoten van "gewoon je huiswerk" doen en niet zozeer iets extra. Alleen Burgerlijk Recht 1 was ooit gewoon één extra opdracht over eeeuh....Iggy de leguaan ofzo in mijn tijdquote:Op maandag 8 maart 2010 21:50 schreef Cortax het volgende:
Bonuswerk in de zin van gewoon huiswerk inleveren oid is ook niets mis mee, ik bedoel meer de bonusopdrachten waarbij je extra dingen moet doen, naast de reguliere stof, zie het zelf nooit het nut van en vind het toch echt een extra belasting.
Haha, ik heb net onze deelvragen verstuurd. Ik had het nog redelijk kort gehouden (half a4tje), maar de rest niet echt, we hebben in totaal 5 a4tjes gemaildquote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Chill. Toets net gemaakt, viel me nog best tegen. Nu aan die pleitnota en dan ben ik klaar voor vandaag
Nou ik ben ervanaf gekomen met een 5/10 score, dus 1 puntquote:Op maandag 8 maart 2010 18:44 schreef Florette het volgende:
[..]
Ja belachelijk want je had niet eens de tijd om iets op te zoeken? Laat staan om überhaupt iets uit de reader te gaan lezen!
He Florette. Zou je die samenvatting misschien ook naar mij kunnen mailen? (--) Altijd handig voor erbij!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:25 schreef Florette het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:03 schreef dreamzk het volgende:
Kijk ik net even door mijn werkboek van IER, zie ik dat het over 2 weken al is, net als ik dan op wintersport benIk dacht dat het de week daarna was dus ik heb mezelf goed genaaid hiermee. Kzal deze week even met mijn leraar overleggen of er een alternatieve optie bestaat. Wel klote aangezien het best goed ging bij IER.
Ja je moet ook wel een andere smoes verzinnen hequote:Op zondag 14 maart 2010 10:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
Tentamens verplaatsen omdat je op wintersport bent. Als die leraar daarmee akkoord gaat...waar gaat in godsnaam de wereld dan naartoe.
Ja kan je beter zeggen dat je een begrafenis hebt ofzo...quote:Op zondag 14 maart 2010 11:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja je moet ook wel een andere smoes verzinnen he
[braaf]quote:Op zondag 14 maart 2010 11:26 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ja kan je beter zeggen dat je een begrafenis hebt ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |