nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Switch naar Bogdanovic Franklop
Dan heb je unieke pick.
quote:
Gewoon maandag. Ik had het schema van XL overgenomen, maar we blijven op maandag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Beginnen we met Acapulco zondag al trouwens? Zie dat in de OP staan nl.
Carnaval is een excuus om te zuipen voor zwakke zuiderlingen. Boven de rivieren zuipen we gewoon elk weekendquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
OK. Moet je ff de OP aanpassen als je uit je carnavalscoma ontwaakt bent
Jullie hebben Koninginnedag. Dezelfde insteek, andere datum.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Carnaval is een excuus om te zuipen voor zwakke zuiderlingen. Boven de rivieren zuipen we gewoon elk weekend
Dat vieren ze onder de rivieren ook gewoonquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jullie hebben Koninginnedag. Dezelfde insteek, andere datum.
vrijdag, maandag, dinsdag en bij sommige woensdag is toch geen weekend, of bij jullie van boven de rivieren weer welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Carnaval is een excuus om te zuipen voor zwakke zuiderlingen. Boven de rivieren zuipen we gewoon elk weekend
Wij van boven de rivieren zijn geen gelegenheidsdrinkers, wij drinken altijdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vrijdag, maandag, dinsdag en bij sommige woensdag is toch geen weekend, of bij jullie van boven de rivieren weer wel
Jij bent toch een belg?!?!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Wij van boven de rivieren zijn geen gelegenheidsdrinkers, wij drinken altijd
Net schreef je nog alleen elk weekend...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Wij van boven de rivieren zijn geen gelegenheidsdrinkers, wij drinken altijd
amai ik zijt gewoon een Zuid-Hollander, ik support alleen een Belg in koersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |