Zie daar de redenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:07 schreef --Tweety-- het volgende:
maar had ik er niet zoveel last van.
Drie dagen niet naar mn werk gekund en als klap op de vuurpijl nu 3 maanden in de ziekenboeg door die tyfuszooi. Anti-sneeuw? Ik? Hoe KOM je erbij?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:07 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik krijg het gevoel alsof jullie een beetje ANTI sneeuw zijn.
3 maanden damn das langquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie dagen niet naar mn werk gekund en als klap op de vuurpijl nu 3 maanden in de ziekenboeg door die tyfuszooi. Anti-sneeuw? Ik? Hoe KOM je erbij?
Ja jij hebt een HELE goede reden om anti sneeuw te zijn!quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie dagen niet naar mn werk gekund en als klap op de vuurpijl nu 3 maanden in de ziekenboeg door die tyfuszooi. Anti-sneeuw? Ik? Hoe KOM je erbij?
goed hoor en daar in zwollywoodquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal!Wat was dat even heerlijk op de bank
![]()
Hoe is het met iedereen?
Hier in Zwollywood is het snotterig en witquote:
weinig had sollicitatiegesprek ben niet aangenomenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier in Zwollywood is het snotterig en witMaar verder alles okee
Nog iets leuks gedaan vandaag?
Hey,quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier in Zwollywood is het snotterig en witMaar verder alles okee
Nog iets leuks gedaan vandaag?
Enorme ruzie in huisquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal!Wat was dat even heerlijk op de bank
![]()
Hoe is het met iedereen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Die zit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij naar een kliniek voor actieve euthanesie
Bah! Balen van de sollicitatie... Heb je verder nog iets in de pijplijn zitten?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
weinig had sollicitatiegesprek ben niet aangenomen
verder beleef ik weinig
hier in apeldoorn is et ook wit
en jij nog wat beleefd?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:22 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey,
Ja vandaag voor het eerst ooit door dikke sneeuw heen gereden met de auto! Ik vond het stiekem wel een beetje spannend hoor. Maar tis allemaal goed gegaan!
Jij nog wat leuks beleefd vandaag?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enorme ruzie in huis
Om mij zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel veilig thuis gekomen dus?Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, er was niets aan d ehand, nou ja, even wat opstopping op de A1, maar na Hoevelaken ging het zonder enig wit spul uit de lucht prima. Nu begint het hier te sneeuwen, dus ik ben wel op tijd weg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om mij zeker?![]()
![]()
Wel veilig thuis gekomen dus?
nee ik zit te denken om weer naar school te gaanquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah! Balen van de sollicitatie... Heb je verder nog iets in de pijplijn zitten?
Hier weinig spannends beleefd... Vanochtend een gesprek gehad met een keuringsarts van het UWV, dat is wel goed gegaan
[..]Tof he!? Ik mocht tijdens de rijlessen ook heel hard remmen in een glad straatje, zo gaaf!
![]()
Hier dus niets spannends beleefd
Succes!quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:26 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga weer even, ik moet nl nog verder opruimen, eten, en iets afmaken voor school.
Fijn!quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, er was niets aan d ehand, nou ja, even wat opstopping op de A1, maar na Hoevelaken ging het zonder enig wit spul uit de lucht prima. Nu begint het hier te sneeuwen, dus ik ben wel op tijd weg.
Ik krijg sinds oktober een bijstandsuitkering en vanwege bepaalde redenen ben ik nu niet in staat om volledig te werkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik zit te denken om weer naar school te gaan
waarvoor moest je gekeurd worden dan?
Hoi!quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!![]()
[..]
Fijn!
[..]
Ik krijg sinds oktober een bijstandsuitkering en vanwege bepaalde redenen ben ik nu niet in staat om volledig te werkenDus daar moest ik voor "gekeurd" worden.
En wat tof! Weet je ook al wat je wilt gaan studeren?
[..]
Hoi!
Ik had altijd zo'n hekel aan die gesprekkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik krijg sinds oktober een bijstandsuitkering en vanwege bepaalde redenen ben ik nu niet in staat om volledig te werkenDus daar moest ik voor "gekeurd" worden.
Wat heb je voor opleiding gedaan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik zit te denken om weer naar school te gaan
waarvoor moest je gekeurd worden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |