Hier sluit ik me bij aan. Ga alleen de pilot wel wat eerder kijken denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:03 schreef planethugo het volgende:
trailer ziet er wel ok uit.
HBO![]()
Entourage![]()
Alleen dat van de fashion business klinkt nogal gay, en hbo kennende zal er vast wel wat gay in zitten
over een tijdje eens proberen als een heel seizoen beschikbaar is
Als ik ooit nog 's rijk word mag ze mijn assistent zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:08 schreef JDx het volgende:
Yup, das Emily, werkt in seizoen 2 voor James Cameron
Annaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Notyouraverage het volgende:
Wist je dat die chick met dat bob kapsel ook in The OC speelt?
Er gebeurde niet echt veel maar ik vind het wel lekker sfeervol enzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef neilpad het volgende:
Vond de eerste wel leuker. Gebeurde niet echt veel in de tweede aflevering.
toch maareens binnehalen danquote:Op zondag 28 februari 2010 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Chucky Pancamo![]()
En natuurlijk Raoul Hernandez![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, kijkt erg lekker weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:46 schreef ChickenMan het volgende:
Het is alleen al het kijken waard vanwege de chille beelden. En muziek. Like it.
Jawel, kan wel. Maar ze doen het goed. Hoe New York in deze serie neergezet wordt is veel "echter" dan dat je vaak in films en series ziet.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:57 schreef =HellFire= het volgende:
Prima serie tot dusver. Maar goed, New York City als decor kan nooit tegenvallen.
Niet voor mij persoonlijk, want ik hou van de stad.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, kan wel. Maar ze doen het goed. Hoe New York in deze serie neergezet wordt is veel "echter" dan dat je vaak in films en series ziet.
Ik houd ook van NY, maar ik kan me er aan ergeren als New York anders wordt neergezet dan dat het is. Vaak zie je alleen maar luxe restaurants en chique barretjes in films en series, maar dat is niet echt typisch NY. Juist die aftandse eettentjes en kleine supermarktjes zijn veel realistischer. Ook vind ik het goed dat niet iedereen blank is in deze serie, dat wordt ook vaak vergeten.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niet voor mij persoonlijk, want ik hou van de stad.En ja, het komt lekker actueel en 'normaal' over. Behalve dat het wel erg zomers is.
Season 1, Episode 4 – Airs: 3/7/2010quote:Op dinsdag 2 maart 2010 04:20 schreef criminal_mind het volgende:
Aflevering 4 is ook zojuist uitgekomen
GEWELDIG, heb een virus binnen gekregen door op die link te klikken!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:00 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.rlslog.net/how(...)04-hdtv-xvid-object/
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef Chen het volgende:
[..]
GEWELDIG, heb een virus binnen gekregen door op die link te klikken!!!
Niets mis met die website hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef Chen het volgende:
[..]
Omdat ik inmiddels al 2 uur bezig ben met een zogeheten ''XP Internet Security'' verwijderen.quote:
Hoe wil je dan verklaren dat ik op het moment dat ik op die link klikte (en geen een andere website aan had dan fok) een melding kreeg van een XP internet security, die vervolgens alles probeert te blokkeren op mijn pcquote:
Geen idee, maar ik gebruik hem dagelijks en heb die link vanmiddag zelf ook gebruikt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:03 schreef Chen het volgende:
[..]
Omdat ik inmiddels al 2 uur bezig ben met een zogeheten ''XP Internet Security'' verwijderen.
[..]
Hoe wil je dan verklaren dat ik op het moment dat ik op die link klikte (en geen een andere website aan had dan fok) een melding kreeg van een XP internet security, die vervolgens alles probeert te blokkeren op mijn pc
Nice! Theme song vind ik al een reden om de serie te volgen, zo lekker!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef ChickenMan het volgende:
Voor de liefhebbers. How to Make It in America: The Mixtape. Best chill.
Goed, ik raad iedereen aan om voorzichtig te zijn met die link, ik heb er een malware van gekregen, gelukkig inmiddels weg, maar als je niet goed weet hoe je het weg moet halen zit je er zo weken mee opgescheept en kan je niks met je computer. Raad mensen aan isohunt te gebruikenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gebruik hem dagelijks en heb die link vanmiddag zelf ook gebruikt.
Heb je geen virusscanner die je waarschuwt voor dat soort dingen dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:03 schreef Chen het volgende:
[..]
Omdat ik inmiddels al 2 uur bezig ben met een zogeheten ''XP Internet Security'' verwijderen.
[..]
Hoe wil je dan verklaren dat ik op het moment dat ik op die link klikte (en geen een andere website aan had dan fok) een melding kreeg van een XP internet security, die vervolgens alles probeert te blokkeren op mijn pc
Mjaah, bij mij werd ie gewoon geblockedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef Chen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef ChickenMan het volgende:
Voor de liefhebbers. How to Make It in America: The Mixtape. Best chill.
How to Make It In America S01E04 REPACK HDTV 720p x264-OBjECTquote:
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je geen virusscanner die je waarschuwt voor dat soort dingen dan?
Thanks.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
How to Make It In America S01E04 REPACK HDTV 720p x264-OBjECT
Oh, daar had ik nog niet aan gedacht jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:19 schreef Chen het volgende:
Beetje stom dat Ep4 nu al uit was, nu zo lang wachten op 5
inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niet aan gedacht ja.
Het is wel heel erg Entourage-ig, al vind ik het hier wel leuker dat ze nog niet zijn gearriveerd maar dat je de weg omhoog (waarschijnlijk) krijgt te zien. Al hoop ik dat het die luchtige toon van Entourage blijft houden, ik hoef niet zo nodig een overdaad aan dramaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:17 schreef JDx het volgende:
Je kan aan alle reacties merken dat iedereen langzaam in de serie komt en het steeds beter wordt, leuk om te zien!
Was inderdaad blij dat al dat gezeur met z'n ex niet te extreme vormen aan neemtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is wel heel erg Entourage-ig, al vind ik het hier wel leuker dat ze nog niet zijn gearriveerd maar dat je de weg omhoog (waarschijnlijk) krijgt te zien. Al hoop ik dat het die luchtige toon van Entourage blijft houden, ik hoef niet zo nodig een overdaad aan drama
Hij staat in elk geval in m'n RSS-downloadlijst, dus dit blijf ik volgen
Echt comedy is het niet nee, maar wel goeie shit! Meer feel-good achtig for guys.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef rthls het volgende:
Aflevering 3 was goed! Die beelden tussen de scenes door zijn ook vet. Straks even 4 kijken.
Gaat een goeie serie worden, maar wel met minder humor dan Entourage en Californication denk ik.
Dat iddquote:Op maandag 8 maart 2010 20:19 schreef JDx het volgende:
Nja, net gekeken, moet wel zeggen dat ik hooked ben aan die serie! Ze rubben het nu een beetje in dat ie zn ex mist enzo, mij gaf dat altijd inspiratie om dingen te ondernemen en dan straks komt het succes en waarschijnlijk een chickie, tenminste dat hopen we!
[..]
Echt comedy is het niet nee, maar wel goeie shit! Meer feel-good achtig for guys.
slechte manier van spam :pquote:Op maandag 15 maart 2010 20:30 schreef JDx het volgende:
Haha, leuk, vorige ep was leukste tot nu toe trouwens, maar deze was ook vet! Heb verder trouwens niet zoveel met de storyline van Guzman.
Doet me denken aan een aantal jaren geleden dat ik zelf een lijn wilde beginnen genaamd NVus (Envy Us, afgeleide van een zin uit een liedje toen... Envy Me... 50cent geloof ik). Hele site opgezet, voor 800 euro shirts laten maken, toen kreeg ik een baan, druk druk en ze liggen nu in de kast. (www.nvus.nl, compleet met fotoshoot van echte fotograaf, zelf locatie uitgezocht, model was een kennis en sample shirtje zelf gemaakt).
Inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2010 20:56 schreef rthls het volgende:
Leuke ep weer, vorige week idd wel beter!
Soundtracks van de episodes op de website, nice. Er zit sowieso wel goeie muziek in de serie
Ach gaat binnenkort maar eens offline, zal toch eens iets met dat domein moeten gaan doen, betaal er elk jaar geld voor.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:33 schreef Chen het volgende:
[..]
slechte manier van spam :p
vind die verhaallijn van guzman inderdaad wat buiten de rest van de serie spelen..
GMTAquote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:33 schreef n0ir het volgende:
Echt niemand die deze serie kijkt boeit het ene reet dat een verlopen gangster energiedrank wil verkopen, waarom zitten ze erin?
Ik weet dat het in de club muziek van Ducksauce was, in de auto geen idee.. moet je toch even de website raadplegenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef ChickenMan het volgende:
De muziek is zo fijn idd. Hoe heet dat nummer dat ze in de auto draaiden toen die twee xtc gingen doen?
agreequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:49 schreef Witchfynder het volgende:
Dit is echt zo'n serie waarvan ik 5 afleveringen achter elkaar wil zien. Maar helaas
.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef ChickenMan het volgende:
De muziek is zo fijn idd. Hoe heet dat nummer dat ze in de auto draaiden toen die twee xtc gingen doen?
Te lui om even te zoeken misschienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:53 schreef One_conundrum het volgende:
Ik was geband, maar ik snap niet dat iemand niet eerder dat nummer kon vinden![]()
Het is gewoon een feelgood serie.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Te lui om even te zoeken misschien
Idd! En wat een fucking lekker wijfquote:
Ja, elke keer dat de aftiteling komt voelt het toch weer te vroeg.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:18 schreef JDx het volgende:
Haha, ik postte dit voordat ik de rest had gelezen, echt he.
Top serie, echt jammer dat het zo kort is steeds.
Viel me op dat die nieuwe chick én Rachel allebei met stijve tepeltjes rondliepen. Koud op de set of zit de chemie tussen de personages wel heel erg goed?quote:
Ja toen Rachel wakker werd en d'r broek aandeed inclusief op en neer springen zat ik wel evenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:54 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Viel me op dat die nieuwe chick én Rachel allebei met stijve tepeltjes rondliepen. Koud op de set of zit de chemie tussen de personages wel heel erg goed?
Vind die nieuwe meid leuker eigenlijk. Of die ene uit de pilot.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja toen Rachel wakker werd en d'r broek aandeed inclusief op en neer springen zat ik wel even![]()
Ja die zijn leuker maar te weinig in beeld!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vind die nieuwe meid leuker eigenlijk. Of die ene uit de pilot.
Vind ik dus ook. Helemaal toen ik haar weer zag op dat feestje dacht ik, matigggquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:48 schreef Tazmaniac het volgende:
mwah.. valt toch wel mee, de hotness van onze nieuwe chick
goeie episode weer though
Ooohja Lisa P.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Ook vrij populair op Internet zo te lezen.. niet mijn smaak I guess
Hier nog een leuk filmpje voor de liefhebber
Ze is trouwens ook Lisa P. uit Adventure Land
Daar lijkt ze net 22
Ze kwam me al bekend voorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Ook vrij populair op Internet zo te lezen.. niet mijn smaak I guess
Hier nog een leuk filmpje voor de liefhebber
Ze is trouwens ook Lisa P. uit Adventure Land
Daar lijkt ze net 22
Owww come on. Dan nóg leuke chick. Eerste indruk immers goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Helemaal toen ik haar weer zag op dat feestje dacht ik, matiggg
en daarom meld ik me dus ook in dit topicquote:
Fo sho? Jeez. Hopelijk hebben ze verlenging, want die shit moet duidelijk een nieuw seizoen á 24 afleveringen ofzo á 30-35 minuten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:25 schreef Merkie het volgende:
Leuke aflevering weer. Nog 2 afleveringen en dan is het weer voorbij.
Kut man. Kut.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:28 schreef Merkie het volgende:
S01 is maar 8 afleveringen. Als S02 komt zal dat nog wel ff duren.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:28 schreef Merkie het volgende:
S01 is maar 8 afleveringen. Als S02 komt zal dat nog wel ff duren.
Eens.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:12 schreef Rnnz het volgende:
Hoewel er eigenlijk bar weinig in gebeurd vind ik het ontzettend vermakelijk en onderhoudend.
Eens.quote:Mooie setting ook.
Eens.quote:Jammer dat de afleveringen vrij kort zijn en het seizoen al bijna afgelopen is.
Eensquote:Die Julie uit ep. 06..
Oftewel een goede kwaliteitspost ditquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Notyouraverage het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Eens.
[..]
Eens.
[..]
Eens
Thanks, gelijk album binnen gehaald en klinkt erg lekker!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tof nummer als Ben wegloopt nadat de truck is gejat
Bedoelde eigenlijk die kerel uit Jamaica ofzo, niet zijn parole officer zelfquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:41 schreef n0ir het volgende:
Die gast heet John Carroll Lynch. En die heeft wel in een enorm zooitje films en series gespeeld (bijrollen), zoals Shutter Island, Gran Torino, Face/Off en Fargo.
http://www.imdb.com/name/nm0002253/
Waarschijnlijk vinden ze de bus met inhoud ergens terug en kunnen ze de shirts alsnog verkopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef JDx het volgende:
Volgende week Seasons Finale!
Zal wel een lichtelijke afrondend tintje aanzitten voor als het geen succes was.
Ik uit The Limeyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef neilpad het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk die kerel uit Jamaica ofzo, niet zijn parole officer zelf.
Dit was hem geloof ik: http://www.imdb.com/name/nm0000872/.
Ken hem dus van Carnivŕle.
Ik ook niet. Wat hij doet is natuurlijk ook The American Dream najagen, net zo als Cam en Ben doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:18 schreef rthls het volgende:
[..]
de stukjes over Rene vind ik eigenlijk helemaal niet verkeerd
Als ze al douchen neuken ze onder de douchequote:Op donderdag 1 april 2010 01:57 schreef APK het volgende:
Douchen die lui wel eens?
Het is elke keer meteen uit bed (na een eventuele neukpartij of vier) en hup de spijkerbroek aan.
Patrick Bauchau in the house man!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef neilpad het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk die kerel uit Jamaica ofzo, niet zijn parole officer zelf.
Dit was hem geloof ik: http://www.imdb.com/name/nm0000872/.
Ken hem dus van Carnivŕle.
Deze afleveringen zijn inderdaad wel heel erg kort. Volgens mij was Entourage altijd 30 minuten? Daarin gebeurde ook meer. HTMIIA heeft een goeie vibe en kijkt ook lekker weg. Hopelijk komt er een 2e seizoen met iets langere afleveringen en vooral ook wat meer afleveringen. 8x20min = 160min/60 = minder dan 3 uur voor 1 seizoenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:00 schreef Jivis het volgende:
Het is erg vermakelijk, maar heeft hetzelfde debacle als Entourage: de afleveringen zijn veel te kort en eigenlijk afgelopen als je er net een beetje inkomt. Ik heb de eerste afleveringen dan ook achter elkaar gekeken en dat bevalt een stuk beter dan iedere week een ruim kwartier.
Hebben ze dat budgettair gezien gedaan ofzo, die korte epi's? Bij Entourage kan ik me dat gezien de gastrollen en setting wel voorstellen, maar deze serie zal toch niet zo duur zijn om te maken?
Van mij mogen ze die dikke neef er wel uitgooien, weinig interessant.
Entourage heeft ook altijd afleveringen van rond de 20 min gehad.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:34 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Deze afleveringen zijn inderdaad wel heel erg kort. Volgens mij was Entourage altijd 30 minuten? Daarin gebeurde ook meer. HTMIIA heeft een goeie vibe en kijkt ook lekker weg. Hopelijk komt er een 2e seizoen met iets langere afleveringen en vooral ook wat meer afleveringen. 8x20min = 160min/60 = minder dan 3 uur voor 1 seizoen, dat is toch wel karig.
quote:HBO on fence if it wants to make it in America again
HBO hasn't decided if "How to Make It in America" will make it to a second season.
The show, which wrapped up its eight-episode run Sunday night, follows a group of 20-something New Yorkers trying to make it their mark in the fashion and design worlds. Described as either "Sex and the City" for the bridge and tunnel crowd or what would have happened to "Entourage's" Vinnie and Eric if they never left Queens, "How to Make It In America" has struggled to find an audience.
The first seven episodes of "How to Make It in America" averaged fewer than 1 million viewers on its Sunday night run. Even for a pay cable channel such as HBO that does not count on ratings as much as commercial TV networks, that is a small number. If one factors in viewing for episodes of the show from HBO on-demand, digital video recorders and repeat airings, the figure grows to just under 3 million.
From Mark Wahlberg, whose production company also makes "Entourage" and "In Treatment," HBO insiders say the show has been tracking well with younger viewers. However, that may not be enough to ensure a second season. While the pay cable channel has often carried shows for several seasons that have strong critical acclaim but small audiences such as David Simon's "The Wire," "How to Make It in America" has not attained that feverish devotion of so many other HBO shows.
But the Wahlberg connection may be enough to buy it a second season. The executive producers -- Stephen Levinson and Rob Weiss -- are going to be discussing a second season with creator Ian Edelman and then will make their case to HBO.
In the show's favor is that it is not expensive. Furthermore, HBO rarely gives up on a show after just one season. Even "Mind of the Married Man" got a sophomore year.
Los Angeles Times
Enigszins goed nieuws, laten we het hopen dat de serie goden ons allen goed gezind zijn!quote:
Vond je? Dat interesseerde me juist het minst. Vond die semi-criminele verhaallijn ook niet echt passend naast de verdere vibe van de serie.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:20 schreef planethugo het volgende:
Vind de scenes met Luiz Guzman toch nog het beste
vind dat gedoe met dat Rasta blasta wel geinig. Een of andere kopie van red bull en hij ziet het helemaal zitten. En natuurlijk dat schijnheilige gedoe dat ie op het rechte pad wil blijven.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vond je? Dat interesseerde me juist het minst. Vond die semi-criminele verhaallijn ook niet echt passend naast de verdere vibe van de serie.
Snap de gedachte erachter wel, vind het alleen wat haaks tegenover de modeverhaallijn staan.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:42 schreef Notyouraverage het volgende:
Nogmaals, ook het verhaal van Rasta Monsta is een vorm van 'How to make it in America". Najagen van The American Dream. Voor sommige gaat dat minder vlekkeloos dan anderen. Dat beide verhaallijnen lichtelijk door elkaar heen lopen is leuk. Dat mensen het niet zo tof vinden, oké, maar dat mensen zich afvragen waarom, dat snap ik dan weer niet. Zo moeilijk is het niet.
Dat was een goeie iddquote:Op donderdag 8 april 2010 11:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
Laatste aflevering als ie even tot 10 moet tellen
met die xtc vond ik nog wel geinig maar verder was het verspilde tijd, ook die bazin van haar sloeg niet echt aan idd. Denk dat het 2de seizoen beter verdeeld is met betere personagesquote:Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Snap de gedachte erachter wel, vind het alleen wat haaks tegenover de modeverhaallijn staan.
Verder mogen ze de verhaallijn van Ben's ex er de volgende keer ook wel uitlaten. Lelijk en irritant mens is dat zeg. Die scenes tussen haar en haar vriend gingen ook helemaal nergens over, met die xtc enzo
. En dan die rare blonde collega die blijkbaar grappig moest zijn
.
Kortom: American Pie-jood heeft veel te weinig screentime gekregen.
'How to Live Paycheck to Paycheck in your shitty and cheap apartment in a cheap hood of America'quote:Op donderdag 8 april 2010 19:31 schreef Bananenman het volgende:
Laat er alsjeblieft nog een seizoen komen, want als het zo eindigt slaat de titel zelfs nergens op. Ze hebben nu misschien (maximaal) een paar duizend $ verdiend met die t-shirts, daar kan je net een paar keer je huur van betalen. Ze hadden het beter 'How to Live Paycheck to Paycheck in America' kunnen noemen in dat geval
Naah, dan hadden we een Entourage: New York gekregen. Vind het prima zo. De weg naar de top is hardquote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef JDx het volgende:
[..]
'How to Live Paycheck to Paycheck in your shitty and cheap apartment in a cheap hood of America'
Lol idd... ik dacht aan het begin ook dat ze wel even iets van rijkdom zouden proeven, dik apartement kopen, mooie auto rijden, naar dure party's.
Mwaaa, zou best in Brooklyn willen wonen eigenlijk, ook in een shitty and cheap apartment.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef JDx het volgende:
[..]
'How to Live Paycheck to Paycheck in your shitty and cheap apartment in a cheap hood of America'
Lol idd... ik dacht aan het begin ook dat ze wel even iets van rijkdom zouden proeven, dik apartement kopen, mooie auto rijden, naar dure party's.
Whats stopping yaquote:Op donderdag 8 april 2010 21:52 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mwaaa, zou best in Brooklyn willen wonen eigenlijk, ook in een shitty and cheap apartment.
Dan zou de hele serie z'n charme missen. Dit is juist mega tof !quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef JDx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Gimme a HELL YEAH!!!!!!!!
THIS JUST IN: HBO orders second season of HOW TO MAKE IT IN AMERICA.
Zomer 2011quote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef rcco het volgende:![]()
Maar wel zomer 2011 pas, en maar 8 afleveringen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Gimme a HELL YEAH!!!!!!!!
THIS JUST IN: HBO orders second season of HOW TO MAKE IT IN AMERICA.
First i was like; HELL YEAH!!!!! But then i was like:quote:In 2011 8 episodes
Inderdaad, weer zo kort en mega lang wachtenquote:Op donderdag 22 april 2010 00:03 schreef Notyouraverage het volgende:
[..]
[..]
First i was like; HELL YEAH!!!!! But then i was like:.
Voor mij geldt hetzelfdequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:08 schreef Voltreffer het volgende:
Alles al weer gezien. Nu nog zo lang wachten.
Tja, toch boeit het op één of andere manier wel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef Thomas B. het volgende:
Leuke series. Maar er ontbreekt een Ari Gold.
Ja vond het ook wel aardig en blijf het ook wel volgen. Maar de Entourage-vergelijkingen dienen zich al snel aan en er ontbreekt gewoon iemand die de serie draagt, zoals Ari Gold.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tja, toch boeit het op één of andere manier wel.
Wordt regelmatig op de radio gedraaid de laatste weken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:39 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoorde vanavond zowaar de titelsong van How To Make It In America in de winkel.Stond verrast te luisteren.
I need a dollar, dollar.. A dollar that's what I need.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:39 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoorde vanavond zowaar de titelsong van How To Make It In America in de winkel.Stond verrast te luisteren.
I need a dollar, dollar.. A dollar that's what I need.
Zomer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:09 schreef JDx het volgende:
Ik dacht dat het deze maand weer ging beginnen, maar zie nog nergens een datum?
1 September pas.quote:
ik heb het idee dat ze even wachten tot entourage afgelopen is en dan dit wat meer gaan promoten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef JDx het volgende:
Jammer dat het weer slechts 8 afleveringen heeft. Maar te zien aan de aangetrokken cast blijven ze wel serieus. Dacht even dat ze hier niet meer veel tijd/geld meer in zouden steken omdat ik er nog maar weinig van hoorde.
quote:Teaser & datum S2 How to make it in America
De feelgood serie How to make it in America wordt ook wel het Entourage van New York genoemd. Na anderhalf jaar zijn er nu eindelijk nieuwe beelden verschenen. Nog niet bekend met de serie? Lees hier meer info incl. een trailer van seizoen 1.
Er is nu ook eindelijk een datum bekend: seizoen 2 gaat op 18 september van start. Na het castingnieuws van o.a. Sopranos acteur Joe Pantaliano is nu een teaser verschenen.
De teaser
Bron: NoSoap.nl
Omdat je ff moet wachten is het meteen kut ofzo?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:31 schreef Fukjoeman het volgende:
Anderhalf jaar wachten op zon mini-serie. Dit had echt dikke potentie.
Nee, het kan juist vet worden. Maar als je anderhalf jaar moet wachten op 8 afleveringen van 15 min kom ik er in geval niet helemaal in.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:26 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Omdat je ff moet wachten is het meteen kut ofzo?
Inderdaad ja, echt zonde. Voelt meer als een lange teaser dan een echte serie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:34 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Nee, het kan juist vet worden. Maar als je anderhalf jaar moet wachten op 8 afleveringen van 15 min kom ik er in geval niet helemaal in.
klopt, hopelijk is seizoen 3 al in de volgende zomer en met minstens 12 afleveringenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:34 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Nee, het kan juist vet worden. Maar als je anderhalf jaar moet wachten op 8 afleveringen van 15 min kom ik er in geval niet helemaal in.
Moet je helemaal niet willenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:13 schreef andre347 het volgende:
Alleen erger ik me altijd aan die René.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |