Ja maar ik vond dat Vivi het meer verdiende want WIE steekt er nou een banaan in haar oogquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik had eigenlijk als titel verwacht: met een banaan in je oog
Dat lijkt me ook nog een interessante plek om P&O te doen. Krijg je het op korte termijn allemaal geregeld met Dean? En ik las iets over dé brief? En hoeveel dagen/uur?quote:
Gedaan, zo nog maar een keertje doen. Ik heb er nog aan gedacht dat ie misschien leeg was, maar het batterijlampje is blauw en niet rood.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:13 schreef mikoxx het volgende:
Even de batterij erin en eruit Diaan?
Chan, tjonge, hoe krijg je t voor elkaar? Ik zou t wel even in de gaten houden hoor, als t niet beter wordt ff naar je ha. Hmmm.. en hoe ga je dit vertellen?
Weet je zeker dat het een banaan was Chan..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja maar ik vond dat Vivi het meer verdiende want WIE steekt er nou een banaan in haar oog![]()
En helemaal niet verkregen door mijn eigenschappen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef Moonah het volgende:
*gelokt door de topictietentitel
Vief, heb je een baan!? Geweldig voor je!
Ik ga even teruglezen.
Ik heb gelukkig een superflexibel KDV dus dat komt helemaal goed, ze volgen de soap al al geruime tijd en ik kan Dean altijd extra brengen met sollicitaties en zulksquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook nog een interessante plek om P&O te doen. Krijg je het op korte termijn allemaal geregeld met Dean? En ik las iets over dé brief? En hoeveel dagen/uur?
Ik vind het echt erg super voor je!!!
Heldquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Vivi het volgende:
En oh ja, ik was het helemaal zat na zoveel sollicitaties dus ik had een enorm brutale brief geschreven, waarin stond dat ik het zat was om steeds 2e te worden en ze maar moesten ophouden met zoeken omdat ik de meest gemotiveerde kandidaat was.
Ja want voordat het ding er in ging kon ik nog wel normaal zienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een banaan was Chan...
Watvoor ovenschotel heb je eigenlijk gemaakt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef innepin het volgende:
Vivi van harte!even teruglezen hoor. Als jij een baan kan krijgen, is er voor mij misschien ook nog wel hoop
![]()
![]()
Ik ben heel trots op mezelf, want ik ben om half vijf begonnen met koken en er staat nu een heuse ovenschotel gaar te worden in de oven. En dat voor iemand die heel vaak naar kant-en-klaar of extramakkelijk (of pizza) grijpt
Go me
![]()
Heeeej check deze:quote:
Alsof je er een gewoonte van moet maken nu je aangenomen bent!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
En BE en Mous: het was naar aanleiding van DE brief idd. Saillant detail was dat degene met wie ik het tweede gesprek had me aanraadde geen gewoonte van dat soort brieven te maken
.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Vivi het volgende:
En oh ja, ik was het helemaal zat na zoveel sollicitaties dus ik had een enorm brutale brief geschreven, waarin stond dat ik het zat was om steeds 2e te worden en ze maar moesten ophouden met zoeken omdat ik de meest gemotiveerde kandidaat was.
*breekt even in*quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een superflexibel KDV dus dat komt helemaal goed, ze volgen de soap al al geruime tijd en ik kan Dean altijd extra brengen met sollicitaties en zulks. Echt fijn hoor, als ik dat soms van anderen hoor wat een gedoe dat is ..
. En iets van 3,5 dag.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een superflexibel KDV dus dat komt helemaal goed, ze volgen de soap al al geruime tijd en ik kan Dean altijd extra brengen met sollicitaties en zulks. Echt fijn hoor, als ik dat soms van anderen hoor wat een gedoe dat is ..
. En iets van 3,5 dag.
Pasta met Italiaanse groentemix, ui, champignons, saus, spekjes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:45 schreef Raissa het volgende:
[..]
Watvoor ovenschotel heb je eigenlijk gemaakt?
Ik had de planning om 'normaal' te eten maar het is patat geworden, ook lekker.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Vivi het volgende:
En BE en Mous: het was naar aanleiding van DE brief idd. Saillant detail was dat degene met wie ik het tweede gesprek had me aanraadde geen gewoonte van dat soort brieven te maken
.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:07 schreef draaijer het volgende:
Het kon natuurlijk niet uitblijven.. Hartelijk gefeliciteerd Viev..
kun je ze niet bellen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vivi gefeliciteerd!
Alle jarigen ook gefeliciteerd!
Ik vroeg me af of jullie de zorgverzekering vooraf of achteraf betalen? Wij altijd achteraf (22 jan de premie voor jan) en nu moet het ineens vooraf (22 jan de premie voor feb), dus deze keer dubbel. Wat nu echt niet lukt.
Gecondoleerd en sterktequote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:02 schreef Ca.ra het volgende:
Vivi, proficiat! En dan Moussy's bericht er overheen, dat biedt de mede-werkzoekende moed!
We zijn vandaag kleren wezen kopen voor de begrafenis, en daarna naar oma gaan kijken. Vooral toen we wegreden vond ik het moeilijk, nooit meer oma die voor het raam staat te zwaaien...
Ik had vanavond in het kader van gezond een maaltijdsalade gemaakt, maar eigenlijk wil ik het liefst een grote bak frieten leegkanen. Of koekjes of chips of... Hoezo emo-eter...
ik snap het wel. Ze heeft zelf al 3 kaartjes gekregen, dus nu wil ze graag wat terugdoen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef Vicky het volgende:
wat balen van je vulpen Cattie!
Ik krijg net een PM van Joshua. Of ze mijn adres mag voor een valentijnskaart![]()
in het awardtopic word ik nog uitgemaakt voor hormonster door d'r...
ik snap wel dat ze kaartjes terug wil doen, maar van mij heeft ze geen kaartje gehad en krijgt ze ook niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
ik snap het wel. Ze heeft zelf al 3 kaartjes gekregen, dus nu wil ze graag wat terugdoen.Ze is zelfs de enige die nog geen enkel kaartje via mij heeft gehad. Ik bedoel maar, dan wil ze dat helemaal natuurlijk.
Heb je het niet meteen gemaild...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef Vicky het volgende:
wat balen van je vulpen Cattie!
Ik krijg net een PM van Joshua. Of ze mijn adres mag voor een valentijnskaart![]()
in het awardtopic word ik nog uitgemaakt voor hormonster door d'r...
ja directquote:
Ik had niet anders verwacht!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja direct
Voor de zuidhollanders onder ons, kennen jullie deze site:
http://www.1eurochipkaart.nl/klantenservice
ovchipknip aanvragen voor 1 euro!
Haha, jij moet straks lekker vroeg opstaan.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:34 schreef k_i_m het volgende:
Aaaah, arme Foppe.
ik zeg hier net aaaaaah, Foppe de Haan is dood. Schiet mijn wederhelft overeind "ECHT WAAR?!?!!"
.
gefeliciteerd alvast!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:23 schreef draaijer het volgende:
Morgen wordt onze kleine Rozemarijn alweer 1 jaar1
oeh ik zelf zou voor thee + chocola gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:50 schreef cattie het volgende:
[..]
![]()
Strakke actie.
Ik voel me echt bagger vandaag.Zal ik thee gaan drinken en chocolade gaan vreten, of voor de chips met cola gaan? Moelijke keus.
Wat leuk dat je die gevonden hebt. Ik ken 'm inderdaad, het is een prachtig liedje!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:59 schreef Oxymoron het volgende:
Mama van Danyel!!!![]()
Ik nog wat moois op YouTube, voor jou, van een andere Danyel.
Ik weet welke je bedoelt, wij hebben 'm eens gekregen van mijn schoonouders, in het wit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:56 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb bij de action echt een heerlijk dekentje gekocht. Bovenop een soort van bontje en onderaan fleece. 18 euro! aanraderrrr!
*Kimpossible geniet al 2 weken fulltime (mits thuis) van 't nieuwe dekentje. Is goed voor de stookkosten:')
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:50 schreef cattie het volgende:
[..]
![]()
Strakke actie.
Ik voel me echt bagger vandaag.Zal ik thee gaan drinken en chocolade gaan vreten, of voor de chips met cola gaan? Moelijke keus.
Chips moeten met cola!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doe jij dat ook? Als ik (naturel) chips is, drink ik daar altijd cola bij, heerlijk.
zoete zachte drop met melk!quote:
quote:
Join the club!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ook altijd naturel chips met cola (en sambasaus om te dippen)
PM! Brabo!quote:
Ha Leah PM, wat eet jij bij je borrel?quote:
het is nog geen carnavalsbier hoor!quote:
Niet genoeg kennelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ha Leah PM, wat eet jij bij je borrel?
Hier geen wijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:32 schreef PM-girl het volgende:
[..]
het is nog geen carnavalsbier hoor!Gewoon, witte wijn, omdat vis moet zwemmen
Het is maar goed dat ik geen kloon heb hier op Fokquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:35 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hier geen wijn.Dan kan ik geen pm's (hahaha, ik zei pm) meer versturen. *hips*
Het scheelt niet veel, maar ik ben nu helemaal bij.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:37 schreef PM-girl het volgende:
Heb je trouwens al een muisarm door de Secret Valentine Actie?
Wow, hard gewerkt (ik weet namelijk hoeveel PM's ik uiteraard níet via jou verzonden heb)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:41 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, maar ik ben nu helemaal bij.
snif, ik heb geen paint gehad, en KD zei gister dat die er wel was.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:41 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, maar ik ben nu helemaal bij.
Haha, die vond ik als kind al zo bizar! Ik heb echt dagen gepiekerd wat daarmee bedoeld werd! En nu weet ik het eigenlijk nog niet (de betekenis wel, maar de herkomst niet, ik ga even googlen).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, PM, ik heb nog een leuke voor je. Naast een haartje betoeterd.
In de aap gelogeerd zijn.
Nou, ik ben echt heel benieuwd. Da's toch minstens zo bizar alsBerend Botje die via zuidlaren naar Amerika gaat (mijn favoriete rare tekst.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Haha, die vond ik als kind al zo bizar! Ik heb echt dagen gepiekerd wat daarmee bedoeld werd! En nu weet ik het eigenlijk nog niet (de betekenis wel, maar de herkomst niet, ik ga even googlen).
Zie hier: http://www.onzetaal.nl/advies/aap.phpquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik ben echt heel benieuwd. Da's toch minstens zo bizar alsBerend Botje die via zuidlaren naar Amerika gaat (mijn favoriete rare tekst.)
Nou, ik heb familie in Zuidlaren dus zo raar vind ik het nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik ben echt heel benieuwd. Da's toch minstens zo bizar alsBerend Botje die via zuidlaren naar Amerika gaat (mijn favoriete rare tekst.)
Maar als je naar Amerika gaat toch niet via die Familie? ik zou gewoon vliegen vanaf Eindhoven als ik jou wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:46 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nou, ik heb familie in Zuidlaren dus zo raar vind ik het niet
Ja, maar als kind vond ik het volkomen logisch om naar zuidlaren te gaan in de vakantie, dus waarom zou Berend Botje dat niet doen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar als je naar Amerika gaat toch niet via die Familie? ik zou gewoon vliegen vanaf Eindhoven als ik jou was
Onderzoek an sich was niet zo heel spannend..wachten op de uitslag des te meerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:43 schreef Asyniur het volgende:
Fannie heeft haar baan terug
en moussy mag ook op gesprek!!
TF hoe was het onderzoek?
En kim, hoe was het met je moeder?
Caatje
hahahahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja, maar als kind vond ik het volkomen logisch om naar zuidlaren te gaan in de vakantie, dus waarom zou Berend Botje dat niet doen?Ik moet maar naar bed geloof ik
Breek me de bek niet open (da's dan wel weer een hele verklaarbare)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahaha
Nou ja, wat te denken van: met zijn bootje naar Zuidlaren, de weg was recht de weg was krom.
Blergh, alweer wachten...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Onderzoek an sich was niet zo heel spannend..wachten op de uitslag des te meer
Lief dat je er nog naar vroeg
Ja, nee, echt, graag gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:53 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open (da's dan wel weer een hele verklaarbare)
Bedankt, nu moet ik voortaan altijd aan jou denken als ik een spreekwoord of gezegde hoor!
Een week tot alle uitslagen binnen zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Blergh, alweer wachten...
Wanneer krijg je de uitslag?
Beter een verre Fok!kerbuur dan een goede vriendquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nee, echt, graag gedaan![]()
Ik moest al steeds aan jou denken, met je haartje betoeterdDenken we aan elkaar en maken Yppy trots
pffff...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een week tot alle uitslagen binnen zijn.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
snif, ik heb geen paint gehad, en KD zei gister dat die er wel was.en ik ben zo nieuwsgierig.
Enenenenenenen?quote:
Zeg maar gerust dekenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:56 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb bij de action echt een heerlijk dekentje gekocht. Bovenop een soort van bontje en onderaan fleece. 18 euro! aanraderrrr!
*Kimpossible geniet al 2 weken fulltime (mits thuis) van 't nieuwe dekentje. Is goed voor de stookkosten:')
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef YPPY het volgende:
[..]er was nog een pagina in m'n inbox. Momentje, ben even bezig.
Het smaakt naar echt meergranen broodquote:
En wat voor meel/tarweroggespelt gebruik je daarvoor? da's wel soort van erg ideaal zeg!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het smaakt naar echt meergranen brood. Alleen is het nogal compact. Ik vraag me dus ook af of ik het wel lang genoeg heb laten rijzen of dat ik het minder hard in mijn cakevorm had moeten stampen
.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond de originele Atkins mix bij de Appie tussen de dieetproducten. Daar staan ook afbakbroodjes naast trouwens, alleen is het gruwelijk duur. Dit was even om te proberen, ik denk dat ik zelf nog even naar sojameel ga zoeken in de natuurvoedingswinkel. Dan hou ik gewoon het recept van Heller aan.
Ik baal er alleen wel van dat ik niet weet hoe het eruit zou moeten zien, als fluffy brood of als een soort van roggebrood.
Dat zou even mooi zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit vind ik als ik google. Niet echt een luchtig broodje. en van lijnzaad?! Werkt dat niet enorm laxerend?
Echt? Ik ben sinds vandaag pas weer écht goed bezig, maar ik zit me nog steeds op het avondeten te verheugenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Sojameel inderdaad. Moet ik ook eens naar zoeken. Omdat ik twee weken geleebijna niet was afgevallen moest ik naar menu C (of D) en mocht ik dus maar één maaltijd nog overdag. Euh, dat gaat me iets te makkelijk geloof ik
Ik heb al een tijdje een standaard lichaamstemperatuur van 37,2-37,6.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:18 schreef k_i_m het volgende:
Je hebt het gewoon warm? Wat was er dan?.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Sojameel inderdaad. Moet ik ook eens naar zoeken. Omdat ik twee weken geleebijna niet was afgevallen moest ik naar menu C (of D) en mocht ik dus maar één maaltijd nog overdag. Euh, dat gaat me iets te makkelijk geloof ik
ja, echt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Echt? Ik ben sinds vandaag pas weer écht goed bezig, maar ik zit me nog steeds op het avondeten te verheugen.
Een maaltijd per dag?? Ik zou echt zoooo'n zin in eten hebben dan (understatement)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
nou nee, wan tik val nu net geen kilo af in de week, en dat mag precies. en ik eet wel heel veel groente dan, en gewoon warm. Heel raar, ik heb gewoon geen trek meer in lekkere dingen ofzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat is toch hardstikke crash dan?
Geen ontbijt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, echt.ik lunch met een grote salade en een warm 's avonds. voor de rest veel thee.en koffie en water. no probs. Maar wel vandaag en gister taart op, want die moest op, van maandag.
maar dat mag hè, in mijn uur.
twee! en als ik nu meer ga afvallen ga ik weer terug naar drie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Een maaltijd per dag?? Ik zou echt zoooo'n zin in eten hebben dan (understatement)
nee. en echt he, ik kon nooit zonder, snap er ook niks van. maar zeg ik, als ik wel meer ga afvallen ga ik ook weer meer eten, beloofd.quote:
Jeetje! Mijn temperatuur is ook ontregeld sinds de 38 graden Curacao vakantie. Niet met echt verhoging maar wel met zweetaanvallen en 's nachts alle dekens wegtrappen enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje een standaard lichaamstemperatuur van 37,2-37,6.
Ik dacht eerst ontzwangeren maar later dacht ik dat er mss iets met mijn schildklier zou kunnen zijn oid. Maar de huisarts keek echt naar me en zei 'ik denk niet dat je een schildklier probleem hebt' met een blik alsof hij wilde zeggen 'je bent te dik om een schildklierprobleem te kunnen hebben'.![]()
Maar hij bood wel aan toch even een bloedcheck te doen.
Anyway, hij zei al dat deze temp nergens op hoeft te duiden en mijn-oom-de-huisarts bevestigde dat idd ook.
Bloed is gecheckt op een aantal dingen en alles was keurig in orde.
Maar ik zit nu met een rode kop op de bank alsof ik net een uur op de home-trainer heb gezeten ofzo.
Nee, hij dacht sowieso dat er niks was, en dat klopte dus, dus vooralsnog laten we het maar zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:26 schreef tessie het volgende:
BE, fijn dat je bloed goed was, maar wel irritant dat je nu nog steeds met die klachten zit. Moet je nog een x terug komen of niet? (bij mij was het tussendoor ook een keer goed, omdat ie toen net van te snel naar te langzaam ging zeg maar, na een paar weken was dat pas te zien)
Het rare is dat ik dus met een rooie kop zit terwijl mijn voeten echt steenkoud zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jeetje! Mijn temperatuur is ook ontregeld sinds de 38 graden Curacao vakantie. Niet met echt verhoging maar wel met zweetaanvallen en 's nachts alle dekens wegtrappen enzo.
Ik was zo blij de eerste dag dat het hier goed koud was.
Ik heb pas iets gelezen over dagritme's enzo, ik ben vergeten wat de strekking was, maar het belang van ontbijten werd me daarmee pas echt duidelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee. en echt he, ik kon nooit zonder, snap er ook niks van. maar zeg ik, als ik wel meer ga afvallen ga ik ook weer meer eten, beloofd.
Nou ja, dat dacht ik dus ook, warm en kortademig enzo omdat ik gewoon te vet ben, maar ik ben nu op hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschap, ietsjes lichter zelfs en toen had ik dat niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het idee dat ik meer ben gaan zweten omdat ik in vrij rap tempo toch wel aardig wat kilo's ben aangekomen. Dat zweten gaat meestal wel over als ik weer vet kwijt ben.
Het zal wel dus. Het is voor mij iig onbekend.quote:Bij de mens is de 'normale' lichaamstemperatuur ca. 37 °C. Hierin bestaat een niet te verwaarlozen dagelijkse variatie tussen 35,5 à 36°C vroeg in de morgen (03-05 uur) en 37,5°C laat op de middag (15-17 uur), bij een normaal werkende biologische klok.
Oh, dat is wel grappig. Dat zou het voor mij wel kunnen verklaren de eerste tijd, met jetlag en tijdsverschil enzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, dat dacht ik dus ook, warm en kortademig enzo omdat ik gewoon te vet ben, maar ik ben nu op hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschap, ietsjes lichter zelfs en toen had ik dat niet.
Ach... als warm het ergste is... het kan altijd erger toch?
Ik lees nu trouwens dit op Wiki:
[..]
Het zal wel dus. Het is voor mij iig onbekend.
Ze zei dat het in Hilversum lastig werd, maar dat ik het ziekenhuis in Blaricum eens zou kunnen bellen. Nouja, en anders dan moeten we toch maar met de benen wijd, want ik word gestoord van de pil (letterlijk en figuurlijk). Ik vergeet hem vaak, voel me er gewoon niet meer lekker bij. En liever iets in mijn arm dan in mijn baarmoeder, maargoed, als het niet anders is dan moet ik er maar aan gelovenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je dat dan niet ergens anders laten doen?
klinkt als chronisch nierfalen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 03:49 schreef Stiemie het volgende:
Pfff het gaat ineens slecht met onze ene katVanavond voordat we naar bed gingen, viel ons ineens op dat ie wat mager was, dat ie slomer is en dat de bak met brokjes ook minder snel leeg gaat...Het was me wel al opgevallen dat hij ons ineens weer wat vaker opzocht de laatste dagen. Meestal was ie altijd wel wat aan het door het huis hobbelen, maar nu wilde die steeds op schoot enzo.
Nu moest ik daarnet Esmee een fles geven en de kat lag lekker op de bank op een warm dekentje, maar nu heeft ie zih in de voering van de bank verstopt en hij wil er niet meer uit. Morgenochtend meteen maar de dierenarts bellen voor een afspraakHij is pas 9...
juh, hier al een paar dagen mis helaasquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:46 schreef innepin het volgende:
MogguhIk wil ook slapen
Dochterlief werd vannacht elke zeventig minuten wakker.
hier ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juh, hier al een paar dagen mis helaas
Dank!quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:13 schreef freecell het volgende:
Beterschap aan dochter Fannie!
En succes met wandelen Yps, wel gezond!
is van dat ski-ondergoed niet wat? verkopen ze bij de Hema. Sensueel is het niet, warm wel! ik merk het ook enorm met dit weer. Pols, schouder elleboog.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja! Je kan m`n jongens straks ff uit school halen?
Neuh er is niemand die echt iets kan doen..alles doet me gewoon zeer met deze kou en de enige oplossing is warm blijven. Dus binnenEn hopen dat het snel zonniger wordt
Hier niet hoor... het sneeuwt hier....quote:
Doe je voorzichtig?? Veel succes straks!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:06 schreef moussy het volgende:
thermo ondergoed
Ik ga straks eens kijken hoe ik glijdend en glibberend op mn afspraak kom
Tuurlijk, ik neem een sukkel weggetje, zodat ik op een sukkeldrafje die kant op kan gaan, met het telefoonnummer in mn tas, dat als er wat is ik meteen kan bellen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig?? Veel succes straks!!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een zwam verhaal zeg.*koopt een dagboek*
Waaróm?quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag vanmorgen iemand in zn blote kont de vuilnis buiten zetten..![]()
Voel me net zo'n vrouw alleen die bij de bakker tegen iedereen aan gaat staan praten om maar even aanspraak te hebben.quote:
Ik vind het wel gezellig zo'n bepverhaal op de vroege morgenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voel me net zo'n vrouw alleen die bij de bakker tegen iedereen aan gaat staan praten om maar even aanspraak te hebben.![]()
Nog even en ik kan F weer lastig vallen met stompzinnige sms-jes!
Waarschijnlijk omdat het kan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Waaróm?
En ik wil ook dat de lente komtIk ga iig nooit in Rusland wonen, zoveel is me duidelijk!
En het is hier telefonisch spreekuurNet al 4 'en hoe is het daar, is er al een baby' telefoontjes gehad in een half uur.
De laatste beetje afgesnauwd
Niet met die stomme repen aan de slag gaan schat, daar wordt je echt niet wijzer van.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef Vivi het volgende:
Ik ben ook al de hele week aan het lijnen...leef overdag op 2 weight care repen en Nan yu thee...maar nu ben ik ook pas 4 ons afgevallen...is het normaal dat dat zo lang duurt?!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het kan.
Het was nogal vroeg, ik denk niet dat deze persoon had verwacht dat er net iemand de deur uit zou komen.
Jawel, 3 weken geleden, maar ik ben vergeten het te postenquote:
Mwah, is ook niet zo belangrijk hè...quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:59 schreef freecell het volgende:
Jawel, 3 weken geleden, maar ik ben vergeten het te posten
cakequote:Op woensdag 10 februari 2010 10:01 schreef pinquit het volgende:
ik heb HONGER. wat zal ik es eten
gisteren was ik heel dik in de zumba-spiegel![]()
![]()
I know! Ik weet wat ze doet, maar die repen vind ik juist wel fijn...je hoeft nergens over na te denken en ze vullen als een tierelier. En 's avonds eet ik dan gewoon low carb gezond maar normaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet met die stomme repen aan de slag gaan schat, daar wordt je echt niet wijzer van.
Stuur k_i_m even een PM-etje, die is met iets goeds en makkelijks bezig.
Dat kun je ongedaan makenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef pessie het volgende:
<--- Trekt een deken over hoofd en gaat niet weer naar buiten voor de lente begint![]()
En tot overmaat van ramp ben ik getrouwd met een man die dit LEUK weer vind!
brrquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag vanmorgen iemand in zn blote kont de vuilnis buiten zetten..![]()
quote:
brrrr KOUD!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... open schoenen met blote voeten aan heeft!![]()
Nou ja, geen open tenen hoor, mary jane's zeg maar.
Zitten het lekkerst en ik heb geen doorzichtige pantykousjes om erin aan te doen.
Die's gekquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
brr
ik zag gister iemand fietsen in een 3/4 broek met zomerschoenen en een zomerjas...
Ik geen enkele met mijn plofkuiten. Moet van die suffe lage sokjes hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
brrrr KOUD!!
oh ennuhh als je pantykousjes gaat kopen, die van de V&D vind ik het prettigst
*ook plofkuiten heeft*quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik geen enkele met mijn plofkuiten. Moet van die suffe lage sokjes hebben.![]()
yay!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Pinq! Jekko is hier ook binnen!
BEdankt voor de tip!
Straks eens ophangen gaat...
Dit.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:49 schreef pinquit het volgende:
brr pantykousjes.
Hij is de vader van mn ongeboren kind, en daarnaast echt heel lief. Nou ja, hij heeft dan weer wat te zeuren als we midden in de zomer in Rome rondlopen terwijl het 30 graden celsius is. En dan ben ik tevreden...quote:
Beterschap voor je dochter! Vervelend al die griepjes die ronddwalen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:06 schreef Fannie het volgende:
Mogguh...
Het begint hier ook weer net te sneeuwen![]()
En dochterlief ligt ziek op de bank, waarschijnlijk buikgriepje![]()
Stiemie, hoest met de poes?
hmm. niet echt positief ditquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef moussy het volgende:
Ja thuis.. met twijfels. Ik kan wel zaterdag proefdraaien!
0-urencontract, iig 2 uur p dag 5 dagen in de week... hoe zou ik dat in godsnaam gaan doen met de vakantie's... en daarbij tis ter vervanging van de vaste kracht die al een poosje thuis zit en waarvan ze niet weten wanneer die terug komt... en dan?
mnee, want ik zou er wat anders voorop moeten geven, niet dat dat oneindig is, dat loopt in juli ergens af, maar er is een (kleine) kans dat ik in een andere gevangenis aan de bak kan.quote:
hmm da's idd wel een beetje dubbel. Aan de ene kant: beter iets dan .... maar je hebt zo niet echt zekerheid. Dan erbij: iedere dag 2 uurtjes, zet niet heel veel zoden aan de dijk en je moet wel opvang enzo (toch?). Hmmm.... is het wel een LEUKE baan??quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef moussy het volgende:
Ja thuis.. met twijfels. Ik kan wel zaterdag proefdraaien!
0-urencontract, iig 2 uur p dag 5 dagen in de week... hoe zou ik dat in godsnaam gaan doen met de vakantie's... en daarbij tis ter vervanging van de vaste kracht die al een poosje thuis zit en waarvan ze niet weten wanneer die terug komt... en dan?
ja, of er voor voorlopig bij, ff extra centen zijn ook mooi meegenomen natuurlijk... en dan de vrijdag in de gevangenis blijven werken, want dat vind ik toch echt wel heel erg leuk!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:17 schreef pinquit het volgende:
Mjep ik zou ook nog ff hier blijven. Je kan nu gewoon verder zoeken, of afwachten wat er na juli komt.
Idd, stuk op palen in de zee..schijnt doodeng te zijn.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd, stuk op palen in de zee..schijnt doodeng te zijn.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:13 schreef moussy het volgende:
[..]
mnee, want ik zou er wat anders voorop moeten geven, niet dat dat oneindig is, dat loopt in juli ergens af, maar er is een (kleine) kans dat ik in een andere gevangenis aan in de bak kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |