ik dacht er serieus aan dat er vast zoiets zou komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
En daar verbaas ik vriend en vijand door geen TT over kale hondenvulva's te maken he
Ja maar ik ben niet zo voorspelbaar hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik dacht er serieus aan dat er vast zoiets zou komen![]()
Ja dag, ik ga niet zitten citeren voor de kat zn kut hoorquote:
[insert obvious answer]quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga niet zitten citeren voor de kat zn kut hoor
Nee wat dacht je van nou eindelijk eens te gaan punniken voor m'n kat d'r kut. Dat beestje vat kou met dit weer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga niet zitten citeren voor de kat zn kut hoor
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Luna laptopt mee...ze is echt zo schattig
Oké, die had ik nog niet bedacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee wat dacht je van nou eindelijk eens te gaan punniken voor m'n kat d'r kut. Dat beestje vat kou met dit weer.
een tampon punniken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee wat dacht je van nou eindelijk eens te gaan punniken voor m'n kat d'r kut. Dat beestje vat kou met dit weer.
Tja, als jij maar blijft wachten op iemand die telkens maar nee zegt ben je een baggerbaasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebruiken vrouwen tampons tegen de kou?quote:
Nachtmerries!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
(Sorry Cat)
bij mijn weten is het enige wat je kan maken met punniken hele lange drollen wolquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebruiken vrouwen tampons tegen de kou?
Beter opletten bij Biologie volgende keer Zwabster (of bij je volgende vriendinnetje)
Laat dat nou het enige zijn wat ik er ooit mee gemaakt hebquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Punniken is zo zinloos, het enige dat je er mee kan maken is zo een koord om je wc licht aan en uit te doen
Maar in de trein ben ik er weerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lol! De hele avond Fokken en nu ze klaar is met SCHOOL uitloggen voor de terugreis. De jeugd van tegenwoordig.
Wat romantisch!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat dat nou het enige zijn wat ik er ooit mee gemaakt heb![]()
Vroegah, toen ik nog zu hause woonde, heeft meneer I. een touw voor m'n lichtknopje gevingerhaakt.
Toen wist ik direct dat het echte liefde was
Wow, das echte liefde idd!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog zu hause woonde, heeft meneer I. een touw voor m'n lichtknopje gevingerhaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou benik nieuwsgierig. Ik wil graag naar bed, maar nu wordt dat moeilijk omdat ik het nu wil weten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo voorspelbaar hoor![]()
Mag ik wel wat tekst citeren of kunnen jullie tere zieltjes daar niet tegen???
...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wow, das echte liefde idd!
heb je hem nog?Op m'n oude slaapkamer ja, waar pa nu z'n rommelkamer administratiekamer van heeft gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
OMG!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat dan weer wel ja...quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zeg ook, knip die vulva dr af met een schaar![]()
Echt en dan allemaal stappenfoto's erbij heaquote:
Zij is daar echt trots op, dat weet ik zeker, dies zo maf als een vingerhaaksterquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh![]()
Dat wil je toch niet op je site hebben
Jaaaa Greys, ik heb hier 3 tondeuses liggen, kom je langs met Bink???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou Greys....neem Bink onder de arm, pak een schaar en leef je uit!
hee, ik ben er nog hoor...quote:
Bink d'r doos blijft lekker harig!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaa Greys, ik heb hier 3 tondeuses liggen, kom je langs met Bink???
quote:
oh-oh heeft haar hondjes al eens in een emmer met veet laten vallenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:29 schreef Pagan het volgende:
Zo, weer bijgelezen. Net Devin Townsend Project op KinkFM bij MetalMike, geweldig, wat een strot heeft die man, en dan het zoet gevoicede gekweel van Anneke erbij,![]()
Kun je niet gewoon een klodder Veet op hondenkontenenkutten smeren? Gaat wel zo snel. Gilette heeft trouwens een serie instructiefilmpjes gemaakt over het scheren van
-De borst
-De oksels
-De ballen en edele delen.
Misschien kunnen ze ook een serie maken voor hondeneigenaren.
zeg, iedere tien minuten posten dat je er nog bent is niet echt kwalitatief hoogstaande topicvullingquote:
Ze konden nog net het hoofd boven "water" houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-oh heeft haar hondjes al eens in een emmer met veet laten vallen
ik heb er er altijd aan geergerd als ik ging fietsen dat ik op het fietspad door de polder altijd om gigantische bergen paardentroep heen moet slalommenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef Pagan het volgende:
Goed plan, hier hebben ze geen hondenbelasting. Nu de stad nog, achterhaald idee.
Klikkkerdeklik
wringen, tot al het sap er uit isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:43 schreef Pagan het volgende:
Topic is deaud,
Ik neem een borrel en houdt dan de honden boven de goot.
Of je denkt er nietsvermoedend door te rijden, is het kreng stijfbevroren en lig je daar ineens op je plaat je voortanden te tellen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb er er altijd aan geergerd als ik ging fietsen dat ik op het fietspad door de polder altijd om gigantische bergen paardentroep heen moet slalommen
geen idee wat die beesten te eten krijgen, maar als je er met de fiets overheen rijd is het net een stoeprand
en die betalen geen poepbelasting, en de chilala's van oh-oh wel voor dei hamsterkeutels?
en dat moet je dan nog opruimen, en die himalaya's midden op de weg blijven extragratisenvoorniets liggen![]()
*heeft het niet zo op paardrijdende westlanders
Goed knijpen is de clou, dan kun je er van die mooie roosjes mee draaien, net als de banketbakker. Met deze kou stollen ze snel en mooi.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wringen, tot al het sap er uit is
Gaat dat goed met je nieuwe meds? een "normaal" ritme aanhouden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
succes met gruntende bombasten + honden
*dan ook maar slapen gaat, alleen is er ook geen reet an
nee daar helpt het dus echt helemaal niks meequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gaat dat goed met je nieuwe meds? een "normaal" ritme aanhouden?
Winkelhaken?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:12 schreef ElisaB het volgende:
Over haar, knippen en vulva gesproken... Ik heb gisteren twee winkelhaken geknipt
Nee, geen paint van...
Da's kut!quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
Yups...
Ik had haast, dus ik denk: "Het gaat al jaren goed. Beetje doorknippen kan best!" Verkeerd gedacht. Of eigenlijk: goed gedacht. Lag er ineens een stukje ElisaB op de vloer van de douche en had heb ik twee winkelhaakjes.
Auw....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is het hier op de veranda al -7,10 C. Brrrrrr.
@Zwabber: Bah, ik hoop dat het beter gaat dan.
Truste.
p.s. Strega slaapt voorlopig nog in de kamer als ze thuis is, de trap op zonder traplift gaat helaas niet.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Zo lopen ze hier elke dag over straat, carnaval of niet. Heet 'goth' geloof ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
carnaval
k ga mn jurk morgen maar weer uit de kast trekken
[Ynske in d'r mooie jurk ]
quote:
Oh echt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:53 schreef Pagan het volgende:![]()
Druk dagje hier. Strega mag heeeel misschien vrijdag al naar huis.Verbouwen dus, een hellingbaantje bouwen tussen het voorste en achterste gedeelte van het huis. enz. enz. enz..
ik heb geen reactie gehad op mn mailtje naar dat mens. En ze heeft mn foto's/ die van baloe op dr hyves gezetquote:
OMG echt?????????quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb geen reactie gehad op mn mailtje naar dat mens. En ze heeft mn foto's/ die van baloe op dr hyves gezet![]()
![]()
en we waren gisteren bij vrienden die haar als bruiloft fotograaf nemen, en die zijn helemaal hysterisch over die " geweldige foto's " van Baloe![]()
![]()
![]()
![]()
Doet ze gratisquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG echt?????????
Naja als zij geen hoge eisen stellen heeft ze mazzel![]()
Wat moeten ze daarvoor betalen?
Ik zou dr wel dr drankjes en hapjes laten betalen dan, anders maken ze echt verlies dr opquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet ze gratis
Ja, dat mag ook wel ja![]()
![]()
Heeeeey , ouwe koffiezetterd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |