quote:Op maandag 8 februari 2010 22:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN
Ambrosius: Seppi, Llodra
APK: Soderling, Youzhny
BeamofLight: Soderling, Garcia-Lopez
BliksemSchigt: Seppi, De Bakker
Chriz2k: Soderling, De Bakker
danusz1986: Soderling, De Bakker
de_boswachter: Soderling, Ljubicic
dekouwe: Robredo, Llodra
Doks: Seppi, Garcia-Lopez
Forgive: Robredo
franklop: Robredo, De Bakker
groenen: Soderling, De Bakker
Guus_Geluk: Seppi, Llodra
KentdeBruin: Seppi, Ljubicic
kevin_: Soderling, De Bakker
kleinzusje: Seppi
mitt: Seppi
norich: Soderling, De Bakker
Oidale: Seppi, De Bakker
Sarabi: Seppi, Garcia-Lopez
SC-Heerenveen01: Sijsling, De Bakker
sporttv: Seppi, Youzhny
stefan92: Seppi
Szura: Robredo, Youzhny
tennisboy: Seppi, Youzhny
The_Boezelaar: Sijsling
TheGeneral: Soderling
Timm-E: Soderling, Garcia-Lopez
Vaduz: Robredo, Youzhny
wimderon: Soderling
XL: Mayer, Ilhan
* OUT
Pick 1:
Brahimov: Zverev
Bramaldo11: Zverev
Bruce117: Zverev
dndiek: Zverev
erkel: Zverev
Hoedjevanpapier: Zverev
intel: Zverev
Jiveje: Tipsarevic
Karrel_Laaglawaai: Tipsarevic
knijn1985: Zverev
TheVulture: Tipsarevic
Tim86: Tipsarevic
VegaKip: Tipsarevic
VerdwaasdeVogel: Tipsarevic
Waar is Soderling geblesseerd aan? Pols heeft hij geen last meer tijdens het tennissen geeft ie aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:51 schreef XL het volgende:
Tja tja.... een onbevangen Sijsling tegen een licht geblesseerde Soderling. Ik durf het niet.
Ik heb blijkbaar de AO weer gewist uit m'n overzichtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:43 schreef franklop het volgende:
XL, de standen zijn er inmiddels toch wel voor in de OP?
Nigeriaanse rekening van Intel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef Forgive het volgende:
en weer was ik te laat om vandaag een keuze te maken,
zeker deze keer ook niet meer mogelijk?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:51 schreef XL het volgende:
Tja tja.... een onbevangen Sijsling tegen een licht geblesseerde Soderling. Ik durf het niet.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gelukkig had ik geen punten Te Verdedigen Poehee.
Zuur als een accu.quote:
Ik hoop eerder voor de Söderlingsquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:46 schreef kevin_ het volgende:
Hopelijk komt er straks een keiharde BUUUUUUUUUUUUUUUUUURRN aan voor alle Robredosupporters
.
En jezelf.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:33 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij heb ik XL gejinxed.
Hahaquote:
Best een leuke bezetting hoor, met Tipsarevic, Ancic en Haase. Wellicht Sluiter!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
tvp
Die challenger volgende week
Om hoeveel punten gaat die
De nummer 326 vs. de nummer 471
Ik kan nog wel wat oude koeien uit de sloot halen hoor: Bjorn Phau, Dominik Hrbaty, Michael Lammer. Karol Beck staat soms ineens in ATP toernooien. Op de Australian Open pakten Stefan Koubek en Ivan Dodig nog een paar rondjes mee. De hopeloze gevallen Alex 'ik word geen tennisleraar' Bogdanovic en Dieter 'ik kan niks anders' Kindlmannquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heb je ze ook wel bijna gehad, op Somdev na.
Wat een koningquote:
Mijn eerste 3 picks liggen er inmiddels uit ... so far so goodquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
In ieder geval 1 uitspeler moet mogelijk zijn.
Daarvoor moet Djokovic wel winnen denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
In ieder geval 1 uitspeler moet mogelijk zijn.
Daar zit ik ook een beetje meequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:09 schreef franklop het volgende:
hmm voor uitspelen moet ik lastige keuze gaan maken denk ik, of zal ik voor de punten gaan?
dat lijkt me logisch jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:26 schreef Szura het volgende:
Niet dat ik het van plan was want ik zie Djokovic als toernooiwinnaar.
Maar for the record, je mag Djokovic nu niet kiezen als pick voor morgen?
Ik zie het speelschema niet op die kutsite van het WTT, maar waarom is dat logisch?quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Szura het volgende:
Het gaat erom dat de tegenstander van Djokovic, Mayer, zich heeft teruggetrokken
Daar zit je dan, vast in Oostenrijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Na mijn Nederlanders zijn ook mijn Duitsers op. Dan hoppen we nog maar een landje verder, zonder van taal te veranderen met pick 4: Jurgen Melzer
Is eigenlijk toch hetzelfde principe als tijdens de AO, over m'n kreupele Almagro inschatting. Toen had het toch wel gemogen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:34 schreef Szura het volgende:
Wel genaaid als je route Djokovic - Monfils - Davydenko zou zijn en je hebt Soders al gebruikt
Als Mayer bij voorbaat al heeft opgegeven, dan mag het niet. Als hij kreupel loopt, maar wel aan de wedstrijd begint, dan mag het wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is eigenlijk toch hetzelfde principe als tijdens de AO, over m'n kreupele Almagro inschatting. Toen had het toch wel gemogen?
Dat heb ik niet echte gevolgd aangezien ik er toch al uit lagquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is eigenlijk toch hetzelfde principe als tijdens de AO, over m'n kreupele Almagro inschatting. Toen had het toch wel gemogen?
Hoe waarschijnlijk is het dat Djokovic van Monfils/Youzhny verliest? Vergeleken met de kans dat Davydenko van Soderling verliest?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wil eigenlijk Donkey tot de finale overhouden, maar van de andere halve finale heb ik nog niemand gekozen. Dus eigenlijk moet ik juist Donkey spelen morgen, zodat ik altijd een finalepick overhou ....
Hier gaan we es over nadenken
Nee precies ... maar dat zul je altijd zien, kies je voor Djoko - Davy en dan verliest Davy. Dan kun je de finale niet meer uitspelen. Terwijl als je nu voor Davy kiest, heb je sowieso een pick in de finale ...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hoe waarschijnlijk is het dat Djokovic van Monfils/Youzhny verliest? Vergeleken met de kans dat Davydenko van Soderling verliest?
Als je nu Davydenko kiest en hij verliest heb je ook geen pick in de finale.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee precies ... maar dat zul je altijd zien, kies je voor Djoko - Davy en dan verliest Davy. Dan kun je de finale niet meer uitspelen. Terwijl als je nu voor Davy kiest, heb je sowieso een pick in de finale ...
Al verwacht ik ook wel dat het 'gewoon' Djoko tegen Davy wordt hoor
Nu nog een tweelingetje produceren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
1e plek op de overallranking ook binnen.
volgens het woordenboek is dat een idee. Ik blief tijdens carnaval geen verdere vragenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef franklop het volgende:
XL, is het niet een idee om Miami en Indian Wells te upgraden naar 500 toernooien, aangezien we daar meer picks moeten doen? (en anders staat dat lijstje van 500 ook weer voor niks in OP)
Volgens mij heb je gelijk ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hebben degenen die er bij pick 6 uitvlogen niet 50 punten teveel gekregen?
Nog langer hoor...quote:Op maandag 15 februari 2010 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
De mensen die in de carnaval zijn getrapt hebben nog tot 2 uur, lijkt me een voordeel.
Het is; Editquote:Op maandag 15 februari 2010 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
edti: boswachters troef je niet af in snelheid.
Vorige pagina, post Chris2k.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef BeamofLight het volgende:
Is er een schema van het tournooi? Fak, welk toernooi is het eigenlijk?
Nu het eenmaal staat duurt het bijhouden niet heel lang.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
Wim
Hoelang ben je nou bezig met het bijhouden elke keer ?
Wat vraag je je daarbij af?quote:En wat ik me afvraag is hoe je dat gaat doen met "Against all odds" bij de huidige challenger.
Hoe kom je aan de odds. Bij mijn bookies bieden ze die challenger nl. niet aanquote:
De livescore van Phau - Rosol geeft nog steeds niks aan hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef danusz1986 het volgende:
Op de live stream waren ze tegelijke tijd begonnen volgens mij.. toen Szura vroeg wie hij nog kon kiezen. Dus precies op tijd.
denk dat het meer is van, er kiezen 12 man federer en 1 persoon kiest Verkerk in de wedstrijd tussen beiden en Verkerk wint dat je dan against all odds wintquote:Op maandag 15 februari 2010 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de odds. Bij mijn bookies bieden ze die challenger nl. niet aan![]()
Zoek jij voor elke wedstrijd dan de pre-match odds op of hoe fix je dat? Dat zou betekenen dat je elke dag als de XL game gespeeld wordt je alle gegevens moet gaan uitvissen.
Zoek ik achteraf op, meeste keuzes weet ik zonder te kijken welquote:Op maandag 15 februari 2010 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de odds. Bij mijn bookies bieden ze die challenger nl. niet aan![]()
Zoek jij voor elke wedstrijd dan de pre-match odds op of hoe fix je dat? Dat zou betekenen dat je elke dag als de XL game gespeeld wordt je alle gegevens moet gaan uitvissen.
Neequote:Op maandag 15 februari 2010 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat het meer is van, er kiezen 12 man federer en 1 persoon kiest Verkerk in de wedstrijd tussen beiden en Verkerk wint dat je dan against all odds wint
Wedstrijd is ongeveer om 15:30 begonnen.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:11 schreef danusz1986 het volgende:
Het staat 1-1 in de tie-break dus ik denk dat het al een tijdje bezig is, maja niemand wist dat.
Oh ok.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:24 schreef wimderon het volgende:
Zoek ik achteraf op, meeste keuzes weet ik zonder te kijken wel![]()
In elk geval niet voor mensen die het vergeten zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 16:35 schreef tennisboy het volgende:
Helemaal vergeten.
Was er nou nog een mogelijkheid om morgen 2 picks door te geven?
Er was wel zo iets met zo'n regel maar ik weet niet meer precies waarvoor die geldt.
Had franklop goed gezien en aangedurfd, Lammer was ook favo. Zelf durfde ik niet.quote:
omdat XL de regels bepaaldquote:Op maandag 15 februari 2010 19:09 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Waarom eigenlijk een challenger in plaats van ATP Marseille?
Ik ga woensdag op vakantiequote:Op maandag 15 februari 2010 19:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De nr2 geplaatst nu al inzetten?
Dit is veel briljanter.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:09 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Waarom eigenlijk een challenger in plaats van ATP Marseille?
Was het speelschema vandaag maar zo uitgebreid dan had ik vandaag nog een kans gehad om te postenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:17 schreef franklop het volgende:
OOP:
Michal Przysiezny - Michail Kukusgkin
Raemon Sluiter - Dieter Kindlmann
Julian Reister - Alex Bogdanovic
Alexandre Sidorenko - Andrey Golubev
Janko Tipsarevic - Simon Stadler
Alex Kuznetsov - Filip Prpic
Jan Minar - Nikola Cacic
Martin Slanar - Karol Beck
Dustin Brown - Dominik Hrbaty
nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Switch naar Bogdanovic Franklop
Dan heb je unieke pick.
quote:
Gewoon maandag. Ik had het schema van XL overgenomen, maar we blijven op maandag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Beginnen we met Acapulco zondag al trouwens? Zie dat in de OP staan nl.
Carnaval is een excuus om te zuipen voor zwakke zuiderlingen. Boven de rivieren zuipen we gewoon elk weekendquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
OK. Moet je ff de OP aanpassen als je uit je carnavalscoma ontwaakt bent
Jullie hebben Koninginnedag. Dezelfde insteek, andere datum.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Carnaval is een excuus om te zuipen voor zwakke zuiderlingen. Boven de rivieren zuipen we gewoon elk weekend
Dat vieren ze onder de rivieren ook gewoonquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jullie hebben Koninginnedag. Dezelfde insteek, andere datum.
vrijdag, maandag, dinsdag en bij sommige woensdag is toch geen weekend, of bij jullie van boven de rivieren weer welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Carnaval is een excuus om te zuipen voor zwakke zuiderlingen. Boven de rivieren zuipen we gewoon elk weekend
Wij van boven de rivieren zijn geen gelegenheidsdrinkers, wij drinken altijdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vrijdag, maandag, dinsdag en bij sommige woensdag is toch geen weekend, of bij jullie van boven de rivieren weer wel
Jij bent toch een belg?!?!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Wij van boven de rivieren zijn geen gelegenheidsdrinkers, wij drinken altijd
Net schreef je nog alleen elk weekend...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Wij van boven de rivieren zijn geen gelegenheidsdrinkers, wij drinken altijd
amai ik zijt gewoon een Zuid-Hollander, ik support alleen een Belg in koersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |