ik dacht er serieus aan dat er vast zoiets zou komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
En daar verbaas ik vriend en vijand door geen TT over kale hondenvulva's te maken he
Ja maar ik ben niet zo voorspelbaar hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik dacht er serieus aan dat er vast zoiets zou komen![]()
Ja dag, ik ga niet zitten citeren voor de kat zn kut hoorquote:
[insert obvious answer]quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga niet zitten citeren voor de kat zn kut hoor
Nee wat dacht je van nou eindelijk eens te gaan punniken voor m'n kat d'r kut. Dat beestje vat kou met dit weer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga niet zitten citeren voor de kat zn kut hoor
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Luna laptopt mee...ze is echt zo schattig
Oké, die had ik nog niet bedacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee wat dacht je van nou eindelijk eens te gaan punniken voor m'n kat d'r kut. Dat beestje vat kou met dit weer.
een tampon punniken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee wat dacht je van nou eindelijk eens te gaan punniken voor m'n kat d'r kut. Dat beestje vat kou met dit weer.
Tja, als jij maar blijft wachten op iemand die telkens maar nee zegt ben je een baggerbaasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebruiken vrouwen tampons tegen de kou?quote:
Nachtmerries!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
(Sorry Cat)
bij mijn weten is het enige wat je kan maken met punniken hele lange drollen wolquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebruiken vrouwen tampons tegen de kou?
Beter opletten bij Biologie volgende keer Zwabster (of bij je volgende vriendinnetje)
Laat dat nou het enige zijn wat ik er ooit mee gemaakt hebquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Punniken is zo zinloos, het enige dat je er mee kan maken is zo een koord om je wc licht aan en uit te doen
Maar in de trein ben ik er weerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lol! De hele avond Fokken en nu ze klaar is met SCHOOL uitloggen voor de terugreis. De jeugd van tegenwoordig.
Wat romantisch!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat dat nou het enige zijn wat ik er ooit mee gemaakt heb![]()
Vroegah, toen ik nog zu hause woonde, heeft meneer I. een touw voor m'n lichtknopje gevingerhaakt.
Toen wist ik direct dat het echte liefde was
Wow, das echte liefde idd!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog zu hause woonde, heeft meneer I. een touw voor m'n lichtknopje gevingerhaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou benik nieuwsgierig. Ik wil graag naar bed, maar nu wordt dat moeilijk omdat ik het nu wil weten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo voorspelbaar hoor![]()
Mag ik wel wat tekst citeren of kunnen jullie tere zieltjes daar niet tegen???
...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wow, das echte liefde idd!
heb je hem nog?Op m'n oude slaapkamer ja, waar pa nu z'n rommelkamer administratiekamer van heeft gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
OMG!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat dan weer wel ja...quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zeg ook, knip die vulva dr af met een schaar![]()
Echt en dan allemaal stappenfoto's erbij heaquote:
Zij is daar echt trots op, dat weet ik zeker, dies zo maf als een vingerhaaksterquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh![]()
Dat wil je toch niet op je site hebben
Jaaaa Greys, ik heb hier 3 tondeuses liggen, kom je langs met Bink???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou Greys....neem Bink onder de arm, pak een schaar en leef je uit!
hee, ik ben er nog hoor...quote:
Bink d'r doos blijft lekker harig!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaa Greys, ik heb hier 3 tondeuses liggen, kom je langs met Bink???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |