Je hebt toch niet wortel en appel door de warme chocomelk gedronken??quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Erg herkenbaar. Hiervoor had ik een vriendje die alles lekker vond. Maar specifieke smaak had hij niet, dus al was het een simpel prakkie: boeiend! Nu heb ik een lover die ook echt smaak op prijs stelt en zelfs zijn eigen grenzen verlegt. Dat motiveert mij ook weer om meer de keuken in te gaan en echt mijn best te doen, waardoor ik weer meer van goed ten kan genieten en minder nodig heb![]()
Anekdote: Schoonmoeder zegt: Jeroenje eet pasta
Ik met mijn grote mond: ligt er gewoon aan hoe je het klaar maakt
De pasta kwam uit iedereens neus, behalve uit die van mijn schoonmoeder, heel vreemd, haha
Lijst vandaag:
o: boterham met boter en snijworst en een banaan
t: eetlepeltje cashewnootjes, ongezouten
s: chiropraktor. Klinkt vreemd, maar dat kraken van mijn lijf moet bij mij echt om uit een rolstoel te blijven, maar kost heel veel energie
l: zelfgemaakte frittata met aardappel, courgette en een klein beetje chorizo. 2 getoast brood met boter
t: zelfgemaakt sapje van appel en wortel en warme chocomel (lekkere opwarmer als je pijn hebt)
d: 125 gram volkorenpasta met heerlijke rode italiaanse saus met gehakt, aubergine en champignons, kappertjes en basilicum![]()
t: thee en water
Ja viel Spass! Hoe lang heb je 'm nou niet gezien?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
t doet nog een beetje zeer, maar t valt mee geloof ik.
Thanks, ik vind het nog wat gek om te geloven dat ikweer zie. T voelt nu zo lang geleden...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt toch niet wortel en appel door de warme chocomelk gedronken??
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, dat doe je netjes! zeker niet onder gaan zitten, misschien meer fruit en groente??
Wat zijn gemalen biggetjes?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Gaat dat over likkepot? Lekker gemalen varkentjes
Als je dan toch aan het opscheppen bent over je kookkunsten, moet je toch eigenlijk ook wel vertellen over je TV-optreden, vind je niet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef An24 het volgende:
Erg herkenbaar. Hiervoor had ik een vriendje die alles lekker vond. Maar specifieke smaak had hij niet, dus al was het een simpel prakkie: boeiend! Nu heb ik een lover die ook echt smaak op prijs stelt en zelfs zijn eigen grenzen verlegt. Dat motiveert mij ook weer om meer de keuken in te gaan en echt mijn best te doen, waardoor ik weer meer van goed ten kan genieten en minder nodig heb![]()
Anekdote: Schoonmoeder zegt: Jeroenje eet pasta
Ik met mijn grote mond: ligt er gewoon aan hoe je het klaar maakt
De pasta kwam uit iedereens neus, behalve uit die van mijn schoonmoeder, heel vreemd, haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar een mens al blij mee kan zijn
weet iemand trouwens hoe lang die conference peren die nu bij de AH in de bonus zijn nog moeten rijpen op de schaal? ze zijn nu nog keihard volgens mij...Kwak
Fünf Wochen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja viel Spass! Hoe lang heb je 'm nou niet gezien?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
jullie vinden het vast hilarisch en onherkenbaar, maar ik heb 1 partje minneola helemaal opgegeten zonder kokhalzen.
toen kon ik even niet meer hebben, dus heb m strak in plasticfolie verpakt en ga morgen proberen 2 partje of misschien wel meer te eten.
detailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar een mens al blij mee kan zijn
weet iemand trouwens hoe lang die conference peren die nu bij de AH in de bonus zijn nog moeten rijpen op de schaal? ze zijn nu nog keihard volgens mij...![]()
Die peren, ik zou ze laten rijpen totdat ze lekker zacht zijn. Gewoon op knijpbaarheid doen..Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Jeetje! Ik kan me niet voorstellen dat ik Duvel zo lang niet zou zienquote:
Tis ook helemaal niet leuk. Maar, tis des te leuker als je elkaar weer ziet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jeetje! Ik kan me niet voorstellen dat ik Duvel zo lang niet zou zien! Lijkt me echt heel moeilijk
.
mja, ik maak me dus juist een beetje zorgen om te zachte peren. denk dat ik ze makkelijker kan eten als ze harder zijn. appels lust ik ook het liefste keihard. maar ik weet niet hoe harde peren smaken versus zachte.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Die peren, ik zou ze laten rijpen totdat ze lekker zacht zijn. Gewoon op knijpbaarheid doen..
Grappig dat we zo'n andere kijk op de zaak hebben, want ik ben juist van mening dat het wél lekker gaat! Kwak herkent valkuilen, gaat ze uit de weg, let goed op haar eetpatroon, vermijdt uitschieters, haalt zelfs iets gezonds als ze eten moet halen.... ik ben trots!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:Kwak, ik vind je zo ongelooflijk sterk al gaat het zo moeizaam, je weet en vooral je DURFT toe te geven dat het niet zo lekker gaat, respect hoor!
Ik vind te harde peren echt niet lekker... dan zijn ze nog niet zoet en is het net alsof je op een tak kauwt ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, ik maak me dus juist een beetje zorgen om te zachte peren. denk dat ik ze makkelijker kan eten als ze harder zijn. appels lust ik ook het liefste keihard. maar ik weet niet hoe harde peren smaken versus zachte.
heb wel de hele tijd t gevoel dat dat mandarijnding nu nog helemaal achterin mn keel zit ipv braaf in mn maag. maar dat zal wel tussen mn oren zitten.
Harde peren zijn niet lekker. Peren horen zoet en sappig te zijn..Appels horen stevig te zijn. Geen appels met peren vergelijk he!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, ik maak me dus juist een beetje zorgen om te zachte peren. denk dat ik ze makkelijker kan eten als ze harder zijn. appels lust ik ook het liefste keihard. maar ik weet niet hoe harde peren smaken versus zachte.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef kwakz0r het volgende:jullie vinden het vast hilarisch en onherkenbaar, maar ik heb 1 partje minneola helemaal opgegeten zonder kokhalzen.
toen kon ik even niet meer hebben, dus heb m strak in plasticfolie verpakt en ga morgen proberen 2 partje of misschien wel meer te eten.
detailsHilarisch inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar een mens al blij mee kan zijn
weet iemand trouwens hoe lang die conference peren die nu bij de AH in de bonus zijn nog moeten rijpen op de schaal? ze zijn nu nog keihard volgens mij...
![]()
Herkenbaar... Alleen dat ik bij grapefruits alle velletjes van de partjes peldus wel stukken minder erg dan jij!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Harde peren zijn niet lekker. Peren horen zoet en sappig te zijn..Appels horen stevig te zijn. Geen appels met peren vergelijk he!
ik denk dat uniek dat ook wel een beetje bedoelde, zo las ik het althans... ik vind t fijn dat jullie trots zijn, dat helpt ook echt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grappig dat we zo'n andere kijk op de zaak hebben, want ik ben juist van mening dat het wél lekker gaat! Kwak herkent valkuilen, gaat ze uit de weg, let goed op haar eetpatroon, vermijdt uitschieters, haalt zelfs iets gezonds als ze eten moet halen.... ik ben trots!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |