abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77851910
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Naar wie?

Broodjes bapao uit de vriezert zijn maar 28 ct . Terwijl de ook merkloze uit het koelvak 60 ct zijn. En ze kunnen allebei in de magnetron ... weer een soort budgetfood gevonden (en weer niet gezond. Ze hadden geen aanbieding voor groente, dus die moet ik thuis maar ergens vandaan halen vanavond).
Dude, eet die rotzooi nou gewoon niet Kom op, je was zo goed bezig om het gesnoep en gevreet te schrappen, zet nu even door!
Als je goedkope groente zoekt: diepvriesdoperwtjes.
pi_77852133
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dude, eet die rotzooi nou gewoon niet Kom op, je was zo goed bezig om het gesnoep en gevreet te schrappen, zet nu even door!
Als je goedkope groente zoekt: diepvriesdoperwtjes.

Maar dat van die doperwtjes is een goede voor de volgende keer! Kleine positieve noot: ik heb geen chips, koek, snoep of chocolade meegenomen. En daar had ik wel zin in (maar ik vond de verpakkingen te groot, uitgaande dat het toch opgaat vanavond zou ik dan flink misselijk zijn ).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:49:53 #203
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77852335

Jeetje, wat een eng bericht over Vikings moeder! Ik hoop dat ze gauw opknapt!

Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen, jam en vegaham
L: 2 boterhammen, smeerkaas en jam
T: dropjes
D: gnocchi met goedgevulde tomatensaus en misschien vega-gehaktballetjes
T: misschien een borreltje

Ohja, en na het eten (of terwijl ik kook) doet ook mijn vriend de afwas
pi_77852433
ik stop even met lezen (vanavond dan he) ik merk dat ik het moeilijk vind om te lezen hoe mensen praten over lekkers en snoep en snacks. ik heb erg last van externe eetprikkels en dat is een hele week goed gegaan, maar vanavond trek ik het even niet - ik word chagerijnig en krijg er trek van.

gauw avondeten maken, dan is t daarna wel weer over denk ik, maar dan ga ik mezelf niet weer pesten door hier of in t dieettopic over eten te lezen.
Kwak
pi_77852785
Oh, mijn lijst:
O: volle yoghurt
T: amandelen
L: 2 bruine bolletjes abrikozenjam light, blondie-ding (pindakaasbrownie met witte choco)
T: 2 appels
B: 2x half uur lopen
D: biefstukje met champignons & sherry, doperwtenpuree, boontjes erbij (of wat Meneer ook koopt)
T: port, wat zoutjes.
pi_77853045
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Naar wie?

Broodjes bapao uit de vriezert zijn maar 28 ct . Terwijl de ook merkloze uit het koelvak 60 ct zijn. En ze kunnen allebei in de magnetron ... weer een soort budgetfood gevonden (en weer niet gezond. Ze hadden geen aanbieding voor groente, dus die moet ik thuis maar ergens vandaan halen vanavond).
Vriendje Hij smst wel, maar niet waar dat ding staat.. Een beetje beneden bij economie.. Bij een lift staat ie, dat weet ik nog wel..
pi_77853078
Ja kap eens met snacks eten, jullie jagen kwak weg!
pi_77853660
Keurige kantoordaglijst (vind ik dan he, commentaar mag best)
  • 5:15 Brinta
  • 8:00 2 roggebroodjes pindakaas
  • 10:00 2 roggebroodjes pindakaas
  • 12:00 zonnebank
  • 13:00 2 roggebroodjes pindakaas
  • 17:45 port
  • 18:00 avondeten: macaroni met plakjes lamsworst, ui, champignons, sperziebonen
                    toe: custardvla met stoofpeer
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_77854418
    Niets op aan te merken! Maar ik ben natuurlijk geen lid van het lijstjes-beoordeel-team

Ik kreeg vandaag nog een leuk compliment op mijn werk. Ik heb een collega die 1.55 is en behoorlijk rond en ze zei: "Ja, ik heb de pech dat ik klein ben, dan lijk je al snel dik. Maar jij bent zo lang, bij jou valt het helemaal niet op!" Ik moest er wel even om grinniken

Nu ga ik genieten van de huisgemaakte nasi van mijn vriend . En ik zie hem nu al druk pannen afdrogen, dus volgens mij valt er weinig op te ruimen nadien. Ik denk dat ik hem maar hou.
    pi_77854698
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 18:28 schreef sigme het volgende:
    Keurige kantoordaglijst (vind ik dan he, commentaar mag best)
  • 5:15 Brinta
  • 8:00 2 roggebroodjes pindakaas
  • 10:00 2 roggebroodjes pindakaas
  • 12:00 zonnebank
  • 13:00 2 roggebroodjes pindakaas
  • 17:45 port
  • 18:00 avondeten: macaroni met plakjes lamsworst, ui, champignons, sperziebonen
                    toe: custardvla met stoofpeer
  • Zonnebank op je werk?
      woensdag 10 februari 2010 @ 19:04:49 #211
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_77855049
    hoi! Lijstje:

O: havermout met banaan pindakaas en lijnzaad
    L: volkoren tosti kaas met mosterd, dubbele vegapate +koffie met melk +1 gedroogde dadel
    T: 1 chocolade koffieleutje
    T: peer
    D: kikkererwtencurry met zilvervliesrijst
    T: koffie met melk
    T: yoghurt met druiven en muesli
    but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
    pi_77855145
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 18:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zonnebank op je werk?
    Nee, zo gek is het nog net niet . Dat was de besteding van de lunchpauze. Past precies in een half uur: erheen lopen, zonnebaden, teruglopen.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_77855150
    Lijstjestijd?

O: Brinta
    T: Pim's bij de thee
    L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
    T: peer
    T: 150 gr kwark
    T: rode paprika
    D: pilav met spinazie, lenteuitjes en cashewnoten
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      woensdag 10 februari 2010 @ 19:14:01 #214
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77855382
    Zo, ik ben terug uit de sportschool. Alleen maar 20 minuten gelopen, maar was wel fijn..

Koffer is gepakt, sollicitatie is verstuurd, ik ben klaar om te gaan...

Lijstje:

O: banaan en appel door yoghurt met muesli
    L: 2 naan-broodjes, bakje sinaasappelyoghurt met muesli
    T: 2 knackebrod met roomkaas
    T: mueslireep
    S: 20 minuten hardlopen
    T: banaan
    D: 2 kommen linzensoep en halve pizza
    T: ?
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_77855453
    ohja, mijn lijstje is min of meer t zelfde als ik gisteren zei, alleen geen boterhammen met ham gehad maar twee pistoletjes met fricandeau en een zakje wortelsalade - ik had me verslapen en moest dus lunch onderweg kopen.

morgenavond eet ik pannenkoeken, heb er nu al enorm zin in!! en zondag eet ik weer pannenkoeken, want mn melk moet op. maar dat geeft niet, want das goed voor mn calcium en vleesvrij, ook wel eens goed voor me! deze week is beetje raar. overmorgen weer uit eten en zaterdag is mn moeder jarig en geen idee wat ik daar te eten krijg...

(ja ik ben weer terug, ik had duidelijk honger daarnet, want nu ik gegeten heb deert t me niks meer)

sorry als ik trouwens niet zo reageerderig ben af en toe, of erg self-involved post. ik ben nu gewoon zo ontzettend bezig met mn eten. dat zou wel minder moeten worden naar mate ik langer bezig ben, zei de dietiste. maar t is nu nog allemaal moeilijk (al valt dat eigenlijk wel mee) en vooral spannend.

ik ga over drie kwartier mn eerste mineola/mandarijn sinds mn peutertijd aansnijden en proeven enzo... spannend!
    Kwak
    pi_77855854
    Succes met de mineola, Kwak!

Ik vind het fijn om je belevenissen te lezen. En ze zijn nog enorm ontopic ook. En zou je je niet sowieso minder verontschuldigen? Hoe dan ook: vooral doorgaan zo.
    ik moet verrassend weinig
    pi_77856039
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 19:14 schreef AKnynke het volgende:
    Zo, ik ben terug uit de sportschool. Alleen maar 20 minuten gelopen, maar was wel fijn..

Koffer is gepakt, sollicitatie is verstuurd, ik ben klaar om te gaan...

Lijstje:

O: banaan en appel door yoghurt met muesli
    L: 2 naan-broodjes, bakje sinaasappelyoghurt met muesli
    T: 2 knackebrod met roomkaas
    T: mueslireep
    S: 20 minuten hardlopen
    T: banaan
    D: 2 kommen linzensoep en halve pizza
    T: ?
    Dus niet al te veel last van je maag gekregen? Geniet ervan in Duitsland!
      woensdag 10 februari 2010 @ 19:33:41 #218
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_77856175
    Bruinbrood 5 snee
    Magere melk 1 beker 100

Roomkaas light (8%vet) 1 voor 1 snee
    Runderrookvlees 1 voor 1 snee
    Achterham 2 voor 1 snee Jam 1 voor 1 snee
    Cracottes Vital 2 stuks
    Volle yoghurt 1 schaaltje
    Aardappelen gebakken,... 2 opscheplepel
    Sla rauw zonder dressing 1 schaaltje
    Mosterd 3 theelepel
    Paprika rode rauw 1 stuks
    Ui gebakken 1 opscheplepel
    Spinazie à la crème 300 gram
    Doperwten met wortelen... 350 gram
    Biefstuk bereid,... 150 gram
    Peer 1 stuks
    Kiwi (alle soorten) 1 stuks 30
    Appel 1 stuks 60
    Stroopkoek 1 stuks
    Merci 2 staafje

Totaal 1855 ikcal.

Komt nog 4 cola berenburg bij.

Kwak, ik vind je zo ongelooflijk sterk al gaat het zo moeizaam, je weet en vooral je DURFT toe te geven dat het niet zo lekker gaat, respect hoor!
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      woensdag 10 februari 2010 @ 19:39:50 #219
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77856434
    Ohai! Ik begin nou ook wel benieuwd te worden naar die minneolas! Succes ermee, Kwak!

Lijstjestijd? Ik doe mee!

O: twee sneetjes met chocopasta ivm makkelijk kauwbaar
    T: banananananana
    L: twee sneetjes chocopasta
    T: mueslireep met amandelen
    D: hutspot met slavinkje

Eigen verdict: teveel suiker. Maar verder kan het ermee door.
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_77856446
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 19:16 schreef kwakz0r het volgende:
    ohja, mijn lijstje is min of meer t zelfde als ik gisteren zei, alleen geen boterhammen met ham gehad maar twee pistoletjes met fricandeau en een zakje wortelsalade - ik had me verslapen en moest dus lunch onderweg kopen.

morgenavond eet ik pannenkoeken, heb er nu al enorm zin in!! en zondag eet ik weer pannenkoeken, want mn melk moet op. maar dat geeft niet, want das goed voor mn calcium en vleesvrij, ook wel eens goed voor me! deze week is beetje raar. overmorgen weer uit eten en zaterdag is mn moeder jarig en geen idee wat ik daar te eten krijg...

(ja ik ben weer terug, ik had duidelijk honger daarnet, want nu ik gegeten heb deert t me niks meer)

sorry als ik trouwens niet zo reageerderig ben af en toe, of erg self-involved post. ik ben nu gewoon zo ontzettend bezig met mn eten. dat zou wel minder moeten worden naar mate ik langer bezig ben, zei de dietiste. maar t is nu nog allemaal moeilijk (al valt dat eigenlijk wel mee) en vooral spannend.

ik ga over drie kwartier mn eerste mineola/mandarijn sinds mn peutertijd aansnijden en proeven enzo... spannend!
    Heeeel veel succes, hoop zelfs voor je dat je hem enorm lekker vind
      woensdag 10 februari 2010 @ 19:41:28 #221
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_77856503
    Hoe zal het met viks moeder gaan??

Krijg jij niet wat te weinig vitamientjes maria??
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      woensdag 10 februari 2010 @ 19:43:47 #222
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_77856582
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 19:26 schreef sigme het volgende:
    Succes met de mineola, Kwak!

Ik vind het fijn om je belevenissen te lezen. En ze zijn nog enorm ontopic ook. En zou je je niet sowieso minder verontschuldigen? Hoe dan ook: vooral doorgaan zo.
    Dat dus .

Hoe was de minneola?

Ik ben net terug van fietsen. Ik fiets beduidend beter als ik nog geen avondeten op heb van tevoren. Nu dus aan een bord pasta met veel groentes!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_77856750
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 15:48 schreef anna82 het volgende:

[..]

Zo doen wij het ook! Sinds ik samenwoon met iemand die mijn kookkunsten waardeert is het zoveel leuker om te koken. En word ik er ook steeds beter in Voor 2010 was het goede voornemen om niet meer met pakjes te koken en dan word je ineens een stuk creativer in de keuken!

Edit: iedereen heeft dus die taakverdeling
    Erg herkenbaar. Hiervoor had ik een vriendje die alles lekker vond. Maar specifieke smaak had hij niet, dus al was het een simpel prakkie: boeiend! Nu heb ik een lover die ook echt smaak op prijs stelt en zelfs zijn eigen grenzen verlegt. Dat motiveert mij ook weer om meer de keuken in te gaan en echt mijn best te doen, waardoor ik weer meer van goed ten kan genieten en minder nodig heb

Anekdote: Schoonmoeder zegt: Jeroen je eet pasta Ik met mijn grote mond: ligt er gewoon aan hoe je het klaar maakt De pasta kwam uit iedereens neus, behalve uit die van mijn schoonmoeder, heel vreemd, haha

Lijst vandaag:

o: boterham met boter en snijworst en een banaan
    t: eetlepeltje cashewnootjes, ongezouten
    s: chiropraktor. Klinkt vreemd, maar dat kraken van mijn lijf moet bij mij echt om uit een rolstoel te blijven, maar kost heel veel energie
    l: zelfgemaakte frittata met aardappel, courgette en een klein beetje chorizo. 2 getoast brood met boter
    t: zelfgemaakt sapje van appel en wortel en warme chocomel (lekkere opwarmer als je pijn hebt)
    d: 125 gram volkorenpasta met heerlijke rode italiaanse saus met gehakt, aubergine en champignons, kappertjes en basilicum
    t: thee en water
    pi_77856886
    Hoi!
    Blij dat ik gister ben gaan hardlopen zeg Al ben ik niet in de illusie dat het morgen wel gaat lukkenbuiten..

Lijstje
    O: dubbele boterham chocopasta
    T: 2 kaakjes
    L: selderiesoep, 2 boterhammen met ananasroomkaas en 2 met gemalen biggetjes
    T: peer, appel
    B: half glaasje wijn, handje pinda's
    D: lasagna, wortelsalade

M'n meetprogramma komt uit op 1670 kcal, zo gaat het al de hele week ongeveer. Veel minder kcal eten lijkt me ook niet nodig.
      woensdag 10 februari 2010 @ 19:52:33 #225
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77856901
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 19:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dus niet al te veel last van je maag gekregen? Geniet ervan in Duitsland!
    t doet nog een beetje zeer, maar t valt mee geloof ik.

Thanks, ik vind het nog wat gek om te geloven dat ik weer zie. T voelt nu zo lang geleden...
      woensdag 10 februari 2010 @ 19:54:19 #226
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77856967
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Erg herkenbaar. Hiervoor had ik een vriendje die alles lekker vond. Maar specifieke smaak had hij niet, dus al was het een simpel prakkie: boeiend! Nu heb ik een lover die ook echt smaak op prijs stelt en zelfs zijn eigen grenzen verlegt. Dat motiveert mij ook weer om meer de keuken in te gaan en echt mijn best te doen, waardoor ik weer meer van goed ten kan genieten en minder nodig heb

Anekdote: Schoonmoeder zegt: Jeroen je eet pasta Ik met mijn grote mond: ligt er gewoon aan hoe je het klaar maakt De pasta kwam uit iedereens neus, behalve uit die van mijn schoonmoeder, heel vreemd, haha

Lijst vandaag:

o: boterham met boter en snijworst en een banaan
    t: eetlepeltje cashewnootjes, ongezouten
    s: chiropraktor. Klinkt vreemd, maar dat kraken van mijn lijf moet bij mij echt om uit een rolstoel te blijven, maar kost heel veel energie
    l: zelfgemaakte frittata met aardappel, courgette en een klein beetje chorizo. 2 getoast brood met boter
    t: zelfgemaakt sapje van appel en wortel en warme chocomel (lekkere opwarmer als je pijn hebt)
    d: 125 gram volkorenpasta met heerlijke rode italiaanse saus met gehakt, aubergine en champignons, kappertjes en basilicum
    t: thee en water
    Je hebt toch niet wortel en appel door de warme chocomelk gedronken??
      woensdag 10 februari 2010 @ 19:55:25 #227
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_77857019
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef AKnynke het volgende:

[..]

t doet nog een beetje zeer, maar t valt mee geloof ik.

Thanks, ik vind het nog wat gek om te geloven dat ik weer zie. T voelt nu zo lang geleden...
    Ja viel Spass! Hoe lang heb je 'm nou niet gezien?
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_77857160
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 19:54 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Je hebt toch niet wortel en appel door de warme chocomelk gedronken??
    nee jakkie
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:02:22 #229
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_77857307
    Puff, dat doe je netjes! zeker niet onder gaan zitten, misschien meer fruit en groente??
    Wat zijn gemalen biggetjes?

Beterschap Nynke!
    pi_77857776
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
    Puff, dat doe je netjes! zeker niet onder gaan zitten, misschien meer fruit en groente??
    Wat zijn gemalen biggetjes?
    Dit:
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef Merel het volgende:

[..]

Gaat dat over likkepot? Lekker gemalen varkentjes
    pi_77857902
    Ik heb smeerkaas gekocht in het kader van nieuwe dingen proberen !
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:18:09 #232
    331 Merel
    Be here now.
    pi_77857928
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef An24 het volgende:

Als je dan toch aan het opscheppen bent over je kookkunsten, moet je toch eigenlijk ook wel vertellen over je TV-optreden, vind je niet?
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_77858031
    jullie vinden het vast hilarisch en onherkenbaar, maar ik heb 1 partje minneola helemaal opgegeten zonder kokhalzen.

toen kon ik even niet meer hebben, dus heb m strak in plasticfolie verpakt en ga morgen proberen 2 partje of misschien wel meer te eten.

details
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    waar een mens al blij mee kan zijn

weet iemand trouwens hoe lang die conference peren die nu bij de AH in de bonus zijn nog moeten rijpen op de schaal? ze zijn nu nog keihard volgens mij...
    Kwak
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:20:55 #234
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77858053
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja viel Spass! Hoe lang heb je 'm nou niet gezien?
    Fünf Wochen...
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:21:39 #235
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_77858079
    Even in een papieren zak doen met een banaantje erbij kwak, dan rijpen ze sneller
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:22:02 #236
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77858100
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
    jullie vinden het vast hilarisch en onherkenbaar, maar ik heb 1 partje minneola helemaal opgegeten zonder kokhalzen.

toen kon ik even niet meer hebben, dus heb m strak in plasticfolie verpakt en ga morgen proberen 2 partje of misschien wel meer te eten.

details
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

weet iemand trouwens hoe lang die conference peren die nu bij de AH in de bonus zijn nog moeten rijpen op de schaal? ze zijn nu nog keihard volgens mij...

Die peren, ik zou ze laten rijpen totdat ze lekker zacht zijn. Gewoon op knijpbaarheid doen..
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:22:32 #237
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_77858125
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Fünf Wochen...
    Jeetje! Ik kan me niet voorstellen dat ik Duvel zo lang niet zou zien ! Lijkt me echt heel moeilijk .
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:23:22 #238
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77858165
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jeetje! Ik kan me niet voorstellen dat ik Duvel zo lang niet zou zien ! Lijkt me echt heel moeilijk .
    Tis ook helemaal niet leuk. Maar, tis des te leuker als je elkaar weer ziet. Helaas ben ik ongesteld..
    pi_77858183
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 20:22 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Die peren, ik zou ze laten rijpen totdat ze lekker zacht zijn. Gewoon op knijpbaarheid doen..
    mja, ik maak me dus juist een beetje zorgen om te zachte peren. denk dat ik ze makkelijker kan eten als ze harder zijn. appels lust ik ook het liefste keihard. maar ik weet niet hoe harde peren smaken versus zachte.

heb wel de hele tijd t gevoel dat dat mandarijnding nu nog helemaal achterin mn keel zit ipv braaf in mn maag. maar dat zal wel tussen mn oren zitten.
    Kwak
    pi_77858210
    Hurray voor kwak! .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:24:27 #241
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77858236
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:Kwak, ik vind je zo ongelooflijk sterk al gaat het zo moeizaam, je weet en vooral je DURFT toe te geven dat het niet zo lekker gaat, respect hoor!
    Grappig dat we zo'n andere kijk op de zaak hebben, want ik ben juist van mening dat het wél lekker gaat! Kwak herkent valkuilen, gaat ze uit de weg, let goed op haar eetpatroon, vermijdt uitschieters, haalt zelfs iets gezonds als ze eten moet halen.... ik ben trots!
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:24:48 #242
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_77858249
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 20:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mja, ik maak me dus juist een beetje zorgen om te zachte peren. denk dat ik ze makkelijker kan eten als ze harder zijn. appels lust ik ook het liefste keihard. maar ik weet niet hoe harde peren smaken versus zachte.

heb wel de hele tijd t gevoel dat dat mandarijnding nu nog helemaal achterin mn keel zit ipv braaf in mn maag. maar dat zal wel tussen mn oren zitten.
    Ik vind te harde peren echt niet lekker... dan zijn ze nog niet zoet en is het net alsof je op een tak kauwt ofzo .
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:24:51 #243
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77858252
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 20:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Harde peren zijn niet lekker. Peren horen zoet en sappig te zijn..Appels horen stevig te zijn. Geen appels met peren vergelijk he!
    pi_77858257
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef kwakz0r het volgende:

details
    SPOILER

Hilarisch inderdaad
    Herkenbaar... Alleen dat ik bij grapefruits alle velletjes van de partjes pel dus wel stukken minder erg dan jij!
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:25:21 #245
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77858269
    Harde peren zijn wat droog van structuur en smakeloos. Half rijp zijn ze het lekkerste. Nog stevig maar wel smaakvol.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:26:49 #246
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_77858344
    Ik vind peren lastig, ze zijn vaak té hard of juist té zacht. Onhandig fruit.
    pi_77858382
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 20:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Harde peren zijn niet lekker. Peren horen zoet en sappig te zijn..Appels horen stevig te zijn. Geen appels met peren vergelijk he!

Veel plezier morgen! Had ik nog niet gezegd.
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_77858384
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 20:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Grappig dat we zo'n andere kijk op de zaak hebben, want ik ben juist van mening dat het wél lekker gaat! Kwak herkent valkuilen, gaat ze uit de weg, let goed op haar eetpatroon, vermijdt uitschieters, haalt zelfs iets gezonds als ze eten moet halen.... ik ben trots!
    ik denk dat uniek dat ook wel een beetje bedoelde, zo las ik het althans... ik vind t fijn dat jullie trots zijn, dat helpt ook echt.

deze week is gewoon 100% anders dan vorige week, omdat het drukker is met uitjes en etentjes en omdat ik een beetje onhandig boodschappen heb gedaan (misshcien eet ik zondag wel iets anders dan pannenkoeken, hangt even af van de zaterdag. dan flikker ik dta halve pak melk wel gewoon weg )

ik probeer i.e.g. zonder de panikeren er elke dag het beste van te maken. ben zelf ook best wel trots.
    Kwak
      woensdag 10 februari 2010 @ 20:28:38 #249
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_77858433
    Nah, ik vind dat je het echt fantastisch doet kwak .
    pi_77858450
    ik denk dat ik met de peren op mn neus en handen afga. als ik ze nog niet eng zacht vind voelen, en wel al lekker vind ruiken dan ga ik m aansnijden denk ik. ik heb expres de conference genomen omdat die harder en groener waren dan de doyenne du comice... 0 verstand van fruit...
    Kwak
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')