ik dacht er serieus aan dat er vast zoiets zou komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
En daar verbaas ik vriend en vijand door geen TT over kale hondenvulva's te maken he
Ja maar ik ben niet zo voorspelbaar hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik dacht er serieus aan dat er vast zoiets zou komen![]()
Ja dag, ik ga niet zitten citeren voor de kat zn kut hoorquote:
[insert obvious answer]quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga niet zitten citeren voor de kat zn kut hoor
Nee wat dacht je van nou eindelijk eens te gaan punniken voor m'n kat d'r kut. Dat beestje vat kou met dit weer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga niet zitten citeren voor de kat zn kut hoor
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Luna laptopt mee...ze is echt zo schattig
Oké, die had ik nog niet bedacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee wat dacht je van nou eindelijk eens te gaan punniken voor m'n kat d'r kut. Dat beestje vat kou met dit weer.
een tampon punniken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee wat dacht je van nou eindelijk eens te gaan punniken voor m'n kat d'r kut. Dat beestje vat kou met dit weer.
Tja, als jij maar blijft wachten op iemand die telkens maar nee zegt ben je een baggerbaasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebruiken vrouwen tampons tegen de kou?quote:
Nachtmerries!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
(Sorry Cat)
bij mijn weten is het enige wat je kan maken met punniken hele lange drollen wolquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebruiken vrouwen tampons tegen de kou?
Beter opletten bij Biologie volgende keer Zwabster (of bij je volgende vriendinnetje)
Laat dat nou het enige zijn wat ik er ooit mee gemaakt hebquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Punniken is zo zinloos, het enige dat je er mee kan maken is zo een koord om je wc licht aan en uit te doen
Maar in de trein ben ik er weerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lol! De hele avond Fokken en nu ze klaar is met SCHOOL uitloggen voor de terugreis. De jeugd van tegenwoordig.
Wat romantisch!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat dat nou het enige zijn wat ik er ooit mee gemaakt heb![]()
Vroegah, toen ik nog zu hause woonde, heeft meneer I. een touw voor m'n lichtknopje gevingerhaakt.
Toen wist ik direct dat het echte liefde was
Wow, das echte liefde idd!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog zu hause woonde, heeft meneer I. een touw voor m'n lichtknopje gevingerhaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou benik nieuwsgierig. Ik wil graag naar bed, maar nu wordt dat moeilijk omdat ik het nu wil weten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo voorspelbaar hoor![]()
Mag ik wel wat tekst citeren of kunnen jullie tere zieltjes daar niet tegen???
...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wow, das echte liefde idd!
heb je hem nog?Op m'n oude slaapkamer ja, waar pa nu z'n rommelkamer administratiekamer van heeft gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
OMG!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat dan weer wel ja...quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zeg ook, knip die vulva dr af met een schaar![]()
Echt en dan allemaal stappenfoto's erbij heaquote:
Zij is daar echt trots op, dat weet ik zeker, dies zo maf als een vingerhaaksterquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh![]()
Dat wil je toch niet op je site hebben
Jaaaa Greys, ik heb hier 3 tondeuses liggen, kom je langs met Bink???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou Greys....neem Bink onder de arm, pak een schaar en leef je uit!
hee, ik ben er nog hoor...quote:
Bink d'r doos blijft lekker harig!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaa Greys, ik heb hier 3 tondeuses liggen, kom je langs met Bink???
quote:
oh-oh heeft haar hondjes al eens in een emmer met veet laten vallenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:29 schreef Pagan het volgende:
Zo, weer bijgelezen. Net Devin Townsend Project op KinkFM bij MetalMike, geweldig, wat een strot heeft die man, en dan het zoet gevoicede gekweel van Anneke erbij,![]()
Kun je niet gewoon een klodder Veet op hondenkontenenkutten smeren? Gaat wel zo snel. Gilette heeft trouwens een serie instructiefilmpjes gemaakt over het scheren van
-De borst
-De oksels
-De ballen en edele delen.
Misschien kunnen ze ook een serie maken voor hondeneigenaren.
zeg, iedere tien minuten posten dat je er nog bent is niet echt kwalitatief hoogstaande topicvullingquote:
Ze konden nog net het hoofd boven "water" houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-oh heeft haar hondjes al eens in een emmer met veet laten vallen
ik heb er er altijd aan geergerd als ik ging fietsen dat ik op het fietspad door de polder altijd om gigantische bergen paardentroep heen moet slalommenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef Pagan het volgende:
Goed plan, hier hebben ze geen hondenbelasting. Nu de stad nog, achterhaald idee.
Klikkkerdeklik
wringen, tot al het sap er uit isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:43 schreef Pagan het volgende:
Topic is deaud,
Ik neem een borrel en houdt dan de honden boven de goot.
Of je denkt er nietsvermoedend door te rijden, is het kreng stijfbevroren en lig je daar ineens op je plaat je voortanden te tellen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb er er altijd aan geergerd als ik ging fietsen dat ik op het fietspad door de polder altijd om gigantische bergen paardentroep heen moet slalommen
geen idee wat die beesten te eten krijgen, maar als je er met de fiets overheen rijd is het net een stoeprand
en die betalen geen poepbelasting, en de chilala's van oh-oh wel voor dei hamsterkeutels?
en dat moet je dan nog opruimen, en die himalaya's midden op de weg blijven extragratisenvoorniets liggen![]()
*heeft het niet zo op paardrijdende westlanders
Goed knijpen is de clou, dan kun je er van die mooie roosjes mee draaien, net als de banketbakker. Met deze kou stollen ze snel en mooi.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wringen, tot al het sap er uit is
Gaat dat goed met je nieuwe meds? een "normaal" ritme aanhouden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
succes met gruntende bombasten + honden
*dan ook maar slapen gaat, alleen is er ook geen reet an
nee daar helpt het dus echt helemaal niks meequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gaat dat goed met je nieuwe meds? een "normaal" ritme aanhouden?
Winkelhaken?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:12 schreef ElisaB het volgende:
Over haar, knippen en vulva gesproken... Ik heb gisteren twee winkelhaken geknipt
Nee, geen paint van...
Da's kut!quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
Yups...
Ik had haast, dus ik denk: "Het gaat al jaren goed. Beetje doorknippen kan best!" Verkeerd gedacht. Of eigenlijk: goed gedacht. Lag er ineens een stukje ElisaB op de vloer van de douche en had heb ik twee winkelhaakjes.
Auw....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is het hier op de veranda al -7,10 C. Brrrrrr.
@Zwabber: Bah, ik hoop dat het beter gaat dan.
Truste.
p.s. Strega slaapt voorlopig nog in de kamer als ze thuis is, de trap op zonder traplift gaat helaas niet.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Zo lopen ze hier elke dag over straat, carnaval of niet. Heet 'goth' geloof ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
carnaval
k ga mn jurk morgen maar weer uit de kast trekken
[Ynske in d'r mooie jurk ]
quote:
Oh echt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:53 schreef Pagan het volgende:![]()
Druk dagje hier. Strega mag heeeel misschien vrijdag al naar huis.Verbouwen dus, een hellingbaantje bouwen tussen het voorste en achterste gedeelte van het huis. enz. enz. enz..
ik heb geen reactie gehad op mn mailtje naar dat mens. En ze heeft mn foto's/ die van baloe op dr hyves gezetquote:
OMG echt?????????quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb geen reactie gehad op mn mailtje naar dat mens. En ze heeft mn foto's/ die van baloe op dr hyves gezet![]()
![]()
en we waren gisteren bij vrienden die haar als bruiloft fotograaf nemen, en die zijn helemaal hysterisch over die " geweldige foto's " van Baloe![]()
![]()
![]()
![]()
Doet ze gratisquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG echt?????????
Naja als zij geen hoge eisen stellen heeft ze mazzel![]()
Wat moeten ze daarvoor betalen?
Ik zou dr wel dr drankjes en hapjes laten betalen dan, anders maken ze echt verlies dr opquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet ze gratis
Ja, dat mag ook wel ja![]()
![]()
Heeeeey , ouwe koffiezetterd!quote:
Jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef JJH het volgende:
Dus zij zet foto's van jouw hondop haar hyves?![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeey , ouwe koffiezetterd!
Was jij niet jarig vandaag?
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDquote:
Had ik het toch goed onthoudenquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Dank dank.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had ik het toch goed onthouden![]()
![]()
Gefelicitaaaaaaaaaaart![]()
[ afbeelding ]
Ga je nog iets leuks doen vandaag???
Oh lekker!quote:
"The Hall of Shame."quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
Strega ligt in een deuk, net werd er een degelijke enveloppe bij haar afgegeven, met klavertjes plakband erop en erin "Old Possum's Book of Practical Cats" van T.S. Eliot.
"oh-oh, heel erg bedankt!![]()
![]()
" zegt Strega.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
Strega ligt in een deuk, net werd er een degelijke enveloppe bij haar afgegeven, met klavertjes plakband erop en erin "Old Possum's Book of Practical Cats" van T.S. Eliot.
"oh-oh, heel erg bedankt!![]()
![]()
" zegt Strega.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:01 schreef Pagan het volgende:
Ik wilde het niet oprakelen, maar nu je er toch over begint: ElisaBesneden
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh en zeg Nok, heb jij nog vulva's en / of anussen geschoren vanochtend?
A Wild Haruki Chase .quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:09 schreef DanseMacabre het volgende:
@oh-oh. Zou je nog eens de link willen geven van dat boek over murakami?
Jammer dat je geen dochter hebt gekregen, het was een leuke naam geweest en het bekt idd lekker (quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
Heerlijk woord, trouwens: VULVAAAAA
Ja, machtig goede naam voor een poes ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
Heerlijk woord, trouwens: VULVAAAAA
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jammer dat je geen dochter hebt gekregen, het was een leuke naam geweest en het bekt idd lekker ()
Vanaf nu heet mijn poesje Vulvaquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, machtig goede naam voor een poes ook
Bedankt voor het aanbod.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
A Wild Haruki Chase .
Je mag ook de mijnes wel lenen straks als ik m uit heb
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haruki_Murakamiquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:26 schreef JJH het volgende:
Bedankt voor alle felicaties.
En waar gáát het opeens over.
Whehehe.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Hihi, poes gaat elk half uur ongeveer naar de rattenkooi om te kroelen met de rat. Maf beest.![]()
Dank je!quote:
post eens dan!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Er staan nog een heleboel bentofoto's op mn camera volgens mij
Ik zal ze eens gaan uploaden chefquote:
Mooi, kan ik hier kwijlend in college zittenquote:
ja ik ben al even wakker hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt echt helemaal fijn, ik hoop dat de rest van het herstel echt minstens zo voorspoedig gaat![]()
ZWABBER, ben je al wakker?????????????????
Heb je al in die Murakami gelezen?quote:
WOW!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Tombotralala voor jou, mn bento van maandag:
[ afbeelding ]
dinsdag:
[ afbeelding ]
en vandaag:
[ afbeelding ]
ik ga vandaag beginnenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je al in die Murakami gelezen?
Ik heb gisteren het tweede verhaal gelezen, en ik vond het wel tof
Oh nou dan zou ik ook gewoon wachten tot morgen, dan kun je in een Engelse beginnen en meteen in een heel boek, geen korte verhalenquote:
ah, ik zat op die van vorige week te turen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, afgelopen maandag had ik augurk, eerste foto van die van deze week
Hij blijft meesterlijkquote:
en als het er in zit en je weet het niet eet je het gewoon op zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik kijk op bijna alles wat ik eet of er augurk in zit. Zoja, eet ik het niet.
Als ik de verdenking heb dat er augurk in zou kunnen zitten eet ik het niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en als het er in zit en je weet het niet eet je het gewoon op zeker?
dat zei mijn vader altijd van champignons... maar als we ze zo klein sneden dat je ze niet herkende at hij het gewoonquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Als ik de verdenking heb dat er augurk in zou kunnen zitten eet ik het niet.
Ik lust wel meer dingen niet hoor, maar het is nooit zo erg als met augurk, zilveruitjes trouwens ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:En dat heb je alleen met augurk of ben je een moeilijke eter?
Ik hoor net dat we boerenkool eten!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga denk ik voor vanavond lekker decadent chinees laten bezorgen via thuisbezorgd
omg...quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD JJH!
En Cat, jij ook met je aanstaande!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja he...quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
Gawd, wat krijg ik een trek van de bento foto's
zuurkoolstamppot!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind alleen wortelenstampot en zuurkoolstamp lekker.
Met braadworst.
Geen rookworst
Heeft het opgehouden bij jullie dan?quote:
je kan ook sushi laten bezorgen bij thuisbezorgd.nl toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik word bij de Hema al misselijk als ik die rookworsten ruik daar![]()
En dan zie je mensen dr in bijten en dan spuit dat vocht uit die dingen.
Huuuuuuuuu![]()
Ik eet vanavond lekkel chinees
en welke chinees ga je eten, Chico, Billie, of bento-sized Sjon ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik word bij de Hema al misselijk als ik die rookworsten ruik daar![]()
En dan zie je mensen dr in bijten en dan spuit dat vocht uit die dingen.
Huuuuuuuuu![]()
Ik eet vanavond lekkel chinees
Hier ook alweer de hele middag.quote:
dat kan niet overalquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je kan ook sushi laten bezorgen bij thuisbezorgd.nl toch?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en welke chinees ga je eten, Chico, Billie, of bento-sized Sjon ?
gewoon van te voren al aankaarten bij je begeleider. En goed bijhouden wie wat heeft gedaan, en eventueel (na herhaaldelijk waarschuwen) haar eruit gooienquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Onze projectgroepen zijn bekend. Ik zit nu voor de derde keer bij een meisje wat niks doet, geen initiatief toont. En vervolgens bij het feedbackgesprek op het einde zegt dat ze vindt dat andere mensen niet genoeg inbreng hebben gehad.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sushi haal ik wel gewoon ff in de pauze, dat eet je toch niet warm en dat zit hier om de hoek , dummiequote:Op woensdag 10 februari 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je kan ook sushi laten bezorgen bij thuisbezorgd.nl toch?
Dat hangt af van de hoeveelheid honger, ik denk dat Billy vanavond beter elders asiel aan kan vragen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heuj, ik weet toch niet wat bij jou om de hoek zit!quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sushi haal ik wel gewoon ff in de pauze, dat eet je toch niet warm en dat zit hier om de hoek , dummie
Ja dat is niks voor een doordeweeksewerkdag, alleen als je t dan in de bento doet weer wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, ik weet toch niet wat bij jou om de hoek zit!![]()
En zelf maken is het lekkerstMaar wel veel werk...
Dat wordt telkens ook gezegd. Maar het gaat heel slim, ze gaat naast iemand zitten met een laptop (zelf neemt ze die nooit mee want dat hoeft toch niet als er computers zijn op school?) en roept ze af en toe eens wat. Als er dan taken verdeeld worden dan zegt ze ook, neee ik ga dat vanavond echt niet doen hoor, daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gewoon van te voren al aankaarten bij je begeleider. En goed bijhouden wie wat heeft gedaan, en eventueel (na herhaaldelijk waarschuwen) haar eruit gooien
[..]
nou, even rijst koken en 2 minuutjes rollen, zo lang duurt da toch niet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, ik weet toch niet wat bij jou om de hoek zit!![]()
En zelf maken is het lekkerstMaar wel veel werk...
Dat wilde ik net gaan vragenquote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
het zal vast een domme vraag zijn, maar waarom ingetapete oren?
Nou, die rijst die moet een kwartier koken en dan helemaal afkoelen, dan moet je gaan rollen en snijden en doen, dat vind ik te veel werk als ik thuis kom uit mn werk en honger heb en wil etenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, even rijst koken en 2 minuutjes rollen, zo lang duurt da toch niet?
Wat is ie toch schattig... zelfs met zulke orenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat is niks voor een doordeweeksewerkdag, alleen als je t dan in de bento doet weer wel.
Sjon wil nog ff zn nieuwe tapeoren laten zien:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, even rijst koken en 2 minuutjes rollen, zo lang duurt da toch niet?
Wel een goed idee, zo kun je zelf ook goed zien hoe ze verandert...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik was van plan vanaf nu *elke* dag wat foto's van Ziggy te maken (van Spider ook hoor) en net heb ik me toch een lelijke/enge/afschuwelijke foto van tha Zig gemaakt!![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft heel diepliggende ogen, maar nu doet ze kennelijk net iets raars ofzo, waardoor die ogen ongeveer in haar hoofd verdwijnenZe lijkt wel een spook
Ik wil hem niet posten, want alle schattigheid is eraf, dus ik had dit misschien niet moeten posten ook
ja, dat dus!!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, die rijst die moet een kwartier koken en dan helemaal afkoelen, dan moet je gaan rollen en snijden en doen, dat vind ik te veel werk als ik thuis kom uit mn werk en honger heb en wil eten
ja oke, het afkoelenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, die rijst die moet een kwartier koken en dan helemaal afkoelen, dan moet je gaan rollen en snijden en doen, dat vind ik te veel werk als ik thuis kom uit mn werk en honger heb en wil eten
Jeeeeezus, smorgens voor ik ga werken ben ik dankbaar dat het me lukt om te douchen en me aan te kleden, dan ga ik echt niet rijst koken en zoquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja oke, het afkoelen
gewoon 's ochtends voor je naar je werk gaat rijst koken, in de koelkast pleuren en na je werk sushi maken
Ik heb er nog meer behalve die ene hoor, ik schrok er alleen nogal vanquote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is ie toch schattig... zelfs met zulke oren
[..]
Ik doe er iets langer over...
[..]
Wel een goed idee, zo kun je zelf ook goed zien hoe ze verandert...
Maar als hij zo erg is dan maak je toch een nieuweDie je hier dan post natuurlijk
Laat eens een leuke zien?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er nog meer behalve die ene hoor, ik schrok er alleen nogal van
aaaaaaaaaah... hij wordt groot...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja doe es MB!
Ik ging Sjon net weer ff wegen, vorige week maandag woog ie 2440, nu 2830![]()
Toen ik m kreeg was ie 1830
Uhm ja, over een uurtje ofzoquote:
Heb je geen cardreader? Dat gaat een stuk vlotter (bij mij iig).quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm ja, over een uurtje ofzoFoto's naar de pc uploaden duurt nogal lang met deze camera.
issie bij slecht weer gemaakt??quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm ja, over een uurtje ofzoFoto's naar de pc uploaden duurt nogal lang met deze camera.
Bij mij gaat het met de cardreader altijd slomer dan met de usbkabelquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heb je geen cardreader? Dat gaat een stuk vlotter (bij mij iig).
Nog gefeliciteerd JJH![]()
Jaaaaaaaa tuurlijk, denk jij dat t ergens goed weer is vandaag???quote:
niet zo bijdehand ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa tuurlijk, denk jij dat t ergens goed weer is vandaag???
die ligt zeker onder een hele stapel pizza's en zand...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet zo bijdehand ja.
En ik heb nog steeds geen mail terug van dat wijfgeen enkele reactie
droeftoeter
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa tuurlijk, denk jij dat t ergens goed weer is vandaag???
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die ligt zeker onder een hele stapel pizza's en zand...
Ik ben een kutwijf zonder verstand van zaken, ik weetsquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Je hebt 'r gekwetst door negatief te doen over haar geweldige, professionelefoto's.
*in een hoekje kruipt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
en al dat gestuif van dat zand...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan ze daar mooi foto's van maken!
Ooh, wacht. Tis slecht weer
buiten?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik was net ff leuke amateurkiekjes van de Sjonreldel aan het maken
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
*in een hoekje kruipt.
Ik zal nooooooit meer die professionele fotografe afkraken! Ik zweer het.Ok dan is het goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind de foto's echt prachtig.![]()
![]()
waarom maandag pas?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu wel weer genoeg van die sneeuw![]()
Hoewel, laat het maandag maar over zijn!
Ja, ik heb een cardreader, maar het duurt toch lang. Komt door de RAW-bestanden van 10 MB per stukquote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 15:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heb je geen cardreader? Dat gaat een stuk vlotter (bij mij iig).
Nog gefeliciteerd JJH![]()
Ja, natuurlijkquote:
Binnen, maar slecht weer is slecht weer troelalalaquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
buiten?
Het is vet slecht weer!!!!!
Ja, dus ik wil je nooit meer horen over dat ie onzindelijk is!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Binnen, maar slecht weer is slecht weer troelalala![]()
Echt, Sjon deed net een meeeeeeeeeega plas op zn plasmat.
Mn collegae stonden allemaal te kijken door het raam , duiken vervolgens allemaal luid jubelend mn kamer binnen.
T zal me verbazen als die hond ooit nog op een plasmat durft te plassen![]()
![]()
Tis zelfs de eerste keer deze week dat ie wat op een matje doet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dus ik wil je nooit meer horen over dat ie onzindelijk is!
blijvertje is t...quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis zelfs de eerste keer deze week dat ie wat op een matje doet.
Verders heeft ie alles buiten gedaan de hele week al
Ja nu wel, anders had ik m zondag wel bij zn fokker gelaten hequote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet zo bijdehand ja.
En ik heb nog steeds geen mail terug van dat wijfgeen enkele reactie
droeftoeter
HEY HET ZIJN WEL PROFESSIONELE FOTO"S JA!quote:
yepz schat dat we nu alweer tegen de 5 cm aan zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ynske, sneeuwt het bij jou ook al de hele middag?
blijkbaar hanteert zij een andere betekenis van professioneel, dan dat ik hanteerquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
HEY HET ZIJN WEL PROFESSIONELE FOTO"S JA!
Ik moest zo lachen om je PMquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijkbaar hanteert zij een andere betekenis van professioneel, dan dat ik hanteer
moet ik nog even kijken hoe ik me voel. k kom iig morgen vrijdag pap ophalen bij julliequote:Op woensdag 10 februari 2010 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ga je eigenlijk alleen carnavallen in Heerlen of kom je ook nog deze kant op?
Hier in de buurt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet ik nog even kijken hoe ik me voel. k kom iig morgen vrijdag pap ophalen bij jullie
ergens rondom t vrijthofquote:
Oh, vrijdagmiddag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door MissBliss op 10-02-2010 17:24:05 ]Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:40 schreef MissBliss het volgende:
Toch heel even klein de spookfoto, hoe kan je nou je ogen in je hoofd trekken?Komt dat niet door het zwarte randje onder haar ogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
Morgen jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy![]()
Je zou haar zo van de foto aftillen en plat knuffelen.
Ze is idd wel mager geworden, morgen de uitslag toch?
Nee, op de grote versie zie je duidelijk dat haar ogen echt een stukje teruggetrokken zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 16:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt dat niet door het zwarte randje onder haar ogen?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, vrijdagmiddag?
Met het ambtenarencarnaval![]()
quote:
Ja, op die eerste zie je het ook wel. Kijk hier zie je het duidelijker:quote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ach gut MB, op die twee fotos heeft ze dat ook hoor, alleen net iets minder heftig, ze heeft gewoon echt een ingevallen koppie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een Spider:
[ Bericht 2% gewijzigd door MissBliss op 10-02-2010 17:24:35 ]Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
dat doen ze vanuit zijn werk al jaaaaaaaaaaaaaaren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gaat ie dat vieren?
Dat is echt zoooooo berucht hier he![]()
Dan hoef je m dus pas in de avond op te pikken neem ik aan?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doen ze vanuit zijn werk al jaaaaaaaaaaaaaaren.
idd ergens laat in de avond
hoezo?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, op die eerste zie je het ook wel. Kijk hier zie je het duidelijker:Oh die foto is wel echt engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een Spider:
[ afbeelding ]
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, op die eerste zie je het ook wel. Kijk hier zie je het duidelijker:Ja .... wat raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een Spider:
[ afbeelding ]![]()
Spider is ook mooi![]()
Hij is ook erg groot ofnie?I'm the patron saint of the denial.
Die is echt enorm alquote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja .... wat raar![]()
Spider is ook mooi![]()
Hij is ook erg groot ofnie?
Uhm, ik denk het wel. Ik doe dat zelf ook wel eens, dat trekken aan die vacht en dan lijkt ze wel wat uitgedroogd ja meestal. Maar ze heeft er niks over gezegd iig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 16:50 schreef oh-oh het volgende:
MB , had de da gekeken of ze niet uitgedroogd was?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen afwachten Bliss.
Maar zolang ze nog een vrolijke poes is en geniet van aandacht en af en toe een lekker hapje, geen pijn heeft of zich lamlendig voelt, jubel ik gewoon door voor Ziggy, "mijn" internetpoezevriendinnetje![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:38 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb de enge foto weggehaald
[..]
Ja, meer kunnen we ook niet doen ben ik bang
Hoiquote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ziggy.![]()
Oud besje dat ze is.
Het is een brak wagentje, ik moet eerlijk zeggen dat ik verbaasd ben dat ze het al zo lang zo goed doet bij jullie. Kudo's voor jullie liefde en goede verzorging!
Als nieren niet meer werken gaan ze verschrompelen en worden ze dus kleiner. Misschien is dat wat de DA bedoelde.
Ow en hoi.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier lag een folder van de Pet's Place in de bus; 10% korting op het gehele assortiment*
* Met uitzondering van dierenproducten
WTF
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier lag een folder van de Pet's Place in de bus; 10% korting op het gehele assortiment*
WTF
Daar heb je wat aan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
WTF
Maak je geen zorgen. Die lente komt eraan. We zijn vandaag naar Blijdorp geweest en ik heb zelfs al voorzichtige bloesem gezien en heeeel erg veel knoppen die op barsten stonden. Ook al is het koud, de natuur maakt zich helemaal op voor de lente. Ik voelde het al in mijn botten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Kutsneeuw![]()
Toen ik vanochtend beneden kwam vroor het wel en de auto zat dicht, dus ff snel tandenpoetsen om vervolgens de auto al vast te starten.
Kom ik 5 minuten later beneden; ligt er al een 3 cm sneeuw en nog nergens gestrooid of geschoven.
Dus met 30 km p/u naar het werk gereden, onderweg ff gebeld dat ik 8 uur niet ging redden en vervolgens sneeuwt het gewoon nog steeds.
Ik wil lente
Ik heb hem gemist. Ik had em wel willen zien, eigenlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:38 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb de enge foto weggehaald
[..]
Ja, meer kunnen we ook niet doen ben ik bang
Ze doet me denken aan mijn oma. Die was altijd al oud, maar leek onveranderlijk voor een heel aantal jaren. Tot ze opeens echt echt oud werd. Toen realiseerde ik me pas dat ze ook echt heel oud was.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:35 schreef MissBliss het volgende:
Nou, echt veel leuks zat er niet bij
Maar ze eet hier wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren ging ik tussen de middag ff rondje lopen en toen kreeg ik ook een beetje dat lente-gevoel, ook al was het -3.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Die lente komt eraan. We zijn vandaag naar Blijdorp geweest en ik heb zelfs al voorzichtige bloesem gezien en heeeel erg veel knoppen die op barsten stonden. Ook al is het koud, de natuur maakt zich helemaal op voor de lente. Ik voelde het al in mijn botten.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
WTF
Ik heb ook weleens eind februari in mijn tshirt de tuin staan doen om vervolgens in maart de dikke trui aan te moeten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gisteren ging ik tussen de middag ff rondje lopen en toen kreeg ik ook een beetje dat lente-gevoel, ook al was het -3.
Vanochtend was dat gevoel echter weer helemaal weg![]()
Over een dikke maand begint officieel de lente weer, dus ik heb goede hoop.
Al zaten we in 2005 begin maart nog 3 dagen ingesneeuwd, dus alles is nog mogelijk.
Raar iets; dat weer
Irritant is dat he?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens eind februari in mijn tshirt de tuin staan doen om vervolgens in maart de dikke trui aan te moeten.
Dus maar een pizzaatje in de oven?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Eindelijk thuisWe gingen vier uur weg en normaal zou ik dan iets voor vijf uur thuis zijn. Nu was dat tien over zes
Als he hier een goeie zomer is geweest, voelt een terugval naar 16 graden ook aan als vrieskou. En als het nu ineens 12 graden is voelt dat als jurkjesweerquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Irritant is dat he?![]()
Toen we vorig jaar 's nachts aankwamen op Schiphol vanaf Kreta (30+ C) was het hier geloof ik 12 C en regen/onweer, begin september.
Maar voor je gevoel is het dan -40
Nou, ik heb echt zo'n zin in pizza ja! Komt omdat Eros Ramazotti op de radio wasquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus maar een pizzaatje in de oven?
Mwehehehe.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt zo'n zin in pizza ja! Komt omdat Eros Ramazotti op de radio was![]()
'kheb zin een pizza calzone...oehoehoehoequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt zo'n zin in pizza ja! Komt omdat Eros Ramazotti op de radio was![]()
klikquote:Op woensdag 10 februari 2010 @ 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist. Ik had em wel willen zien, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |