Ik wil ookquote:
Nah, morgen is het al donderdag. Bijna weekend dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Maar nu weet je hoe het moet pessie, dat scheelt
heb je al gehoord over de landingsbaan-op-palen-in-zee?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:45 schreef E.T. het volgende:
Madeira![]()
Dat staat heel erg hoog op mijn toekomstige vakanties-lijstje![]()
uhuh, zelfs filmpjes van gezienquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:45 schreef pinquit het volgende:
[..]
heb je al gehoord over de landingsbaan-op-palen-in-zee?
eigenlijk heeft het ook wel weer wat natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
uhuh, zelfs filmpjes van gezien![]()
Boeit niks... zo'n mooi eiland vergoed zelfs die spanning
Dat klinkt best spannend, misschien niet zo handig bij een allereerste vliegreis? Manlief zal het vast wel kunnen hebben (Heeft gevlogen in een russisch vliegtuig van Moskou naar Krasnoyarsk en terug).quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:47 schreef pinquit het volgende:
Hahaha de landingsbaan van madeira staat op nr 9 in de top10 gevaarlijkste landingsbanen tw![]()
![]()
Afgelopen nacht is er weer sneeuw gevallen. Niet veel, maar nu ligt er wel sneeuw. Het is pas woensdag, dus ik hoop van harte dat het zaterdag weer weg is. Ik wil het wel voor je in de gaten houden hoor, ik ben er tochquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:46 schreef lily het volgende:
miss, ligt er sneeuw in Amsterdam?
Ik ga zaterdag met het hele spul (kinderen) naar Amsterdam en wil eigenlijk niet dik 2 uur rijden met sneeuwweer....
dat stukje op palen is trouwens later pas aan de landingsbaan gezet.. Daarvoor was het echt engquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:45 schreef pinquit het volgende:
[..]
heb je al gehoord over de landingsbaan-op-palen-in-zee?
ja, een landingsbaan in zee zonder palen lijkt me helemaal spannendquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat stukje op palen is trouwens later pas aan de landingsbaan gezet.. Daarvoor was het echt eng
Ja, das waar...ik heb nog 3 dagen..quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Afgelopen nacht is er weer sneeuw gevallen. Niet veel, maar nu ligt er wel sneeuw. Het is pas woensdag, dus ik hoop van harte dat het zaterdag weer weg is. Ik wil het wel voor je in de gaten houden hoor, ik ben er toch
egypte is mooi... onderwaterquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:54 schreef pinquit het volgende:
egypte, marokko, algerije, tunesie enzo trekt mij totaal niet
Boven water vond ik ook mooi! Die mooie tempels, de Nijl, Abu Simbel, de pyramidesquote:
Ik ben in Hurghada geweest maar daar vond ik boven water niks aan. Het was veul te warm (40 graden in de schaduw!) om naar Cairo of Luxor te gaan. Misschien OOIT als de kinderen het huis uit zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Boven water vond ik ook mooi! Die mooie tempels, de Nijl, Abu Simbel, de pyramides
lily, ik ben het helemaal met je eens, stomme sneeuw! En het is nogal een eind vanujit jou naar Amsterdam inderdaad.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ben in Hurghada geweest maar daar vond ik boven water niks aan. Het was veul te warm (40 graden in de schaduw!) om naar Cairo of Luxor te gaan. Misschien OOIT als de kinderen het huis uit zijn
duikenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:04 schreef pinquit het volgende:
maarreuh, egypte onder water? hoe zit dat?
Nee joh, ik ben alleen nog maar buiten Europa geweest met het vliegtuig en geen enkele keer geënt. Voor sommige bestemmingen is het natuurlijk wel nodig, maar echt niet overal voor.. En ach, ik hou ook niet van naalden (en niet van vliegen) maar ik zou me er niet door laten weerhouden hoor, als je graag ergens naartoe wiltquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef pessie het volgende:
Voor alle bestemmingen buiten europa moet je volgens mij ingeënt worden. Nu houd ik al niet van naalden, maar vind het ook best eng met het oog op mn zwangerschap. Weet eigenlijk helemaal niet hoe het zit met inenten. En dan vreemd voedsel, met het risico op voedselvergiftiging... Dan blijf ik toch liever binnen europa. Maar net even naar Malta gekeken en zag er wel leuk uit! En eind april kan het daar rond de 25 graden celsius zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |