ach hetzelfde voor mij alsof een klein kind nooit billenkoek heeft gekregen of verdiend!, ik snap het niet, ik ben er echt geen voorstander van, maar het lijkt wel alsof een tik, een duw , het einde van je relatie moet betekenen volgens bijna iedereen. het gebeurd gewoon ontzettend vaak , maar er lijkt wel een taboe op te zitten om er over te praten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:50 schreef b00nke het volgende:
Nooit slaan.. Maar dat is mijn mening. Uiteraard heb ik ook wel eens de neiging gekregen uit te halen (vreemd gaan enz), maar dan sla ik liever tegen een muur ofzo.
[..]
Het is natuurlijk wat je normaal vind he. Context. Ik weet niet wat voor context jij bedoeld, maar je moeder, ex en huidige vriendin slaan? Toch apart hoor..
Ik woon in Engeland, dus dat ken ik. Maar waar dan ook, wanneer dan ook, je bent een kneus als je zo reageert. En natuurlijk nog erger als je het hier, nuchter, nog steeds prima vindt.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:51 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Ik was zelf ook dronken en het was in Engeland. Dan weet je wel genoeg neem ik aan?
Was het ook je vriendin?quote:Op donderdag 1 april 2010 01:35 schreef Fortitudo het volgende:
Ik heb wel eens een tik verkocht aan een meisje. Wel een vlakke hand met een look of satisfaction natuurlijk.
Reden? Zij had mijn van een vriend geleende Irish St paddy's hat expres kwijt gemaakt in een club (ze wilde grappig doen in front of haar vriendinnengroep) en na drie keer vragen of ik hem terug mocht, kreeg ik een klap. Naja dan word ik erg pissig, dus kreeg ze er 1 terug.
Zoeen heb ik ook!quote:Op maandag 15 februari 2010 07:03 schreef stbabylon het volgende:
één keer een mep gegeven. 4x gewaarschuwd dat ze niet haar ijsklompjes (voeten) op mijn buik moest zetten. Er bij gezegd dat ze dan een mep kreeg. Maar ja, ze wilde toch 'grappig' zijn. Ze kon er wel om lachen
Mits de stok niet dikker is dan je duim.quote:Is het acceptabel als je partner slaat?
quote:Op donderdag 1 april 2010 01:35 schreef Fortitudo het volgende:
Ik heb wel eens een tik verkocht aan een meisje. Wel een vlakke hand met een look of satisfaction natuurlijk.
Reden? Zij had mijn van een vriend geleende Irish St paddy's hat expres kwijt gemaakt in een club (ze wilde grappig doen in front of haar vriendinnengroep) en na drie keer vragen of ik hem terug mocht, kreeg ik een klap. Naja dan word ik erg pissig, dus kreeg ze er 1 terug.
Ach, het is altijd makkelijk zo te praten achter je computer. En of ik me de ogen uit de kop moet schamen, mag ik gelukkig nog altijd zelf bepalen.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:15 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik woon in Engeland, dus dat ken ik. Maar waar dan ook, wanneer dan ook, je bent een kneus als je zo reageert. En natuurlijk nog erger als je het hier, nuchter, nog steeds prima vindt.
Je moet je ogen uit je kop schamen.
Nee het was gelukkig niet mijn vriendin. Zou daar niet mee geassocieerd willen worden. Eerst mijn eigendommen jatten, dan mij onheus bejegenen en dan nog verontwaardigd zijn als ik haar van repliek op een soortgelijke manier. Ik kan veel hebben, maar ik laat niet zo over me heen lopen. Er zijn grenzen. En die waren toen bereikt (lees: overschreden).quote:Op donderdag 1 april 2010 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was het ook je vriendin?
Tja, als zij begint met slaan, vind ik het ook terecht eigenlijk. Als met vlakke hand.
als jij het ok vindt dan wel natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:06 schreef roseonthesnow het volgende:
Topictitel spreekt voor zich.
Zijn er situaties waarin het acceptabel, of enigzins begrijpelijk is dat jij je partner of je partner jou slaat of duwt of op een andere manier fysiek pijn doet?
Graag jullie reacties
Het heeft niets met watjes zijn te maken. Je partner sla je niet. Punt. Ook een homostelletje hoort elkaar niet te slaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:53 schreef Daniel1976 het volgende:
Jullie doen echt net of alle vrouwen watjes zijn.
Eén van mijn exen zat op kickboxen.
En als die driftig werd
Ja, dat heb je nou eenmaal op een forum, dit is een onderwerp waar ik gewoon een mening over heb, dan kun je dat verwachten. Ik begrijp gewoon niet hoe je in zo'n situatie boos kunt worden en iemand een tik kunt uitdelen. Mijn grensen worden echt nooit overschreden door een of andere bezopen grietje, die negeer ik verder gewoon. Wat boeit het jou nou als ze je vals beschuldigd? Je draait je om een bestelt twee bier.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:41 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Ach, het is altijd makkelijk zo te praten achter je computer. En of ik me de ogen uit de kop moet schamen, mag ik gelukkig nog altijd zelf bepalen.
Groetjes.
You're out!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:35 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Je partner een klap geven in een absurde situatie moet van mij wel kunnen want door een klap op je gezicht krijg je meestal wel een ''wake up call'', zo ga je van je eigen wereldje weer terug naar realiteit en besef je wat je fout hebt gedaan. Maar de kracht die je zet moet dan natuurlijk wel beperkt blijven.
Zoals ik al eerder op fok heb gelezen: als (wij) vrouwen zo nodig gelijk willen zijn als ''de man'', dan mogen wij ze slaan als ''een man'' en zo ook geslagen worden door ''een man''.
Nou heb je het duidelijk over een situatie in een bar of disco of zo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:59 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nou eenmaal op een forum, dit is een onderwerp waar ik gewoon een mening over heb, dan kun je dat verwachten. Ik begrijp gewoon niet hoe je in zo'n situatie boos kunt worden en iemand een tik kunt uitdelen. Mijn grensen worden echt nooit overschreden door een of andere bezopen grietje, die negeer ik verder gewoon. Wat boeit het jou nou als ze je vals beschuldigd? Je draait je om een bestelt twee bier.
Slaan is gewoon een uiting van frustratie en die komt weer voort uit het feit dat je zo'n situatie blijkbaar niet aan kunt. Ik zou zeggen, werk eraan.
Dubbele moraal?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:49 schreef JarnoF het volgende:
Slaan hoort sowieso niet thuis in een relatie. Ok, spanky-spank is ok.
Als een man een vrouw slaat en ik zie het, hoek ik die gast gelijk neer. (En nee, dit zeg ik niet alleen, heb het gedaan) Is 1 van de dingen die ik absoluut niet kan hebben.
Wanneer een vrouw een man slaat, tja, vind het ook geen porem en vertelt me gelijk dat het een pauperwijf is
Dat zeg ik ook wel eens: "Ik ben geëmancipeerd en mag dus vrouwen slaan.".quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:35 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Je partner een klap geven in een absurde situatie moet van mij wel kunnen want door een klap op je gezicht krijg je meestal wel een ''wake up call'', zo ga je van je eigen wereldje weer terug naar realiteit en besef je wat je fout hebt gedaan. Maar de kracht die je zet moet dan natuurlijk wel beperkt blijven.
Zoals ik al eerder op fok heb gelezen: als (wij) vrouwen zo nodig gelijk willen zijn als ''de man'', dan mogen wij ze slaan als ''een man'' en zo ook geslagen worden door ''een man''.
In mijn optiek ben je dan een eikel jup.quote:Op zondag 4 april 2010 07:07 schreef De_Groentenboer het volgende:
Even een hypothetische vraag he, stel dat een vrouw jóu slaat, in de veronderstelling dat jij haar niet zal slaan, ''omdat je meisjes niet slaat''.
Ben ik dan een eikel om te zeggen, je mept als een kerel, dus je incasseert ook maar als een kerel?''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |