quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:59 schreef De_Hertog het volgende:
Net even naar de slideshow-video gekeken, ziet er wel weer enorm gelikt uit allemaal.
Misschien dat ik er toch maar eens naar ga kijken ja. Doe ik eindelijk ook eens iets met al die raw-bestandenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. In HD video exporteren
.
Die presets ook.
Ik heb sinds ik een Mac heb niks anders dan Aperture gebruikt. Een genotquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien dat ik er toch maar eens naar ga kijken ja. Doe ik eindelijk ook eens iets met al die raw-bestandenIk neem aan dat het op een Core 2 Extreme ook wel draait, want een i7 zit er voorlopig even niet in
Ja, ik ben (nog) niet zo veel/op hoog niveau met fotograferen bezig dus voor mij voldoet iPhoto voor het grootste deel wel. Maar toch, het is leuk speelgoedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik een Mac heb niks anders dan Aperture gebruikt. Een genot. En als ik die lijst met nieuwe features doorkijk, zit er weer veel leuks tussen
. O.a. brushes
.
Recommended is C2D, dus dat zit wel snor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien dat ik er toch maar eens naar ga kijken ja. Doe ik eindelijk ook eens iets met al die raw-bestandenIk neem aan dat het op een Core 2 Extreme ook wel draait, want een i7 zit er voorlopig even niet in
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:43 schreef Intrepidity het volgende:
Hoop dat tethering in Aperture ook eindelijk werkt met de nieuwere Canon camera's als de 50D
Als er vandaag geen MBP updates komen plegen er een stel op MacRumors zelfmoord denk ikquote:
Nice, heb je die ook in grotere resolutie?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:41 schreef TwyLight het volgende:
http://files.jamiemarciano.me/screenshots/09022010/wallpaper.png
leuke wallpaper
Nope 1920x1200 is het grootst, zit jij met een 27" ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:52 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nice, heb je die ook in grotere resolutie?
Je bedoelt nzb neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, Aperture-linkje: waar blijf je??
Toch blijf ik hopen op een refresh voor april...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:13 schreef Jarno het volgende:
Zoiets riep ik ook 2,5 maand terug.
Nee, het traillinkje: twee uur geleden al aangevraagd.quote:
Full versie?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, het traillinkje: twee uur geleden al aangevraagd.
Maar goed, Aperture 3 staat al op Brokenstones
Owja, daar zou ik ook nog graag es een invite voor willen ontvangenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, het traillinkje: twee uur geleden al aangevraagd.
Maar goed, Aperture 3 staat al op Brokenstones
Volgens mij trial version zonder reg key. Weet niet of die key nodig is maar tijdens het wachten op die key haal ik even een 550 mb file binnen. Dat scheelt straks toch weer een paar minuten.quote:
Mailadres waar die invite heen kan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, daar zou ik ook nog graag es een invite voor willen ontvangen. Anyone?
Probeer deze link eens:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand nou al die trial kunnen downloaden?
DMquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mailadres waar die invite heen kan?
Hurray!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Probeer deze link eens:
http://appldnld.apple.com(...)Aperture3.0Trial.dmg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calmer than you are
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hurray!
Dit is wellicht ook handigHey, dat is mijn serial!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je hebt er echt he-le-maal niets aanquote:
Je hebt 'm nu naast v2 geïnstalleerd en verwijst naar de v2 library, neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:45 schreef Jarno het volgende:
Aperture 3 start echt ziek snel op (op een MBP 2.53Ghz dus). Goe-hoed!
Nee, ik had geen Aperture op de MBP staan (Lightroom gebruiker hier). Maar zelfs met een lege lib is het snel, dat deed Lightroom al een paar versie niet meer zo snel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt 'm nu naast v2 geïnstalleerd en verwijst naar de v2 library, neem ik aan?
Één van de voordelen van intel only software maken denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:45 schreef Jarno het volgende:
Aperture 3 start echt ziek snel op (op een MBP 2.53Ghz dus). Goe-hoed!
Daar gaat het ook niet omquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En je hebt er echt he-le-maal niets aanKun je nog beter een oude Cube op de kop tikken, die kan in ieder geval nog een versie van OS X draaien
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm...misschien toch maar 99 dollar voor Walter
En als we nou die key delen, is ie nog maar 50 dollarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Je had die vorige versie niet officieel aangekocht?
In dat geval zou ik ook nog wel es voor de upgrade kunnen gaan
.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En als we nou die key delen, is ie nog maar 50 dollar
Dit is wel de Apple SC hè, waar iedereen altijd z.s.m. het nieuwste van het nieuwste heeftquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie gebruikt er hier trouwens nog de allereerste MacBook?
Ja ik merk hetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dit is wel de Apple SC hè, waar iedereen altijd z.s.m. het nieuwste van het nieuwste heeft
Linkje en serial staan al in dit topic, dus je hebt het mailtje helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:42 schreef Intrepidity het volgende:
Huh? Trial van Aperture 3 aangevraagd, krijg ik een totaal leeg mailtje van Apple...
Ik..... Tijd voor een nieuwe!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie gebruikt er hier trouwens nog de allereerste MacBook?
Nee, dat moet niet. Maar het levert wel enorm veel publiciteit op.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Moet de hele apple site plat om alleen de "new" kopjes weg te halen bij de iMacs, mac mini en iPodswat schraal
Slechte 1 april grap is 'tquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat moet niet. Maar het levert wel enorm veel publiciteit op.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dit is wel de Apple SC hè, waar iedereen altijd z.s.m. het nieuwste van het nieuwste heeft
Nee, het is een hoop 'gratis' reclame. Overigens was het niet alleen het verwijderen van de labeltjes maar ook het maken van de Aperture-pagina's. Niet dat daar de site plat voor moet, natuurlijk..quote:
False hoop is hetquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, het is een hoop 'gratis' reclame. Overigens was het niet alleen het verwijderen van de labeltjes maar ook het maken van de Aperture-pagina's. Niet dat daar de site plat voor moet, natuurlijk..
Alleen voor de mensen die op MBP's zaten te wachten.quote:
Hopelijk is dat niet je echte Key..quote:
Da's de algemene trial-keyquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hopelijk is dat niet je echte Key..
Daar kun je nog best lang op wachten denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wil die 13" MBP met i7, 1TB HD & 1TB DDR4 en 5MP iSight Camera..
75 euro gebodenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:16 schreef appelsjap het volgende:
gvd kutmacbook pro, echt een kutding, alweer nu voor de tweede keer zo sloom als een pentium 2 pc, terwijl windows 7 op bootcamp zo snel is als het maar kan.gvd en kut apple helpdesk die je maar voor 90 dagen helpen terwijl je 1 jaar garantie hebt, hoe the fuck is dit mogelijk anno 2010. echt.
Doe mij maar een Mercedes SLS AMGquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik wil een Ferrari Enzo. Totaal off-topic, maar ik wil hem toch.
Voorruit 100 euro. Omdat er Windows 7 op staat..quote:
Vandaar de voorruit?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Voorruit 100 euro. Omdat er Windows 7 op staat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |