Goed ingekoptquote:
quote:
Dat is de juiste.quote:
Gladiatoren, wat is het goede woord: Hunters?quote:
Heeft idd wel een ijskoude naam, een gelijknamige persoon speelt ook in een computerspel en latere verfilmingquote:
Sorry van de late reactie, mijn Windows dacht na een patch leuk te zijn en niet meer op te starten...quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
En Ventura speelt Captain nogiets...
Ik heb hem ff opgezocht maar nog steeds zegt het me niets.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:31 schreef Hulkio het volgende:
Misschien ook wel lastig, de beste man heeft tussen 1916 en 1950 98 titels op zijn naam staan, ken er geen een van persoonlijk.
Met het stellen van een nieuwe vraag ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:38 schreef Hulkio het volgende:
Ik moet er over een kwartiertje een tijdje vandoor. Stel voor dat als het dan niet geraden is iemand anders even verder gaat.
Jazekers, het was Frank Morgan trouwens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Met het stellen van een nieuwe vraag ?
Ja dat klopt, maar Cool Runnings betekend ook nog ietsquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:17 schreef Patch het volgende:
Geen idee.
Maar zo noemden ze hun bobslee toch?
Hornage +1quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef hornage het volgende:
mmm, vergeten te vermelden dat die natuurlijk niet mogen.....
mmmmm, er zit nog een bekende naam in... bekend van harry potter oa
Uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |