slechte manier van spam :pquote:Op maandag 15 maart 2010 20:30 schreef JDx het volgende:
Haha, leuk, vorige ep was leukste tot nu toe trouwens, maar deze was ook vet! Heb verder trouwens niet zoveel met de storyline van Guzman.
Doet me denken aan een aantal jaren geleden dat ik zelf een lijn wilde beginnen genaamd NVus (Envy Us, afgeleide van een zin uit een liedje toen... Envy Me... 50cent geloof ik). Hele site opgezet, voor 800 euro shirts laten maken, toen kreeg ik een baan, druk druk en ze liggen nu in de kast. (www.nvus.nl, compleet met fotoshoot van echte fotograaf, zelf locatie uitgezocht, model was een kennis en sample shirtje zelf gemaakt).
Inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2010 20:56 schreef rthls het volgende:
Leuke ep weer, vorige week idd wel beter!
Soundtracks van de episodes op de website, nice. Er zit sowieso wel goeie muziek in de serie
Ach gaat binnenkort maar eens offline, zal toch eens iets met dat domein moeten gaan doen, betaal er elk jaar geld voor.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:33 schreef Chen het volgende:
[..]
slechte manier van spam :p
vind die verhaallijn van guzman inderdaad wat buiten de rest van de serie spelen..
GMTAquote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:33 schreef n0ir het volgende:
Echt niemand die deze serie kijkt boeit het ene reet dat een verlopen gangster energiedrank wil verkopen, waarom zitten ze erin?
Ik weet dat het in de club muziek van Ducksauce was, in de auto geen idee.. moet je toch even de website raadplegenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef ChickenMan het volgende:
De muziek is zo fijn idd. Hoe heet dat nummer dat ze in de auto draaiden toen die twee xtc gingen doen?
agreequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:49 schreef Witchfynder het volgende:
Dit is echt zo'n serie waarvan ik 5 afleveringen achter elkaar wil zien. Maar helaas
.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef ChickenMan het volgende:
De muziek is zo fijn idd. Hoe heet dat nummer dat ze in de auto draaiden toen die twee xtc gingen doen?
Te lui om even te zoeken misschienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:53 schreef One_conundrum het volgende:
Ik was geband, maar ik snap niet dat iemand niet eerder dat nummer kon vinden![]()
Het is gewoon een feelgood serie.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Te lui om even te zoeken misschien
Idd! En wat een fucking lekker wijfquote:
Ja, elke keer dat de aftiteling komt voelt het toch weer te vroeg.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:18 schreef JDx het volgende:
Haha, ik postte dit voordat ik de rest had gelezen, echt he.
Top serie, echt jammer dat het zo kort is steeds.
Viel me op dat die nieuwe chick én Rachel allebei met stijve tepeltjes rondliepen. Koud op de set of zit de chemie tussen de personages wel heel erg goed?quote:
Ja toen Rachel wakker werd en d'r broek aandeed inclusief op en neer springen zat ik wel evenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:54 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Viel me op dat die nieuwe chick én Rachel allebei met stijve tepeltjes rondliepen. Koud op de set of zit de chemie tussen de personages wel heel erg goed?
Vind die nieuwe meid leuker eigenlijk. Of die ene uit de pilot.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja toen Rachel wakker werd en d'r broek aandeed inclusief op en neer springen zat ik wel even![]()
Ja die zijn leuker maar te weinig in beeld!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vind die nieuwe meid leuker eigenlijk. Of die ene uit de pilot.
Vind ik dus ook. Helemaal toen ik haar weer zag op dat feestje dacht ik, matigggquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:48 schreef Tazmaniac het volgende:
mwah.. valt toch wel mee, de hotness van onze nieuwe chick
goeie episode weer though
Ooohja Lisa P.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Ook vrij populair op Internet zo te lezen.. niet mijn smaak I guess
Hier nog een leuk filmpje voor de liefhebber
Ze is trouwens ook Lisa P. uit Adventure Land
Daar lijkt ze net 22
Ze kwam me al bekend voorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Ook vrij populair op Internet zo te lezen.. niet mijn smaak I guess
Hier nog een leuk filmpje voor de liefhebber
Ze is trouwens ook Lisa P. uit Adventure Land
Daar lijkt ze net 22
Owww come on. Dan nóg leuke chick. Eerste indruk immers goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Helemaal toen ik haar weer zag op dat feestje dacht ik, matiggg
en daarom meld ik me dus ook in dit topicquote:
Fo sho? Jeez. Hopelijk hebben ze verlenging, want die shit moet duidelijk een nieuw seizoen á 24 afleveringen ofzo á 30-35 minuten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:25 schreef Merkie het volgende:
Leuke aflevering weer. Nog 2 afleveringen en dan is het weer voorbij.
Kut man. Kut.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:28 schreef Merkie het volgende:
S01 is maar 8 afleveringen. Als S02 komt zal dat nog wel ff duren.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:28 schreef Merkie het volgende:
S01 is maar 8 afleveringen. Als S02 komt zal dat nog wel ff duren.
Eens.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:12 schreef Rnnz het volgende:
Hoewel er eigenlijk bar weinig in gebeurd vind ik het ontzettend vermakelijk en onderhoudend.
Eens.quote:Mooie setting ook.
Eens.quote:Jammer dat de afleveringen vrij kort zijn en het seizoen al bijna afgelopen is.
Eensquote:Die Julie uit ep. 06..
Oftewel een goede kwaliteitspost ditquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Notyouraverage het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Eens.
[..]
Eens.
[..]
Eens
Thanks, gelijk album binnen gehaald en klinkt erg lekker!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tof nummer als Ben wegloopt nadat de truck is gejat
Bedoelde eigenlijk die kerel uit Jamaica ofzo, niet zijn parole officer zelfquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:41 schreef n0ir het volgende:
Die gast heet John Carroll Lynch. En die heeft wel in een enorm zooitje films en series gespeeld (bijrollen), zoals Shutter Island, Gran Torino, Face/Off en Fargo.
http://www.imdb.com/name/nm0002253/
Waarschijnlijk vinden ze de bus met inhoud ergens terug en kunnen ze de shirts alsnog verkopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef JDx het volgende:
Volgende week Seasons Finale!
Zal wel een lichtelijke afrondend tintje aanzitten voor als het geen succes was.
Ik uit The Limeyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef neilpad het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk die kerel uit Jamaica ofzo, niet zijn parole officer zelf.
Dit was hem geloof ik: http://www.imdb.com/name/nm0000872/.
Ken hem dus van Carnivāle.
Ik ook niet. Wat hij doet is natuurlijk ook The American Dream najagen, net zo als Cam en Ben doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:18 schreef rthls het volgende:
[..]
de stukjes over Rene vind ik eigenlijk helemaal niet verkeerd
Als ze al douchen neuken ze onder de douchequote:Op donderdag 1 april 2010 01:57 schreef APK het volgende:
Douchen die lui wel eens?
Het is elke keer meteen uit bed (na een eventuele neukpartij of vier) en hup de spijkerbroek aan.
Patrick Bauchau in the house man!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef neilpad het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk die kerel uit Jamaica ofzo, niet zijn parole officer zelf.
Dit was hem geloof ik: http://www.imdb.com/name/nm0000872/.
Ken hem dus van Carnivāle.
Deze afleveringen zijn inderdaad wel heel erg kort. Volgens mij was Entourage altijd 30 minuten? Daarin gebeurde ook meer. HTMIIA heeft een goeie vibe en kijkt ook lekker weg. Hopelijk komt er een 2e seizoen met iets langere afleveringen en vooral ook wat meer afleveringen. 8x20min = 160min/60 = minder dan 3 uur voor 1 seizoenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:00 schreef Jivis het volgende:
Het is erg vermakelijk, maar heeft hetzelfde debacle als Entourage: de afleveringen zijn veel te kort en eigenlijk afgelopen als je er net een beetje inkomt. Ik heb de eerste afleveringen dan ook achter elkaar gekeken en dat bevalt een stuk beter dan iedere week een ruim kwartier.
Hebben ze dat budgettair gezien gedaan ofzo, die korte epi's? Bij Entourage kan ik me dat gezien de gastrollen en setting wel voorstellen, maar deze serie zal toch niet zo duur zijn om te maken?
Van mij mogen ze die dikke neef er wel uitgooien, weinig interessant.
Entourage heeft ook altijd afleveringen van rond de 20 min gehad.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:34 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Deze afleveringen zijn inderdaad wel heel erg kort. Volgens mij was Entourage altijd 30 minuten? Daarin gebeurde ook meer. HTMIIA heeft een goeie vibe en kijkt ook lekker weg. Hopelijk komt er een 2e seizoen met iets langere afleveringen en vooral ook wat meer afleveringen. 8x20min = 160min/60 = minder dan 3 uur voor 1 seizoen, dat is toch wel karig.
quote:HBO on fence if it wants to make it in America again
HBO hasn't decided if "How to Make It in America" will make it to a second season.
The show, which wrapped up its eight-episode run Sunday night, follows a group of 20-something New Yorkers trying to make it their mark in the fashion and design worlds. Described as either "Sex and the City" for the bridge and tunnel crowd or what would have happened to "Entourage's" Vinnie and Eric if they never left Queens, "How to Make It In America" has struggled to find an audience.
The first seven episodes of "How to Make It in America" averaged fewer than 1 million viewers on its Sunday night run. Even for a pay cable channel such as HBO that does not count on ratings as much as commercial TV networks, that is a small number. If one factors in viewing for episodes of the show from HBO on-demand, digital video recorders and repeat airings, the figure grows to just under 3 million.
From Mark Wahlberg, whose production company also makes "Entourage" and "In Treatment," HBO insiders say the show has been tracking well with younger viewers. However, that may not be enough to ensure a second season. While the pay cable channel has often carried shows for several seasons that have strong critical acclaim but small audiences such as David Simon's "The Wire," "How to Make It in America" has not attained that feverish devotion of so many other HBO shows.
But the Wahlberg connection may be enough to buy it a second season. The executive producers -- Stephen Levinson and Rob Weiss -- are going to be discussing a second season with creator Ian Edelman and then will make their case to HBO.
In the show's favor is that it is not expensive. Furthermore, HBO rarely gives up on a show after just one season. Even "Mind of the Married Man" got a sophomore year.
Los Angeles Times
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |