Dus dan zou het toch kunnen kloppen, ze hadden het voor de 16e voorspeldquote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wetteronline blijft grote sneeuwkans geven voor ons land
http://www.vandaag.be/biz(...)-geslapen-heeft.htmlquote:Seksverslaafde verhuist nadat hij met elke vrouw in stad geslapen heeft
De 27-jarige Danny James verlaat zijn woonplaats in het Britse Lytham St Annes. De seksverslaafde man heeft namelijk met elke vrouw in de stad geslapen.
"Ik heb een fortuin gespendeerd aan taxi's om elders op veroveringstocht te gaan. Om nog te zwijgen van de kosten om hotelkamers te huren. Het komt voordeliger uit om ergens anders te gaan wonen", aldus James.
De man, die met meer dan 500 vrouwen seks had, kampt met een depressie en zijn zaak ging failliet door zijn seksverslaving. James gaat dan ook in therapie. "Mensen denken dat het een grap is, maar ik zit met een enorm probleem."
"elke" vrouwquote:Op maandag 15 februari 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.vandaag.be/biz(...)-geslapen-heeft.html
Verhuizen omdat de vrouwen op zijn...
Oh gut, zover had ik nog niet eens gedachtquote:Op maandag 15 februari 2010 12:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
"elke" vrouw![]()
Moet dan een behoorlijke hunk zijn...
Lullig als je dat als vent dan zo in de krant leest, terwijl je eigen vrouw net het eten staat te koken en je gedachten gaan naar je moeder, die oma in het bejaardentehuis, immers ook een vrouw
Wat een onwezenlijk griezelig gezicht. Lopen ze daar nou heiligenbeelden te redden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:56 schreef Frutsel het volgende:
Video: Italiaans dorp glijdt van heuvel na aardverschuiving.
je zal d'r maar wonen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een onwezenlijk griezelig gezicht. Lopen ze daar nou heiligenbeelden te redden?
Ik beken het eerlijk, ik denk bij de aanblik van overstromingen e.d. altijd het eerst 'hoeveel katten hebben het niet gered'.quote:
Ik denk altijd: Waarom gebeurd dat hier nou nooitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik beken het eerlijk, ik denk bij de aanblik van overstromingen e.d. altijd het eerst 'hoeveel katten hebben het niet gered'.
Wij hebben wel eens een aardbevinkje dus kom hier wonenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk altijd: Waarom gebeurd dat hier nou nooit![]()
Nee dank je, liever Brabantquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens een aardbevinkje dus kom hier wonen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb een keer een aardbeving meegemaakt, terwijl ik 3 hoog in een appartement zat. Ik kan je vertellen dat het geen pretje was.
Ik weet niet precies hoe zwaar de aardbeving was. Duurde ongeveer een seconde of 20-30 en mensen renden al gillend naar buiten. Gebeurde s'ochtends vroeg, rond 7 uur ofzo - dat is wel vreemd wakker worden kan ik je vertellen. Om de een of andere reden is het geluid nog angstaanjagender dan het beven zelf.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]lijkt me ook niet
een zware?
Ik ben door 'de' aardbeving van Roermond heen geslapen
De eerste 10 seconden ben je jezelf nog echt aan het afvragen wat er nou aan de hand is. Je ziet een zwiepende lamp, je voelt het bed echt alle kanten op gaan. Dan denk je echt van is mijn lichaam nou gek aan het doen ofzo (je hebt soms wel eens van die vage dromen waarbij het net is alsof je valt - en door dat schrik-effect in je droom spastische bewegingen gaat maken in het echt, waardoor je wakker wordt.) Maar best snel realiseer je dat er iets niet in de haak is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef Frutsel het volgende:
Heb je dan niet het gevoel dat je nog droomt ofzo?![]()
Het zou bij mij ff duren voor ik denk: fuck dit is een aardbeving
Blegh, de verdrinkingsdood lijkt mij dan ook een van de ergste manieren om te sterven (net als verbrand worden ofzo).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:15 schreef Frutsel het volgende:WTF
![]()
Heb gelukkig zelf niet van die ervaringen gehad
Enige wat ik daar tegenover kan zetten is dat ik zeker wist dat ik doodzou gaan toen iemand zo lollig was en me onder water duwde.. wat langer dan hij zelf besefte en ik wilde
Mjah, ik kan je vertellen dat het zon twee jaar geduurd heeft voor ik als jochie weer het water in durfdequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Blegh, de verdrinkingsdood lijkt mij dan ook een van de ergste manieren om te sterven (net als verbrand worden ofzo).
Daar kan ik dan weer wel over meepraten. Ik heb op schoolreis destijds met windkracht 11 op het Kanaal gezeten. Het stormde al voordat de boot uitvoer, wat achteraf gezien nooit had mogen gebeuren. Het water kwam het hoogste dek over, de kots stroomde binnen heen en weer en vrijwel iedereen inclusief de bemanning was zwaar zeeziek. Aan land was het acuut over, maar dat was pas na 6 uur i.p.v. de gebruikelijke 3 uur.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb een ding meegemaakt wat nog 20 x enger was dan de aarbeving waar ik het net over had. Dat was toen ik in een ferry zat en er een enorme storm opstak (in de straat van Gibraltar). Als je volwassen mannen om je heen ziet huilen, TL-verlichting uit het plafond ziet vallen en mensen al vallend bezig ziet met het uitdelen van kotszakjes (die waren op een gegeven moment op, dus toen moesten ze vuilniszakken gebruiken). Dan raak je er op een gegeven moment van overtuigd dat je dood gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |