dat lijkt me logisch jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:26 schreef Szura het volgende:
Niet dat ik het van plan was want ik zie Djokovic als toernooiwinnaar.
Maar for the record, je mag Djokovic nu niet kiezen als pick voor morgen?
Ik zie het speelschema niet op die kutsite van het WTT, maar waarom is dat logisch?quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Szura het volgende:
Het gaat erom dat de tegenstander van Djokovic, Mayer, zich heeft teruggetrokken
Daar zit je dan, vast in Oostenrijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Na mijn Nederlanders zijn ook mijn Duitsers op. Dan hoppen we nog maar een landje verder, zonder van taal te veranderen met pick 4: Jurgen Melzer
Is eigenlijk toch hetzelfde principe als tijdens de AO, over m'n kreupele Almagro inschatting. Toen had het toch wel gemogen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:34 schreef Szura het volgende:
Wel genaaid als je route Djokovic - Monfils - Davydenko zou zijn en je hebt Soders al gebruikt
Als Mayer bij voorbaat al heeft opgegeven, dan mag het niet. Als hij kreupel loopt, maar wel aan de wedstrijd begint, dan mag het wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is eigenlijk toch hetzelfde principe als tijdens de AO, over m'n kreupele Almagro inschatting. Toen had het toch wel gemogen?
Dat heb ik niet echte gevolgd aangezien ik er toch al uit lagquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is eigenlijk toch hetzelfde principe als tijdens de AO, over m'n kreupele Almagro inschatting. Toen had het toch wel gemogen?
Hoe waarschijnlijk is het dat Djokovic van Monfils/Youzhny verliest? Vergeleken met de kans dat Davydenko van Soderling verliest?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wil eigenlijk Donkey tot de finale overhouden, maar van de andere halve finale heb ik nog niemand gekozen. Dus eigenlijk moet ik juist Donkey spelen morgen, zodat ik altijd een finalepick overhou ....
Hier gaan we es over nadenken
Nee precies ... maar dat zul je altijd zien, kies je voor Djoko - Davy en dan verliest Davy. Dan kun je de finale niet meer uitspelen. Terwijl als je nu voor Davy kiest, heb je sowieso een pick in de finale ...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hoe waarschijnlijk is het dat Djokovic van Monfils/Youzhny verliest? Vergeleken met de kans dat Davydenko van Soderling verliest?
Als je nu Davydenko kiest en hij verliest heb je ook geen pick in de finale.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee precies ... maar dat zul je altijd zien, kies je voor Djoko - Davy en dan verliest Davy. Dan kun je de finale niet meer uitspelen. Terwijl als je nu voor Davy kiest, heb je sowieso een pick in de finale ...
Al verwacht ik ook wel dat het 'gewoon' Djoko tegen Davy wordt hoor
Nu nog een tweelingetje produceren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
1e plek op de overallranking ook binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |