alleen maar finnen op opsporing verzochtquote:
In UVT vinken we iedere week meequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt mee zitten vinken? Bij ieder vinkje zag je 't topic dichterbij komen.
What's new?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
alleen maar finnen op opsporing verzocht
'Noord Afrikaans' of 'Lichtgetint'quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:40 schreef Adelante het volgende:
Allemaal licht getint ook, of ook nieuwe Nederlanders uit het voormalig Oostblok?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:44 schreef fullmetal het volgende:
Aub, stop met ons nieuwe nederlanders noemen, gewoon allochtoon. Of NN, volledig kost te veel moeite, en klinkt bagger
Ik ben helemaal geen racist om maar even serieus op je reactie in te gaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:45 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld!! TS heeft gelijk.
Oh ja, TS, straks word je gezien voor racist.
MAAR TS HEEFT GELIJK!!!! MAAR DAT MAG JE NIET ZEGGEN!!
Dat zeggen alle racistenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen racist om maar even serieus op je reactie in te gaan
Een realist, dat wel. En ik baseer mijn mening graag op feiten, en Opsporing Verzocht is een feit.
'Lijden' is een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:47 schreef donerkebab10 het volgende:
Mensen die zich laten lijden door de media.
Ik vraag me af waar ze het vandaan hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:47 schreef HotSpotShield het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.volkskrant.nl/(...)933.ece/Statistieken
Mensen die denken dat Wilders de problemen wel even oplost.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In UVT vinken we iedere week mee
En dit was nog nooit voorgekomen......
Hoe kan dit? Ik eis kamervragen...
*stelt mailtje op naar Wilders
Inderdaad. Net als al die domme 15-jarige hardcore-brEzAah's die zomaar roepen dat 80% van de criminelen allochtonen zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:52 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar ze het vandaan hebben.Ik ruik duimzuigerij.
Of net als al die allochtonen die roepen dat al die domme 15-jarige hardcore-brEzAah's zomaar roepen dat 80% van de criminelen allochtonen zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:55 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als al die domme 15-jarige hardcore-brEzAah's die zomaar roepen dat 80% van de criminelen allochtonen zijn.
Laten lijden? Au. Oh wacht, je voldoet zelf aan de signalementen. Vandaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:47 schreef donerkebab10 het volgende:
Ben een Nederlander.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:02 schreef iklasniet het volgende:
[..]
Laten lijden? Au. Oh wacht, je voldoet zelf aan de signalementen. Vandaar.
Ik wil niet zeggen dat het wel zo is, alleen dat er bij vrijwel alles uitzonderingen te vinden zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Ben een Nederlander.Ik ga wel om met allochtonen en ik kan er dus niet tegen dat mensen zo praten aangezien het niet zo is (ik kan het weten).
Aangezien wat niet zo is?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Ben een Nederlander.Ik ga wel om met allochtonen en ik kan er dus niet tegen dat mensen zo praten aangezien het niet zo is (ik kan het weten).
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Of zal Groen Links morgen weer in de tweede kamer kamervragen stellen vanwege discriminatie bij Opsporing Verzocht. Vanaf volgende week verplicht 50% blanke daders ofzo.
Want het onderzoek verricht door jou heeft andere uitkomsten dan die van het CBS? Deel je wijsheid met ons.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
zomer 2001quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:47 schreef donerkebab10 het volgende:
quote:parlementaire enquête commissie Van Traa van enige jaren geleden, waarbij mensen onder ede verhoord werden en de zaak dus niet meer gebagatelliseerd kón worden, kwamen schokkende cijfers aan het licht.
Niks aan het handjequote:[...]Marokkanen worden dan (veralgemeend) 11,6, Turken 6,5, Antillianen 22,3, Surinamers 13,4 en de overige allochtonen 4,4 maal zo vaak veroordeeld als autochtone Nederlanders.[...]
Is toch altijd zo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
We hadden vandaag een 100% score qua Nieuwe-Nederlanders die ze zochten
11 uit 11
Wordt juwelier; slechte ervaringen gegarandeerdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:28 schreef Koskesh het volgende:
Fuck man, beter beroof ik snel iets. ik voeldoe niet aan de stereotype allochtoon.
Of nog beter: fe paar NL'se bitches Koskeshen.
Man wat een gedoe met mocro's damn. Ik heb in 22 jaar slechts één slechte ervaring met mocros, ok twee. Kan dat komen omdat ik zelf allochtoons uitzie en ze me dus niks doen?
Vergelijk daar ook even de gemiddelde sociale en economische situatie met elkaar. Nu geeft het een nogal eendimensionaal beeld enkel gebaseerd op nationaliteit. Zoiets futiels kan niemand aannemen als de basis voor plannen met zulke verstrekkende gevolgen als diegene die in dit topic uitgesproken zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:47 schreef HotSpotShield het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.volkskrant.nl/(...)933.ece/Statistieken
Het percentage werkenden geeft toch al genoeg informatie over de economische status?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:41 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Vergelijk daar ook even de gemiddelde sociale en economische situatie met elkaar. Nu geeft het een nogal eendimensionaal beeld enkel gebaseerd op nationaliteit. Zoiets futiels kan niemand aannemen als de basis voor plannen met zulke verstrekkende gevolgen als diegene die in dit topic uitgesproken zijn.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:41 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Vergelijk daar ook even de gemiddelde sociale en economische situatie met elkaar. Nu geeft het een nogal eendimensionaal beeld enkel gebaseerd op nationaliteit. Zoiets futiels kan niemand aannemen als de basis voor plannen met zulke verstrekkende gevolgen als diegene die in dit topic uitgesproken zijn.
http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htmquote:[quote][...]Marokkanen worden dan (veralgemeend) 11,6, Turken 6,5, Antillianen 22,3, Surinamers 13,4 en de overige allochtonen 4,4 maal zo vaak veroordeeld als autochtone Nederlanders.[...]
Het percentage werkenden zegt daar minder over dan het percentage werklozen. Hierbij spelen onderwijs, suggestieve beeldvorming e.a een belangrijke rol in.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:47 schreef bajesklant het volgende:
[..]
Het percentage werkenden geeft toch al genoeg informatie over de economische status?
Typerende houding neem je hier aan. Ik heb nergens beweerd dat de economische situatie allesverklarend is. Ik wens enkel een meerzijdig inzicht op een probleem. Ik begrijp niet dat mensen zo'n complex probleem kunnen afschuiven op zoiets simpels als nationaliteit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:48 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htm
Hmm ja, het zal vast door de economische situatie komen dat Antillianen in het jaar 2000 22,5 maal zo vaak veroordeeld werden als Nederlanders (relatief). Het klopt helemaal wat je zegt, kijk maar naar de autochtonen (als in, mensen met ouders van westerse afkomst) in de bijstand; die zijn ook heul vaak crimineel ؟!![]()
![]()
Nope.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:14 schreef de_boswachter het volgende:
En al die mensen die er dan weer theorieen op loslaten
BLIND ofzo?
Blabla... ik zal wel weer kortzichtig zijn.. maar ook dat valt best mee. Ik kijk al jaaaaaaren OV en het valt mij ook al
jaaaaaaaaaren op. Maarja.
je zult je er maar druk om makenquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:19 schreef VeX- het volgende:
Waar ik me pas echt aan erger zijn mensen die het woord "legendarisch" te pas en te onpas gebruiken.
Rijk tuig is net zo goed tuig als arm tuig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:41 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Vergelijk daar ook even de gemiddelde sociale en economische situatie met elkaar.
Tuurlijk is het niet zo jongen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Licht getint dus Opsporing Verzocht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 03:48 schreef Pulu het volgende:
En mensen die half om half zijn in welke categorie vallen die?
Volgens die statistiek, die geplaatst is op de vorige pagina, is slechts 5% van de geregistreerde delicten gepleegd door autochtonen. Dan hebben die 15-jarige harcdcore-brEzAah's met hun 20% inderdaad geen gelijk. Beetje dom.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:55 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als al die domme 15-jarige hardcore-brEzAah's die zomaar roepen dat 80% van de criminelen allochtonen zijn.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Echt mooi die ontkennende reacties in dit topic ten aanzien van criminaliteit onder onze noord-Afrikaanse vrienden.
Das weer de schuld van de Joden, die hebben medialand in handen en besteden zoveel mogelijk tijd aan het in een kwaad daglicht stellen van Arabieren!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:48 schreef Boldface het volgende:
Als autochtone Nederlandse crimineel zou ik me miskend voelen. Doe je zo je best, kom je nog niet op tv.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wacht eens even...
TS, was jij niet die DJ en tevens niet ook die Wilders basher?
Tuurlijk is de OP een feit. Ben het helemaal met TS eens. Maar ik meende hem altijd op Wilders te zien bashen en dat vind ik dat weer vreemdquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:57 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
in de OP staat een feit, dus wat boeit de achtergrond van TS?
Nogmaals, ik zeg nergens dat het oké is om een gewapende overval te plegen. Leg eens niet allemaal woorden in mijn mond. Ik zeg dat er een meerzijdig beeld moet worden gegeven.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:43 schreef HotSpotShield het volgende:
[..]
Rijk tuig is net zo goed tuig als arm tuig.
Dat ze sociaal en economisch misschien ook onder het gemiddelde zitten betekend niet dat het dan maar oké is om een gewapende overval te plegen.
Daarbij is het vaak ook hun eigen schuld dat ze überhaupt in deze situatie terecht komen, het overgrote deel vertikt het gewoon om een beetje moeite en inzet te tonen om zich aan te passen aan de Nederlandse cultuur.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:13 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Zoals Dostojevski het stelde, de mate van beschaving van een samenleving kun je afmeten aan haar misdadigers. Met andere woorden: dat er zoveel allochtonen in de gevangenissen zitten, zegt heel veel over onszelf.
Kansen? Hoeveel kansen denk je dat je nog hebt als je de gevangenis uitkomt? Het is nogal een idealistische gedachte om te denken dat iemand daadwerkelijk veranderd na een opgelegde boetedoening, en het is ook nogal idealistisch om te denken dat iemand echt met een schone lei kan beginnen. Het gros van de mensen blijft je altijd zien als crimineel en zullen je altijd zo behandelen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:31 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een poepverhaal van de bovenste plank, hoeveel meer kansen moeten we ze nog bieden voor ze zich wel normaal gaan gedragen?
Inderdaad, keihard aanpakken die jongeren, dat zal ze wel leren!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:33 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn zelfs linkse knuffelaars die met schaakborden de probleemwijken ingaan en spelletjes met de probleemjongeren willen doen. De Marokkanen in Marokko lachen ons uit dat we hun tuig opgevangen hebben en ze vertroetelen.
Die keuze hebben ze gemaakt, wat mij betreft zien ze nooit meer daglicht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Kansen? Hoeveel kansen denk je dat je nog hebt als je de gevangenis uitkomt? Het is nogal een idealistische gedachte om te denken dat iemand daadwerkelijk veranderd na een opgelegde boetedoening, en het is ook nogal idealistisch om te denken dat iemand echt met een schone lei kan beginnen. Het gros van de mensen blijft je altijd zien als crimineel en zullen je altijd zo behandelen.
Spreek dus niet van kansen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Kansen? Hoeveel kansen denk je dat je nog hebt als je de gevangenis uitkomt? Het is nogal een idealistische gedachte om te denken dat iemand daadwerkelijk veranderd na een opgelegde boetedoening, en het is ook nogal idealistisch om te denken dat iemand echt met een schone lei kan beginnen. Het gros van de mensen blijft je altijd zien als crimineel en zullen je altijd zo behandelen.
Spreek dus niet van kansen.
Een overval plegen staat inderdaad in verhouding met het ontnemen van vrijheid tot aan de dood.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:45 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Die keuze hebben ze gemaakt, wat mij betreft zien ze nooit meer daglicht.
Wie zegt dat dan hard aanpakken enzo? Ik vind alleen zo'n buurthuis met spelletjes erin geldverspilling. In mijn buurt staat ook geen buurthuis en toch ga ik geen gehandicapte mensen in karretjes beroven.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:44 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Inderdaad, keihard aanpakken die jongeren, dat zal ze wel leren!![]()
Benader ze negatief en je zult een negatief antwoord krijgen. Weinig constructief op die manier, niet waar?
Je kunt die situaties niet zo aan elkaar gelijkstellen. Omdat jij geen gehandicapte mensen berooft en geen buurthuis hebt is een buurthuis per definitie geldverspilling?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan hard aanpakken enzo? Ik vind alleen zo'n buurthuis met spelletjes erin geldverspilling. In mijn buurt staat ook geen buurthuis en toch ga ik geen gehandicapte mensen in karretjes beroven.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:59 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Een overval plegen staat inderdaad in verhouding met het ontnemen van vrijheid tot aan de dood.
Het toont wat mij betreft aan dat een buurthuis los staat van criminaliteit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:25 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Je kunt die situaties niet zo aan elkaar gelijkstellen. Omdat jij geen gehandicapte mensen berooft en geen buurthuis hebt is een buurthuis per definitie geldverspilling?
Jammer, erg jammer.quote:
Ja, uh. Dat klopt. Wat is je punt ermee? Dat een buurthuis geen positieve bijdrage kan leveren onderbouw je hier niet echt mee, hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het toont wat mij betreft aan dat een buurthuis los staat van criminaliteit.
Hou toch een keer op met dat gelul. Er zijn zo veel mensen in een zwakke sociaal-economische status die geen mensen beroven en winkels overvallen. Het zijn keuzes, bewuste keuzes. Mohamed kiest ervoor iemand te beroven, ook al weet hij dat dat niet mag. Altijd die onzin van die lage SES, 'we moeten die mensen helpen, want dan is er geen prikkel meer om misdaad te plegen'. Hoe naief en paternalistisch. Een schop onder hun hol, dat is wat ze verdienen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:13 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Je moet bedenken dat mensen die sociaal en economisch ver onder het gemiddelde zitten eerder geneigd zijn tot het plegen van misdrijven om met anderen, die wel boven het gemiddelde zitten, mee te kunnen komen en zich gelijk te voelen. Ik zeg nergens dat het juist is, maar het is van belang meerdere perspectieven aan te kunnen nemen.
Ik zit ook sociaal-economisch zelfs op de onderste grens, maar ik ben niet geneigd tot het plegen van misdrijven om met anderen mee te kunnen komen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:13 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Nogmaals, ik zeg nergens dat het oké is om een gewapende overval te plegen. Leg eens niet allemaal woorden in mijn mond. Ik zeg dat er een meerzijdig beeld moet worden gegeven.
Je moet bedenken dat mensen die sociaal en economisch ver onder het gemiddelde zitten eerder geneigd zijn tot het plegen van misdrijven om met anderen, die wel boven het gemiddelde zitten, mee te kunnen komen en zich gelijk te voelen. Ik zeg nergens dat het juist is, maar het is van belang meerdere perspectieven aan te kunnen nemen.
Dat heet eigen verantwoordelijkheid, maar dat snappen linkse mensen meestal niet. Wat hen betreft heb je nu een vrijbrief te doen wat je wil en ze zullen misschien wel foei zeggen, maar je krijgt ook meteen een knuffel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit ook sociaal-economisch zelfs op de onderste grens, maar ik ben niet geneigd tot het plegen van misdrijven om met anderen mee te kunnen komen.
Misschien komt er ook een met een schaakbord naar je toe.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat heet eigen verantwoordelijkheid, maar dat snappen linkse mensen meestal niet. Wat hen betreft heb je nu een vrijbrief te doen wat je wil en ze zullen misschien wel foei zeggen, maar je krijgt ook meteen een knuffel.
mediterranen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 03:52 schreef DrDentz het volgende:
Het gaat om een getinte man van Noord-Afrikaanse afkomst
Wat heeft dat met OS te maken?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef ouderejongere het volgende:
De publieke omroep is een rechts bolwerk. Dat is altijd zo geweest en het wordt alleen maar nog erger met WNL en PowNed.
Ik denk dat je de post iets minder serieus moet nemen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heeft dat met OS te maken?
En lul niet, programma's als NOVA zitten vol met PVDA'ers als Ferry Mingelen en Clairy Polak of hoe dat wijf heet.
Dat is onzin, zie bijvoorbeeld VPRO en de VARA.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef ouderejongere het volgende:
De publieke omroep is een rechts bolwerk. Dat is altijd zo geweest en het wordt alleen maar nog erger met WNL en PowNed.
Mooie vergelijking, zo'n beetje alle landen waar negerts wonen zijn ook niet welvarend. Toeval?quote:Op woensdag 10 februari 2010 04:00 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom zitten ze in de onderklasse? Ik denk omdat getinte mannen van Noord-Afrikaanse afkomst niet gemaakt zijn om te functioneren in een moderne Westerse samenleving. Die moeten jagen, rennen en springen. Een 9-tot-5 kantoorbaan is niets voor hen. Dus dan maar tasjes roven.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef ouderejongere het volgende:
Liever arm dan rijk leven als een dief. Die ander moet namelijk ook gewoon knetter hard werken voor zijn of haar centjes. Een brood stelen als je honger hebt en geen enkele mogelijkheden meer hebt is geen misdaad. Een airbag-systeem uit een mercedes-slapen voor een nieuwe paar schoenen wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat heet eigen verantwoordelijkheid, maar dat snappen linkse mensen meestal niet. Wat hen betreft heb je nu een vrijbrief te doen wat je wil en ze zullen misschien wel foei zeggen, maar je krijgt ook meteen een knuffel.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:45 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hou toch een keer op met dat gelul. Er zijn zo veel mensen in een zwakke sociaal-economische status die geen mensen beroven en winkels overvallen. Het zijn keuzes, bewuste keuzes. Mohamed kiest ervoor iemand te beroven, ook al weet hij dat dat niet mag. Altijd die onzin van die lage SES, 'we moeten die mensen helpen, want dan is er geen prikkel meer om misdaad te plegen'. Hoe naief en paternalistisch. Een schop onder hun hol, dat is wat ze verdienen.
Marokkanen zijn blank, over het algemeen genomen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:22 schreef wise het volgende:
owh, ik dacht dat er een blanke bij zat.
Mja en Skoda is ook een soort Audi, maar toch net nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Marokkanen zijn blank, over het algemeen genomen.
Ja en als je slagroom op een drol spuit heb je een moorkop.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Marokkanen zijn blank, over het algemeen genomen.
Bijna goed gejat van die vent uit het filmpje op geenstijl!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja en als je slagroom op een drol spuit heb je een moorkop.
Je blijft het altijd proeven!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:37 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Bijna goed gejat van die vent uit het filmpje op geenstijl!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |