Zodat ze nog meer geld kunnen verdienen zeker?! Nou, ik heb geen interessequote:'Google Buzz' zet aanval op Facebook en Twitter in
Google breidt de e-maildienst Gmail uit met 'social network' mogelijkheden. 'Google Buzz' gaat daarmee de strijd met Facebook en Twitter aan.
Zoals verwacht heeft Google zijn nieuwste wapen onthuld waarmee het de strijd met sociale netwerksite Facebook en microbloggingdienst Twitter wil aangaan. 'Google Buzz' moet ervoor zorgen dat het bedrijf dat groot werd met een zoekmachine eindelijk ook voet aan de grond krijgt in de wereld van de sociale netwerken.
Nou inderdaad zeg!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Zodat ze nog meer geld kunnen verdienen zeker?! Nou, ik heb geen interesse!
quote:
Nou, dan word je toch geen lid?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Nou zeg, inderdaad. Bedrijven die geld willen verdienenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Welkom in 2010.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:23 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik heb amper een gmail account
Zolang het mij maar geen geld kostquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een account, maar ook een beetje niet?quote:
je vergeet tagged en myspacequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
Oh god... Naast twitter, hyves, FOK en facebook (doe ik minder mee) ook buzz nu bijhouden?
Wat een onzin zeg. Calander is geweldig, evenals documents, Scolar, Groups (al wat ouder natuurlijk), Maps, Translate, Google News. Even uit mijn hoofd. Er zijn vast meer goeie diensten die ik even vergeten ben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Naast de zoekmachine en Gmail is het één en al faal waar Google mee komt. Orkut, Google Video, GTalk en nu weer Buzz. Maar ze hebben geld zat om het te proberen, en daar is niks mis mee natuurlijk.
Ik vergat Maps. De rest.. mwaquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Calander is geweldig, evenals documents, Scolar, Groups (al wat ouder natuurlijk), Maps, Translate, Google News. Even uit mijn hoofd. Er zijn vast meer goeie diensten die ik even vergeten ben.
Ik snap echt niet dat je zoiets één en al faal durft te noemen
Je noemt google zoekmachine een faal?? Wat heb je gerookt, man? Welke andere zoekmachines ken je dat net zo populair zijn, of zoveel rond het internet "hotlinken" ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Naast de zoekmachine en Gmail is het één en al faal waar Google mee komt. Orkut, Google Video, GTalk en nu weer Buzz. Maar ze hebben geld zat om het te proberen, en daar is niks mis mee natuurlijk.
Je denkt blijkbaar niet na voordat je een reactie plaatst. Want google translate is alreeds een beetje ingebouwd op de zoekmachine, de meesten van ons krijgen een kleine linkje nog die direct naast de zoekresultaten verschijnt "Vertaal deze pagina' zoiets. Kom ajb van onder je steen vandaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ik vergat Maps. De rest.. mwa
Dingen als Nieuws en Translate horen eigenlijk een beetje bij de zoekmachine. Opzichzelf niet noemenswaardig.
Hij heeft in dat geval een vage voorzetsel gekozen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
Hij bedoelt: "Afgezien van de zoekmachine en gmail is het één en al faal..."
"Naast" impliceert dat hetgene waarnaartoe verwezen wordt zich ook bevindt in de rij met onderwerpen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Naast de zoekmachine en Gmail is het één en al faal ...
Je vergeet Wavequote:Op woensdag 10 februari 2010 14:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Als je office zakelijk gebruikt, lijkt docs me geen goede vervanger.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
Google Talk is hartstikke handig, het vervangt geen andere programma's maar aangezien ik met veel mensen waarmee ik mail niet MSN is het handig dat die mensen automatisch in dat google talk venstertje staan in Gmail. En ik denk dat dat ook de kracht is van al die extra's waar Google mee komt: op zichzelf stelt het niet veel voor, maar het zit allemaal in en aan elkaar gekoppeld.
En Google Docs heeft Microsoft Office hier al vervangen inderdaad. En Google Buzz zal ook vast wel regelmatig naast de andere Googlesoftware gebruikt worden, en als mensen alle troep die er bij de andere netwerksites steeds bij aangeplakt zat worden zal het helemaal een succes worden.
Precies, daar zit het hem volledig in. Google is altijd bekend geweest om naar gegevens op zoek te gaan van alles. Om hun zoekmachine beter af te stemmen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als je office zakelijk gebruikt, lijkt docs me geen goede vervanger.
Neem aan dat je je belangrijke gegevens niet kenbaar aan google wilt maken.
Neemt niet weg dat het een goede dienst is.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:26 schreef waternet het volgende:
[..]
Precies, daar zit het hem volledig in. Google is altijd bekend geweest om naar gegevens op zoek te gaan van alles. Om hun zoekmachine beter af te stemmen. om geld te verdienen.
Iets meer oefenen op begrijpend lezen zou ik zeggen. Grammaticaal scoor je wel een 10 hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef waternet het volgende:
[..]
Hij heeft in dat geval een vage voorzetsel gekozen.
[..]
"Naast" impliceert dat hetgene waarnaartoe verwezen wordt zich ook bevindt in de rij met onderwerpen.
Vage woordkeuze dus.
Denk ook maar aan de zin:
"Naast mijn moeder en ik stond ik daar in de winkel."
2naast vz 1 aan de zijde van iem of iets: ~ ons woont een slager 2 mis: je zit ernaast je hebt het mis 3 niet alleen … maar ook; behalve: ~ boeken verkopen wij ook cd’s
Het is niet verkeerd, maar wel vaag. Ik hoop alleen maar dat ie nooit schrijver wordt.
Maar kijk als je teveel moeite voor moet doen om in dit rustige chatforum mensen hun berichtjes te begrijpen dan pies je helaas naast de pot. Het is ook geen grammaticaforum of vergadering van wetenschappers. Typ maar normaal dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Iets meer oefenen op begrijpend lezen zou ik zeggen. Grammaticaal scoor je wel een 10 hoor
Als je op die manier gaat denken moet je weer een ouderwetse typemachine en een dossierkast gaan gebruiken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als je office zakelijk gebruikt, lijkt docs me geen goede vervanger.
Neem aan dat je je belangrijke gegevens niet kenbaar aan google wilt maken.
Neemt niet weg dat het een goede dienst is.
Niemand dwingt je om die dingen te gebruiken. Blijkbaar wil je het graag, want je zet er dingen in, maar dan doe je het toch wel zelf. Net als Twitter, Hyves, Facebook, LinkedIn, het is allemaal niet verplicht, dus als je het niet wil, dan gebruik je het niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Skv het volgende:
Heel fijn, naast Twitter, Hyves, Facebook, Linkedin en FourSquare gaat Google me ook nog zo'n ding opdringen? Ik gebruik alleen Twitter en heb geen behoefte aan nóg zo'n ding. Zie ook dat ik al mails in mijn inbox krijg als iemand reageert op iets wat ik er in heb gezet.
Iemand al een optie gevonden om het uit te zetten?
Twitter gebruik ik actief, linkedin en hyves passief (alleen om af en toe op te kijken als ik niks te doen heb) en facebook heb ik niet. Ik vind het vervelend dat Buzz nu zo opgedrongen wordt. Het staat onder mijn Inboxicoon, ik ben direct aangemeld op 27 followers (waarvan ik de helft niet wil volgen) en ik krijg ongevraagd mail als iemand reageert op iets van mij. Dat 'er niet aan meedoen als ik het niet wil' is er dus niet bij.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om die dingen te gebruiken. Blijkbaar wil je het graag, want je zet er dingen in, maar dan doe je het toch wel zelf. Net als Twitter, Hyves, Facebook, LinkedIn, het is allemaal niet verplicht, dus als je het niet wil, dan gebruik je het niet.
welke inbox-icoon? gebruiken jullie allemaal windows 7 met google browser of zo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Twitter gebruik ik actief, linkedin en hyves passief (alleen om af en toe op te kijken als ik niks te doen heb) en facebook heb ik niet. Ik vind het vervelend dat Buzz nu zo opgedrongen wordt. Het staat onder mijn Inboxicoon, ik ben direct aangemeld op 27 followers (waarvan ik de helft niet wil volgen) en ik krijg ongevraagd mail als iemand reageert op iets van mij. Dat 'er niet aan meedoen als ik het niet wil' is er dus niet bij.
Gewoon links bovenaan zie je toch Inbox staan? Daar direct onder staat nu Buzz.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:50 schreef waternet het volgende:
[..]
welke inbox-icoon? gebruiken jullie allemaal windows 7 met google browser of zo?
Ik heb dit probleem niet eens, en ben ook gebruiker van al deze sites (de meeste iig)
http://www.google.com/buzzquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Gewoon links bovenaan zie je toch Inbox staan? Daar direct onder staat nu Buzz.
Heeft niks te maken met Windows 7 en Google Chrome (die ik overigens wel allebei gebruik).
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef Agiath het volgende:
Kan je het ook al uitzetten, die functie heb ik nog niet gevonden
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:25 schreef FrankRicard het volgende:
helemaal onderaan staat een linkje om het uit te zetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |