Ik ga de beta ook zeker even checken bij een vriend, die ODST wel heeftquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, ik was niet echt onder de indruk van de screens. Maar in beweging ziet het er vele malen beter uit! Ook zijn ze weer terug naar de basis van Halo CE en dat is nog steeds de beste. Ik ben heel erg benieuwd naar de beta
Verstandig!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ga de beta ook zeker even checken bij een vriend, die ODST wel heeft
dat gaat ie toch niet spelenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Weetje wat ook vet wordt? Fallout 3!
Bedoel je het 1e deel? Of is deel 2 nu ook al uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef wc-eend het volgende:
Man.. nergens in de winkels is just cause te vinden
die is ook best kutquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef wc-eend het volgende:
Man.. nergens in de winkels is just cause te vinden
Koop hem 2dehands dan heb je hem meteen en cheap! En hij is best tof al vond ik Mercenaries 2 wel leuker.quote:
Voortaan geven we een half uur van te voren een waarschuwing oke? Alstublieft e97073.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef e97073 het volgende:
Leuk man, en nu? Screen posten en dat is het? Niet zeggen om welke game het gaat? Jij gaat er gewoon vanuit dat iedereen weet om welke game het gaat?
Ik zie dat het om Splinter Cell gaat, maar dit lijkt me ook niet de bedoeling voor dit topic?
Vriendjes met Cyberia18?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voortaan geven we een half uur van te voren een waarschuwing oke? Alstublieft e97073.
Oh ja! PoP ook nogquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Februari : Aliens vs Predator
Maart :
Battlefield: Bad Company 2
Final Fantasy XIII
Perfect Dark XBLA ( omg 60fps,coop/8 player versus/goldeneye maps/wapens OMG )
Metro 2033: The Last Refuge
Just Cause 2
April :
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Red Dead Redemption
Mei :
Alan Wake
Mafia II
Skate 3
Split/Second
Brink
Prince of Persia: The Forgotten Sands
September :
Dead Rising 2
Mijn lijstje
Het is hier één grote xbox orgie.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef e97073 het volgende:
Leuk man, en nu? Screen posten en dat is het? Niet zeggen om welke game het gaat? Jij gaat er gewoon vanuit dat iedereen weet om welke game het gaat?
Ik zie dat het om Splinter Cell gaat, maar dit lijkt me ook niet de bedoeling voor dit topic?
Je snapt dus niet dat het posten van plaatjes geen nut heeft als je er niet bij zet om wat voor game het gaat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cry on, droeftoeter.
Ik ook en ik vind het echt heel vetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef badboynova het volgende:
Zelfs ik ben begonnen met Fallout 3
Grappig man, en nu? Ik kan wel lezen, de titel staat duidelijk op de cover.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Edje: Dit is Bioshock 2. Het vervolg op Bioshock. Je ziet op de foto de Rapture Edition die naast de game ook een klein artbook heeft met de art van Bioshock 2. Bioshock 2 dus. Op de foto.
Jij je zin dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:44 schreef e97073 het volgende:
Maar als jullie het zo willen gaat dat helemaal goed komen![]()
Stelletje kleuters.
Sam Fischer heeft ook een flinke metamorfose ondergaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:46 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ging de naam markeren, maar nu zit er stift op mijn scherm
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:46 schreef Wessiej het volgende:
ziet er prachtig uit... ben benieuwd!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:46 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat Splinter Cell Conviction?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe video ziet er sweet uit.
Schijnbaar niet ed! Maar dat is al een keer een discussie geweest hierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:38 schreef e97073 het volgende:
[..]
Je snapt dus niet dat het posten van plaatjes geen nut heeft als je er niet bij zet om wat voor game het gaat?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:48 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens mij weet iedereen wel bij een screen welke game het is![]()
Iets in die richting heb ik een jaar geleden ook al een keer in deze topicreeks gepostquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:38 schreef e97073 het volgende:
[..]
Je snapt dus niet dat het posten van plaatjes geen nut heeft als je er niet bij zet om wat voor game het gaat?
heb je weer je weekend kloffie aanquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
heb je weer je weekend kloffie aan![]()
2010 is nog niet voorbij lieverd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:43 schreef Black-Hole het volgende:
GOTY 2010 uitgespeeld nu verder met de GOTY 2009.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:45 schreef Black-Hole het volgende:
Mwah, zal moeilijk worden om Mass Effect 2 te overtreffen, misschien Alan Wake.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Met oma edwin eensch.
Ook ik denk dat dat spel gaat falen.
Demo? wanneer?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitleg over Dead Rising 2 wapen/level-up systeem:
1: http://www.gametrailers.c(...)ising/61909?type=flv
2: http://www.gametrailers.c(...)ising/61905?type=flv
Timer is dus demo only ook gelukkig
X10 demo, voor de pers. Niet voor onsquote:
Dat laatste zou echt lachen zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 14:34 schreef Retarded het volgende:
omg!! Scrap Metal![]()
mijn favoriete games ... Destruction Derby, Carmageddon, Death Race, Micro Machines, Mashed ... helemaal verslaafd aan geweest! Must-have
nu nog een HD remake van de originele Carmageddon
destruction derby neem ik ook genoegen mee hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 14:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat laatste zou echt lachen zijnmaar een 3D versie van de eerste Destruction Derby mag anders ook wel
wat heb ik dat grijs gespeeld
Dat moet dus allemaal in Maart komen?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:50 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens, in maart krijgen we een leuke maand hé ouwe vrekken.
De Xbox live Block Party, met iedere week een gave arcade game
-Scrap Metal
-Game Room (ben hier heeeeeeeeeeeeel benieuwd naar)
-Perfect Dark remake (ziet er te gaaf uit)
-Toy Soldiers (gave rts/actie game)
Ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat moet dus allemaal in Maart komen?
Hmm Toy Soldiers is wel grappig
heb laatste de originele gespeeld, die besturing daar kan je nu echt niet meer mee aan komen, die is echt te kut. maar mensen overrijden is wel nog steeds leuk, dus tis idd tijd voor een nieuw deel.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:48 schreef Retarded het volgende:
[..]
destruction derby neem ik ook genoegen mee hoormaar liever Carmageddon.... een HD remake van deel 1 of 2 ... of gewoon een hele nieuwe game!
omdat ?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:39 schreef Pimsterr het volgende:
HD Remake van Perfect Dark is echt een lachertje
Ik voel je Wessiejquote:Op zondag 14 februari 2010 12:50 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens, in maart krijgen we een leuke maand hé ouwe vrekken.
De Xbox live Block Party, met iedere week een gave arcade game
-Scrap Metal
-Game Room (ben hier heeeeeeeeeeeeel benieuwd naar)
-Perfect Dark remake (ziet er te gaaf uit)
-Toy Soldiers (gave rts/actie game)
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:48 schreef Black-Hole het volgende:
Wat is Batman AA tof. Sfeer sfeer sfeer en het speelt heerlijk.
het is gewoon het zelfde spel op een hogere resolutie , het blijft een n64 game .quote:
ik heb 172 uur op mijn n64 profile en dat is alleen multi playerquote:Op zondag 14 februari 2010 19:57 schreef jimjim1983 het volgende:
best leuk dat perfect dark, maar meer ook niet.
Het is slechts een grafische update van het origineel dat in 2000 verscheen. Onzinnig om dan hogere te eisen te stellen.quote:
en nu nog de DLC van muziek games eens sorteren!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef Wessiej het volgende:
Rock Band DLC op dinsdag, woensdag XBLA en donderdag Game Room games.
Geld, gone.
dag 1quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef -Dries- het volgende:
Perfect Dark is sowieso de beste SP FPS ooit gemaakt en de opgepoetse HD grahics zijn prachtig, Zonder twijfel wordt dit de beste FPS op de 360.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Heerlijk hoe mensen kunnen overdrijven.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef -Dries- het volgende:
Perfect Dark is sowieso de beste SP FPS ooit gemaakt en de opgepoetse HD grahics zijn prachtig, Zonder twijfel wordt dit de beste FPS op de 360.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heerlijk hoe mensen kunnen overdrijven.
Niet alleen dat. Ik heb dat spel vroeger nooit aangeraakt, ik was toen met andere dingen bezig. Als ik dat nu zou gaan spelen zou ik gaan lachen.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]idd, een spel uit fokking 10 jaar geleden als beste xbox360 spel bestempelen.
Is het decennium nu voorbij, of juist net begonnen vraag ik mij af?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
De beste SP FPS van dit decennium is MW. En dat blijft voorlopig ook nog wel zo.
Onlangs begonnen. Desniettemin doelde ik natuurlijk over 2000-2009.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is het decennium nu voorbij, of juist net begonnen vraag ik mij af?
Ohja, nou daar durf ik nog even geen uitspraken over te doenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Onlangs begonnen. Desniettemin doelde ik natuurlijk over 2000-2009.
Half Life 2quote:Op maandag 15 februari 2010 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
De beste SP FPS van dit decennium is MW. En dat blijft voorlopig ook nog wel zo.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef -Dries- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ondanks de enorme praise trok het mij in ieder geval niet.quote:
Als iemand zegt "Dit is de beste shooter van het afgelopen decennium" vind ik het overduidelijk dat het om een mening gaat. Jammer dat veel mensen dit negeren en in plaats van beargumenteren gaan zeiken op hoe je het hebt geformuleerd.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ondanks de enorme praise trok het mij in ieder geval niet.
Tevens had ik m'n opmerking met betrekking tot MW als mijn persoonlijke mening moeten formuleren. Dus bij deze: ''voor mij....''
Gvd, zo'n kabel zoek ik dus ook. Zijn ze echt niet meer gratis te krijgen? Heb wel een credit card maar 13 euro..quote:Op maandag 15 februari 2010 13:21 schreef Pronk het volgende:
Zal het hier ook maar eventjes onder de aandacht brengen.![]()
Ik ben hard op zoek naar een orginele Microsoft Data Migration Kit:
[GEZ] Orginele Microsoft Data Migration Kit (Xbox 360)
Er zal hier vast wel iemand posten die ergens zo'n ding heeft rondslingeren...
huh?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:38 schreef lkb9000 het volgende:
Jammer dat veel mensen dit negeren en in plaats van beargumenteren gaan zeiken op hoe je het hebt geformuleerd.
Dat doen ze al een tijdje. Ik kan er ook niet van wakker liggen. Hiervoor moest je ook eerst naar Engeland mailen om te ong 2 weken te wachten. Ik had er namelijk over gebeld vlak voordat dit betaal gedoe ingevoerd werd.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Vragen ze nu serieus 13 euro voor zo'n kit? Wat een NSB praktijken.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef -Dries- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wat snap je niet aan ''voor mij'', knuppel.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:20 schreef MMaRsu het volgende:
MW de beste SP Fps dit decennium hahahahahah goede grap ouwe cyb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |