quote:Teaser & datum S2 How to make it in America
De feelgood serie How to make it in America wordt ook wel het Entourage van New York genoemd. Na anderhalf jaar zijn er nu eindelijk nieuwe beelden verschenen. Nog niet bekend met de serie? Lees hier meer info incl. een trailer van seizoen 1.
Er is nu ook eindelijk een datum bekend: seizoen 2 gaat op 18 september van start. Na het castingnieuws van o.a. Sopranos acteur Joe Pantaliano is nu een teaser verschenen.
De teaser
Bron: NoSoap.nl
Omdat je ff moet wachten is het meteen kut ofzo?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:31 schreef Fukjoeman het volgende:
Anderhalf jaar wachten op zon mini-serie. Dit had echt dikke potentie.
Nee, het kan juist vet worden. Maar als je anderhalf jaar moet wachten op 8 afleveringen van 15 min kom ik er in geval niet helemaal in.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:26 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Omdat je ff moet wachten is het meteen kut ofzo?
Inderdaad ja, echt zonde. Voelt meer als een lange teaser dan een echte serie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:34 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Nee, het kan juist vet worden. Maar als je anderhalf jaar moet wachten op 8 afleveringen van 15 min kom ik er in geval niet helemaal in.
klopt, hopelijk is seizoen 3 al in de volgende zomer en met minstens 12 afleveringenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:34 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Nee, het kan juist vet worden. Maar als je anderhalf jaar moet wachten op 8 afleveringen van 15 min kom ik er in geval niet helemaal in.
Moet je helemaal niet willenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:13 schreef andre347 het volgende:
Alleen erger ik me altijd aan die René.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |