Ja maar ik vond dat Vivi het meer verdiende want WIE steekt er nou een banaan in haar oogquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik had eigenlijk als titel verwacht: met een banaan in je oog
Dat lijkt me ook nog een interessante plek om P&O te doen. Krijg je het op korte termijn allemaal geregeld met Dean? En ik las iets over dé brief? En hoeveel dagen/uur?quote:
Gedaan, zo nog maar een keertje doen. Ik heb er nog aan gedacht dat ie misschien leeg was, maar het batterijlampje is blauw en niet rood.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:13 schreef mikoxx het volgende:
Even de batterij erin en eruit Diaan?
Chan, tjonge, hoe krijg je t voor elkaar? Ik zou t wel even in de gaten houden hoor, als t niet beter wordt ff naar je ha. Hmmm.. en hoe ga je dit vertellen?
Weet je zeker dat het een banaan was Chan..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja maar ik vond dat Vivi het meer verdiende want WIE steekt er nou een banaan in haar oog![]()
En helemaal niet verkregen door mijn eigenschappen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef Moonah het volgende:
*gelokt door de topictietentitel
Vief, heb je een baan!? Geweldig voor je!
Ik ga even teruglezen.
Ik heb gelukkig een superflexibel KDV dus dat komt helemaal goed, ze volgen de soap al al geruime tijd en ik kan Dean altijd extra brengen met sollicitaties en zulksquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook nog een interessante plek om P&O te doen. Krijg je het op korte termijn allemaal geregeld met Dean? En ik las iets over dé brief? En hoeveel dagen/uur?
Ik vind het echt erg super voor je!!!
Heldquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Vivi het volgende:
En oh ja, ik was het helemaal zat na zoveel sollicitaties dus ik had een enorm brutale brief geschreven, waarin stond dat ik het zat was om steeds 2e te worden en ze maar moesten ophouden met zoeken omdat ik de meest gemotiveerde kandidaat was.
Ja want voordat het ding er in ging kon ik nog wel normaal zienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een banaan was Chan...
Watvoor ovenschotel heb je eigenlijk gemaakt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef innepin het volgende:
Vivi van harte!even teruglezen hoor. Als jij een baan kan krijgen, is er voor mij misschien ook nog wel hoop
![]()
![]()
Ik ben heel trots op mezelf, want ik ben om half vijf begonnen met koken en er staat nu een heuse ovenschotel gaar te worden in de oven. En dat voor iemand die heel vaak naar kant-en-klaar of extramakkelijk (of pizza) grijpt
Go me
![]()
Heeeej check deze:quote:
Alsof je er een gewoonte van moet maken nu je aangenomen bent!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een banaan was Chan...
En BE en Mous: het was naar aanleiding van DE brief idd. Saillant detail was dat degene met wie ik het tweede gesprek had me aanraadde geen gewoonte van dat soort brieven te maken
.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Vivi het volgende:
En oh ja, ik was het helemaal zat na zoveel sollicitaties dus ik had een enorm brutale brief geschreven, waarin stond dat ik het zat was om steeds 2e te worden en ze maar moesten ophouden met zoeken omdat ik de meest gemotiveerde kandidaat was.
*breekt even in*quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een superflexibel KDV dus dat komt helemaal goed, ze volgen de soap al al geruime tijd en ik kan Dean altijd extra brengen met sollicitaties en zulks. Echt fijn hoor, als ik dat soms van anderen hoor wat een gedoe dat is ..
. En iets van 3,5 dag.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een superflexibel KDV dus dat komt helemaal goed, ze volgen de soap al al geruime tijd en ik kan Dean altijd extra brengen met sollicitaties en zulks. Echt fijn hoor, als ik dat soms van anderen hoor wat een gedoe dat is ..
. En iets van 3,5 dag.
Pasta met Italiaanse groentemix, ui, champignons, saus, spekjes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:45 schreef Raissa het volgende:
[..]
Watvoor ovenschotel heb je eigenlijk gemaakt?
Ik had de planning om 'normaal' te eten maar het is patat geworden, ook lekker.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Vivi het volgende:
En BE en Mous: het was naar aanleiding van DE brief idd. Saillant detail was dat degene met wie ik het tweede gesprek had me aanraadde geen gewoonte van dat soort brieven te maken
.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:07 schreef draaijer het volgende:
Het kon natuurlijk niet uitblijven.. Hartelijk gefeliciteerd Viev..
kun je ze niet bellen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vivi gefeliciteerd!
Alle jarigen ook gefeliciteerd!
Ik vroeg me af of jullie de zorgverzekering vooraf of achteraf betalen? Wij altijd achteraf (22 jan de premie voor jan) en nu moet het ineens vooraf (22 jan de premie voor feb), dus deze keer dubbel. Wat nu echt niet lukt.
Gecondoleerd en sterktequote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:02 schreef Ca.ra het volgende:
Vivi, proficiat! En dan Moussy's bericht er overheen, dat biedt de mede-werkzoekende moed!
We zijn vandaag kleren wezen kopen voor de begrafenis, en daarna naar oma gaan kijken. Vooral toen we wegreden vond ik het moeilijk, nooit meer oma die voor het raam staat te zwaaien...
Ik had vanavond in het kader van gezond een maaltijdsalade gemaakt, maar eigenlijk wil ik het liefst een grote bak frieten leegkanen. Of koekjes of chips of... Hoezo emo-eter...
ik snap het wel. Ze heeft zelf al 3 kaartjes gekregen, dus nu wil ze graag wat terugdoen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef Vicky het volgende:
wat balen van je vulpen Cattie!
Ik krijg net een PM van Joshua. Of ze mijn adres mag voor een valentijnskaart![]()
in het awardtopic word ik nog uitgemaakt voor hormonster door d'r...
ik snap wel dat ze kaartjes terug wil doen, maar van mij heeft ze geen kaartje gehad en krijgt ze ook niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
ik snap het wel. Ze heeft zelf al 3 kaartjes gekregen, dus nu wil ze graag wat terugdoen.Ze is zelfs de enige die nog geen enkel kaartje via mij heeft gehad. Ik bedoel maar, dan wil ze dat helemaal natuurlijk.
Heb je het niet meteen gemaild...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef Vicky het volgende:
wat balen van je vulpen Cattie!
Ik krijg net een PM van Joshua. Of ze mijn adres mag voor een valentijnskaart![]()
in het awardtopic word ik nog uitgemaakt voor hormonster door d'r...
ja directquote:
Ik had niet anders verwacht!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja direct
Voor de zuidhollanders onder ons, kennen jullie deze site:
http://www.1eurochipkaart.nl/klantenservice
ovchipknip aanvragen voor 1 euro!
Haha, jij moet straks lekker vroeg opstaan.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:34 schreef k_i_m het volgende:
Aaaah, arme Foppe.
ik zeg hier net aaaaaah, Foppe de Haan is dood. Schiet mijn wederhelft overeind "ECHT WAAR?!?!!"
.
gefeliciteerd alvast!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:23 schreef draaijer het volgende:
Morgen wordt onze kleine Rozemarijn alweer 1 jaar1
oeh ik zelf zou voor thee + chocola gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:50 schreef cattie het volgende:
[..]
![]()
Strakke actie.
Ik voel me echt bagger vandaag.Zal ik thee gaan drinken en chocolade gaan vreten, of voor de chips met cola gaan? Moelijke keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |