Het is; Editquote:Op maandag 15 februari 2010 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
edti: boswachters troef je niet af in snelheid.
Vorige pagina, post Chris2k.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef BeamofLight het volgende:
Is er een schema van het tournooi? Fak, welk toernooi is het eigenlijk?
Nu het eenmaal staat duurt het bijhouden niet heel lang.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
Wim
Hoelang ben je nou bezig met het bijhouden elke keer ?
Wat vraag je je daarbij af?quote:En wat ik me afvraag is hoe je dat gaat doen met "Against all odds" bij de huidige challenger.
Hoe kom je aan de odds. Bij mijn bookies bieden ze die challenger nl. niet aanquote:
De livescore van Phau - Rosol geeft nog steeds niks aan hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef danusz1986 het volgende:
Op de live stream waren ze tegelijke tijd begonnen volgens mij.. toen Szura vroeg wie hij nog kon kiezen. Dus precies op tijd.
denk dat het meer is van, er kiezen 12 man federer en 1 persoon kiest Verkerk in de wedstrijd tussen beiden en Verkerk wint dat je dan against all odds wintquote:Op maandag 15 februari 2010 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de odds. Bij mijn bookies bieden ze die challenger nl. niet aan![]()
Zoek jij voor elke wedstrijd dan de pre-match odds op of hoe fix je dat? Dat zou betekenen dat je elke dag als de XL game gespeeld wordt je alle gegevens moet gaan uitvissen.
Zoek ik achteraf op, meeste keuzes weet ik zonder te kijken welquote:Op maandag 15 februari 2010 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de odds. Bij mijn bookies bieden ze die challenger nl. niet aan![]()
Zoek jij voor elke wedstrijd dan de pre-match odds op of hoe fix je dat? Dat zou betekenen dat je elke dag als de XL game gespeeld wordt je alle gegevens moet gaan uitvissen.
Neequote:Op maandag 15 februari 2010 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat het meer is van, er kiezen 12 man federer en 1 persoon kiest Verkerk in de wedstrijd tussen beiden en Verkerk wint dat je dan against all odds wint
Wedstrijd is ongeveer om 15:30 begonnen.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:11 schreef danusz1986 het volgende:
Het staat 1-1 in de tie-break dus ik denk dat het al een tijdje bezig is, maja niemand wist dat.
Oh ok.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:24 schreef wimderon het volgende:
Zoek ik achteraf op, meeste keuzes weet ik zonder te kijken wel![]()
In elk geval niet voor mensen die het vergeten zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 16:35 schreef tennisboy het volgende:
Helemaal vergeten.
Was er nou nog een mogelijkheid om morgen 2 picks door te geven?
Er was wel zo iets met zo'n regel maar ik weet niet meer precies waarvoor die geldt.
Had franklop goed gezien en aangedurfd, Lammer was ook favo. Zelf durfde ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |