abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80204943
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, dat besef ik wel, maar ik laat me niet slaan.
Oww..ik dacht andersom

Dat de man als eerste slaat is (vrijwel) nooit acceptabel. Moet er echt iets heel extreems gebeurd zijn wil ik daar begrip voor op kunnen brengen.
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:42:20 #277
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_80392275
ik vind van wel, als iemand niet wil luisteren moet hij/zij maar voelen
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_80392747
EEN CORRIGERENDE TIK MET EEN STALEN PIJP MOET KUNNEN!

ACHTER HET AANRECHT MET DIE BITCHES!
pi_80403976
@ Meneer_de_Bruin: Ligt er wel aan hoe groot die stalen pijp is he

Als mijn vriend me ooit een klap zou verkopen, moet hij wel om de een of andere reden heeeeeeeeeel erg opgefokt zijn en dan zal hij ook zeker wat terug moeten verwachten. Wat die tegenactie dan zou zijn ligt er denk ik aan in wat voor stemming ik ben.
En hij zal dan ook duidelijk te weten komen dat die klap min of meer gratis is. Een 2e keer zou een allerlaatste keer zijn (althans bij mij).
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_80404214
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:40 schreef Selyn het volgende:
@ Meneer_de_Bruin: Ligt er wel aan hoe groot die stalen pijp is he

Als mijn vriend me ooit een klap zou verkopen, moet hij wel om de een of andere reden heeeeeeeeeel erg opgefokt zijn en dan zal hij ook zeker wat terug moeten verwachten. Wat die tegenactie dan zou zijn ligt er denk ik aan in wat voor stemming ik ben.
En hij zal dan ook duidelijk te weten komen dat die klap min of meer gratis is. Een 2e keer zou een allerlaatste keer zijn (althans bij mij).
2e keer? De eerste keer is het eind van de relatie.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80423898
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:47 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

2e keer? De eerste keer is het eind van de relatie.
Vind dat iedereen wel een tweede kans verdiend. Zijn probleem als hij die verneukt.
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_80714536
quote:
Op zondag 4 april 2010 07:07 schreef De_Groentenboer het volgende:
Even een hypothetische vraag he, stel dat een vrouw jóu slaat, in de veronderstelling dat jij haar niet zal slaan, ''omdat je meisjes niet slaat''.

Ben ik dan een eikel om te zeggen, je mept als een kerel, dus je incasseert ook maar als een kerel?''
Nope, dan ben je geen eikel.
wil je erover praten...?
  maandag 26 april 2010 @ 13:50:29 #283
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_80726279
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:49 schreef Selyn het volgende:

[..]

Vind dat iedereen wel een tweede kans verdiend. Zijn probleem als hij die verneukt.
Volgens mij is het jouw probleem als je voor de tweede keer met een blauw oog op de grond ligt...

Snap überhaupt niet hoe je ooit weer vol vertrouwen naast iemand in bed kan liggen die je geslagen heeft. Ik zou me nooit meer volledig veilig voelen bij zo iemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')