quote:Op maandag 15 februari 2010 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heerlijk hoe mensen kunnen overdrijven.
Niet alleen dat. Ik heb dat spel vroeger nooit aangeraakt, ik was toen met andere dingen bezig. Als ik dat nu zou gaan spelen zou ik gaan lachen.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]idd, een spel uit fokking 10 jaar geleden als beste xbox360 spel bestempelen.
Is het decennium nu voorbij, of juist net begonnen vraag ik mij af?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
De beste SP FPS van dit decennium is MW. En dat blijft voorlopig ook nog wel zo.
Onlangs begonnen. Desniettemin doelde ik natuurlijk over 2000-2009.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is het decennium nu voorbij, of juist net begonnen vraag ik mij af?
Ohja, nou daar durf ik nog even geen uitspraken over te doenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Onlangs begonnen. Desniettemin doelde ik natuurlijk over 2000-2009.
Half Life 2quote:Op maandag 15 februari 2010 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
De beste SP FPS van dit decennium is MW. En dat blijft voorlopig ook nog wel zo.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef -Dries- het volgende:
Perfect Dark is sowieso de beste SP FPS ooit gemaakt en de opgepoetse HD grahics zijn prachtig, Zonder twijfel wordt dit de beste FPS op de 360.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ondanks de enorme praise trok het mij in ieder geval niet.quote:
Als iemand zegt "Dit is de beste shooter van het afgelopen decennium" vind ik het overduidelijk dat het om een mening gaat. Jammer dat veel mensen dit negeren en in plaats van beargumenteren gaan zeiken op hoe je het hebt geformuleerd.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ondanks de enorme praise trok het mij in ieder geval niet.
Tevens had ik m'n opmerking met betrekking tot MW als mijn persoonlijke mening moeten formuleren. Dus bij deze: ''voor mij....''
Gvd, zo'n kabel zoek ik dus ook. Zijn ze echt niet meer gratis te krijgen? Heb wel een credit card maar 13 euro..quote:Op maandag 15 februari 2010 13:21 schreef Pronk het volgende:
Zal het hier ook maar eventjes onder de aandacht brengen.![]()
Ik ben hard op zoek naar een orginele Microsoft Data Migration Kit:
[GEZ] Orginele Microsoft Data Migration Kit (Xbox 360)
Er zal hier vast wel iemand posten die ergens zo'n ding heeft rondslingeren...
huh?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:38 schreef lkb9000 het volgende:
Jammer dat veel mensen dit negeren en in plaats van beargumenteren gaan zeiken op hoe je het hebt geformuleerd.
Dat doen ze al een tijdje. Ik kan er ook niet van wakker liggen. Hiervoor moest je ook eerst naar Engeland mailen om te ong 2 weken te wachten. Ik had er namelijk over gebeld vlak voordat dit betaal gedoe ingevoerd werd.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Vragen ze nu serieus 13 euro voor zo'n kit? Wat een NSB praktijken.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef -Dries- het volgende:
Perfect Dark is sowieso de beste SP FPS ooit gemaakt en de opgepoetse HD grahics zijn prachtig, Zonder twijfel wordt dit de beste FPS op de 360.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wat snap je niet aan ''voor mij'', knuppel.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:20 schreef MMaRsu het volgende:
MW de beste SP Fps dit decennium hahahahahah goede grap ouwe cyb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |