Tja, ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal precies toegaat. Ik date niet zo vaak hetero-georiënteerd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel me bijna beledigd dat jij jouw maatstaf als leidend maakt. Maar dan denk ik : Het is PB.
Gewoon hetzelfde, niet zo hokjesgeesterig denken, PB. Je date volgens je eigen maatstaven, hetero of homo of bi. En die van jou reiken stukken lager dan die van mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Tja, ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal precies toegaat. Ik date niet zo vaak hetero-georiënteerd.
Eens in de paar dagen komt die klaagzang ook weer langs.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:22 schreef mootie het volgende:
Johan baalt dat er nooit eens iemand opruimt, alleen hijzelf.
Alsido gaat er naar kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:22 schreef Disana het volgende:
Johan vindt dat anderen ook maar eens voor het vuil en de troep moeten zorgen, roept hij tegen Alsido.
Niemand werkt mee verdommequote:Op woensdag 10 februari 2010 11:23 schreef spuitje het volgende:
Johan flipt weer eens een beetje, er moet opgeruimd, iedereen laat alles maar liggen en er moeten regels komen.
En las op de chat dat het gerucht gaat dat Liesbeth zwanger is van Alsido
Ook al Marielle , ex van Alsido zou ook zwanger zijn van hem....quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:23 schreef spuitje het volgende:
En las op de chat dat het gerucht gaat dat Liesbeth zwanger is van Alsido
Die fantast heeft de verwachte miskraam al achter de rug.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Ook al Marielle , ex van Alsido zou ook zwanger zijn van hem....
Ach, mijn maatstaven zijn denk ik gewoon wat elastischer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde, niet zo hokjesgeesterig denken, PB. Je date volgens je eigen maatstaven, hetero of homo of bi. En die van jou reiken stukken lager dan die van mij.
/off topic
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:28 schreef mootie het volgende:
Alleen maar zenderloos tuig aanwezig, boring.
Liesbeth begon om half 12, gaat om half 5 weg en moet tussendoor ff naar de kapper.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de chat vroegen ze Marian te bellen, misschien heeft ze dat wel gedaan.
Hart voor de zaak! Passie! En zoveel kunde!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef mootie het volgende:
Liesbeth begon om half 12, gaat om half 5 weg en moet tussendoor ff naar de kapper.
En nu zit ze de chat te lezen. Give her hellquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Liesbeth begon om half 12, gaat om half 5 weg en moet tussendoor ff naar de kapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |