Ahnee.quote:
Ben eigenlijk al een paar maanden van dat goedje afquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hosti, ik dacht dat we mee mochten doen als je space-cake ging maken
vertelquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen mensen mensen, ik ben vol goede hoop, euforisch haast. Bij deze wil alle mensen in dit topc mede delen dat er daadwerkelijk nog hoop is voor het menselijk ras. Onze maatschappij is helemaal niet zo zwart dat er geen licht uit diens centrum kan ontsnappen. Mensen zijn niet allemaal kinderverkrachtende zielloze mannequins. Er is hoop, ja, misschien zelfs liefde te vinden in deze wereld. Carpé diem, Carpé die-em
Hosti..... out!
Ben wel benieuwd welke afdeling het was. Sowieso een onderzoeksafdeling, op de radio is gezegd dat er twee verdiepingen ontruimd zijn maar dat daar geen patiënten bij zaten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef swarmahoer het volgende:
Explosie in ziekenhuis Nijmegen
dat was t dus
jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:06 schreef SLP_ het volgende:
Vakantie![]()
En ik heb mn jaaropgaaf, krijg je alleen het geld terug dat onder ingehouden loonbelasting staat?
"im on a horse" Ik vind hem briljantquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
Speciaal voor Yash![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)me_sinds_tijden.html
Nee je krijgt daar allemaal niks van terug zover ik het weet. Je zit niet over je IB-grens heen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
Hebt u studiefinanciering gekregen? Of niet gekregen, maar u hebt er wel recht op? Dan moet u de studiekosten op een andere manier berekenen dan wanneer u geen studiefinanciering kreeg. Hierbij moet u verschillende berekeningen maken. Als u digitaal aangifte doet, helpt het aangifteprogramma u met deze berekeningen.
Tip!
Wacht tot 1 maart 2010 met downloaden van het aangifteprogramma. Dan wordt de studiefinanciering die u kreeg in 2009 alvast voor u ingevuld in uw aangifte.
zou dat nog in mn voordeel zijn? waarvan trek je studiekosten uberhaupt af, ik betaal 1600 collegegeld, wat kan ik daarvan terugkrijgen, en hoe word dat bepaald
geldt dat niet pas nadat ik een x bedrag verdiend heb ofzo?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms ga ik wel over de IB-Grens heen![]()
verdiengrens bedoel je... neequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee je krijgt daar allemaal niks van terug zover ik het weet. Je zit niet over je IB-grens heen?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms ga ik wel over de IB-Grens heen![]()
Dat is echt briljant, en schijnt volgens de comments in Nijmegen te zijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:15 schreef IrishBastard het volgende:
En ook geniaal:
http://www.dumpert.nl/med(...)ert_epic_muziek.html
Ik heb ineens ook het gevoel dat ik een communist benquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een slechte test, mijn god![]()
50% rechts (omdat ik van luxe vakanties houdt (niet om te pochen bij vrienden) en omdat ik een paar belastingtechnische dingen verkeerd geregeld vindt . Net of ik dan ook meteen wat tegen hoofddoekjes, homo', polen en multiculti heb
![]()
Echt té slecht
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
die multiculti homo polen met hoofddoekjes moeten maar eens stoppen met ons land te criminaliseren, altijd t zelfde
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vraag me af wat je dan in godsnaam in je auto doet.. Vooral die ene die zelf tegen een auto aanknalt en waar daarna nog even iemand boven op knaltquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijden_in_arnhem.html
tnt busje op 45 secHad ik kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |