Nee, dat moet niet. Maar het levert wel enorm veel publiciteit op.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Moet de hele apple site plat om alleen de "new" kopjes weg te halen bij de iMacs, mac mini en iPodswat schraal
Slechte 1 april grap is 'tquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat moet niet. Maar het levert wel enorm veel publiciteit op.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dit is wel de Apple SC hè, waar iedereen altijd z.s.m. het nieuwste van het nieuwste heeft
Nee, het is een hoop 'gratis' reclame. Overigens was het niet alleen het verwijderen van de labeltjes maar ook het maken van de Aperture-pagina's. Niet dat daar de site plat voor moet, natuurlijk..quote:
False hoop is hetquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, het is een hoop 'gratis' reclame. Overigens was het niet alleen het verwijderen van de labeltjes maar ook het maken van de Aperture-pagina's. Niet dat daar de site plat voor moet, natuurlijk..
Alleen voor de mensen die op MBP's zaten te wachten.quote:
Hopelijk is dat niet je echte Key..quote:
Da's de algemene trial-keyquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hopelijk is dat niet je echte Key..
Daar kun je nog best lang op wachten denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wil die 13" MBP met i7, 1TB HD & 1TB DDR4 en 5MP iSight Camera..
75 euro gebodenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:16 schreef appelsjap het volgende:
gvd kutmacbook pro, echt een kutding, alweer nu voor de tweede keer zo sloom als een pentium 2 pc, terwijl windows 7 op bootcamp zo snel is als het maar kan.gvd en kut apple helpdesk die je maar voor 90 dagen helpen terwijl je 1 jaar garantie hebt, hoe the fuck is dit mogelijk anno 2010. echt.
Doe mij maar een Mercedes SLS AMGquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik wil een Ferrari Enzo. Totaal off-topic, maar ik wil hem toch.
Voorruit 100 euro. Omdat er Windows 7 op staat..quote:
Vandaar de voorruit?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Voorruit 100 euro. Omdat er Windows 7 op staat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |