Ik heb de eindstand van Topic I in de OP erbij gezetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:11 schreef Patch het volgende:
En toch vind ik het fijner als de punten uit het vorige topic meegenomen worden.
Zo bespaar je veel tijd lijkt me.
Dat is hem iddquote:
Tel dan ook aub verder.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb de eindstand van Topic I in de OP erbij gezet
Ermm...... Als in dat we in dit topic de punten gewoon verder door tellen ?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ermm...... Als in dat we in dit topic de punten gewoon verder door tellen ?
Dopekoe+1quote:
En inclusief RoboCop zijn dat er 4quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:05 schreef Patch het volgende:
Dead Poets Society
Fortress
Rambo 2?
Rambo 3?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:19 schreef Patch het volgende:
Met welk snoepgoed wordt E.T. gelokt?
Geen Snickers, geen reep, wel chocola
Twinky is toch een cakeje met slagroom gevuld? geen chocola...quote:
Is dat niet die Percy Jackson film ?quote:
Nog 1quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Journey To The Center Of The Earth (3D)
Die moet er haast wel tussen zitten.
En dat is de laatstequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
george of the jungle vond ik ook altijd heel slecht klinken, dus gok dat die er ook bij staat
quote:
Geen Matt Dillon en geen There's something about mary.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:47 schreef Dopekoe het volgende:
Zie ik daar ook een Matt Dillon ?
Ben Stiller zag ik al
Maar de enige film die ik ken van hen samen is There's somehting about mary en dat is deze niet
Dopekoe +1quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:50 schreef Dopekoe het volgende:
Zag ik wel een Winona Ryder
Dan gok ik op Reality Bites ?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Three Kings met ijsblokje en markie mark
Errm.... Ik weet niet welke film dit isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
5 namen, titel mag je achterwege laten
[ afbeelding ]
Kris Kristoffersonquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:01 schreef hornage het volgende:
Blade Trinity
Wesley Nipes
Jessica Biel
Ryan Reynolds
....
Topsnelheid! Echte Braindead liefhebbersquote:
Hulkio + 1quote:
Patch +1quote:
Hulkio + 1quote:
SamuelofSEK +1quote:
Ik had wel gehoopt dat het iets langer zou durenquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:27 schreef hornage het volgende:
Als dat Tony Ja is dan is het misschien Ong-Bak of het vervolg ofzo?
SamuelofSEK + 1quote:
re-activation ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:20 schreef SamuelofSEK het volgende:Alleen heet hij net iets anders
Universal Soldier: Re..........
inkoppen dan maar:quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Asap het volgende:
Aftrappen dan maar:
Break-up
Four Christmasses
Dodge Ball
Idd inkoppenquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:30 schreef Verreke het volgende:
[..]
inkoppen dan maar:
Dodgeball
Old School
Wedding Crashers
Goed ingekoptquote:
quote:
Dat is de juiste.quote:
Gladiatoren, wat is het goede woord: Hunters?quote:
Heeft idd wel een ijskoude naam, een gelijknamige persoon speelt ook in een computerspel en latere verfilmingquote:
Sorry van de late reactie, mijn Windows dacht na een patch leuk te zijn en niet meer op te starten...quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
En Ventura speelt Captain nogiets...
Ik heb hem ff opgezocht maar nog steeds zegt het me niets.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:31 schreef Hulkio het volgende:
Misschien ook wel lastig, de beste man heeft tussen 1916 en 1950 98 titels op zijn naam staan, ken er geen een van persoonlijk.
Met het stellen van een nieuwe vraag ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:38 schreef Hulkio het volgende:
Ik moet er over een kwartiertje een tijdje vandoor. Stel voor dat als het dan niet geraden is iemand anders even verder gaat.
Jazekers, het was Frank Morgan trouwens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Met het stellen van een nieuwe vraag ?
Ja dat klopt, maar Cool Runnings betekend ook nog ietsquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:17 schreef Patch het volgende:
Geen idee.
Maar zo noemden ze hun bobslee toch?
Hornage +1quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef hornage het volgende:
mmm, vergeten te vermelden dat die natuurlijk niet mogen.....
mmmmm, er zit nog een bekende naam in... bekend van harry potter oa
Uiteraardquote:
Nou, vooruit dan... al is het origineel eigenlijk Hjælp, jeg er en fisk...quote:
Die Hardquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:55 schreef Patch het volgende:
Geen inspiratie...
10 films met Bruce Willis aub
Das toch een tekenfilm op Nickelodeonquote:
Ah shit, ik zie net dat ik me vergiste met deze, zat naar de game te kijkenquote:
Sja, de game kreeg een 5.52, maar ik had dus over die VG heengekeken......quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Hulkio het volgende:
Maruh, heb na mijn gok even gekeken en Speed Racer krijgt een 6.3.
Ik gok die ene waar jij je naam aan verleentquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Richard Roundtree in speed racer
Andy is goed, Larry kan ik helaas niet meer goed rekenen. Bij de Matrix films was je antwoord nog wel goed geweest!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:35 schreef hornage het volgende:
Ow je wil Andy & Larry Watschouwski ofzo ook horen?
rest weet ik niet
Jepz!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Richard Roundtree in speed racer
Dopekoe +1quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:14 schreef Dopekoe het volgende:
Die vrouw ken ik ook....
Doet me denken aan Susan Sarandon ?
Er zijn toch al 12 antwoorden gegeven?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:04 schreef Dopekoe het volgende:
ZVJZ=VMR (morgen deel ik het punt wel uit)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:04 schreef hornage het volgende:
Robin Shou!
Mortal Kombat
Beverly Hills Ninja
DOA Dead Or Alive
SamuelofSEK + 1quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Paul W.S. Anderson?
Event Horizon
Alien Vs. Predator
Death Race
SamuelofSEK +1quote:what ever happened to baby jane
what ever happened to aunt alice
gayniggers from outer space
als je begrijpt wat ik bedoel
the assassination of jesse james by the coward robert ford
Zijn kompas dat wijst naar wat hij het meest wil ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:42 schreef Patch het volgende:
Wat wil Captain Jack Sparrow verstoppen zodra Elisabeth Swann mee aan boord van zijn schip wil?
Pirates of the Caribbean: Dead Men's Chest
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zijn kompas dat wijst naar wat hij het meest wil ?
De rum inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:49 schreef Dopekoe het volgende:
Nee
Hij zegt letterlijk : Hide the rum
Misschien had ik er toch meer moeten vragenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:59 schreef Patch het volgende:
Pirates of the Caribbean 1, 2 en 3
Treasure Island
Treasure Planet
Muppet Treasure Island
Cutthroat Island
Captain Jack Sparrow is goed.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Tyler Durden
Jack Sparrow
The Terminator
regenponcho met security erop, baseballcap en geen facial hairquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:21 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zat daaraan te denken maar wist ff niet hoe je je als Bruce Willis kon verkleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |