Maar kijk als je teveel moeite voor moet doen om in dit rustige chatforum mensen hun berichtjes te begrijpen dan pies je helaas naast de pot. Het is ook geen grammaticaforum of vergadering van wetenschappers. Typ maar normaal dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Iets meer oefenen op begrijpend lezen zou ik zeggen. Grammaticaal scoor je wel een 10 hoor
Als je op die manier gaat denken moet je weer een ouderwetse typemachine en een dossierkast gaan gebruiken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als je office zakelijk gebruikt, lijkt docs me geen goede vervanger.
Neem aan dat je je belangrijke gegevens niet kenbaar aan google wilt maken.
Neemt niet weg dat het een goede dienst is.
Niemand dwingt je om die dingen te gebruiken. Blijkbaar wil je het graag, want je zet er dingen in, maar dan doe je het toch wel zelf. Net als Twitter, Hyves, Facebook, LinkedIn, het is allemaal niet verplicht, dus als je het niet wil, dan gebruik je het niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Skv het volgende:
Heel fijn, naast Twitter, Hyves, Facebook, Linkedin en FourSquare gaat Google me ook nog zo'n ding opdringen? Ik gebruik alleen Twitter en heb geen behoefte aan nóg zo'n ding. Zie ook dat ik al mails in mijn inbox krijg als iemand reageert op iets wat ik er in heb gezet.
Iemand al een optie gevonden om het uit te zetten?
Twitter gebruik ik actief, linkedin en hyves passief (alleen om af en toe op te kijken als ik niks te doen heb) en facebook heb ik niet. Ik vind het vervelend dat Buzz nu zo opgedrongen wordt. Het staat onder mijn Inboxicoon, ik ben direct aangemeld op 27 followers (waarvan ik de helft niet wil volgen) en ik krijg ongevraagd mail als iemand reageert op iets van mij. Dat 'er niet aan meedoen als ik het niet wil' is er dus niet bij.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om die dingen te gebruiken. Blijkbaar wil je het graag, want je zet er dingen in, maar dan doe je het toch wel zelf. Net als Twitter, Hyves, Facebook, LinkedIn, het is allemaal niet verplicht, dus als je het niet wil, dan gebruik je het niet.
welke inbox-icoon? gebruiken jullie allemaal windows 7 met google browser of zo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Twitter gebruik ik actief, linkedin en hyves passief (alleen om af en toe op te kijken als ik niks te doen heb) en facebook heb ik niet. Ik vind het vervelend dat Buzz nu zo opgedrongen wordt. Het staat onder mijn Inboxicoon, ik ben direct aangemeld op 27 followers (waarvan ik de helft niet wil volgen) en ik krijg ongevraagd mail als iemand reageert op iets van mij. Dat 'er niet aan meedoen als ik het niet wil' is er dus niet bij.
Gewoon links bovenaan zie je toch Inbox staan? Daar direct onder staat nu Buzz.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:50 schreef waternet het volgende:
[..]
welke inbox-icoon? gebruiken jullie allemaal windows 7 met google browser of zo?
Ik heb dit probleem niet eens, en ben ook gebruiker van al deze sites (de meeste iig)
http://www.google.com/buzzquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Gewoon links bovenaan zie je toch Inbox staan? Daar direct onder staat nu Buzz.
Heeft niks te maken met Windows 7 en Google Chrome (die ik overigens wel allebei gebruik).
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef Agiath het volgende:
Kan je het ook al uitzetten, die functie heb ik nog niet gevonden
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:25 schreef FrankRicard het volgende:
helemaal onderaan staat een linkje om het uit te zetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |