abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:54:19 #226
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77856967
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Erg herkenbaar. Hiervoor had ik een vriendje die alles lekker vond. Maar specifieke smaak had hij niet, dus al was het een simpel prakkie: boeiend! Nu heb ik een lover die ook echt smaak op prijs stelt en zelfs zijn eigen grenzen verlegt. Dat motiveert mij ook weer om meer de keuken in te gaan en echt mijn best te doen, waardoor ik weer meer van goed ten kan genieten en minder nodig heb

Anekdote: Schoonmoeder zegt: Jeroen je eet pasta Ik met mijn grote mond: ligt er gewoon aan hoe je het klaar maakt De pasta kwam uit iedereens neus, behalve uit die van mijn schoonmoeder, heel vreemd, haha

Lijst vandaag:

o: boterham met boter en snijworst en een banaan
t: eetlepeltje cashewnootjes, ongezouten
s: chiropraktor. Klinkt vreemd, maar dat kraken van mijn lijf moet bij mij echt om uit een rolstoel te blijven, maar kost heel veel energie
l: zelfgemaakte frittata met aardappel, courgette en een klein beetje chorizo. 2 getoast brood met boter
t: zelfgemaakt sapje van appel en wortel en warme chocomel (lekkere opwarmer als je pijn hebt)
d: 125 gram volkorenpasta met heerlijke rode italiaanse saus met gehakt, aubergine en champignons, kappertjes en basilicum
t: thee en water
Je hebt toch niet wortel en appel door de warme chocomelk gedronken??
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:55:25 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77857019
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef AKnynke het volgende:

[..]

t doet nog een beetje zeer, maar t valt mee geloof ik.

Thanks, ik vind het nog wat gek om te geloven dat ik weer zie. T voelt nu zo lang geleden...
Ja viel Spass! Hoe lang heb je 'm nou niet gezien?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77857160
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:54 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Je hebt toch niet wortel en appel door de warme chocomelk gedronken??
nee jakkie
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:02:22 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77857307
Puff, dat doe je netjes! zeker niet onder gaan zitten, misschien meer fruit en groente??
Wat zijn gemalen biggetjes?

Beterschap Nynke!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77857776
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, dat doe je netjes! zeker niet onder gaan zitten, misschien meer fruit en groente??
Wat zijn gemalen biggetjes?
Dit:
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef Merel het volgende:

[..]

Gaat dat over likkepot? Lekker gemalen varkentjes
pi_77857902
Ik heb smeerkaas gekocht in het kader van nieuwe dingen proberen !
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:18:09 #232
331 Merel
Be here now.
pi_77857928
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef An24 het volgende:
Erg herkenbaar. Hiervoor had ik een vriendje die alles lekker vond. Maar specifieke smaak had hij niet, dus al was het een simpel prakkie: boeiend! Nu heb ik een lover die ook echt smaak op prijs stelt en zelfs zijn eigen grenzen verlegt. Dat motiveert mij ook weer om meer de keuken in te gaan en echt mijn best te doen, waardoor ik weer meer van goed ten kan genieten en minder nodig heb

Anekdote: Schoonmoeder zegt: Jeroen je eet pasta Ik met mijn grote mond: ligt er gewoon aan hoe je het klaar maakt De pasta kwam uit iedereens neus, behalve uit die van mijn schoonmoeder, heel vreemd, haha
Als je dan toch aan het opscheppen bent over je kookkunsten, moet je toch eigenlijk ook wel vertellen over je TV-optreden, vind je niet?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_77858031
jullie vinden het vast hilarisch en onherkenbaar, maar ik heb 1 partje minneola helemaal opgegeten zonder kokhalzen.

toen kon ik even niet meer hebben, dus heb m strak in plasticfolie verpakt en ga morgen proberen 2 partje of misschien wel meer te eten.

details
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar een mens al blij mee kan zijn

weet iemand trouwens hoe lang die conference peren die nu bij de AH in de bonus zijn nog moeten rijpen op de schaal? ze zijn nu nog keihard volgens mij...
Kwak
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:20:55 #234
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77858053
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja viel Spass! Hoe lang heb je 'm nou niet gezien?
Fünf Wochen...
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:21:39 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77858079
Even in een papieren zak doen met een banaantje erbij kwak, dan rijpen ze sneller
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:22:02 #236
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77858100
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
jullie vinden het vast hilarisch en onherkenbaar, maar ik heb 1 partje minneola helemaal opgegeten zonder kokhalzen.

toen kon ik even niet meer hebben, dus heb m strak in plasticfolie verpakt en ga morgen proberen 2 partje of misschien wel meer te eten.

details
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

weet iemand trouwens hoe lang die conference peren die nu bij de AH in de bonus zijn nog moeten rijpen op de schaal? ze zijn nu nog keihard volgens mij...

Die peren, ik zou ze laten rijpen totdat ze lekker zacht zijn. Gewoon op knijpbaarheid doen..
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:22:32 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77858125
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Fünf Wochen...
Jeetje! Ik kan me niet voorstellen dat ik Duvel zo lang niet zou zien ! Lijkt me echt heel moeilijk .
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:23:22 #238
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77858165
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jeetje! Ik kan me niet voorstellen dat ik Duvel zo lang niet zou zien ! Lijkt me echt heel moeilijk .
Tis ook helemaal niet leuk. Maar, tis des te leuker als je elkaar weer ziet. Helaas ben ik ongesteld..
pi_77858183
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:22 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Die peren, ik zou ze laten rijpen totdat ze lekker zacht zijn. Gewoon op knijpbaarheid doen..
mja, ik maak me dus juist een beetje zorgen om te zachte peren. denk dat ik ze makkelijker kan eten als ze harder zijn. appels lust ik ook het liefste keihard. maar ik weet niet hoe harde peren smaken versus zachte.

heb wel de hele tijd t gevoel dat dat mandarijnding nu nog helemaal achterin mn keel zit ipv braaf in mn maag. maar dat zal wel tussen mn oren zitten.
Kwak
pi_77858210
Hurray voor kwak! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:24:27 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77858236
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:Kwak, ik vind je zo ongelooflijk sterk al gaat het zo moeizaam, je weet en vooral je DURFT toe te geven dat het niet zo lekker gaat, respect hoor!
Grappig dat we zo'n andere kijk op de zaak hebben, want ik ben juist van mening dat het wél lekker gaat! Kwak herkent valkuilen, gaat ze uit de weg, let goed op haar eetpatroon, vermijdt uitschieters, haalt zelfs iets gezonds als ze eten moet halen.... ik ben trots!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:24:48 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77858249
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mja, ik maak me dus juist een beetje zorgen om te zachte peren. denk dat ik ze makkelijker kan eten als ze harder zijn. appels lust ik ook het liefste keihard. maar ik weet niet hoe harde peren smaken versus zachte.

heb wel de hele tijd t gevoel dat dat mandarijnding nu nog helemaal achterin mn keel zit ipv braaf in mn maag. maar dat zal wel tussen mn oren zitten.
Ik vind te harde peren echt niet lekker... dan zijn ze nog niet zoet en is het net alsof je op een tak kauwt ofzo .
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:24:51 #243
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77858252
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Harde peren zijn niet lekker. Peren horen zoet en sappig te zijn..Appels horen stevig te zijn. Geen appels met peren vergelijk he!
pi_77858257
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef kwakz0r het volgende:

details
SPOILER

Hilarisch inderdaad
Herkenbaar... Alleen dat ik bij grapefruits alle velletjes van de partjes pel dus wel stukken minder erg dan jij!
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:25:21 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77858269
Harde peren zijn wat droog van structuur en smakeloos. Half rijp zijn ze het lekkerste. Nog stevig maar wel smaakvol.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:26:49 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77858344
Ik vind peren lastig, ze zijn vaak té hard of juist té zacht. Onhandig fruit.
pi_77858382
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Harde peren zijn niet lekker. Peren horen zoet en sappig te zijn..Appels horen stevig te zijn. Geen appels met peren vergelijk he!

Veel plezier morgen! Had ik nog niet gezegd.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_77858384
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Grappig dat we zo'n andere kijk op de zaak hebben, want ik ben juist van mening dat het wél lekker gaat! Kwak herkent valkuilen, gaat ze uit de weg, let goed op haar eetpatroon, vermijdt uitschieters, haalt zelfs iets gezonds als ze eten moet halen.... ik ben trots!
ik denk dat uniek dat ook wel een beetje bedoelde, zo las ik het althans... ik vind t fijn dat jullie trots zijn, dat helpt ook echt.

deze week is gewoon 100% anders dan vorige week, omdat het drukker is met uitjes en etentjes en omdat ik een beetje onhandig boodschappen heb gedaan (misshcien eet ik zondag wel iets anders dan pannenkoeken, hangt even af van de zaterdag. dan flikker ik dta halve pak melk wel gewoon weg )

ik probeer i.e.g. zonder de panikeren er elke dag het beste van te maken. ben zelf ook best wel trots.
Kwak
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:28:38 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77858433
Nah, ik vind dat je het echt fantastisch doet kwak .
pi_77858450
ik denk dat ik met de peren op mn neus en handen afga. als ik ze nog niet eng zacht vind voelen, en wel al lekker vind ruiken dan ga ik m aansnijden denk ik. ik heb expres de conference genomen omdat die harder en groener waren dan de doyenne du comice... 0 verstand van fruit...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')